Пәннің аты: Өзін-өзі тану | Уақыты: 08.02.2017ж | Мұғалім: Сағит Оразкүл |
Сабақтың атауы | Мейірімділік – асыл қасиет |
Мақсаты | білімділік: балалардың «мейірімділік», «қайырымдылық» құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту;дамытушылық: оқушылардың психологиялық ой-өрісін, ойлау қабілеттерін дамыту, өз ойларын еркін жеткізе білуге үйрету;тәрбиелік: мейірімділікке, қайырымдылққа тәрбиелеу.Көрнекілік: иетербелсенді тақта, бейнематериал, қол стикер, күн, гүл және ана суреті, айна. Әдісі: түсіндіру, сұрақ – жауап, әңгімелесу Түрі: аралас сабақ.
|
|
|
Сабақтың барысы | Мұғалімнің іс – әрекеті | Оқушының іс – әрекеті | Уақыты |
Психологиялық ахуал | Психологиялық бағыт беруШаттық шеңбері: « Айна» | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|
Қызығушылықты ояту | Бейнесөз беріледі. Бейнесөзде «Мейірімділік-асыл қасиет» атты бүгінгі тақырып шығады. | Бейнесөзді шешіп, жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі. |
|
Мағынаны тану | Алашұлы тобы «Мейірім» әні.
Әңгімелесу жүргізіп, «Мейірімділік шуағын» құруды ұсынады.
«Мейірімділік» өлеңі | 1. Интербелсенді тақтадан бейнебаянды көріп, талдау жасайды.2. Өз ойларын ортаға салып, «Мейірімділік шуағы» сөзін топтастыруға белсенділік танытады.3. Интербелсенді тақтадан мұғаліммен бірге қосылып оқиды |
|
Тыныштық сәті | Үнтаспадан арнайы әуен қойып, мейірімділік сезімін сезіну мақсатында тыныштық сәтін ұйымдастырады. | Мейірімділік сезімін сезіну үшін, көздерін жұмып, өздерін еркін ұстап, бірнеше минут тыныштық сәтін жасайды. Ой сергітеді,шашағандарыбасылады |
|
|
|
|
|
Сергіту сәті | «Болады – болмайды» тренингі | Мұғалім болатын нәрсені айтқанда қолдарымен 3 рет шапалақтайды, ал болмайтын нәрселерді айтқанда аяқтарын тарсылдатады.
|
|
Ой толғаныс | Дәйексөз. «Мейірімділікті анадан үйрен».
Тапсырма: «Кім және не мейірімді?» | Мағынасын ашып, өз ойларын айтады.Түсіп қалған сөздерді орнына қояды. |
|
Үйге тапсырма | Сәйкестендіру тесті | Күнделіктеріне жазып алады |
|
Бағалау | -Балаларға бүгін сабаққа барлығы өте жақсы қатысқандарын айтып, алғысы айтып, «мейірімділік гүлін» таратады. (Оқушыларға түрлі-түсті қағаздардан қиылған гүлдер беріледі). | |
|
Кері байланыс«Бес саусақ»әдісі | | Оқушылар алдын ала дайындалған бес саусақ формасына бүгінгі сабаққа кері байланыс жасап, тақтаға шеңбер етіп жабыстырады. |
|
Жүректен жүрекке
|
Қ. Маханов «Мейірімді болайықшы,адамдар» |
Үнтаспадан тыңдайды |
|