Сабақтың тақырыбы: Менің ауылым. Менің қалам. | Мұғалімнің аты-жөні: Касымжанова.А.СКүні: 6.12.17 |
СЫНЫП: 2 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.3.1 Өз зерттеулеріне сүйене отырып, аймағының көрнекі жерлерін сипаттау және бейнелеу. |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қораптар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, қыстырғыш. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | қазақ тілі, көркем еңбек |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы5 минутҮй тапсырмасынпысықтау. | Психологиялық ахуал қалыптастыру: Қазақстан-туған жер,Сені қатты сүйемін.Көлдер, таулар, даламды,Отаным деп білемін!Оқушыларды топқа бөлі. Әр түсте берілген қораптарды таңдап алып түстеріне байлынысты топқа отыру. Қорапта жазылған сөздерден мақал құрастытырып шығу. Әр топ мақалын айтып өтеді. Отанын сүйген отқа жанбайды, суға батпайды.Туған жердей жер болмас, Туған елдей ел болмас.Отан оттан да ыстық, жалыны бар шоқтан да ыстық.Басқа жердің отынан, туған жердің түтіні артық.Мақалдар не туралы айтылған. «Біздің Отанымыз Қазақстан» кең ауқымды тақырыппен танысқан болатынбыз. Ендеше сол өткен тақырып бойынша білімізді сынап көрейік.Топтарға тапсырма беру.1.Картамен жұмыс.Картадан Астана, Семей, Алматы қаласын тауып белгіле және біздің өлкеміз ШҚО штрихта.2. Сәйкестендір. Картадағы шартты белгілермен танысқан болатынбыз. Сол белгілерді сәйкестендір.3.Астана қаласында биылғы жылы не өтті оның эмблемасы қандай болды түрлі –түсті қағаздан құрастыр және мына мүсіндер нені білдіреді. 4. Мәтіннің қатесін тап. Орындаған жұмыстарын бармақ арқылы бағалайды. |
Тапсырманы орындаған әр балаға бармақ жапсырып отыру. |
Жаңа білім
| Білу және түсінуЖаңа тақырып кіріспе ретінде көрініс қою. (Бірі ауылдың баласы, бірі қаланың баласы болып бір-бірімен диалог құрастырады)-Екі оқушының әңгісесі не жайында.I want to speak abaut my citi Semei. Ендеше бүгін мен сендерге өз қаламыздың ерекшелігі туралы айтымыз келеді. Біздің сыныптың жас тілшілері осы қаламыздағы көрікті жерлеріне барып қайытыпты соларды тыңдайық. Смагулов Шыңғыс «Абай атындағы театр»Оралбек Бекарыс «Абай атындағы кітапхана»Курманбай Аңсар «Өлкетану» мұражайыСергіту жаттығу өткізу. |
Оқулық,мәтіндер. |
Ортасы
| ҚолдануБұдан да басқабіздің қаламызда әдемі жерлер бар. Ауылдағы қандай ерекшеліктер бар екенін ары қарай өздерін сабақ барысында білетін боламыз.Топтық тапсырма:1-топ Венн диаграммасына ауыл мен қаланың ерекшелігі жыне екуіне ортақ суреттерді жапсыру.2-топ. Менің туған жерімнің атын шығарған адамдар. Олардың суретін тауып жапсыру. Оларды топқа бөлу.3-топ. Мақалдың жалғаысын тап. 4-топ. Біздің қаламыздағы мәдени орындары, ескерткіштерді тауып ата. «Туған қалам –Семейім» тақырыбында постер. Олар қайда орналаскан.Смайлик арқылы бағалау. | Берілген тапсырмалардан суреттерді тауып алып тапсырманы орындау. |
Ойын | «Қар кесегі» бүгінгі өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар жазылған қағаздарды лақтыру, сұрақтарға жауап беру. | Ойын ойнау. |
Аяқталуы Сабақты бекіту | Оқушыларға жеке тапсырма. 1-2 топ балаларына Ауыл туралы өлең құрастыру, 3-4 топтарға Менің қалам тақырыбында эссе жазу. Әр топтан бір –бір баладан жазғандарын оқыту. |
|
Бағалау
Кері байланыс3 минут | Оқушыларды мұғалім ақылды үкі арқылы бағалау.
Алдымызда жатқан есімдеріміз жазылған қыстырғыштарды алып үкілерге қыстыру. Егер сабақта барлығы ұғынықты десеңіз –жасыл үкі, Әлі де көп білерім бар десеңіз-сары, қосымша көп мәлімет ала алмадым десеңіз-қызыл үкіге қыстырасыздар. | Кері байланыс кемесі |
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілетіжоғарыоқушыларғатапсырманыкүрделендірудіқалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенінтексерудіқалайжоспарлайсыз? | ПəнаралықбайланысҚауіпсіздікжəнееңбектіқорғауережелеріАКТ-менбайланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ/оқумақсаттарышынайыма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетінсұрақтарғажауапберіңіз. |
ҚорытындыбағамдауҚандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымдыжетілдіругекөмектесетіннебілдім? |