Ашық сабақ мектеп алды даярлық сынып Ғарышқа сапар. Ғ дыбысы мен əрпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ мектеп алды даярлық сынып Ғарышқа сапар. Ғ дыбысы мен əрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ мектеп алды даярлық сынып Ғарышқа сапар. Ғ дыбысы мен əрпіҒ дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыра отырып, балалардың Ғ дыбысы бар сөз, сөйлем ойлап табуына назар аудару, сөздік қорына мән беріп, байланыстыра сөйлеуге үйрету. Буын құрату, арқылы игерген білімдерін бекіту.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру саласы:

«Коммуникация»

ҰОҚ:

Сауат ашу негіздері

Тақырыбы:

Ғарышқа сапар.

Ғ дыбысы мен əрпі

Оқу мақсаты:

Ғ дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыра отырып, балалардың Ғ дыбысы бар сөз, сөйлем ойлап табуына назар аудару, сөздік қорына мән беріп, байланыстыра сөйлеуге үйрету. Буын құрату, арқылы игерген білімдерін бекіту.

Смарт мақсаты

Ғ дыбысы және әрпін таниды, ажырата алады. Ғ дыбысына жасырынған сөзді айта алады.Ғ әріпін жазады.


Дыбыстардың айтылуы мен дыбысталуына талдау жасағанда білімін қолдана алады,4 дыбыстық сөздерге дыбыстық талдау жасайды,дыбыстарды сипаттайды.

РЕСУРСТАР

Текшелер кеспе әріптер мен буындар үлестірмелі суреттер, әліппе дәптер, слайд

ҰОҚ жоспарлау

ҰОҚ жоспарын жүзеге асыру кезеңдері/уақыты

ҰОҚ жоспары бойыншы іс-әрекет

Ресурстар

Қызығушылық ояту 0-3 мин

Балалардың оқу қызметіне ынтасын тарту

мақсатында шаттық шеңберге тұрғызып, өлең жолдарын қимылмен орындау.

Қайырлы таң, достым

Қайырлы күн болсын.

Сәрсенбінің сәтті.

Сәттілікке толсын!

Біздің алар бағамыз

Өте жақсыға толсын!

Топқа бөлу «Пазл» әдісі. ( “Бала үні ”ескерілді) Оқушыларды қиылған суреттерді сәйкестіріп жинай отырып 3 топқа бөлінеді.

1 топ – Күн тобы

2 топ -Ай тобы

3топ -Жұлдыз тобы

Негізгі кезең

Өмірлік тәжірбені маңыздылау.Мақсатты болжам

Интерактивті тақта арқылы балаларға ғарыш туралы бейне жазба көрсету.(Тақырып ашу мақсатында)

https://youtu.be/n-khlCFOpzQ

Сұрақ-жауап әдісі .( “Бала үні ”ескерілді)

Балалар бейнежазба не туралы ? Ай , ғарыш , ғарышкер , ғалым. Балалар сөздің басынан қандай дыбыс естіп отырмыз “Ғ” дыбысы .

Біз бүгінгі сабағымызда қандай әріппен танысамыз деп ойлайсыздар?Дұрыс айтасыздар “Ғ” дыбысы мен әрпі. Ғарышқа сапар тақырыбында .

Енді ғ-дыбысымен таныстық .Бейне жазбадан сыйқырлы кітапты тамашалайық. https://youtu.be/f3fO_cvCNaM

Балалар бірге айтып қайталады бұл жерден мен, “Бала үні ”естідім .Ғ дыбысы дауыссыз дыбыс.Дауыссыз дыбыс қандай текшемен белгіленді. Көк текшемен белгіленеді ғ әрпі ғалым,ғарыш ,аға,таға сөздерін буынға бөлу.

Жеке баламен жұмыс :Əліппе-дəптермен жұмыс Ғ ғ салу әріпін салу . Өте жай орындап отырған балаларға әріп элементтерін салуды кері түсіндіріп бақылау жұмысын жүргіздім.

Балалар не көріп тұрмыз? Ғарыш кемесі осы сөзде бұрын біз білетін сөздің басында келетін дыбыстардан айырмашылығы бар ма екен? “Бала үні ”естідім

Топтық жұмыс:

1-ші Ғарыш кемесіне сөзбасында ғ дыбысы келетін суреттерді жапсырайық.

2-ші Ғарыш кемесіне сөздің ортасында келетін ғ дыбысы бар сөздерді жапсырайық.

3-топ Кеспе суреттерді құрастырып, ғарыш екенін табады.

Әр топ орындаған тапсырмаларын қорғады.

Топтар бір-бірін бағалайды «Үш шапалақ» әдісі Балаларға саралау жұмысын жүргіздім топтық жұмыс беру арқылы.

Жұппен жұмыс: Балалар достарымен жұптасады да , ғарыш,ғарышкер сөздерін қатыстырып өз ойларымыздан ертегі құрастырып айтамыз .(4К)


Бір-біріне жақсы тілектер айтты. (4к)







«Пазл» әдісі. Оқушыларды қиылған суреттерді сәйкестіріп жинай отырып 3 топқа бөлдім.














Ғ дыбысына байланыс суреттер .

(сағат, таға,ғарыш,ғалым)




Балалар білгендерін ортаға салады.




Жеке балаға бақылау жасадым.Әліппе-дәптердегі тапсырмаларды орындайды






Бір-бірін бағалайды


Дыбыстық талдау жасайды


Сыни ойлау арқылы жұптық жұмыс жүргіздім.

Өз ойларынан өте тамаша ертегі ойлап тапты.


Сабақтың қорытынды бөлімі

Рефлекция

Бүгінгі сабақта қандай дыбыспен таныстық? Ғ дыбысы бар қандай сөздерді білдік? Түсінбеген,сендерге қиындық тудырған сұрақтар бар ма?

-мен көп нәрсені түсіндім

- менің сұрағым бар

-мен ештеңе түсінбедім.

Балалар «Түсіндім,сұрағым бар, түсінбедім» әдісі бойынша сабаққа кері байланыс жасау. Кері байланыста балалар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалайды және ұсыныстарын

береді

Мадақтау, Смайликтер, Қол шапалақтау Жарайсың!

«Түсіндім,сұрағым бар,түсінбедім» кері байланыс жүгіздім.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.11.2021
613
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі