Балалардың оқу
қызметіне ынтасын тарту
мақсатында шаттық
шеңберге тұрғызып, өлең жолдарын қимылмен
орындау.
Қайырлы таң,
достым
Қайырлы күн
болсын.
Сәрсенбінің
сәтті.
Сәттілікке
толсын!
Біздің алар
бағамыз
Өте жақсыға
толсын!
Топқа бөлу «Пазл»
әдісі. ( “Бала үні
”ескерілді) Оқушыларды қиылған суреттерді
сәйкестіріп жинай отырып 3 топқа
бөлінеді.
1 топ – Күн
тобы
2 топ -Ай
тобы
3топ -Жұлдыз
тобы
Негізгі
кезең
Өмірлік тәжірбені маңыздылау.Мақсатты
болжам
Интерактивті тақта арқылы балаларға ғарыш
туралы бейне жазба көрсету.(Тақырып ашу
мақсатында)
https://youtu.be/n-khlCFOpzQ
Сұрақ-жауап әдісі .( “Бала үні
”ескерілді)
Балалар бейнежазба не туралы ? Ай , ғарыш ,
ғарышкер , ғалым. Балалар сөздің басынан қандай дыбыс естіп отырмыз
“Ғ” дыбысы .
Біз бүгінгі сабағымызда қандай әріппен
танысамыз деп ойлайсыздар?Дұрыс айтасыздар “Ғ” дыбысы мен әрпі.
Ғарышқа сапар тақырыбында .
Енді ғ-дыбысымен таныстық .Бейне жазбадан
сыйқырлы кітапты тамашалайық.
https://youtu.be/f3fO_cvCNaM
Балалар бірге айтып қайталады бұл жерден мен,
“Бала үні ”естідім .Ғ дыбысы дауыссыз дыбыс.Дауыссыз дыбыс қандай
текшемен белгіленді. Көк текшемен белгіленеді ғ әрпі ғалым,ғарыш
,аға,таға сөздерін буынға
бөлу.
Жеке баламен
жұмыс :Əліппе-дəптермен жұмыс Ғ ғ
салу әріпін салу . Өте жай орындап отырған балаларға әріп
элементтерін салуды кері түсіндіріп бақылау жұмысын
жүргіздім.
Балалар не көріп
тұрмыз? Ғарыш кемесі осы сөзде бұрын біз білетін сөздің басында
келетін дыбыстардан айырмашылығы бар ма екен?
“Бала үні
”естідім
Топтық
жұмыс:
1-ші Ғарыш кемесіне
сөзбасында ғ дыбысы келетін суреттерді
жапсырайық.
2-ші Ғарыш кемесіне
сөздің ортасында келетін ғ дыбысы бар сөздерді
жапсырайық.
3-топ Кеспе суреттерді
құрастырып, ғарыш екенін табады.
Әр топ орындаған тапсырмаларын
қорғады.
Топтар бір-бірін бағалайды «Үш шапалақ» әдісі Балаларға
саралау жұмысын жүргіздім топтық жұмыс беру
арқылы.
Жұппен
жұмыс: Балалар достарымен жұптасады
да , ғарыш,ғарышкер сөздерін
қатыстырып өз ойларымыздан ертегі құрастырып айтамыз
.(4К)
|
Бір-біріне жақсы тілектер
айтты. (4к)
«Пазл» әдісі.
Оқушыларды қиылған суреттерді сәйкестіріп жинай отырып 3 топқа
бөлдім.
Ғ дыбысына байланыс суреттер
.
(сағат,
таға,ғарыш,ғалым)
Балалар білгендерін ортаға
салады.
Жеке балаға бақылау
жасадым.Әліппе-дәптердегі тапсырмаларды
орындайды
Бір-бірін
бағалайды
Дыбыстық талдау
жасайды
Сыни ойлау арқылы жұптық жұмыс
жүргіздім.
Өз ойларынан өте тамаша ертегі
ойлап тапты.
|