Материалдар / Ашық сабақ "Менің ауылым. Менің қалам" 2-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Менің ауылым. Менің қалам" 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсатым: 2.1.3.1 Өз зерттеулеріне сүйене отырып, аймағының көрнекі жерлерін сипаттау және бейнелеуОқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушы нәтижелері: Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады Ресурстар: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қораптар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, қыстырғыш.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
5301
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Менің ауылым. Менің қалам.

Мұғалімнің аты-жөні: Касымжанова.А.С

Күні: 6.12.17

СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.3.1 Өз зерттеулеріне сүйене отырып, аймағының көрнекі жерлерін сипаттау және бейнелеу.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қораптар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, қыстырғыш.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

қазақ тілі, көркем еңбек

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Үй тапсырмасынпысықтау.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Қазақстан-туған жер,

Сені қатты сүйемін.

Көлдер, таулар, даламды,

Отаным деп білемін!

Оқушыларды топқа бөлі. Әр түсте берілген қораптарды таңдап алып түстеріне байлынысты топқа отыру. Қорапта жазылған сөздерден мақал құрастытырып шығу. Әр топ мақалын айтып өтеді.

  1. Отанын сүйген отқа жанбайды, суға батпайды.

  2. Туған жердей жер болмас, Туған елдей ел болмас.

  3. Отан оттан да ыстық, жалыны бар шоқтан да ыстық.

  4. Басқа жердің отынан, туған жердің түтіні артық.

Мақалдар не туралы айтылған. «Біздің Отанымыз Қазақстан» кең ауқымды тақырыппен танысқан болатынбыз. Ендеше сол өткен тақырып бойынша білімізді сынап көрейік.

Топтарға тапсырма беру.

1.Картамен жұмыс.Картадан Астана, Семей, Алматы қаласын тауып белгіле және біздің өлкеміз ШҚО штрихта.

2. Сәйкестендір. Картадағы шартты белгілермен танысқан болатынбыз. Сол белгілерді сәйкестендір.

3.Астана қаласында биылғы жылы не өтті оның эмблемасы қандай болды түрлі –түсті қағаздан құрастыр және мына мүсіндер нені білдіреді.

4. Мәтіннің қатесін тап.

Орындаған жұмыстарын бармақ арқылы бағалайды.



Тапсырманы орындаған әр балаға бармақ жапсырып отыру.

Жаңа білім







Білу және түсіну

Жаңа тақырып кіріспе ретінде көрініс қою. (Бірі ауылдың баласы, бірі қаланың баласы болып бір-бірімен диалог құрастырады)

-Екі оқушының әңгісесі не жайында.

I want to speak abaut my citi Semei. Ендеше бүгін мен сендерге өз қаламыздың ерекшелігі туралы айтымыз келеді. Біздің сыныптың жас тілшілері осы қаламыздағы көрікті жерлеріне барып қайытыпты соларды тыңдайық.

Смагулов Шыңғыс «Абай атындағы театр»

Оралбек Бекарыс «Абай атындағы кітапхана»

Курманбай Аңсар «Өлкетану» мұражайы

Сергіту жаттығу өткізу.





Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы







Қолдану

Бұдан да басқабіздің қаламызда әдемі жерлер бар. Ауылдағы қандай ерекшеліктер бар екенін ары қарай өздерін сабақ барысында білетін боламыз.

Топтық тапсырма:

1-топ Венн диаграммасына ауыл мен қаланың ерекшелігі жыне екуіне ортақ суреттерді жапсыру.

2-топ. Менің туған жерімнің атын шығарған адамдар. Олардың суретін тауып жапсыру. Оларды топқа бөлу.

3-топ. Мақалдың жалғаысын тап.

4-топ. Біздің қаламыздағы мәдени орындары, ескерткіштерді тауып ата. «Туған қалам –Семейім» тақырыбында постер. Олар қайда орналаскан.

Смайлик арқылы бағалау.

Берілген тапсырмалардан суреттерді тауып алып тапсырманы орындау.

Ойын

«Қар кесегі» бүгінгі өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар жазылған қағаздарды лақтыру, сұрақтарға жауап беру.

Ойын ойнау.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

Оқушыларға жеке тапсырма. 1-2 топ балаларына Ауыл туралы өлең құрастыру, 3-4 топтарға Менің қалам тақырыбында эссе жазу. Әр топтан бір –бір баладан жазғандарын оқыту.



Бағалау


Кері байланыс

3 минут

Оқушыларды мұғалім ақылды үкі арқылы бағалау.


Алдымызда жатқан есімдеріміз жазылған қыстырғыштарды алып үкілерге қыстыру. Егер сабақта барлығы ұғынықты десеңіз –жасыл үкі, Әлі де көп білерім бар десеңіз-сары, қосымша көп мәлімет ала алмадым десеңіз-қызыл үкіге қыстырасыздар.

Кері байланыс кемесі

Үйге тапсырма: мазмұндау.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілетіжоғары

оқушыларғатапсырманы

күрделендірудіқалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенінтексеруді

қалайжоспарлайсыз?

Пəнаралықбайланыс

Қауіпсіздікжəнееңбекті

қорғауережелері

АКТ-менбайланыс

Құндылықтардағы

байланыс

РефлексияСабақ/оқумақсаттарышынайыма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шаралары

тиімді болды ма?Мен берілген

уақыт ішіндеүлгердім бе? Мен

өз жоспарымақандай түзетулер

енгіздім жəненеліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетінсұрақтарғажауапберіңіз.

Қорытындыбағамдау

Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды

жетілдіругекөмектесетіннебілдім?

































«Шығыс Қазақстан облысы Семей қаласы білім бөлімі» ММ

«№19 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ









Ашық сабақ

Пән: дүниетану

Тақырыбы: Менің ауылым.

Менің қалам.













Касымжанова А.С















2017-2018 оқу жылы





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!