Миға шабуыл :Мына
берілген суретке мұқият қараңдар,
мұндағы балалардың іс –әрекеттерінен не
байқадыңдар?
Балалар тағы
бұл суреттен не
байқадыңдар?
-
Тәртіптері нашар
оқушылардың суреттері бейнеленген
суреттердің үстінгі жағында көк түспен боялған,ал тәртіпті
оқушылары бар суреттердің жоғарғы жағында жасыл түспен
боялған
-
Өте жақсы! Дұрыс
айтасыңдар , демек бүгінгі өтетін сабақтың тақырыбы не деп
ойлайсыңдар?
-
Мектептегі
ережелер.
Ия.Бүгінгі
сабағымыздың тақырыбы «Мектеп ережелері»ал сабағымыздың
мақсаты(тақтада жазылып тұрады) мектептегі өзін
ұстау
ережелердің маңыздылығын
түсіну.Ал сабағымыздың мақсатына
жету үшін мына критерийлерді орындау
керек.
-
Мектепте өзін
ұстау ережелерін
біледі.
-
Мектеп ережелерін құрай
алады
-
Олардың маңыздылығын
түсінеді
Мағынаны ашу:Балалар
олай болса тақтаға
қарайық.
-
Тапсырма
(ҰЖ)
Сәлем - сөздің
анасы, Жауап бергің келсе
шулама,
Сәлем – сөздің
сарасы, Қолыңды көтер жай
ғана.
Сәлемдесер
үлкенге
Дархан даланың
баласы

Асхананың бар өз тәртібі, Түзу
отыр партада,
Есте сақта біліп
қой! Қисайып алмай партаға

«Сөйлемді
толықтыр»әдісі
арқылы
тиісті сөзді
табу.
Сабаққа
..........(кешікпеу)
Партаға
..........(дұрыс отыру)
Асханада
..........(шулама,)
Дәлізде
..........(жүгірме)
Сырттан қонақ
келгенде ..........(орнымыздан
тұрамыз)
Мектепте өзін
ұстау ережелерін
біледі.
Оқушылар
мектепте өзін ұстау ережелерін
айтады.
(мұғалімнің кері байланысы арқылы
бағаланады)
-Балалар топқа
бөлінгенде қандай ережелерді білу
керек?
-
Жолдастарыңның сөзін
аяғына дейін тыңдау ,сөзін
бөлмеу
-
Жолдастарыңмен
сыпайы және ілтипатты
сөйлесу
-
Топта ауызбіршілік
болу керек
-
Уақытты тиімді
қолдану керек
-
Топ
басшы сайлау
керек
-
Тапсырма
(ТЖ)
«Кір жаю»
әдісі арқылы әр топқа тапсырмалар беріледі, топ
басшылары тақтаға шығып, кір жайғыштағы тапсырмаларды алады. Сол
алған тапсырмаларын топ ішінде
орындайды.
1 – топ: мектеп ережелерін
құрастырады.
2 – топ: үзіліс кезіндегі ережелерін
құрастырады.
3 – топ: асхана ішіндегі ережелерін
құрастырады.
4 – топ: сабақ кезіндегі ережелерін
құрастырады.
1.Мектеп
ережелерін дұрыс
құрастырады.
2.Сабақ үстіндегі ережелерді дұрыс
құрастырады
3.Үзіліс кезіндегі ережелерді дұрыс
құрастырады
4.Асханадағы ережелерді дұрыс
құрастырады
(әр топ бір –
бірінің жауаптарын «басбармақ»тәсілі арқылы
,бағалайды.)
Сергіту
сәті. «Мен де» ойынын ойнауды
ұсынамын. Егер де мен дұрыс қылық айтсам «мен де» деп айтасыңдар,
ал егер бұрыс қылық айтсам – үндемейсіңдер. Дайынсыңдар
ма?
–
Мен мектепке жинақы
киініп келемін;
–
Мен барлық мектеп
жабдықтарын реттеп ұстаймын;
–
Мен мектепке
уақытылы келемін;
–
Мен мектепке кіре,
итерісіп, барлығын басып озуға
асығамын;
–
Мен сыныпқа
кіргенде, әрдайым
сәлемдесем;
–
Мен мектепте ешқашан
ересек адамдармен
амандаспаймын;
–
Мен әрқашан
ересектермен амандасамын;
–
Мен әрқашан
көрсетілген көмекке алғысымды
білдіремін;
–
Мен әрқашан досымнан
оқу құралын рұқсатсыз
аламын;
–
Мен әрқашан сөйлеп
тұрғанның сөзін бөлемін;
–
Мен әрқашан
үстелімді жинақы ұстаймын;
–
Мен әрқашан досыма
көмектесемін;
–
Мен әрқашан
шағымданамын;
–
Мен дәлізде бас
сауғалатып жүгірем де жүрем.
Мектепте өзін ұстау
ережесін білетіндеріңді көріп
тұрмын.
Тапсырма
(ЖЖ)
«Егер....., онда.....» стратегиясы арқылы тиісті сөздерді
табу.
Егер ,онда........
.
Егер , онда.............
.
Егер , онда..........
.
Егер , онда .........
.
Мектеп
ережелерінің маңыздылығын
айтады
Оқушылар
жұптық жұмысты «от шашу»әдісі арқылы
бағалайды.
|