|
№43 ҰОҚ. Тақырыбы: Мен мектепке |
МЕКТЕП/МҰ:Қабанбай батыр ауылының жалпы орта білім беретін мектебі |
||
|
барамын. Қосамын жəне азайтамын. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Күні:24.02.2020 |
|
Педагогтің аты-жөні: Салқымбаева Мөлдір Серікқанқызы |
|
|
|
|
|
|
|
Мектепалды сынып/топ |
|
Қатысушылардың саны: |
Қатыспағандардың |
|
|
|
16 |
саны: |
|
|
|
|
|
|
Оқыту мақсаттары |
0.4.1.1. «+» таңбасын заттарды қосатын таңба ретінде, «–» |
||
|
|
таңбасын заттар тобынан алу (азайту) таңбасы ретінде түсіну жəне |
||
|
|
оларды пайдалану. |
||
|
|
|
||
|
Күтілетін |
Барлық тəрбиеленушілер: |
||
|
нəтижелер |
- «+» таңбасын заттарды қосатын таңба ретінде, «–» таңбасын |
||
|
|
заттар тобынан алу (азайту) таңбасы ретінде түсінеді. |
||
|
|
|
||
|
|
Көптеген тəрбиеленушілер: |
||
|
|
|
||
|
|
-«+» таңбасын заттарды қосатын таңба ретінде, «–» таңбасын |
||
|
|
заттар тобынан алу (азайту) таңбасы ретінде түсінеді жəне оларды |
||
|
|
пайдаланады. |
||
|
|
Кейбір тəрбиеленушілер: |
||
|
|
-сурет немесе жағдай бойынша қосу мен алуды белгілеу үшін «+» |
||
|
|
жəне «–» таңбалары бар жазбалар құрастырады. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларын дамыту: |
||
|
|
-сурет немесе жағдай бойынша қосу мен алуды белгілеу үшін «+» |
||
|
|
жəне «–» таңбалары бар жазбаларды түсіндіре алады. |
||
|
|
Пəндік лексика жəне терминология: |
||
|
|
-қосу, азайту (алу). |
||
|
|
Пікір алмасуға арналған сұрақтар: |
||
|
|
–Заттарды қосқанда не болатынын айт. |
||
|
|
–Бұл топтағы заттарды қандай белгісі бойынша алып тастағанын |
||
|
|
түсіндіре аласыңдар ма? |
||
|
|
–Суретте, бұл жағдайда не болғанын айтуға саған қандай сөздер |
||
|
|
көмектескенін түсіндір (заттарды біріктірді, қосты, алып тастады, |
||
|
|
азайтты)? |
||
|
|
Жазу: |
||
|
|
-боя, «+» жəне «–» таңбаларын қорша жəне т.с.с. |
||
|
|
|
||
|
Алдыңғы білім |
Заттарды қосу, алу, санау. |
||
|
|
|
Жоспар |
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Мен мектепке барамын. Қосамын және азайтамын
Ашық сабақ. Мен мектепке барамын. Қосамын және азайтамын
|
№43 ҰОҚ. Тақырыбы: Мен мектепке |
МЕКТЕП/МҰ:Қабанбай батыр ауылының жалпы орта білім беретін мектебі |
||
|
барамын. Қосамын жəне азайтамын. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Күні:24.02.2020 |
|
Педагогтің аты-жөні: Салқымбаева Мөлдір Серікқанқызы |
|
|
|
|
|
|
|
Мектепалды сынып/топ |
|
Қатысушылардың саны: |
Қатыспағандардың |
|
|
|
16 |
саны: |
|
|
|
|
|
|
Оқыту мақсаттары |
0.4.1.1. «+» таңбасын заттарды қосатын таңба ретінде, «–» |
||
|
|
таңбасын заттар тобынан алу (азайту) таңбасы ретінде түсіну жəне |
||
|
|
оларды пайдалану. |
||
|
|
|
||
|
Күтілетін |
Барлық тəрбиеленушілер: |
||
|
нəтижелер |
- «+» таңбасын заттарды қосатын таңба ретінде, «–» таңбасын |
||
|
|
заттар тобынан алу (азайту) таңбасы ретінде түсінеді. |
||
|
|
|
||
|
|
Көптеген тəрбиеленушілер: |
||
|
|
|
||
|
|
-«+» таңбасын заттарды қосатын таңба ретінде, «–» таңбасын |
||
|
|
заттар тобынан алу (азайту) таңбасы ретінде түсінеді жəне оларды |
||
|
|
пайдаланады. |
||
|
|
Кейбір тəрбиеленушілер: |
||
|
|
-сурет немесе жағдай бойынша қосу мен алуды белгілеу үшін «+» |
||
|
|
жəне «–» таңбалары бар жазбалар құрастырады. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларын дамыту: |
||
|
|
-сурет немесе жағдай бойынша қосу мен алуды белгілеу үшін «+» |
||
|
|
жəне «–» таңбалары бар жазбаларды түсіндіре алады. |
||
|
|
Пəндік лексика жəне терминология: |
||
|
|
-қосу, азайту (алу). |
||
|
|
Пікір алмасуға арналған сұрақтар: |
||
|
|
–Заттарды қосқанда не болатынын айт. |
||
|
|
–Бұл топтағы заттарды қандай белгісі бойынша алып тастағанын |
||
|
|
түсіндіре аласыңдар ма? |
||
|
|
–Суретте, бұл жағдайда не болғанын айтуға саған қандай сөздер |
||
|
|
көмектескенін түсіндір (заттарды біріктірді, қосты, алып тастады, |
||
|
|
азайтты)? |
||
|
|
Жазу: |
||
|
|
-боя, «+» жəне «–» таңбаларын қорша жəне т.с.с. |
||
|
|
|
||
|
Алдыңғы білім |
Заттарды қосу, алу, санау. |
||
|
|
|
Жоспар |
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













