Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру саласы:

    Әлеумет

    ҰОҚ:

    Қоршаған ортамен танысу

    Тақырыбы:

    Көлік түрлері

    Оқу мақсаты:

    Көлік құралдарының көп түрлілігі,белгілі жұмыс түрін орындау үшін олардың жабдықтары жайлы түсінік беру.

    Смарт мақсаты

    Көліктер түрлерін ажыратады,атқаратын қызметін біледі .

    Күтілетін нәтиже

    Талдауға,диалогке, белсенді қатынасып, өз таңдауын жасай алады және көлікті жалпы белгілеріне қарай топтастыра алады.


    Ресурстар

    Үлестірмелі суреттер,слайд

    ҰОҚ жоспарлау

    ҰОҚ жоспарын жүзеге асыру кезеңдері/уақыты

    ҰОҚ жоспары бойыншы іс-әрекет

    Балалардың әрекеті

    Оқу мақсатына тарту

    Басталуы

    0-2 мин











    3-5 мин






























    5-7 мин









    Негізгі бөлім

    Ұйымдастыру кезеңі. Дұрыс көңіл-күй орнату.

    Арайлы таң атты,

    Алтын сәуле таратты.

    Жарқырайды жүзіміз,

    Жайнай берсін куніміз.

    Сәлеметсіңдер ме балалар?

    Балалар мен сендерге бір жұмбақ айтамын,кім жауабын тез таба алады екен?(4к сыни ойлау)

    Жұмбақ:

    Қойны толы жеміске,

    Көк майсалы еңіске.

    Көбелек қуып ойнайтын,

    Қай мезгіл деп ойлайсың?(Жаз мезгілі)

    (4к ашық сұрақтар,сыни ойлау,креативтілік)

    Жылдың ең ыстық мезгілі қай мезгілі екен?

    Жаз айларын ата?

    Жазда кун қандай болады?

    Табиғат қысқы ұйқысынан оянғанда бақтарда қандай ерекшеліктер болады?

    Жаз айының ауасы қандай болады?

    Жаз айында адамдарда бақшамен жұмыс көбейе ме

    Жеміс-жидектер пісе ме?

    Жазда балалар не істейді?

    Ал,сендер балалар, жазда қайда барасыңдар?

    Қайда барғыларың келеді? Қандай жоспарларың бар?

    Осы жоспарланған саяхатымызға шығу ушін

    Жұмбақ

    Кеудесінде жаны жоқ,

    Тамырында қаны жоқ:

    Май жейді,

    Су ішеді.

    Бұл не екен балалар?

    (Машина)

    Аспанда жүзеді,

    Қанатын қақпайды.

    Жерде де жүреді,

    Бауырлап жатпайды.

    (Ұшақ)

    Үтікке міндім,

    Мұхитта жүздім.

    (Кеме)


    «Топтастыру» әдісі арқылы топқа бөліп саралау

    Балаларға жұмбақ жасыру арқылы топқа бөлдім.Шешуін табуы арқылы қай топ қандай атаумен аталатынын анықтадым.(4к модельінің “Бала үні ”естілді,командалық жұмыс жүрді)

    1 топ –Жер көлігі тобы

    2 топ - Әуе көлігі тобы

    3топ - Су көлігі тобы

    Саралау тапсырма ресурстар арқылы:4к модельінің сыни ойлау,командамен жұмыс жүрді.


    Өмірлік тәжірибені маңыздылау.Мақсатты болжам

    Интерактивті тақта арқылы балаларға көлік туралы бейне жазба көрсету.(Тақырып ашу мақсатында)

    https://youtu.be/4cz9SYqDg6E

    Сұрақ-жауап әдісі .( “Бала үні ”ескерілді,комуникативтігі,креативтілігі дамиды)

    Балалар бейнежазба не туралы ? Көліктер

    Біз бүгінгі сабағымызда бұрынғы біз білетін тақырыбымыздың айырмашылығы барма екен?Немен танысамыз деп ойлайсыздар?Дұрыс айтасыздар Көліктер тақырыбында .

    Балалар, мына суретте нелер бейнеленген? (Ұшақ, троллейбус, автобус, кеме)бақылау жұмысын жұргіздім әр баланың сөздері дұрыс айтуын қадағаладым.

    – Бұлардың барлығын бір сөзбен атауға бола ма? (Көлік).

    Педагог жетекшілігімен саралау жұмысын жүргіздім.Үш топтан топта сабаққа өте жай қатысып отыратын балаларды байқап тақтаға шығару арқылы жұмыс жүргіздім.

    Топтық жұмыс:

    1 –топ Ұшақтың суретін салады.

    2-топ Кеме туралы тақпақ айту.

    3-топ геметриялық пішіндерден көліктер құрастыру.

    Топтар бір -бірін бас бармақ арқылы бағалайды.

    «Қандай көлік жоқ? » ойыны педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын ойнау.

    Смарт мақсаты :Стол үстіне түрлі көліктер ойыншығы қойылады балалар көздерін жұмады .Еңді көзімізді ашамыз қай көлік жоқ екенін анықтайды.

    Жеке баламен жұмыс

    Əліппе-дəптермен жұмыс Бұл жерде жеке баламен саралау жұмысын жүргіздім

    Өзің тұратын жерде қандай көлік түрлері жүреді?

    Ауадағы, судағы және жердегі көлік түрлерінің біреуін белгіле. (Жердегі көлік)

    “Оң қадам” әдісі арқылы.( “Бала үні ”естілді)

    Көліктер бар сөздерді айту.

    Сыни ойлау: «Өз үйіңді тап!» ойыны

    – Ұшақтар қайда қонады? (Әуежай)

    – Міне, бұл біздің әуежай болады. (Ойыншық ұшақты қояды).


    – Ал жолаушылар жағаға шығу үшін кемелер қайда жүзіп келеді? (Кемежайға)

    – Бұл біздің кемежай болады. (Ойыншық кемені орындыққа қояды).

    – Ал жерде жүретін көлік жұмыстан кейін қайда келеді? (Гаражға).Ал мына жер біздің гараж болсын.

    Сендер көлік түрлері бейнеленген суреттерді аласыңдар. Мұқият қарап, кім болатындарыңды (ұшқыш, капитан, жүргізуші) ойланыңдар.

    Сендер барлықтарың жұмыстарыңа барып, адамдарды және жүктерді тасымалдайсыңдар. Белгі бергеннен кейін, сендер әр көлік түрін өзінің орнына алып келулерің қажет.

    Ойынды қайталай отырып, балалардың бір- бірімен суреттерді алмастырып ойнауын ұсынады, ал өзі орындықтарда тұрған ойыншықтарды алмастырып тұрадым.

    Жұптық жұмыс. Жұбымен мына көліктердің қайсыларын«арнайы көлік» деп атайды? Белгіле. Себебін түсіндір.Себебі арнайы көліктер адамдарға өте қажет.ұшатын ұшпайтын заттарды қосу.Қайысыұшады,қайысы ұшпайды.

    Креативтілік : «Дауысынан таны»ойыны

    шарты: Үнтаспадан көлік түрлерінің (пойыздың

    Ойындар жинағы. Көліктердің дауыстары жазылған үнтаспа.гудогі, ұшақтың, кеменің т.б.) дауыстары тыңдатылады. Дыбыстар қай көліктің түрі екенін ажыратады.

    Өзі тұратын қалада қозғалыс ортасында және арнайы қызметтерге арналған қандай көлік түрлері бар екені туралы айтуын сұрайды.

    Балалардан суреттерге мұқият қарап, қорытынды жасауларын сұрадым. Әр көлік түрлерінің атқаратын жұмыстарына және арнайы қызметіне қарай бөлінетін түрлерін анықтайды.Көлік туралы өз ойларымыздан ертегі құрастырып айтамыз .(4К)













    Балалар қызығушылықпен жауап береді
























    Балалар жұмбақ шешеді.Сол арқылы топқа бөлінеді.










    Көліктерге байланыс суреттер

    (машина,ұшақ, кеме,автобус,т.б)









    Балалар білгендерін ортаға салады.


    Жеке балаға бақылау жасадым.


















    Балалар ойын ойнайды.




    Әліппе дәптердегі жұмысты орындайды








    Сыни ойлау арқылы жұптық жұмыс жүргіздім.























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нуржанова Айтолкын Батаевна
    17 Қараша 2021
    882
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ мектеп алды даярлық сынып Көлік түрлері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ мектеп алды даярлық сынып Көлік түрлері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ мектеп алды даярлық сынып Қоршаған ортамен танысу Көлік түрлері .Көлік құралдарының көп түрлілігі,белгілі жұмыс түрін орындау үшін олардың жабдықтары жайлы түсінік беру.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру саласы:

    Әлеумет

    ҰОҚ:

    Қоршаған ортамен танысу

    Тақырыбы:

    Көлік түрлері

    Оқу мақсаты:

    Көлік құралдарының көп түрлілігі,белгілі жұмыс түрін орындау үшін олардың жабдықтары жайлы түсінік беру.

    Смарт мақсаты

    Көліктер түрлерін ажыратады,атқаратын қызметін біледі .

    Күтілетін нәтиже

    Талдауға,диалогке, белсенді қатынасып, өз таңдауын жасай алады және көлікті жалпы белгілеріне қарай топтастыра алады.


    Ресурстар

    Үлестірмелі суреттер,слайд

    ҰОҚ жоспарлау

    ҰОҚ жоспарын жүзеге асыру кезеңдері/уақыты

    ҰОҚ жоспары бойыншы іс-әрекет

    Балалардың әрекеті

    Оқу мақсатына тарту

    Басталуы

    0-2 мин











    3-5 мин






























    5-7 мин









    Негізгі бөлім

    Ұйымдастыру кезеңі. Дұрыс көңіл-күй орнату.

    Арайлы таң атты,

    Алтын сәуле таратты.

    Жарқырайды жүзіміз,

    Жайнай берсін куніміз.

    Сәлеметсіңдер ме балалар?

    Балалар мен сендерге бір жұмбақ айтамын,кім жауабын тез таба алады екен?(4к сыни ойлау)

    Жұмбақ:

    Қойны толы жеміске,

    Көк майсалы еңіске.

    Көбелек қуып ойнайтын,

    Қай мезгіл деп ойлайсың?(Жаз мезгілі)

    (4к ашық сұрақтар,сыни ойлау,креативтілік)

    Жылдың ең ыстық мезгілі қай мезгілі екен?

    Жаз айларын ата?

    Жазда кун қандай болады?

    Табиғат қысқы ұйқысынан оянғанда бақтарда қандай ерекшеліктер болады?

    Жаз айының ауасы қандай болады?

    Жаз айында адамдарда бақшамен жұмыс көбейе ме

    Жеміс-жидектер пісе ме?

    Жазда балалар не істейді?

    Ал,сендер балалар, жазда қайда барасыңдар?

    Қайда барғыларың келеді? Қандай жоспарларың бар?

    Осы жоспарланған саяхатымызға шығу ушін

    Жұмбақ

    Кеудесінде жаны жоқ,

    Тамырында қаны жоқ:

    Май жейді,

    Су ішеді.

    Бұл не екен балалар?

    (Машина)

    Аспанда жүзеді,

    Қанатын қақпайды.

    Жерде де жүреді,

    Бауырлап жатпайды.

    (Ұшақ)

    Үтікке міндім,

    Мұхитта жүздім.

    (Кеме)


    «Топтастыру» әдісі арқылы топқа бөліп саралау

    Балаларға жұмбақ жасыру арқылы топқа бөлдім.Шешуін табуы арқылы қай топ қандай атаумен аталатынын анықтадым.(4к модельінің “Бала үні ”естілді,командалық жұмыс жүрді)

    1 топ –Жер көлігі тобы

    2 топ - Әуе көлігі тобы

    3топ - Су көлігі тобы

    Саралау тапсырма ресурстар арқылы:4к модельінің сыни ойлау,командамен жұмыс жүрді.


    Өмірлік тәжірибені маңыздылау.Мақсатты болжам

    Интерактивті тақта арқылы балаларға көлік туралы бейне жазба көрсету.(Тақырып ашу мақсатында)

    https://youtu.be/4cz9SYqDg6E

    Сұрақ-жауап әдісі .( “Бала үні ”ескерілді,комуникативтігі,креативтілігі дамиды)

    Балалар бейнежазба не туралы ? Көліктер

    Біз бүгінгі сабағымызда бұрынғы біз білетін тақырыбымыздың айырмашылығы барма екен?Немен танысамыз деп ойлайсыздар?Дұрыс айтасыздар Көліктер тақырыбында .

    Балалар, мына суретте нелер бейнеленген? (Ұшақ, троллейбус, автобус, кеме)бақылау жұмысын жұргіздім әр баланың сөздері дұрыс айтуын қадағаладым.

    – Бұлардың барлығын бір сөзбен атауға бола ма? (Көлік).

    Педагог жетекшілігімен саралау жұмысын жүргіздім.Үш топтан топта сабаққа өте жай қатысып отыратын балаларды байқап тақтаға шығару арқылы жұмыс жүргіздім.

    Топтық жұмыс:

    1 –топ Ұшақтың суретін салады.

    2-топ Кеме туралы тақпақ айту.

    3-топ геметриялық пішіндерден көліктер құрастыру.

    Топтар бір -бірін бас бармақ арқылы бағалайды.

    «Қандай көлік жоқ? » ойыны педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын ойнау.

    Смарт мақсаты :Стол үстіне түрлі көліктер ойыншығы қойылады балалар көздерін жұмады .Еңді көзімізді ашамыз қай көлік жоқ екенін анықтайды.

    Жеке баламен жұмыс

    Əліппе-дəптермен жұмыс Бұл жерде жеке баламен саралау жұмысын жүргіздім

    Өзің тұратын жерде қандай көлік түрлері жүреді?

    Ауадағы, судағы және жердегі көлік түрлерінің біреуін белгіле. (Жердегі көлік)

    “Оң қадам” әдісі арқылы.( “Бала үні ”естілді)

    Көліктер бар сөздерді айту.

    Сыни ойлау: «Өз үйіңді тап!» ойыны

    – Ұшақтар қайда қонады? (Әуежай)

    – Міне, бұл біздің әуежай болады. (Ойыншық ұшақты қояды).


    – Ал жолаушылар жағаға шығу үшін кемелер қайда жүзіп келеді? (Кемежайға)

    – Бұл біздің кемежай болады. (Ойыншық кемені орындыққа қояды).

    – Ал жерде жүретін көлік жұмыстан кейін қайда келеді? (Гаражға).Ал мына жер біздің гараж болсын.

    Сендер көлік түрлері бейнеленген суреттерді аласыңдар. Мұқият қарап, кім болатындарыңды (ұшқыш, капитан, жүргізуші) ойланыңдар.

    Сендер барлықтарың жұмыстарыңа барып, адамдарды және жүктерді тасымалдайсыңдар. Белгі бергеннен кейін, сендер әр көлік түрін өзінің орнына алып келулерің қажет.

    Ойынды қайталай отырып, балалардың бір- бірімен суреттерді алмастырып ойнауын ұсынады, ал өзі орындықтарда тұрған ойыншықтарды алмастырып тұрадым.

    Жұптық жұмыс. Жұбымен мына көліктердің қайсыларын«арнайы көлік» деп атайды? Белгіле. Себебін түсіндір.Себебі арнайы көліктер адамдарға өте қажет.ұшатын ұшпайтын заттарды қосу.Қайысыұшады,қайысы ұшпайды.

    Креативтілік : «Дауысынан таны»ойыны

    шарты: Үнтаспадан көлік түрлерінің (пойыздың

    Ойындар жинағы. Көліктердің дауыстары жазылған үнтаспа.гудогі, ұшақтың, кеменің т.б.) дауыстары тыңдатылады. Дыбыстар қай көліктің түрі екенін ажыратады.

    Өзі тұратын қалада қозғалыс ортасында және арнайы қызметтерге арналған қандай көлік түрлері бар екені туралы айтуын сұрайды.

    Балалардан суреттерге мұқият қарап, қорытынды жасауларын сұрадым. Әр көлік түрлерінің атқаратын жұмыстарына және арнайы қызметіне қарай бөлінетін түрлерін анықтайды.Көлік туралы өз ойларымыздан ертегі құрастырып айтамыз .(4К)













    Балалар қызығушылықпен жауап береді
























    Балалар жұмбақ шешеді.Сол арқылы топқа бөлінеді.










    Көліктерге байланыс суреттер

    (машина,ұшақ, кеме,автобус,т.б)









    Балалар білгендерін ортаға салады.


    Жеке балаға бақылау жасадым.


















    Балалар ойын ойнайды.




    Әліппе дәптердегі жұмысты орындайды








    Сыни ойлау арқылы жұптық жұмыс жүргіздім.























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Мектепалды даярлық Ашық сабақ Мектепке дейінгі балалар
    17.11.2021
    882
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нуржанова Айтолкын Батаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации