Материалдар / Ашық сабақ "Мен қалада тұрамын Сен ұйықтап жатқанда" 3-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Мен қалада тұрамын Сен ұйықтап жатқанда" 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Әдебиеттік оқу "Мен қалада тұрамын Сен ұйықтап жатқанда" 3-сынып Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:3.2.8.1- Көркем шығарма элементтерін салыстыру. 3.2.8.2 – эпизодтарды салыстыру, сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2021
839
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Әдебиеттік оқу 10-сабақ

Педагогтің аты-жөні

Алынбаева Жанар Елжановна

Күні:

22.09.2021

Сынып: 3 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мен қалада тұрамын

Сен ұйықтап жатқанда. Бердібек Соқпақбаев.

Таң. Ертай Ашықбаев.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.8 Көркем шығарма элементтерін салыстыру.

3.2.8.2 – эпизодтарды салыстыру, сюжеттің дамуындағы өзгерістерді анықтау.

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Сиқырлы айналу» жылулық шеңбері. «Мен және аспан»

Педагог балалардың назарын аспанның әдемілігіне аударады.Балалар аспандағы бұлттарды түрлі заттарға ұқсатып айтады;үлпілдік ақша бұлттаға,жауар бұлттай түнерген аспанға,мейірімді жылы күнге,ай мен жұлдыздарға,қарлығашқа,бозторғайға,шымшыққа,бүркітке т.б.айналады.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.










Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

Оқылым.

Мәтінді түсініп оқы. «Сен ұйықтап жатқанда». Автормен танысу айдары. Е. Ашықбаев. Б. Соқпақбаев Жұптық жұмыс.

Жұптастыру. Жұптардың қайсысы бірінші, қайсысы екінші екенін анықтау.

  1. жұп. «Сен ұйықтап жатқанда» мәтінін мазмұндап, авторы туралы әңгімелейді.

  2. жұп. «Таң» өлеңін мазмұндап, авторы туралы әңгімелейді.

Сергіту сәті. Жануарлардың қимылын салу.

Жеке жұмыс.

  1. тапсырма. Әңгімені жазған кім? Ол туралы не білесің?

  2. тапсырма. Мәтіннің әр бөліміне ат қой.

  3. тапсырма. Өлеңді тыңдаңдар, авторы туралы айтыңдар, мазмұнын қарасөзбен әңгімелеңдер. «Таң»


Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.



Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды.


Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау







Формативті бағалау.





ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.






Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Соңы

Кестені толтыр.

Мәтін

Екі мәтінге ортақ тақырып

бер

Айырмашы- лығы неде?

Б. Соқпақбаев.

«Сен ұйықтап жатқанда»



Е. Ашықбаев.

«Таң»




Кестемен жұмыс жасайды.


ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.


Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

«Алма ағашы» кері байланыс.








Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді.

«Алма ағашы»

Кері байланыс тақтай

шасы.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!