Басы
|
Дене мүшелерімен амандасу
(көзбен, қол алысып, құлақпен, аяқпен
амандасу)
Мұғалім: — Екі көз не үшін
керек?
Оқушы: — Жақсыларды көру
үшін.
Мұғалім: — Екі құлақ не үшін
керек?
Оқушы: — Ақыл – кеңес тыңдау
үшін.
Мұғалім: — Екі қол не үшін
керек?
Оқушы: — Елге көмек беру
үшін.
Мұғалім: — Екі аяқ не үшін
қажет?
Оқушы: — Шетте
жүрсең,
Туған жерге жету
үшін
Мүғалім: — Ал басың не үшін
керек?
Окушы: — Бәрін-бәрін ойлау
үшін.
Дұрыс балалар,
олай болса мен сендердің құлақтарың, көздерің, қолдарың мен
аяқтарыңа саулық
тілеймін.
Жұмыс ережесін
келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру
(жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
(Ұ) «Допты қағып ал» тәсілі
бойынша сыныпқа сұрақтар
қоямын.
|
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
ҚБ: Отшашу арқылы
бір-бірін
бағалау.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
2-топ «Көк
кәмпиттер»
Дескриптор:
отбасы мүшелерінің
арасындағы сыйластықты
түсіндіреді.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта, ұжымда)
«Көршіңе әңгімелеп
бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс
жасайды.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
|
Форматив
ті
бағалау
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырма
лары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Топтық
жұмыс. «Галлерияда ой
шарлау»
Берілген тақырыпта топтық
жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар
жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын
беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған
топтың жұмысы
қаралады.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам
көздері арқылы бір-бірін
бағалау
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
(ҚБ) “Екі жұлдыз,
бір тілек” әдісі.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Оқушылар «Тазалық» әдісі бойынша сабаққа кері
байланысты ауызша
айтты.
|
Сабақтан алған әсерлерін
стикерге жазып, суретін
жібереді.
|
«Тазалық»
әдісі
|
«Тазалық» әдісі кері байланыс
парағы
|