«Компьютер еліне ғажайып
саяхат»
Мақсаты: Балалардың шығармашылық
іскерлігін, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру, қойған мақсатына
жете білуге дағдыландыру, білімдерін
шыңдау.
Дамытушылық: Балалардың ойлауын,
компьютерлік сауаттылығы мен іскерлігін, танымдық қабілетін,
логикалық сауаттылығын дамыту, қызығушылығын, белсенділігін
арттыру.
Тәрбиелік: балалардың шапшаңдыққа,
өз ойларын анық жеткізе білуге, жауапкершілікке, өз бетімен
жұмыс істеуге, жұмыс нәтижесіне жетуге, ұйымшылдыққа, жан-жақты
болуға, ізденімпаздылыққа
тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Мультимедиялық құралдар,
сайыс бойынша дайындалған
слайдтар,
ДК,
Техника дамып ғарыштаған,
Қонып жатыр бүгінде ғарышқа адам.
Компьютерлік ғажайып виртуальдық,
Өзіндік өрнегіммен өріс табам,
- дей
отырып, шаттық шеңберге
тұрып,Компьютерлік сауаттылыққа
баулу оқу іс-әрекетін
бастаймыз.
Шаттық
шеңбері
Біз балдырған тең
басқан,
Дос құшағын елге
ашқан.
Тілейміз
тыныштық,
Ашық болсын көк
аспан.
Мықты болсын
іргеміз,
Бәріміз де
біргеміз.
Балалар қазір жылдың қай
мезгілі?
Көктем айларын
ата?
Балалар көктем айларын үш
тілде атап беріңдерші
Барлығымыз ақ халатымызды
киіп,компьютер алдына отырайық.
Балалар сендерге жұмбақ
жасырайын.
Өзі темір,жаны
жоқ,
Ақпаратты сақтап
таратқан,
Жұртты өзіне қаратқан.
(компьютер)
I
Тапсырма: «Кім
жылдам»
Шарты: MS Word мәтіндік редакторында
төменде көрсетілген сөздерді жазып, дауысты сөзді-қызылға,дауыссыз
сөзді-көк түстеріне бояу.
Маса
Мата
Барабан
Ғалым
Ғарышкер
Балабақша
Дала Қала
II
Тапсырма: «Гүлдерді
суар»
Шарты:Сандарды қосу және
азайту амалдарын орындап,гүлдерді
суар.
III Тапсырма: "Адасқан
әріптер"
Шарты: Суретке
қарап,жетіспейтін әріптерді қажетті ұяшыққа орналастырып,дауысты
немесе дауыссыз екенін табу.
IV
Тапсырма:
Шарты:«Берілген сандардың
құрамын анықта»
Сергіту
сәті: Видеоролик арқылы көз
жаттығуларын жасау.
V
Тапсырма: "Ойлан тап"
Шарты: Қажетті таңбаны бос орынға
қой
Қорытынды.
Компьютердің негізгі
қандай құрылғылары бар?
Балалар
біз қандай бағдарламада жұмыс
жасап жатырмыз?
(балаларды
бағалау)
-Сау болыңдар
балалар!