Материалдар / ашық сабақ "Мейірімді болса жүрек-орындалар тілек"7-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ашық сабақ "Мейірімді болса жүрек-орындалар тілек"7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға мейірімді, кіші пейіл болуға баулу.Әрқашан көмек қолоын созып жүру керек екендігі жайлы ұғындыру.Жас мамандарға қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1421
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Мейірімді болса жүрек- орындалар тілекМақсаты: Ұстаздарды жаңашылдыққа, инновациялық әдіс-тәсілдерді тәжірибелерін енгізе отырып, Ұстаздар арасындағы қарым-қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл-күйден арылу, күш- қуат жинау, өзін-өзі тану, өзгелерге құрметпен қарай білу, өзін еркін сезінуге көмектесу.Міндеті: Жаңа қоғамдағы адамгершілік, патриотизм және педагогиканың ұйытқысы ретінде нәтижеге бағытталған білім беру іскерліктерін дамыту.Мұғалімнің эмоциялық көңіл- күйлерін көтеру, топтасып жұмыс істеу жүйесін әрі қарай дамыту.Ұстаздардың өз кәсібіне деген ынтасын арттыру.Түрі:Тренинг сабағыӘдісі: Топтық жұмыс, сұрақ- жауап, мимика мен түсіндіру, ой бөлісу,пікір алмасу.Көрнекілігі: Компьютер, интерактивті тақта.Тренинг ережесі:1. Амандасу.2."Әңгіме (Өзіңді өзгертіп алға ұмтылып ,өсу керек пе?)"3."Академиялық адалдық"4.Ақпараттандыру. "Өзіңді таны"5."Нұрлы жүрек" жаттығуы6."Көршіңе жылу сыйлай біл."7."Өз жұбыңды тап".8."Табиғат мінезі" жаттығуы9.Топпен ән айту.10."Май шам" жаттығуы





Сәлеметсіздер ме, ұлағатты ұстаздар! Бүгін сіздердің психологиялық көңіл-күйлеріңізді көтеруге,өз бойларыңыздағы шығармашылық қабілеттеріңізді бағалай білуге өз-өзіңізге құрметпен қарауға, бір-бірімізбен сыйластық қарым-қатынаста болуға арналған "Мейірімді болса жүрек- орындалар тілек"атты тренинг сабағына ұйымшылдықпен қатысуға шақырамын.1-жаттығу.Бұл біздің алғашқы жаттығуымыз болғандықтан ең бірінші амандасу мен бастайық."Бір күндік амандық, қырық жылғы азық демекші"бүгін біз есте қаларлықтай амандасайық.Біз "Бумба-Юмба" тайпасына қоршауға түстік деп елестетеміз.Ол тайпаның дәстүрі, салты бойынша былай амандасу керек.Қазір біз екі топқа бөлінеміз.(Мақал- мәтел арқылы)Бірінші топ, екінші топқа барып бір- бірімізбен мұрындарыңызбен үйкелейсіздер.Ал екінші топ , бірінші топқа барып бір- бірлеріңізбен арқаларыңызды түйістіресіздер.2- жаттығу.ӘңгімеҚазір мен сіздерге бір жас адам туралы әңгіме оқып беремін.Ертеде бір жас адам өмір сүріпті.Оған жаңа заманауи өмір ұнамаған екен.Ол осы өмірді өзгерту үшін қолынан келгенді жасайды.Бірақ әлем өзгермейді.Ол адам алтын медальмен мектепті және халықаралық қатынас институтын бітіреді.Дипломат болады,өзінің күшіне сеніп әлемді өзгерткісі келеді.Он бес жылдан кейін байқайды- әлем әлі өзгермеген.Содан ол өзінің туған қаласына келіп өзінің армандарына іске асырады.Көптеген адамдарға үй салып береді, барлығының материалдық жағдайын жақсарту үшін аямайды.Он жыл уақыт өтеді.Өкінішке орай әлем әлі өзгермеген.Қаладағы өмір сол қалпында, адамдар да сол қалпында.Содан кейін ол адам өзінің өзінің отбасы мүшелерінен бастағысы келеді.Бірақ бес жыл өтсе де барлығы өзгеріссіз.Сонда ол өзі өзгеріп, өзінің көз қарастарын өзгертеді.Адамдарға деген көз қарасын өзгертті.Сонда ол әлемнің , қоршаған ортаның өзгергенін таңырқап байқаған екен.Дискуссия:"Өзіңді өзгертіп алға ұмтылып,өсу керек пе?)







3."Академиялық адалдық"Әр мұғалім өзінің жақсы- жаман қасиеттерін айтып шығады. «Жақсы мінез – адам – өмірінің сарқылмас байлығы», «Айнымас досы бар адам ең бақытты адам», «Мінезі бірқалыпты адамның өмірі де жаймашуақ болады», «Жақсы көңіл күй – жан тыныштығы» дей отырып адам өмірінде жақсы қарым-қатынас жасау үшін мінездің алатын орны ерекше екендігін айтқымыз келеді.4.1.Ақпараттандыру. "Өзіңді таны"Барлығымен жақсы қарым- қатынас жасау үшін, бірінші өз-өзімізбен жақсы қарым-қатынас болу керек.Бірақ есте сақтау керек өзіміз туралы көп ойласақ, "Мен кіммін" деген сұраққа жауап беру қиын.Кейбірде өзімізді данышпан деп санаймыз, ал екінші күні өзімізді құбыжық ретінде көретін кездеріміз де болады. Сондықтан да өзімізді танып, қабылдап, өзімізді сүйе білсек адам шынында да өз- өзінің басшысы болады."Біздің өмірімізден","Мен кіммін?!" жаттығуы.Нұсқаулық:Параққа "Мен кіммін" деген сұраққа жауап жазыңыздар.Жауап шын болу керек.4.2."Тиімді қарым-қатынас орнату"5- жаттығу."Нұрлы жүрек" жаттығуы"Ұстаздармен сұхбаттасу жолы".Олай болса назарларыңызды экранға аударайық.Мінекей сіздерге бірнеше сұрақтар беріліп тұр.1.Сіздің бала кезіңіздегі арманыңыз қандай2.Сіздің қызығушылығыңыз қандай3.Сіз қандай оқушыны ұнатпайсыз4.Ең сүйікті мейрамыңыз қандай5.Өз мамандығыңыз сізге ұнайма6.Бос уақытыңызда немен айналысасыз7.Мұғалімдіктен басқа қандай мамандыққа барар едіңіз8.Оқушы бойынан қандай қасиет көргіңіз келеді9.Сізге ұнамайтын үйірмелер барма10.Сіздің қолыңызда билік болса, қандай үірме ашар едіңіз. Рахмет сіздерге, әрқашанда жүректеріңіз нұрлы иманға толы болсын деген тілекпен тренигімізді жалғастырамыз.6."Көршіңе жылу сыйлай біл."Бұл жаттығудың мақсаты әр адамға жылулық сыйлай білу.Шеңбер жасап тұрамыз .Мен айтып тұрамын сол бойынша жасайсыздар.-Көршіңді оң жақтан құшақта-Көршіңді сол жақтан құшақта-Оң жақтағы көршіңе бір жымиып күл-Сол жақтағы көршіңе бір жымиып күлБүгінгі тренингтің барысы: Біз үлкен отбасымыз.7."Өз жұбыңды тап" жаттығуы. Қатысушылар екі топқа бөлініп отырады.Мен сіздерге жануарлардың аттары жазылған парақшалар таратып беремін.Атаулар екі парақта қайталанған.мысалы. Егер бірінші топта бір кісінің қолында піл деген жазу болса, сол кісі екінші топтан өз жұбын табу керек. Бұл парақшалардағы жазуларды тек өздеріңіз ғана білулеріңіз керек.Бірақ сөйлеспейсіздер, жануарға тән дыбыста шығаруға болмайды, тек әртүрлі қимылдар ақылы кез-келген әрекетті үнсіз жасап көрсетесіздер.Ал екінші топ бірінші топтың адамы көрсетіп жатқан қимылы,өзінің қолындағы парақшаға жазылған жануар деп ойласа үндемей ғана қасына барып тұруы керек.Бірақ сөйлеспейді.Барлығы өз жұптарын тапқасын ғана мен "Сіз кімсіз" деп сұрап шығамын.8."Табиғат мінезі" жаттығуы Қане , барлығымыз тізбектеле тұрайық.Көзімізді жұмып , өзімізді табиғат аясында тұрғандай сезінейік.Күн тамаша ашық,күн сәулесі ашуақ шашып тұр, айнала тамаша көрініске толы. Енді, көзімізді ашып , өзімізді еркін сезінейік.Алғашқыда бәрі жақсы болып тұрды да , кенеттен , аяқ астынан жеңіл жел соқты.Алдымызда тұрған адамның арқасынан жаймен ғана , қолмен жеңіл желдің самалындай етіп сипаймыз.Жел күшейеді - енді алдымыздағы адамның арқасын қатты уқалай бастаймыз.Кенет, боран басталды- енді боран күшіндей екі қолмен айналдыра күштірек уқалаймыз.Содан кейін, аяқ астынан жай ғана жаңбыр сіркірей басталды-енді қолымызбен жаңбырдың тамшысындай жәймен ұрамыз.Бір кезде қатты жауын жауды- біз қатты жауын сияқты арқамызды саусақ ұшымен жоғары төмен сипалаймыз.Аяқ астынан- бұршақ жауды- арқамызды саусақ басымен бұршақ жауғандай қаттырақ ұрамыз.Бір кезде бәрі басылды , күн жарқырап ашылып , адамға бір күшті шуақ берді. Енді алдымыздағы тұрған адамдармен құшақтасамыз. Себебі, біз бір отбасымыз.(Қандай қиыншылықтар кездесседе бір -бірімізді қолдап, бір отбасы екенімізді ұмытпайық ҚҰРМЕТТІ әріптестер)9.Топпен ән айту.10."Май шам" жаттығуыҚазір мен май шамды жағамын.Барлығымыз бір-бірімізбен бірігіп , жұмыс жасағанымыз үшін бір-бір жылы сөз айтып , майшамды беріп отырамыз.Қоштасуға майшамды алғанымыз ,жарық деген жақсы нәрсе,сондықтанда алдарыңыз әрқашан ашық , жарқын болсын деген тілектемін.Әдеп сақтап амандаӘрбір адал адамғаЖасасаң бір жақсылықҚайтарады сағандаЫнтымаққа қосыл даЫқылас қой досыңаАр- мақсатың нақ болсынАқылыңнан тосылмадей отырып, адам өмірде екі нәрсемен қартаймайды, біріншісі- қайырымды ісі, екіншісі-жүректен шыққан жылы сөзі.Әрқашанда бір - бірімізге қайырымды болайық."Мейірімді болса жүрек - орындалар тілек"атты тренинг сабағымыз осымен аяқталды.Уақыт бөліп қатысқандарыңызға көп-көп РАХМЕТ!!



































































































































































Тренинг ережесі:1. Амандасу.2."Әңгіме (Өзіңді өзгертіп алға ұмтылып өсу керек пе?)"3."Академиялық адалдық"4.Ақпараттандыру. "Өзіңді таны"5."Нұрлы жүрек" жаттығуы6."Көршіңе жылу сыйлай біл."7."Өз жұбыңды тап".

8."Табиғат мінезі" жаттығуы9.Топпен ән айту.10."Май шам" жаттығуы Мақсаты: Ұстаздарды жаңашылдыққа, инновациялық әдіс-тәсілдерді тәжірибелерін енгізе отырып, ұстаздар арасындағы қарым-қатынасты нығайту, жағымсыз көңіл-күйден арылу, күш- қуат жинау, өзін-өзі тану, өзгелерге құрметпен қарай білу, өзін еркін сезінуге көмектесу.

"С.Жиренов атындағы негізгі орта мектеп"МКМ









Баланың бас ұстазы-ата-анасыӘлеуметтік педагог: М.Серғазиева













Ынтымақ ауылы











"С.Жиренов атындағы негізгі орта мектеп"мемлекеттік коммуналдық меккемесі"Мейірімді болса жүрек-орындалар тілек" атты тренинг сабағына белсене қатысқаны үшін______________________________________ М А Р А П А Т Т А Л А Д Ы .















Мектеп директоры: Ф.Сайлаубеков

Педагог психолог: Қ.КатеповаӘлеуметтік педагог: М.Серғазиева

Тіркеу №



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!