«Коммуникация» білім беру саласының
ұйымдастырылған оқу қызметі:
Сөйлеуді дамыту, Көркем
әдебиет
Тақырыбы: «Мамандықтардың бәрі жақсы,
мамандықтардың бәрі керек»
Мақсаты:Балалардың әр түрлі
мамандықтар туралы білімдерін
толықтыру;ойлау қабілеттерін дамыта
отырып, болашақ мамандыққа байланысты ұғымын
тереңдетіп,қызығушылықтарын арттыру. Мақал- мәтел айтып, жұмбақ
шешу арқылы толық сөйлеуге баулып , сөздік қорларын дамыту. Еңбекке
деген қызығушылықтарын ояту,үлкендердің еңбегін бағалауға
тәрбиелеу.
Педагогикалық
технологиялар: АКТ.
Ресурстармен қамтамасыз
ету: дидактикалық ойындар,
үйлестірме материалдар, лэпбук кітабы.
Көптілділік:
мамандық-профессия-profession,
тәрбиеші-воспитатель-educator.
Ұйымдастырылған оқу
қызметінің барысы:
1.Ұйымдастырушылық
кезеңі:
Балаларды шенберге
тұрғызамын.
Good morning, good
morning
Good morning to
your.
Good morning, good
morning
I am glad too see
your.
-Балалар сендер таңертең қайда
келесіңдер?
-Біздің балабақша қалай
аталады?
-Біздің топ қалай
аталады?
-Ал, біздің балабақшада кім
жұмыс істейді?
2. Негізгі
бөлім
1-тапсырма:
Д/о «Суретті
құрастыр»
Барысы: қиылған суретті жинап,
құрастыру.
2-тапсырма: Мамандықтар туралы жұмбақ
жасыру:
1.Тәртіп,заңды
сақтайды
Ел сенімін
ақтайды.
2.Мектептің
жүрегі,
Білімнің
тірегі.
3.Зымыранды
зерттеген,
Ай жұлдызды
зерттеген.
4.Тікті әсем
киімді,
Дүкенге әкеп
ілінді.
-Кімдердің суреттері
шықты?
-Полиция, өрт сөндіруші,
сатушы, тігінші, тәрбиеші, мұғалім-оларды жалпы бір сөзбен қалай
айтамыз?
Интерактивтік тақтадан Али мен
Айяның бейнесі шығады («Ғажайыпстанға саяхат» мультихикаядан үзінді
көрсетіледі). Али мен Айя балаларға әр түрлі тапсырмаларды
орындауға ұсынады.
1-тапсырма: «Дұрыс па,
бұрыс па?» ойыны.
1.Дәрігер балаларды
оқытады.
2.Сатушы киім
тігеді.
3.Құрылысшы
адамдарды
емдейді.
4.Аспазшы үй
салады.
5.Жүргізуші машина
жүргізеді.
6. Өрт сөндіруші өрт
сөндіреді.
7. Етікші азық түлік
сатады.
2-ші
тапсырма :«Мамандық иесінің құралын
тап» (Лэпбукпен жұмыс)
Мақсаты:берілген құралдардан
мамандық иесіне тек ғана керек құралын
табу.
-Шаштаразға жұмыс істеу үшін қандай
құралдар керек?
- Етікшіге жұмыс істеу үшін
қандай құралдар керек?
-Өртсөндірушіге жұмыс істеу
үшін қандай құралдар керек?
-Сатушыға жұмыс істеу үшін
қандай құралдар керек?
3-ші тапсырма: «Мен
өскенде...» тақырыбына ой
қозғау.
Мақсаты: балалар болашақта кім
болады әңгімеле отырып, ойлау қабілеттерін дамытып, сөздік қорларын
байытады.
Сергіту
сәті «Мен қазақпын» (Интерактивтік
тақта)
4-ші тапсырма:«Кімге не
керек?» д/о (Игровизормен
жұмыс)
Мақсаты: әр мамандық иесін
керекті көлікпен сәйкестендіру.
-Дәрігерге жұмысына қандай
көлік керек?
-Өртсөндірушіге қандай көлік
керек?
-Полицияға қандай көлік
керек?
5 –ші тапсырма: «Дәріхана»
сюжеттік -рөлдік ойыны.
Мақсаты: балалардың
шығармашылық, ойлау қабілеттерін арттыру. Сөздік қорларын
дамыту.
6-шы тапсырма: «Мақал-
мәтелдер елінде» (мақал- мәтелдің бірінші жолы
оқылады, ал жалғасын балалар табу тиіс)
Мақсаты:Еңбекке деген қызығушылықтарын
ояту,үлкендердің еңбегін бағалауға
тәрбиелеу.
7-ші тапсырма : «Не артық?»
д/о (игровизормен
жұмыс)
Мақсаты: әрбір мамандық
иесінің артық құралын табу.
8-шы тапсырма : «Тақпақтар
әлемі»
Барысы: балаларға әр түрлі
мамандықтар туралы білетін тақпақтарын
айтқызу.
Мақсаты: балалардың
шығармашылық қабілеттерін дамыту.
3.
Қорытынды:
-Балалар, бүгін оқу қызметінде
не туралы әңгімелестік?
-Қандай мамандық иелерін
білесіңдер?
-Қандай тапсырмаларды
орындадыңдар?
Оқу қызметіне жақсы қатысқан
балаларды мақтап, мадақтау.