|
М
|
Т А. Сартова |
Уақыты: 24.09 |
К |
||
|
Тақырыбы |
Менің жерімде өсетін ағаштар |
||||
|
С |
Бейнеуде өсетін ағаштармен таныстыру және бейнелеуді үйрету, эстетикалық тәрбие беру, табиғатты сүюге тәрбиелеу. |
||||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірмелі суреттер, плакат т.б |
||||
|
І |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|||
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Балалар қараңыздар, бізге бүгін Күн күлімдеп тұр, күннің түсі сары, жаңбырдан кейін кемпірқосақта шығып қалыпты, балалар қараңыздар кемпірқосақтың түстері әртүрлі көк, сары, қызыл, жасыл т.б. Сендерді бүгін өзімнің түстер әлеміме саяхатқа апарамын. Бүгін бидайды бейнелейміз. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|||
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ
|
Жаңа тақырып туралы таныстырылым көрсету
Оқушыларға түсіндіру Топта және жеке орындату Балаларды проблеманы шешуге бағдарлау: 1. Түстеріне байланысты пішіндерді өз қорапшаларына салу 2. Түстеріне байланысты әр көлікті өз гараждарына орналастыру. 3. Пирамиданы жинастыру. 4. Түстер еркесінің көйлегін жөндеп беру. |
Балалар барлық қимылдарды тәрбиешіге қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды. |
|||
|
С |
Қ Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін арттыру,
дүниетанымын, қызығушылығын арттыру. -Қуыр, қуыр, қуырмаш |
Оқушылар ойын ойнайды |
|||
|
Рефлексивті — түзетушілік |
Сарамандық жұмыс Балалар қызметінің нәтижелерін талдау: Қане, балалар шеңберге тұрайықшы. Балалар бүгін біз сары, жасыл, көк, қызыл түстерімен таныстық. Балалар біздер менің түстер әлемімнің тапсырмаларында орындап бітірдік. Смайликтермен бағалау. |
Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
|||||
|
Білу |
Сурет салу әдістерін меңгереді |
||||
|
Өзіне үйренгені |
Сурет салып үйренеді |
||||
|
Ү |
Суретті салады |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Менің жерімде өсетін ағаштар
Ашық сабақ Менің жерімде өсетін ағаштар
|
М
|
Т А. Сартова |
Уақыты: 24.09 |
К |
||
|
Тақырыбы |
Менің жерімде өсетін ағаштар |
||||
|
С |
Бейнеуде өсетін ағаштармен таныстыру және бейнелеуді үйрету, эстетикалық тәрбие беру, табиғатты сүюге тәрбиелеу. |
||||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірмелі суреттер, плакат т.б |
||||
|
І |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|||
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру
|
Балалар қараңыздар, бізге бүгін Күн күлімдеп тұр, күннің түсі сары, жаңбырдан кейін кемпірқосақта шығып қалыпты, балалар қараңыздар кемпірқосақтың түстері әртүрлі көк, сары, қызыл, жасыл т.б. Сендерді бүгін өзімнің түстер әлеміме саяхатқа апарамын. Бүгін бидайды бейнелейміз. |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|||
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ
|
Жаңа тақырып туралы таныстырылым көрсету
Оқушыларға түсіндіру Топта және жеке орындату Балаларды проблеманы шешуге бағдарлау: 1. Түстеріне байланысты пішіндерді өз қорапшаларына салу 2. Түстеріне байланысты әр көлікті өз гараждарына орналастыру. 3. Пирамиданы жинастыру. 4. Түстер еркесінің көйлегін жөндеп беру. |
Балалар барлық қимылдарды тәрбиешіге қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды. |
|||
|
С |
Қ Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін арттыру,
дүниетанымын, қызығушылығын арттыру. -Қуыр, қуыр, қуырмаш |
Оқушылар ойын ойнайды |
|||
|
Рефлексивті — түзетушілік |
Сарамандық жұмыс Балалар қызметінің нәтижелерін талдау: Қане, балалар шеңберге тұрайықшы. Балалар бүгін біз сары, жасыл, көк, қызыл түстерімен таныстық. Балалар біздер менің түстер әлемімнің тапсырмаларында орындап бітірдік. Смайликтермен бағалау. |
Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
|||||
|
Білу |
Сурет салу әдістерін меңгереді |
||||
|
Өзіне үйренгені |
Сурет салып үйренеді |
||||
|
Ү |
Суретті салады |
||||
шағым қалдыра аласыз














