Ұйымдастырушылық-іздеуші
|
Шапалақтаған дыбыс
естіледі.
-Керемет балалар не боп
жатыр?
-Не деген шулы
шапалақ.
-Балалар бізге қонақ келе
жатқан сияқты?
-Кім келе жатыр екен
қонаққа?
-Есік қағылады. (есіктің
алдында сандық жатады).
-Балалар қараңдаршы біреу
бізге есіктің алдына сандық тастап
кетіпті.
-Шапалақтың дыбысы тағы
шығады.
-Балалар қандай дыбыс естіп
тұрсыңдар?
-Ендеше балалар барлығымыз
қолымызды шапалақтайықшы.
-Балалар алақанымызды
көрсетейікші,қане алақандарыңды
көрсетіңдерші?
-Тамақ жейтін кезде қасықты
қайда ұстаймыз?
-Балалар барлық қызметті осы
қолымыз арқылы жасаймыз.
-Ендеше біздің бүгінгі оқу
қызметінде де қолымыз ерекше қызмет
атқарады.
Бүгін біз «Шығармашылық» білім
беру саласы бойынша, Сурет салу оқу қызметінен «Менің алақандарым»
тақырыбында суреттер салып
үйренеміз.
-Ендеше экранға назар
аударайық.
(Слайд арқылы бірнеше суреттер
көрсетіледі).
-Балалар алақанмен түрлі
-түсті бояулардың көмегімен мына суреттегі күннің шуақтарың салып
үйренейік.
-Қане балалар орнымыздан
тұрып бір сергіп алайық.Қолдарын жуып ,сүртіп тазалап болып қатарға
дөңгелене тұрады.
Сергіту сәті:
«Бала-бала,балақан» әнін
орындайды.
Бала-бала,балақан
,
Қане қайсы алақан
?
Саусақтарың
әйбат,
Былай-былай
ойнат.
Топ-топ
басайық
Жалаудан күн
жасайық,
Жаса-жаса, Алтын
аүн,
Жаса-жаса, Жарқын
күн.
Керемет балалар жарайсыңдар
Енді сендермен бірге сандықтың ішінде не бар екенін білгілерің
келіп отырған шығар.Қане ашып көрейік. Балалар сандықтың ішінде хат
бар екен. Хатты бізге Алдар көсе жазыпты.Хатта былай деп жазылған
екен мұқият тыңдандар. Менің сандығымда жаңа мен циркке барып едім,
сол жерде клоун қызықты ойын ойнатып жатыр екен, соны көріп
алдым.Сол ойынды сендердің ойнағандарынды
қалаймын.
Ойын:«Клоунды
безендір»
Сендер мына суреттегі клоунның
денесін мына алақандарды қою арқылы денесін құрастырып беріңдер
,мына түрлі-түсті қағаздардан сендердің алақандарың қиылып алынған
.Кім мына алақандарды жылдам қойып шығады
екен.
|
Елеңдеп,дыбысқа назар
аударады.
Балалар қолдаран
шапалақтайды.
-
Балалар алақандарын
көрсетеді.
Қолымызға
Балалар мұқият
тыңдайды.
Экраннан алақанмен салынған
күннің бейнесінің суретін
көреді.
Балалар мұқият тыңдап,қарап
алады.
Апаймен бірлесе отырып ақ
қағазға алақандарымен сурет
салады.
Апайлар бағасын
береді.
-Иә.
Қимыл жасай отырып бой
сергітеді.
Клоунның денесін алақандарды
қою арқылы,жасап шағады.
|