|
Сыныбы: 4 |
Күні: |
||
|
Тәрбие сағатының тақырыбы: |
Мен өз елімнің патриотымын |
||
|
Мақсаты:
|
Оқушыларды бейбітшілікті сақтауға және нығайтуға, өз Отанын сүюге, Отанымыздың саясатын қолдауға, ерлікке, адал, батыл болуға тәрбиелеу, өзін-өзі басқаруға, еркін сөйлеуге ерік беру тәрбие сағатының мақсаты. |
||
|
Күтілетін нәтижелер:
|
Сұрақтарға жауап бере алады, постер жасап, талдайалады. Тақырып бойынша білгендерін өз сөздерімен айта алады, өздігінен қорытынды шығара алады. |
||
|
Керекті жабдықтар: |
маркер, флипчарт. |
||
|
Сабақ барысы: |
|||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
|
Кіріспе
|
1. Ұйымдастыру. Тренинг «Саңырау телефон» -шеңберге тұрып, бір оқушының құлағына сөз айтамын, ол оқушы әрі қарай бұл сөзді басқаларына жеткізеді. 2. Топқа бөлу(қиық қағаздар арқылы) |
1.Тренинг арқылы тілдерін жаттықтырады, бір – біріне сыйластықпен қарап, сабаққа кіріседі. 2.Оқушылар қиық қағаздарды таңдап, топқа бөлінеді. |
|
|
Қызығушылықты ояту
|
Мұғалімнің кіріспе сөзі. Бүгін біздің өтетін сабағымыздың тақырыбы: «Мен өз елімнің патриотымын!» Балалар, алдымен «патриот» деген кім, ол қандай адам деген сұраққа анықтама беріп кеткеніміз
Әр оқушы айтады
Сұлтанбек: Патриот – ұлтын сүйетін, өз
тарихын, туған тілін құрметтейтін. Елжас: ұлттық қадір – қасиетімізді арттыруға үлес қосатын саналы тұлға. Умида: Туған елі үшін үнемі тер төге қызмет ететін. Айзада: халқымыздың мол рухани құндылықтарын бағалай білетін асыл тұлға. жөн болар. Ақтілек: Патриоттық ең алдымен туған елінің тамыры терең тарихын білуден, бабаларымыз ғасырлар бойы жүріп өткен қилы замандардан сабақ алудан басталады. Елінің өткеніне құрметпен қарап, қазіргі замандағы даму барысына шын ниетпен үлес қосып, болашағына үмітпен қарап, өз елінің перзенті ретінде азаматтық парызын адал атқарған адамды ғана шын мәнінде нағыз отаншыл адам деуге болады. Сондықтан ең бірінші қадамымыз тарихымызды білуде жатыр. Мұғалім: — Ия, балалар, елін, жерін сүйетін азамат болып шығу үшін қандай бала болуымыз керек? Білімді, өнерлі, ақылды, еңбексүйгіш бала болуымыз керек. Дұрыс-ақ, ендеше балалар тапсырмалар орындайық. |
1. Оқушылармен бірге тәрбие сағатының мақсатын анықтау, әр тапсырмаға бағалау критерийлерін құру, әр жұмысты талдап, әр топ бір – біріне сұрақтар қойып, жауап алу, әр жауапқа толық талдау жасау. |
|
|
Мағынаны ашу
|
«Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі.
2. Сұрақ-жауап ойыны. Сұрақтары.
3.«Мақалды тап» ойынын ойнайық.
Отан -
Отан Отан туралы,туған жер туралы мақал-мәтел айту Ән «Көк тудың желбірегені».
Оқушылар тақтаға шығып, келесі әріптерді көтереді.
Б – білімімді
арнайтын Бәрі: Мен боламын еңбекқор, Болашағы елімнің!
— Міне, балалар, бүгін
өздерің Тәуелсіз еліміздің болашағы екендеріктерінді, яғни, нағыз
азамат болып қалыптасып келе жатқандарыңды көрсете білдіңдер. Ақын
атамыз Жұбан Молдағалиев: |
Сұрақтарға жауап беру –тақырып бойынша қысқаша әңгімелеу. Екітілек, бір ұсыныс әдісі бойынша бағалау.
Хормен ән айту
|
|
|
Қорытынды |
Р
|
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады. |
|
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Мен өз елімнің патриотымын
Ашық сабақ Мен өз елімнің патриотымын
|
Сыныбы: 4 |
Күні: |
||
|
Тәрбие сағатының тақырыбы: |
Мен өз елімнің патриотымын |
||
|
Мақсаты:
|
Оқушыларды бейбітшілікті сақтауға және нығайтуға, өз Отанын сүюге, Отанымыздың саясатын қолдауға, ерлікке, адал, батыл болуға тәрбиелеу, өзін-өзі басқаруға, еркін сөйлеуге ерік беру тәрбие сағатының мақсаты. |
||
|
Күтілетін нәтижелер:
|
Сұрақтарға жауап бере алады, постер жасап, талдайалады. Тақырып бойынша білгендерін өз сөздерімен айта алады, өздігінен қорытынды шығара алады. |
||
|
Керекті жабдықтар: |
маркер, флипчарт. |
||
|
Сабақ барысы: |
|||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
|
Кіріспе
|
1. Ұйымдастыру. Тренинг «Саңырау телефон» -шеңберге тұрып, бір оқушының құлағына сөз айтамын, ол оқушы әрі қарай бұл сөзді басқаларына жеткізеді. 2. Топқа бөлу(қиық қағаздар арқылы) |
1.Тренинг арқылы тілдерін жаттықтырады, бір – біріне сыйластықпен қарап, сабаққа кіріседі. 2.Оқушылар қиық қағаздарды таңдап, топқа бөлінеді. |
|
|
Қызығушылықты ояту
|
Мұғалімнің кіріспе сөзі. Бүгін біздің өтетін сабағымыздың тақырыбы: «Мен өз елімнің патриотымын!» Балалар, алдымен «патриот» деген кім, ол қандай адам деген сұраққа анықтама беріп кеткеніміз
Әр оқушы айтады
Сұлтанбек: Патриот – ұлтын сүйетін, өз
тарихын, туған тілін құрметтейтін. Елжас: ұлттық қадір – қасиетімізді арттыруға үлес қосатын саналы тұлға. Умида: Туған елі үшін үнемі тер төге қызмет ететін. Айзада: халқымыздың мол рухани құндылықтарын бағалай білетін асыл тұлға. жөн болар. Ақтілек: Патриоттық ең алдымен туған елінің тамыры терең тарихын білуден, бабаларымыз ғасырлар бойы жүріп өткен қилы замандардан сабақ алудан басталады. Елінің өткеніне құрметпен қарап, қазіргі замандағы даму барысына шын ниетпен үлес қосып, болашағына үмітпен қарап, өз елінің перзенті ретінде азаматтық парызын адал атқарған адамды ғана шын мәнінде нағыз отаншыл адам деуге болады. Сондықтан ең бірінші қадамымыз тарихымызды білуде жатыр. Мұғалім: — Ия, балалар, елін, жерін сүйетін азамат болып шығу үшін қандай бала болуымыз керек? Білімді, өнерлі, ақылды, еңбексүйгіш бала болуымыз керек. Дұрыс-ақ, ендеше балалар тапсырмалар орындайық. |
1. Оқушылармен бірге тәрбие сағатының мақсатын анықтау, әр тапсырмаға бағалау критерийлерін құру, әр жұмысты талдап, әр топ бір – біріне сұрақтар қойып, жауап алу, әр жауапқа толық талдау жасау. |
|
|
Мағынаны ашу
|
«Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі.
2. Сұрақ-жауап ойыны. Сұрақтары.
3.«Мақалды тап» ойынын ойнайық.
Отан -
Отан Отан туралы,туған жер туралы мақал-мәтел айту Ән «Көк тудың желбірегені».
Оқушылар тақтаға шығып, келесі әріптерді көтереді.
Б – білімімді
арнайтын Бәрі: Мен боламын еңбекқор, Болашағы елімнің!
— Міне, балалар, бүгін
өздерің Тәуелсіз еліміздің болашағы екендеріктерінді, яғни, нағыз
азамат болып қалыптасып келе жатқандарыңды көрсете білдіңдер. Ақын
атамыз Жұбан Молдағалиев: |
Сұрақтарға жауап беру –тақырып бойынша қысқаша әңгімелеу. Екітілек, бір ұсыныс әдісі бойынша бағалау.
Хормен ән айту
|
|
|
Қорытынды |
Р
|
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс парағы тапсырмалары арқылы білдіре алады. |
|
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз
да
ыстық.
-нан
басталады.
ефлексия парағын
толтыру












