Ашық сабақ Мен үйдемін Қауіпсіздік мектебі Даярлық сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Мен үйдемін Қауіпсіздік мектебі Даярлық сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қауіпсіздік мінез-құлық негіздері Қауіпсіздік мектебі Мен үйдемін
Материалдың қысқаша нұсқасы

тАҚырыБы: Қауіпсіздік мектебі.Мен үйдемін

Қауіпсіз мінез-құлық негіздері

күні:

педагогтің аты-жөні:

СыНып/тОп: 0 «А» сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

ұОҚ оқытылу мақсаттары

        1. Үйдегі қарапайым қауіпсіздік ережелерін білу.

        2. Өрт пен газ қауіпсіздігі қызметінің байланыс нөмірлерін білу.


Барлық балалар:

Үйдегі қарапайым қауіпсіздік ережелерін түсінеді.

Жедел қызмет телефон нөмірлерін атайды.

көпшілік балалар:

Үйдегі қарапайым қауіпсіздік ережелерін қолданады. Байланыс нөмірлерін атайды: газ қызметі – 104, өрт сөндіру қызметі – 101, жедел жәрдем қызметі – 103, құтқару қызметі – 112 полиция бөлімі 102

кейбір балалар:

Адам денсаулығы үшін қауіпсіздік ережелері туралы білімнің маңыздылығын біледі.

тілдік мақсат

дағдыларын дамыту:

Ауызекі сөйлеу барысында белсенділік танытады.

Адам өмірі үшін сақтандыру шараларының әсерін біледі.

көптілділік: үй – дом – house,


Пікір алмасу сұрақтары:

Ата-аналар үйде жалғыз қалған балаларға есікті қаққан адамдар қауіпті болуы мүмкін бе?

Балкон несімен қауіпті?

Үйдің ішінде қауіпті заттар – дәрі-дәрмек сақталатын арнайы орын бар ма? Неліктен дәрі-дәрмектер қауіпті болуы мүмкін?

Қолданылған әдіс-тәсілдер

Менің отбасым-менің үйім психологиялық ахуал тудыру, ой қозғау, АКТ, 4К моделінің элементтері: коммуникация-бала үні, сыни ойлау, суретпен жұмыс, ассоцация құрау куча мала әдісі арқылы, сұрақ-жауап,иә-жоқ ойыны, ситуациялық жағдайлар/функциональдық сауаттылық, логикалық тапсырмалар, кері байланыс

Ресурстар, дамытушы орта:

АКТ –презентация, әліппе-дәптер, микрафон, аудиожазылым үнтаспа, телефон суреттері , балаларға арналған қауіпті заттар суреттері, кеспе қағаздар, арнайы қызмет көрсету автокөліктері бейнеленген суреттер, ойындар жаттығулар, ситуациялық тапсырмалар-ширату жаттығуы ретінде, магнит және тақта, көңілді паравоз суреті, смайликтер.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

ресурстар

і. дұрыс әсерлі көңіл күй

(ұ) 1. Сәлемдесу

2. Жағымды көңіл күй орнату.

«Менің отбасым» ойын жаттығуы

Балалар шеңбер бойымен микрофонды (немесе микрофонды ауыстыратын затты) бір-біріне беріп, «Менің үйім...» (көңілді, бақытты және т.б.) деген сөз тіркесін жалғастырады.


Балалар назарын тақтаға аудару Ойын жағдаяты:

Есік қағылды. Сендер үйде жалғызсыңдар.

Есікті ашайык па?

Балалар үйде жалғыз қалдырғанда оларға қандай қауіп төнуі мүмкін?

Балалар ойларын айтады./

Балалардың есіне «Жеті лақ» ертегісін салып, қасқыр қалайша үйге кіргенін талқылауды ұсынамын


орнату

0-2 минут




II. Өткен сабақты қайталау

өмірлік тәжірибені

маңыздандыру.

Мақсатты болжам

3-5 минут


Тақтадағы суретпен жұмыс.



Балкон немесе лоджия – демалуға арналған орын. Адамдар балконның жақтауына асылып еңкейіп қараймын деп өз дене салмағымен жоғарыдан құлап кетуі мүмкін. үлкендер балаларды қараусыз қалдырмай кездейсоқ, қауіпті жағдайлар жайлы ескертіп отыруы керек. Адамға медициналық көмек қажет болған жағдайда жедел жәрдем шақырылады



Арнайы құтқару қызметінің номері 112

Балалар осы номерді тереді


Бүгінгі жаңа сабақ Қауіпсіздік мектебі. Мен үйдемін.

Сабағымыздың мақсаты: қауіпсіздік ережелерін білу, түсіну, қолдануға үйрену.


Балалар номерді телефоннан тереді

ҰОҚ ортасы

  • Балалар дәптерелеріңе назар аударыңдар.

Балалар әрекетінің салдары қандай?

Балалар ата-аналарымыз балаларын үйде қалдырғанда кейбір ережелерді есте сақтау қолдана білу қажет.

Ереже құрау

Суретпен жұмыс


III. тақырып бойынша жұмыс

6-25 минут


Әліппе-дәптермен жұмыс. (Жалғасы)

Үйде тағы қандай қауіпті жағдайлар орын алуы мүмкін және тұрмыстық заттар мен жиһаздардың балалар үшін қандай қаупі бар?



Үлкендердің рұқсатынсыз қажет емес заттарды теріп жабыстырамыз /ассоцация құрау/


Иә жоқ ойыны дұрыс болса қол шапалақтау бұрыс болса жер тепкілейді


Инемен ойнауға болады

Ашық тұрған терезенің алдына шығуға болады.

Дәрігер дәрі жазды

Су қолмен электр тоғын ұстады

Доппен далада ойнады

Дәрілерді ойнап жеп көруге болады

Кітап оқыды

Сіріңкемен ойнауды


Балалардың жауаптары. Балалар Әліппе-дәптердегі суреттерді қарап, педагогпен бірге талқылайды.

Өрт сөндіру қызметі -101

Полиция номері 102

Жедел жәрдем номері 103


-Сендерге сурет таратылады сендер арнайы қызмет телефондардың номерлерін бос орынға жазып көрсетесіңдер


-Ситуациялық ойын

Балалар өрт кезінде есікті жауып тезелерді ашып, орамал ұстау керек. Біз дайынбыз ма?


-Әр балаға сурет таратылады. Абай бол деген заттарды қоршап көрсетеміз./жеке тапсырма кері байланыс/











Балалар ассосация құрайды













Әліппе дәптер


Суреттерге жазады



IV. ұОҚ қорытындысы.

Кері байланыс рефлексия

25-30 минут

Қорытынды:

  • Бүгінгі ҰОҚ-де қандай қызықты ақпаратты білдіңдер?

  • Сендер бүгін не үйрендіңдер ?

  • Сендерге не ұнады не ұнамады?

  • Тапсырмалар қиын болды ма?

(р) - балаларға ҰОҚ барысындағы жұмыстарын сәттілік паравозы арқылы бағалауды ұсынамын

  • Егер сендер үйдегі қарапайым қауіпсіздік ережесін түсінбесеңдер, онда ең соңғы паравозына жабырқау смайликтің суретін егер, барлығы түсініп, тек сабақта өзімді көрсете алмадым десеңдер ортаңғы сары паравозға,ал жаңа алған білімдеріңді айта алсаңдар және сабаққа өте жақсы қатыстым десеңдер онда бірінші жасыл түсті паравозға көңілді смайликтің суретін жапсырамыз.

  • Кім смайликті қай паравозға жапсырды ? Неліктен?

Мүмкіндігіне қарай түрлі пікірлерді тыңдаймын.






Әліппе-дәптер


Сәттілік паравозы






























Малоубинка орта мектебі» КММ










АШЫҚ САБАҚ


Тақырыбы: Қауіпсіздік мектебі.Мен үйдемін











0 «А сынып тәрбиешісі

Бельдеубаева Г.К.






2020-2021 оқу жылы

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.02.2021
591
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі