Материалдар / Ашық сабақ Мен аспан әлеміне барсам, ... 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Мен аспан әлеміне барсам, ... 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2019
1854
20 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алматы қаласы Медеу ауданы №17 мектеп-интернатжоғары санатты қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Беркутбаева Салтанат Заханқызы



Тексерілді : Күні:
Пәні:қазақ тіліСыныбы:5Мұғалім:Беркутбаева С.З.
Қатысқаны:13Қатыспағаны: -
Сабақтың тақырыбы: Мен аспан әлеміне барсам, ...
Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқу мақсатыЛексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану (05.О2)



Құндылықтарды игеруИндустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу



Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар орындай алады:лексиканың ауызекі сөйлеу стилінде мәтінді оқиды,түсінеді және мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.



Оқушылардың көпшілігі орындай алады: ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын ескере отырып,мәтіннен тірек сөздерді табады.



Кейбір оқушылар орындай алады: мәтіннің стильдік ерекшелігін таниды, графикалық органайзер құрастырады.

Тілдік мақсаттар
  • Лексика,ауызекі сөйлеу,жазба стиль,мәтін.
  • Ашық аспан,Жетіқарақшы,Темірқазық,жұлдыздар тобы,пішін.
  • Ойлау деңгейлеріБілу,түсіну,қолдану
    Пәнаралық байланысЖаратылыстану


    Алдыңғы оқунемесебастапқы білім


    «Бір айналым сөйлесу» әдісі бойынша оқушылар аспан әлемі туралы өз білімдерін ортаға салады.



    С а б а қ т ы ң б а р ы с ы
    Кезеңдер/уақытыЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстарБағалау


    Сабақтың басы















    Сәлемдесу.Сыныпта ынтымақтасқан атмосфера орнату. «Пазыл» әдісі бойынша «Ай», «Жұлдыз», «Күн» атты топтарға бөлу.Оқушылар «Аспан әлемінде...» атты бейнежазбаны көре отырып,жаңа сабақты болжайды.«Миға шабуыл» әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру.1.Аспан әлемі туралы не білесің?2.Аспан әлемінің құпиялары жайлы өз ойыңды ортаға сал.3.Алғаш ғарышқа ұшқан адам кім?4.Қазақ ғарышкерлерін ата.










    АКТ.







    Аспан әлеміндегі жұлдыздардың суреті.





























    Сабақтың ортасы


    1-тапсырма. Жеке,жұптық жұмыс. «Мен аспан әлеміне барсам, ...» атты мәтінді түсініп оқу,өздері білетін мәліметтермен толықтыру.«Ыстық картоп» әдісі арқылы оқушы біліміне саралау жүргізу.

    Дескриптор:Ауызекі сөйлеу стилінде мәтінді түсініп оқиды,өздері білетін мәліметтерді ұсынады,мәтін бойынша сұрақтарға жауап бере алады.

    2-тапсырма.Топтық жұмыс.

    «Ай» тобы. «А-я»Оқушылар тақырыппен байланысты тірек сөздерді әліпби әріптерімен сәйкестікте жазады,олар қанша әріп жаза алса,сонша жазады.Мысалы:А-Ақбозат Ә-әртүрлі Б-бақылау

    «Жұлдыз» тобы.Екі мәтінді салыстыра оқып,стильдік ерекшелігін анықтаңдар.

    «Күн» тобы. «Көк» сөзіне графикалық органайзер құрастыру.

    Дескриптор:

    1. Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын ескере отырып,мәтіннен тірек сөздерді таба алады.

    2.Мәтіннің стильдік ерекшелігін тани біледі.

    3.Графикалық органайзер құрастыра алады.

    «Күннің нұры» сергіту сәті.

    «Мен аспан әлеміне барсам, ...» деген тақырыпта шағын ойтолғау жазу.Үздік ойтолғауды «Автор орындығында» оқу.

    Дескриптор:шағын ойтолғау жаза біледі.



    Оқулық, доп



























    Флипчарт,маркер,түрлі түсті А 4қағаз,стикер



















































    А 4қағаз,түрлі түсті қалам


    «Математикалық фигуралар» арқылы бағалау





















    «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау













































    «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау
    Сабақтың соңы





    «Тілшілер мен ғалымдар» әдісі арқылы алған білімді бекіту.1.Лексиканың ауызекі сөйлеу стилі дегеніміз не?2.Жазбаша стиль туралы түсінік.3.Лексиканың ауызекі сөйлеу стилі мен жазба стильдің айырмашылығы неде?





    Смайликтер беру арқылы бағалау



    Рефлексия«Плюс – Минус – Қызығамын» кестесі



    Үйге тапсырмаЭнциклопедиядан аспан әлемі туралы қызықты деректерді оқып, өздеріне ұнаған мәліметтерді жазып келу.
    Қосымша ақпаратАспан әлемі туралы қосымша ақпарат ұсыну
    СаралауА.Ай, жұлдызбен аттас адам есімін ата.В.Ауызекі сөйлеу стилінде «Аспан әлемі» туралы диалог құра.С.Жазбаша стильде ай,жұлдызға қатысты тілектер жаз.







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!