ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР |
Пән: Әдебиеттік оқу | Мектеп:Ақмола облысы, Ерейментау ауданы, Новокаменка негізгі мектебі |
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | 2.2. Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру. |
Күні:
| Мұғалімнің аты-жөні: Хайруллина Айман Алибековна |
Сынып: 2сынып | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: - |
Сабақтың тақырыбы | Мен ұнататын жан-жануарлар.
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 2.2.1.1. мұғалімнің көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтар қою және оның жауабын шығармадан табу. |
Сабақтың мақсаттары
| Барлық оқушылар: Мәтіннің арасындағы байланысты анықтау,түсініп оқу.Оқушылардың басым бөлігі:Мәтін ішіндегі жануарды сипаттауКейбір оқушылар: Жан жануарлар туралы өлең құрастыру. |
Жетістік критерийлері
| Мәтіннің арасындағы байланысты атайды, түсініп оқиды.Мәтін ішіндегі жануарды сипаттайды.Жан жануарлар туралы өлең құрастырады. |
Тілдік мақсатттар
| Пәнге тән лексика мен терминология:
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: |
Құндылықтарды дарыту
| Оқушыларды жан-жануарларға қамқор болуға тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Ағылшын тілі |
АКТ қолдану дағдылары
| Бейнежазба,аудиожазба |
Бастапқы білім
| Жаңалыққа құмармын. |
Жоспар |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы
3 минут
2минут
| Психологиялық ахуал.Біздер жақсы баламыз,Өсті ақыл санамыз.Достарымызбен ең алғаш,Амандасып аламыз.Сәлеметсіздер ме !(Ж) Ширату жаттығуы «Сурет»Тақтаға күшіктің суреті ілінеді,бір оқушы сол жануарды сипаттайды,ал екіншісі оның қандай жануар екенін тауып алады. -Қандай жануардың суреті шықты?-Ит туралы не білесіңдер?Бейнежазба .(ит туралы қысқаша мәлімет беру)-Күшіктің сүйіп жейтін тамағын білесіңдер ме?Ендеше ,күшіктің сүйікті тамағы арқылы үш топқа бөлініп,атауларды үш тілде атайық.Ітоп. СүйекІІ топ. ЕтІІІ топ. Сүт
|
Сурет
Бейнежазба
|
Сабақтың ортасы
5 минут
5минут
10минут
5минут
7минут
| (С) 1тапсырма Ойын: « Сиқырлы сандық »Қайда?-Күшік сөзін қайда,қандай мағынада кездестірдіңдер ?Қалай?-Күшік сөзі көз алдарыңа нені елестетеді?Қандай?-Суреттегі күшікті сипатта.Алдағы оқитын мәтін не туралы екен деп ойлайсыңдар?Дескриптор: 1.Қайда? Сұрағына сүйене отырып,мағынасын түсінді.2.Жануарды елестетті.3.Күшікті сипаттады.Алда оқитын мәтінді болжады.Кері байланыс: «Басбармақ» әдісі .Білу. Тақырыпты болжауДұрыс,күшік туралы,ал мәтіннің атауы қалай аталатының қазір сендермен ребусты шешу арқылы білетін боламыз.Ребус: Өкініш Тыңдалым. Саралау.Аудиожазбадан «Өкініш» мәтінін тыңдату.(Т)2тапсырма .Постер құрастыру.Ітоп. Неліктен мәтін «Өкініш» деп аталады? Дәлел келтір.ІІ топ. Аңсардың қылығы туралы не айтар едіңдер?ІІІ топ. Мәтінді қалай аяқтар едіңдер? Дәлелде.Дескриптор:1.Мәтіннің тақырыбын анықтады.2.Аңсардың қылығы талқыланды.3.Мәтінді өз болжаулары арқылы аяқтады.Кері байланыс: Бағалау кестесі.
Сергіту сәті:«Қазақия»
Дәптермен жұмыс:
(Ж) Жазылым.Өзіне ұнайтын жан-жануар туралы 5 жолды құрастыру.Дескриптор:Әр оқушы өзіне ұнайтын жануар туралы өлең құрастырды.Кері байланыс: Шапалақтау арқылы бір-бірін бағалайды. |
Қоржын суреті
ребус
оқулық.
Аудиожазба
бейнежазба
|
Сабақтың соңы
6минут
| Қорытынды
Кері байланыс
|
Кесте |
Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қояды жоспарлап отырсыз?
| Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалайтексеруді жоспарлайсыз?
| Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Оқушылар қарапайым сұрақтарға өз сөзімен жауап береді. | Жетістік критерийлері арқылы
| Оқушыларға тазалық гигиенасын сақтауға үйрету. |
Сабақ бойынша рефлексияСабақтың мақсатына жеттім бе?Оқушылар не үйренді? Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
|
Ж бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1.2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)1.2.Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
|