Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаттары
|
1.2.1.1* сөйлеу
барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер
мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану;
1.3.4.1* мұғалімнің
қолдауымен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар
(кім? не? қандай? қанша?) қою және қысқаша жауап беру;
1.5.1.5* мұғалімнің қолдауымен сөз тіркестері/сөйлемдегі сөздердің
орын тәртібін дұрыс қолдану.
|
Сабақтың мақсаты :
|
Барлық оқушылар: өткен
бөлім бойынша негізгі сөздік қорды тірек суреттер бойынша атай
алады, қарапайым сұрақтарға үлгі бойынша жауап бере алады,
тапсырмаларды мұғалімнің қолдауымен орындай алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
3-бөлімдегі негізгі материалды жақсы түсінеді,
үйренген үлгі бойынша айта алады, дәптердегі тапсырмаларды жеңіл
орындай алады.
Кейбір оқушылар: 3-бөлім
бойынша өткен материалды өмірлік жағдаяттарда еркін қолдана алады,
дәптердегі тапсырмаларды өз бетінше орындай алады.
|
Сабақтың ортасы
(6-32 минут)
|
1.
Мұғалім
оқушыларға №3 жұмыс дәптерін таратады, дәптердегі тапсырмалардың
осы бөлім бойынша өткендерін қайталауға құрылғанын, сондай-ақ бұл
дәптер кітапша түрінде белгілеу, бояу, сурет салу, сәйкестендіру
сияқты жеңіл, бірақ бірнеше тапсырмадан тұратынын
түсіндіреді.
.
2.1-тапсырмаға аударады, сурет
бойынша ана, ата сөздері қайталанады, аталған
сөздердегі а әрпі толықтырып жазылады
3. 2-тапсырмамен
жұмыс сандарды қайталатудан басталады. Мұғалім карточкалар бойынша
1-ден 10-ға дейінгі сандарды қайталату, оқушыларға хормен,
жеке-жеке санату, оқушыларға карточкаларды таратып беріп, ретімен
тұру арқылы қайталату сияқты жұмыс түрлерін ұйымдастырады. Содан
кейін тапсырмадағы «Сен неше
жастасың?» сұрағы бойынша жұмыс
жүргізеді.
4. 3-тапсырмада
мұғалім «Сенің досың неше жаста?»
деген сұрақ бойынша
оқушылардың «жаста» сөзін дұрыс қолдана алуларына көңіл
бөледі.
Мысалы:
-Сенің досың неше
жаста?
-Ол сегіз
жаста.
Берілген сөйлесу үлгісі
«Доп лақтыру»
ойыны.
|
Тыңдалым,айтылым.
1-тапсырмада оқушылар отбасы мүшелерін қайталайды.
Тапсырмада
берілген ана, ата сөздерін а
әрпін жазу арқылы
толықтырады.
2-тапсырмада оқушылар 1-ден 10-ға дейін санайды, карточкалар
бойынша сандарды қайталайды.
Мұғалімнің «Сен неше
жастасың?» деген сұрағына жауап береді.
Осы
сұрақты бір-біріне қояды. Қасындағы баланың неше жаста екенін
айтады.
3-тапсырмада
оқушылар «Сенің досың неше жаста?» деген сұраққа жауап
береді.
Содан кейін дәптердегі тапсырма бойынша досының жасын
белгілейді.
|
«Бас бармақ»
Дескриптор
- заттарды дұрыс атайды,
.- тілдік нормаларды
сақтайды
|
Слайд
Слайд
Оқулық
8
бет
Слайд
Оқулық
9 бет
|
|
5. 4-тапсырмада мұғалім оқушылардың суреттер бойынша
ақпаратты анықтай алуларына көңіл бөледі.
Оқушылар «Тірек суреттер» стратегиясы
бойынша «Ол неше
жаста?» деген сұрақтың жауабын табады.
6.
5-тапсырма
бойынша «Сен не істейсің?» сұрағы бойынша
жұмыс жүргізіледі.
6-тапсырмада оқушылар сурет бойынша
берілген сөздерді қайталайды, содан кейін оларды отбасы және мектеп
ұяшықтарына орналастырады.
7-тапсырма бойынша жұмыс істеу мақсатында
мұғалім оқушыларға түстерді қайталатады.
|
4-тапсырмада оқушылар әр сурет бойынша (4 сурет
берілген)
«Ол неше жаста?» деген сұраққа жауап береді.
1-сурет: Ол алты жаста.
2-сурет: Ол үш жаста.
3-сурет: Ол екі жаста.
4-сурет: Ол бес жаста.
5-тапсырмада оқушылар
«Сен
не істейсің? деген сұраққа жауап береді.
Өзінің
не істейтінін суретін салу арқылы көрсетеді.
6-тапсырмада оқушылар тақырыпқа сәйкес екі орналастырады.
7-тапсырмада оқушылар сандар
түстерді қайталайды, көрсетілген түске бояйды.
|
Дескриптор: − мұғалімнің көмегімен
тапсырмаларды орындайды
|
|