Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлімі: |
ІІІ бөлім. Электронды кесте арқылы есеп шығару |
Педагогтің аты-жөні: |
Бекишева Г.Е. |
Күні: |
|
Сынып: 7 «Ғ»сынып |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: жоқ |
Сабақтың тақырыбы |
Практикум. Мәтіндік процессордағы кесте |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
7.2.2.1-мәтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдей алады. Оқушылардың басым бөлігі: мәтінмен, кестемен, дайын суреттермен жұмыс жасай алады. Кейбір оқушылар: мәтіндік процессорда кестенің элементтерін саймандар және мәзір қатарының көмегімен форматтай біледі. |
Бағалау критерийлері |
Мәтіндік процессорда кесте элементтерін атайды Мәтіндік процессорда кесте элементтерін пішімдей алады (форматтау); Бұл кестелерге шекарасын қосу және алып тастау мүмкіндігі болып табылады; Кесте түрінде ұсынылған ақпаратты түсінеді; Баған, жол, ұяшық анықтамасын біледі; |
Құндылықтарға баулу |
Тапсырма мазмұны бойынша ортақ шешім қабылдау, топта айтылған пікірдің дұрыстығын дәлелдеу үшін тез ой қорытуда ынтымақтастық құндылығы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 мин. «Өткенге шолу» 10 мин |
Сәлемдесі, түгендеу Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру үшін «Шаттық шеңбері» әдісін қолдану.
Б. «Серіппелі сауал» әдісімен өткен тақырыпты қайталау. -кесте дегеніміз не?/Деректерді жолдар мен бағандар қиылысында ұсыну тәсілі. -мәтіндік құжатта кесте қалай құрылыды?/Мәтіні құжатта кесте құру үшін мәзір жолағынан Қою(Вставка)-Кестелер(Таблицы) -кестелерді қалай түрлендіреміз?/Құрылған кестені ерекшелеп, Конструктор және Макет арқылы түрлендіреміз. - Конструктор жапсырмасында неше топ бар?/ 3. - қандай топтар?/Кесте стилінің параметрлері, кесте стильдері, жиектеу параметрлері. - Макет жапсырмаларын ата?/Салу(Рисование), Жолдар менбағандар(Строки и столбцы), Біріктіру(Объединение), Ұяшықтар өлшемі(Размер ячейки),Түзеті(Выравнивание), Деректер(Данные) Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Алдынғы оқушы жақсы тілек айтады, ол оқушы айтқан сөздің соңғы әрпінен басталатын сөзбен келесі оқушы тілек айтады. Дескриптор: -кесте деген не екенін айтады; -кесте қалай құрылатынын айтады; -жапсырмалардың аттарын атайды; Оқушылар жауаптары арқылы келесі сабақтың тапсырмаларына көшеді
|
Мадақтау ауызша «Қошаметтеу» әдісі арқылыбағалайды |
ОқытудыңбелсендіәдістеріNIS. Астана, 2013 Презентация ДК Оқулық 7-сынып |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Топтық жұмыс 10 мин. |
(Б) Түрткі сұрақ Ширату жаттығуы: Іс-әрекет: 1-тапсырма:
Суреттегі кестені оқушыларға көрсете отырып: -Бұл не? -Қандай мақсатта жасалған? -Кесте жасаудың қандай параметрлерін қолданған?-деген сұрақтарарқылы топтық талқылау ұйымдастыру. Мақсаты: топта ынтымақтастық атмосфера құру; оқушылардың қызығушылығын оятып, зейінін сабаққа аудару. Ширату жаттығуы арқылы алған білімін бекітіп дағды қалыптастырдым |
Оқушылар кестені таниды, кесте жасаудың параметрлерін айтады Оқушылар 1-тапсырманы орындайды. Дескриптор: -кестеде неше баған, неше жол екенін анықтайды. -кесте мәтіндерін түзетуді жасайды. |
Смайликтер арқылы ҚБ |
ДК презентация Оқулық 7-сынып ОқытудыңбелсендіәдістеріNIS. Астана, 2013 |
||||||||||||||||||||||||||||
Жұптық жұмыс 17 мин |
1-тапсырма Саралау тәсілі «Жіктеу» әдісі «Джигсо» сыни тұрғыдан ойлай алатын дарындылар таланттылар, көшбасшылар анықталады және негізгі мәселелерге көңіл бөлуге үйренеді. Берілген тапсырманы талдайды,қателерін анықтайды,бір-бірін бағалайды.
2-тапсырма. «Қызметкерлердің жалақысы қандай?» кестесін мәтіндік редакторда жаса. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы кесте салады Дескриптор: -кесте сызады; -стиль таңдайды; -кесте ұшықтарын пішімдейді; Оқушылар мәтіндік редакторда кесте салады, ұяшықтарын пішімдейді. |
«Өзін-өзі бағалау» әдісі |
Презентация ДК экраны Жұмыс парағы
|
||||||||||||||||||||||||||||
3-тапсырма. Ауа райын сипаттайтын кесте. Мәтіндік редакторда бес күнге арналған ауа райын сипаттайтын кесте жасайды
|
Дескриптор: - кесте сызады. -стиль таңдайды -кесте ұшықтарын пішімдейді Оқушылар Ауа райын сипаттайтын кесте салады. Дескриптор: - кесте сызады; -стиль таңдайды; -кесте ұшықтарын пішімдейді; |
Медальдар арқылы «Үздік жұмыс» әдісі |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы. Кері байланыс Рефлексия 5 мин |
«Борт журналы» Тақырып бойынша оқушылар келесі мазмұнды кестені толтырады: «Өткен тақырып бойынша бұрыннан білетінім».................. «Өткен тақырып бойынша жаңадан білгенім»............................... «Келешекте білгім келеді».............................
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
«Басбармақ» әдісі бойынша
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |