Қысқа мерзімді
жоспар
Мерзімі: Уақыты: Пәні:
Физика
Пән мұғалімі: Турешова Райса
Сыныбы: 7 «А» Сабақтың
тақырыбы: Механикалық
қозғалыс. Сабақтың
мақсаты: Механикалық қозғалыс. Санақ
денесі. Қозғалыстың салыстырмалылығы жайлы мағлұмат
беру
Механикалық қозғалыс. Санақ
денесі. Қозғалыстың салыстырмалылығын күнделікті өмірде, есеп
шығаруда қолдана білуге үйрету
Топта бағалауға
баулу Сабақтың
нәтижесі: Механикалық қозғалыс. Санақ
денесі. Қозғалыстың салыстырмалылығы жайлы мағлұмат
алады.
Механикалық қозғалыс. Санақ
денесі. Қозғалыстың салыстырмалылығын күнделікті өмірде, есеп
шығаруда қолдануға үйренеді.
Топта бағалай алатын
болады Табыс
критерийі: 1. Механикалық қозғалысты
білемін және оған мысал келтіре аламын. 2. Санақ денесін білемін
және мысал келтіре аламын. 3. Тыныштық та салыстырмалы дейтінмізді
түсіндім және мысал келтіре аламын.
Қолданылатын
модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер, Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, Оқу үшін бағалау және
оқуды бағалау, Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды пайдалану, Талантты және дарынды балаларды оқыту .
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Оқытуды
басқару және көшбасшылық.
Стратегиялық іс
әрекет: «Сиқырлы қобдиша» әдісі,
«Өрмекші торы» әдісі,«Топтастыру» әдісі, «Интервью» әдісі. Екі
жұлдыз бір тілек.
Уақыты
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Ресурстар, көрнекі
құралдар
|
5
мин
|
Кіріспе
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
«Сиқырлы қобдиша» арқылы
ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып, түстер арқылы топқа
бөлу.
|
Мұғалім сәлемдеседі. Шаттық
шеңберін жасап, Сиқырлы қобдишаның ішіне жағымды сөздер жазылған
түрлі-түсті қағаздар бар, оқушылар сол қағазды алып жазылған сөзіне
қарап сол сөзге лайықты оқушыға береді. Мысалы: әр қайсысына
үлгілі, ізденімпаз,озат,шығармашыл
т.б
Алған қағаздарының түсіне
қарай топқа бөлінеді.
|
«Сиқырлы қобдиша», түрлі түсті
қағаз
|
5
мин
|
Үй
тапсырмасы
«Өрмекші торы» әдісібойынша
оқушылардың үй тапсырмасын қаншалықты меңгергенін
білу.
|
Оқушылар алған бір бума
(дөңгелек) жіпті үй тапсырмасынан қанша мәлімет айтса, қолына сонша
рет орайды, келесі оқушы да дәл сондай, жіптің бір ұшын ұстап
тұрған мұғалім қолындағы жіп азайған сайын оқушылардың білім
деңгейі байқалады.
|
Бір бума
жіп,
Интербелсенді
тақта.
|
12
мин
3
мин
9
мин
|
Негізгі
бөлім
(жаңа сабақ) Механикалық
қозғалыс.
Жаңа тақырыптың мақсатын
көрсетіп және қысқаша мәлімет беру. «Топтастыру» әдісі және бұл
жерде Диалог та жүреді және оқушыларға флипчартқа топтық жұмыс
жасату.
Сергіту
сәті
«Қара жорға» биіне
биледі
Сабақты
бекіту:
«Интервью» әдісі бойынша
сыныбымыз да журналист болғысы келіп журген оқушы тақтаға шығып
бүгінгі тақырып бойынша құрдастарының қаншалықты түсінгендігін
сұрақтар қою арқылы жауаптарын алды және оқушылардың бүгінгі көңіл
күйі және сабақтын қандай деңгейде өткенін және бүгінгі сабақтан
алған әсерлері жайында
айтылады
|
Әр топ мүшелеріне берілген
тақырыпты мағыналық бөлікке бөлініп беріледі . Бір оқып шыққаннан
кейін талқылайды және әр топтың оқушылары өз ойларын түсінгендерін
флипчартқа түсіреді.
Қимыл қозғалыста
болады.Интербелсенді тақтаға қарап, қимылды
салды.
Оқушылар қойылған сұрақтарға
жауап беру арқылы бүгінгі сабақты қаншалықты түсінгендігін байқайды
және бүгінгі сабақтан қандай әсер алғаны бүгінгі сабақтың қай тұсын
жандандыру керек екендігін
айтады.
|
Оқулық, үлестірмелі журнал,
видео ролик көрсету, интербелсенді
тақта.
Интербелсенді
тақта.
Микрофон
|
2
мин
2
мин
2
мин
|
Қорытынды
бөлім
Бағалау
Өзін- өзі бағалауға нұсқау
беремін
Үйге
тапсырма
Механикалық
қозғалыс.
Рефлексия
2 жұлдыз 1
тілек.
|
Өзін- өзі бағалау парақтарына
жазады.
Топ басшылары бағалау
парағындағы бағаларды
айтады.
Механикалық қозғалысты оқиды
және қосымша материал жинап
келеді.
Оқушылар стикерлерге бүгінгі
өткен сабақ бойынша
- Ненің
ұнағанын
- Ненің
ұнамағанын
- Нені білгісі келетіні туралы
ішкі
сезімдерінбілдіреді.
|
Бағалау
парағы
|
Тексерілді:
ДОІЖО