Ұйымдастыру кезеңі «Тілек
гүлі»
Сабақтың алдында оқушылар
шеңберге жиналады. Олар топтың ортасына шығып, қолына тілек гүлінің
суретін ұстап тұрып сабаққа жақсы тілек айтып, гүлмен бірге жақсы
көңіл күй сыйлайды.
(Т.Ж) «Миға шабуыл»
әдісі. Оқушылар сұрақтарға жауап беру
арқылы өткен тақырыпты қайталап өтеді.
Қарсылас топтар бір
бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы
бағалайды
-
Тапсырма. Жеке жұмыс
«Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушылар берілген сұрақтарға жеке –
жеке жауап береді
Картадан Қыпшақ даласы
қай
аймақта орналасқандығын
анықта?
«Қыпшақ даласы» қай жерлерді
мекендеген?
Қай ғасырларда
мекендеген?
Қыпшақтар қай тайпаның ішінде
болған?
Белсенді қатысқан
оқушылар смайликтер арқылы
бағаланады
Дескриптор
1.Картадан қыпшақ даласын таба
алады
2.Мәтіннің мазмұнын аша
алады
3.Қыпшақтарға толық мағлұмат
бере алады
-
Тапсырма. «Ойлан, топтас, талқыла»
әдісі. Топтық жұмыс
І топ Суреттегі қыпшақтар мен
қазақтардың ұлттық киімдерінің айырмашылығын
ажырат
ІІ топ Қыпшақтар мен
қазақтардың киімдерінің қандай ортақ ұқсастықтары бар екенін
анықта
ІІІ топ Қыз балаларының киімін
салыстыра отырып айырмашылықтарын
тап
Топтар бір-бірін «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Дескриптор
1.Қыпшақтар мен қазақтардың
ұлттық киімдерін ажырата алады.
2.
Қыпшақтар мен қазақтардың
ортақ ұқсастықтары бар екенін
анықтайды
3.
Қыз балаларының киімін
салыстыра отырып айырмашылықтарын таба
алады
-
Тапсырма. «Зерттейік»
әдісі
Топтық
жұмыс.
І топ Қыпшақ жылқыларының
қымбат бағалануының сыры неде?
ІІ топ Олар қандай
қасиеттермен ерекшеленді?
ІІІ топ Қай елде қыпшақ
даласының жылқыларын жоғары
бағалады?
«Шапалақ ұру» әдісі
арқылы бағалайды.
Дескриптор
1. Қыпшақ жылқыларының
қасиеттерін анықтай біледі
2.
Қыпшақ даласының жылқыларын
жоғары бағаланатынын түсінеді
3.
Қыпшақ жылқыларының қымбат
бағалануының сырын аша біледі
Сергіту
сәті: Қыдырып
қайтайық
-
Тапсырма. Дәптермен жұмыс.
Жеке жұмыс.
Оқушылар үлгі дәптерде
берілген мәтіндегі бос орындарды толтырып жазып
шығады.
Дескриптор
1. Тапсырманың берілгенін
түсінеді
2. Каллиграфия заңдылығына
сәйкес жаза алады
3. Тапсырмада берілген бос
орындарды толтыра алады
-
Тапсырма. Топтық жұмыс «Кім
жылдам?» әдісі
І топ Қыпшақтарда тағы қандай
шаруашылық болған?
ІІ топ Олар қандай дәнді
дақылдар өсірген?
ІІІ топ Дәнді дақылдардың
ішінде қайсысын жиі қолданған?
Қарсылас топтар бір-бірін
«Шапалақ ұру» әдісі арқылы
бағалайды
Дескриптор
1. Қыпшақ шаруашылығын атап
айта алады
2.
Қыпшақтардың шаруашылық
түрлерін анықтай алды
3. Дәнді дақылдардың түрлерін
ажырата алды
Сабақты
қорытындылау. Сабақтың соңында оқушылар
таратылған қағазға өткен тақырып бойынша қыпшақтардың өмір салты,
тарихы, шаруашылығы туралы қысқаша мәлімет жазу тапсырмасы
беріледі.
сабақтағы іс әрекетке «Әлемге
шарлау» әдісі арқылы кері байланыс жасайды
Күн-
белсенді Бұлт - Жауын- көмек
керек
толықтыру
қажет
|