Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқамерзімді жоспар

    Бөлімі:

    Адамгершілік - асыл қасиет

    Педагогтің аты-жөні:

    Найманбаева Динара Маканалиевна

    Күні:

    17.02.2023 жыл

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: 16 Қатыспағандар саны: 0

    Сабақтың тақырыбы:

    Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді.

    Сенім арту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    ( 5Т/Ж3 ) Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті, іс-әрекеті арқылы образын ашу

    (5А/И1) Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра зерттеулер, қарама-қарсы суреттеулерді табу

    Сабақ мақсаттары:

    Шығармадағы қарама-қарсы ұғымдарды салыстырады.

    Кейіпкерді суреттейді, қарама-қарсы сипаттамалардың арақатынасын анықтайды.

    Шығармадағы көтерілген мәселеге анализ жасай отырып, өмірдегі шындыққа өзіндік көзқарасын қалыптастырады.

    Бағалау критерийлері:

    • Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра алады, қарама-қарсы суреттеулерді таба алады;

    • Шығарманың композициялық құрылымын анықтайды.

    Коммуникативтік дағдылар

    Анализ, салыстыру және интерпритация

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану, жинақтау, сахналау

    Тілдік мақсат :

    пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер

    Дәйектеме, композиция, сюжет, т.б.

    Құндылықтарға баулу


    - Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;

    - Ынтымақтастық, жауапкершілік;

    - Ұлттық және адами құндылықтарға құрмет

    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі

    Алдыңғы оқу

    Б.Соқпақбаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі.

    «Менің атым Қожа» шығармасының мазмұнын түсінеді

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/ Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының

    іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басталуы

    2 минут




    Оқушылармен амандасып шаттық шеңберіне шақырады.

    Үзіліс уақытында топтарға бөлініп қойылады (уақыт алмас үшін).

    1топ. Қожа

    2 топ. Жантас


    Оқушылар «Шаттық шеңберін» құрып, бір-біріне «Сиқырлы қалам» беру арқылы ыстық лебіздерін білдіреді.

    Өз көңіл-күйлерін бас бармақ арқылы бағалайды.


    Үй тапсырма-

    сын сұрау:

    5 минут


    Үй тапсырмасын тексеру. «Кейіпкерге хат» хикаятта берілген барлық бөлімдер бойынша басты қаһарманға хат жазып келу.

    Оқушылар кемінде 8 сөйлемнен тұратын хаттарын оқып береді.



    Сабақ ортасы





    5 минут








    Балалар «Мынау кім?» әдісі бойынша шығармадағы басты кейіпкерлерді еске түсіріп алайық.
    1. Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап – сыпсыңдағыш кім? (Жантас)

    2. Мен оқулық емес, қант аламын. Сіздің не шаруаңыз бар, қоя беріңіз. (Қожа)

    3. Біз екеуміз таныс шығармыз деймін? (С. Майқанова)

    4. Қожа жаман бала емес (Жанар)

    5. Мен сенің әкеңе қарыздар адаммын. Менің мойнымда оның тиыны емес, теңге емес, бақандай бір қарасы жүр. (Мектеп күзетшісі Сәйбек қарт)

    6. Келесі сабаққа қайыссың бақа ұстап әкелесіңдер? (Зоология пәнінің мұғалімі Оспанов)

    7. “Сен оқуды тастасаң, маған ілесіп тастады деп екеуімізді бірдей қудалап пәле қылады. Оқи бер. Оқудың түбіне сен-ақ жет. Мүмкін кейін дырдай бастықтың бірі болып шығарсың.Сонда маған шапағатың тиер.” (Сұлтан)

    8. Жолама. Мама деуші болма маған (Анасы )




    Оқушылар мұғалім оқыған үзіндіні мұқият тыңдап, ол қай кейіпкердің сөзі екенін анықтайды.



    «Үш шапалақ» әдісі арқылы


    Дескриптор

    1.Шығарма мазмұнын түсінеді.

    2. Кейіпкерге қатысты сипаттамаларды ажыратады.



    А4 парақта

    ры




    Интербел--сенді тақта



    Топтық жұмыс

    4 минут



    Топтық тапсырма «Қос диаграмма» әдісі.

    «Менің атым Қожа» повестіндегі басты кейіпкерлерге сипаттама бере алады.

    (Постермен жұмыс) Қос диаграмманы толтыру арқылы кейіпкерлерге салыстырмалы мінездеме беру
    Алғыр, пысық, өтірікші, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, әділетті, ақын, әзілқой, арамза, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі, жағымсыз
    Қожа – алғыр, пысық, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, әділетті, ақын, әзілқой, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі.
    Жантас – өтірікші, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, арамза, жағымпаз


    Оқушылар диаграмманы толтырады.

    Қалыптастырушы бағалау.

    жеттім талпындым


    Дескриптор

    1.Шығарма кейіпкерлері және оларың табиғаты туралы мәлімет біледі

    2. Олардың жағымды және жағымсыз қылықтарын салыстырмалы мінездеме бере алады.


    Кесте бейнеленген үлестірмелі парақшалар


    Жеке жұмыс


    4 минут

    Интербелсенді тақтадан «Менің атым Қожа» фильмінен үзінді көрсету.

    «Сұрақтар бұрқасыны» әдісі арқылы сұрақтарға жауап алу

    1. «Менің атым Қожа»фильмінің режиссері кім? (Абдулла Қарсақбаев)

    2.Сіз үшін үлгілі бала кім?

    3.Қожаны өзіңмен және басқа балалармен салыстырып көр?

    4.Өздеріңде осындай Қожаның басында болған сәттер кездесті ме?

    5.Егер сен Қожаның орнында болсаң не істер едің?

    6.Сен Қожаның бойынан қандай қасиеттерін алар едің?


    Оқушылар нтербелсенді тақтадан «Менің атым Қожа» фильмінен үзінді көреді.


    Кейін үзінді бойынша сұрақтарға жауап береді.


    Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ»


    Дескриптор

    Бейнефильмдегі оқиғаға қысқаша сипаттама береді

    Бейне фильм мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады



    Интербелсенді тақтадан «Менің атым Қожа» фильмінен үзінді көрсету.



    Бейне-фильм





    Топтық, жұптық жұмыс.

    «Рөлдік ойын» әдісі.


    Әр бөлінген топ куб арқылы өздерінің сахналау тақырыбын таңдайды.

    1. Бөлім «Атым туралы»

    2. Бөлім «Жолдама жайында»

    3. Бөлім «Бақаның әлегі»

    4. Бөлім «Құпия кеңес»

    Оқушылар өздеріне берілген бөлімді өз қалауы бойынша сахналайды.

    Қалыптастырушы бағалау .«Үш шапалақ» әдісі арқылы оқушылар топтар бірін – бірі бағалайды.

    Дескриптор

    Кейіпкерлерді сахналай алады..


    Куб


    Интербелсенді тақта

    Жеке жұмыс





    5 минут

    3- тапсырма. «Т кестесі» әдісі

    “Қожаның сотқар болуына не себеп болды ?

    “Қожаның әдепті жолға түсуіне” не себеп болды?
    1. Әжесінің еркелетуі 1. Анасын аяуы
    2. Әкесін сағынуы 2. Сәйбек қарт, Оспанов айтқан естеліктер

    3. Анасын қызғануы 3. Майқанованың педагогикалық кеңестен

    4 Жантас сияқтыларды жек шығып бара жатып айтқан сөздері

    көруі 4. Әжесін сыйлауы
    5 Өзінің менмендігі 5. Болашағын ойлауы
    6 Еркелігі, балалығы 6. Жанарға ұнау үшін


    Оқушылар кесте толтырады, сол бойынша ір себептің қарама-қарсы суреттеулерін анықтайды.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Найманбаева Динара Маканалиевна
    06 Мамыр 2023
    545
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Менің атым Қожа" 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Менің атым Қожа" 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    5-сыныпта "ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ" пәні бойынша өткізілген ашық сабақ жоспары.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқамерзімді жоспар

    Бөлімі:

    Адамгершілік - асыл қасиет

    Педагогтің аты-жөні:

    Найманбаева Динара Маканалиевна

    Күні:

    17.02.2023 жыл

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: 16 Қатыспағандар саны: 0

    Сабақтың тақырыбы:

    Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» повесінен үзінді.

    Сенім арту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    ( 5Т/Ж3 ) Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті, іс-әрекеті арқылы образын ашу

    (5А/И1) Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра зерттеулер, қарама-қарсы суреттеулерді табу

    Сабақ мақсаттары:

    Шығармадағы қарама-қарсы ұғымдарды салыстырады.

    Кейіпкерді суреттейді, қарама-қарсы сипаттамалардың арақатынасын анықтайды.

    Шығармадағы көтерілген мәселеге анализ жасай отырып, өмірдегі шындыққа өзіндік көзқарасын қалыптастырады.

    Бағалау критерийлері:

    • Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра алады, қарама-қарсы суреттеулерді таба алады;

    • Шығарманың композициялық құрылымын анықтайды.

    Коммуникативтік дағдылар

    Анализ, салыстыру және интерпритация

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану, жинақтау, сахналау

    Тілдік мақсат :

    пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер

    Дәйектеме, композиция, сюжет, т.б.

    Құндылықтарға баулу


    - Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;

    - Ынтымақтастық, жауапкершілік;

    - Ұлттық және адами құндылықтарға құрмет

    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі

    Алдыңғы оқу

    Б.Соқпақбаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі.

    «Менің атым Қожа» шығармасының мазмұнын түсінеді

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/ Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының

    іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басталуы

    2 минут




    Оқушылармен амандасып шаттық шеңберіне шақырады.

    Үзіліс уақытында топтарға бөлініп қойылады (уақыт алмас үшін).

    1топ. Қожа

    2 топ. Жантас


    Оқушылар «Шаттық шеңберін» құрып, бір-біріне «Сиқырлы қалам» беру арқылы ыстық лебіздерін білдіреді.

    Өз көңіл-күйлерін бас бармақ арқылы бағалайды.


    Үй тапсырма-

    сын сұрау:

    5 минут


    Үй тапсырмасын тексеру. «Кейіпкерге хат» хикаятта берілген барлық бөлімдер бойынша басты қаһарманға хат жазып келу.

    Оқушылар кемінде 8 сөйлемнен тұратын хаттарын оқып береді.



    Сабақ ортасы





    5 минут








    Балалар «Мынау кім?» әдісі бойынша шығармадағы басты кейіпкерлерді еске түсіріп алайық.
    1. Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап – сыпсыңдағыш кім? (Жантас)

    2. Мен оқулық емес, қант аламын. Сіздің не шаруаңыз бар, қоя беріңіз. (Қожа)

    3. Біз екеуміз таныс шығармыз деймін? (С. Майқанова)

    4. Қожа жаман бала емес (Жанар)

    5. Мен сенің әкеңе қарыздар адаммын. Менің мойнымда оның тиыны емес, теңге емес, бақандай бір қарасы жүр. (Мектеп күзетшісі Сәйбек қарт)

    6. Келесі сабаққа қайыссың бақа ұстап әкелесіңдер? (Зоология пәнінің мұғалімі Оспанов)

    7. “Сен оқуды тастасаң, маған ілесіп тастады деп екеуімізді бірдей қудалап пәле қылады. Оқи бер. Оқудың түбіне сен-ақ жет. Мүмкін кейін дырдай бастықтың бірі болып шығарсың.Сонда маған шапағатың тиер.” (Сұлтан)

    8. Жолама. Мама деуші болма маған (Анасы )




    Оқушылар мұғалім оқыған үзіндіні мұқият тыңдап, ол қай кейіпкердің сөзі екенін анықтайды.



    «Үш шапалақ» әдісі арқылы


    Дескриптор

    1.Шығарма мазмұнын түсінеді.

    2. Кейіпкерге қатысты сипаттамаларды ажыратады.



    А4 парақта

    ры




    Интербел--сенді тақта



    Топтық жұмыс

    4 минут



    Топтық тапсырма «Қос диаграмма» әдісі.

    «Менің атым Қожа» повестіндегі басты кейіпкерлерге сипаттама бере алады.

    (Постермен жұмыс) Қос диаграмманы толтыру арқылы кейіпкерлерге салыстырмалы мінездеме беру
    Алғыр, пысық, өтірікші, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, әділетті, ақын, әзілқой, арамза, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі, жағымсыз
    Қожа – алғыр, пысық, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, әділетті, ақын, әзілқой, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі.
    Жантас – өтірікші, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, арамза, жағымпаз


    Оқушылар диаграмманы толтырады.

    Қалыптастырушы бағалау.

    жеттім талпындым


    Дескриптор

    1.Шығарма кейіпкерлері және оларың табиғаты туралы мәлімет біледі

    2. Олардың жағымды және жағымсыз қылықтарын салыстырмалы мінездеме бере алады.


    Кесте бейнеленген үлестірмелі парақшалар


    Жеке жұмыс


    4 минут

    Интербелсенді тақтадан «Менің атым Қожа» фильмінен үзінді көрсету.

    «Сұрақтар бұрқасыны» әдісі арқылы сұрақтарға жауап алу

    1. «Менің атым Қожа»фильмінің режиссері кім? (Абдулла Қарсақбаев)

    2.Сіз үшін үлгілі бала кім?

    3.Қожаны өзіңмен және басқа балалармен салыстырып көр?

    4.Өздеріңде осындай Қожаның басында болған сәттер кездесті ме?

    5.Егер сен Қожаның орнында болсаң не істер едің?

    6.Сен Қожаның бойынан қандай қасиеттерін алар едің?


    Оқушылар нтербелсенді тақтадан «Менің атым Қожа» фильмінен үзінді көреді.


    Кейін үзінді бойынша сұрақтарға жауап береді.


    Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ»


    Дескриптор

    Бейнефильмдегі оқиғаға қысқаша сипаттама береді

    Бейне фильм мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады



    Интербелсенді тақтадан «Менің атым Қожа» фильмінен үзінді көрсету.



    Бейне-фильм





    Топтық, жұптық жұмыс.

    «Рөлдік ойын» әдісі.


    Әр бөлінген топ куб арқылы өздерінің сахналау тақырыбын таңдайды.

    1. Бөлім «Атым туралы»

    2. Бөлім «Жолдама жайында»

    3. Бөлім «Бақаның әлегі»

    4. Бөлім «Құпия кеңес»

    Оқушылар өздеріне берілген бөлімді өз қалауы бойынша сахналайды.

    Қалыптастырушы бағалау .«Үш шапалақ» әдісі арқылы оқушылар топтар бірін – бірі бағалайды.

    Дескриптор

    Кейіпкерлерді сахналай алады..


    Куб


    Интербелсенді тақта

    Жеке жұмыс





    5 минут

    3- тапсырма. «Т кестесі» әдісі

    “Қожаның сотқар болуына не себеп болды ?

    “Қожаның әдепті жолға түсуіне” не себеп болды?
    1. Әжесінің еркелетуі 1. Анасын аяуы
    2. Әкесін сағынуы 2. Сәйбек қарт, Оспанов айтқан естеліктер

    3. Анасын қызғануы 3. Майқанованың педагогикалық кеңестен

    4 Жантас сияқтыларды жек шығып бара жатып айтқан сөздері

    көруі 4. Әжесін сыйлауы
    5 Өзінің менмендігі 5. Болашағын ойлауы
    6 Еркелігі, балалығы 6. Жанарға ұнау үшін


    Оқушылар кесте толтырады, сол бойынша ір себептің қарама-қарсы суреттеулерін анықтайды.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 6 сынып
    06.05.2023
    545
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Найманбаева Динара Маканалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации