Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
2.8 Көркем шығарма
элементтерін
салыстыру.
3.2.8.2 – эпизодтарды
салыстыру, сюжеттің дамуындағы өзгерістерді
анықтау.
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Сиқырлы айналу» жылулық
шеңбері. «Мен және
аспан»
Педагог балалардың назарын
аспанның әдемілігіне аударады.Балалар аспандағы бұлттарды түрлі
заттарға ұқсатып айтады;үлпілдік ақша бұлттаға,жауар бұлттай
түнерген аспанға,мейірімді жылы күнге,ай мен
жұлдыздарға,қарлығашқа,бозторғайға,шымшыққа,бүркітке
т.б.айналады.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
бағааламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
|
Психологиялық ахуалға берілген
психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар
аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
Оқылым.
Мәтінді түсініп оқы.
«Сен ұйықтап
жатқанда». Автормен танысу
айдары. Е. Ашықбаев. Б. Соқпақбаев
Жұптық
жұмыс.
Жұптастыру. Жұптардың қайсысы бірінші, қайсысы
екінші екенін анықтау.
-
жұп. «Сен ұйықтап
жатқанда» мәтінін мазмұндап, авторы туралы
әңгімелейді.
-
жұп. «Таң» өлеңін
мазмұндап, авторы туралы әңгімелейді.
Сергіту сәті. Жануарлардың
қимылын салу.
Жеке
жұмыс.
-
тапсырма. Әңгімені жазған
кім? Ол туралы не білесің?
-
тапсырма. Мәтіннің әр
бөліміне ат қой.
-
тапсырма. Өлеңді тыңдаңдар,
авторы туралы айтыңдар, мазмұнын қарасөзбен
әңгімелеңдер. «Таң»
|
Берілген сұраққа жауап беріп,
тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі
арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс
жасайды.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
|
Формативті
бағалау.
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Кері
байланыс
|
«Алма ағашы» кері
байланыс.
|
Сабақтан алған әсерлерін
стикерге жазып, суретін
жібереді.
|
«Алма
ағашы»
|
Кері байланыс
тақтай
шасы.
|