Мерзімі:
Мұғалім:
Пән:
|
Нарбекқызы
Г.
Қазақ
тілі
|
Сынып
:
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
|
2А
|
Бөлім:
Сабақтың
тақырыбы:
|
Салт- дәстүр және ауыз
әдебиеті
« Менің мысығым
ақ»
|
2.1.5.1. тыңдау – көру
материалындағы оқиғаларды
сипаттау.
2.2.3.1. тілдік нормаларды
сақтай отырып, белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу және
сұхбаттасының не туралы айтқанын
түсіну.
2.5.1.2. сөйлеу барысында
көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын
қолдану.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаттары
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар
сөйлеу барысында
көптік/тәуелдік/жіктік/септік жалғауларын
қолданады.
Оқушылардың басым
бөлігі
тыңдау – көру материалындағы оқиғаларды
сипаттайды.
Кейбір
оқушылар
Белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысады
және сұхбаттасының не туралы айтқанын
түсінеді.
|
Бағалау
критерийлері:
|
|
Күтілетін
нәтиже
|
Тақырыпқа қатысты тыңдаған
материалдың мазмұнын түсінеді, мысығы жайлы ақпарат бере алады,
сипаттайды.
|
Жаңа
сөздер
|
Мұрт, тырнақ, тырнайды,
марғау.
|
Сабақта қолданылатын
материалдар
|
Түрлі- түсті суреттер, кестелер, стикерлер.
Интерактивті тақта. Слайдтар, түрлі түсті маркерлер,
бейнежазба;
|
Оқыту
әдістері
|
«Сен әдемісің!» тренингі,«Суреттер сөйлейді»
әдісі, «Пазл» әдісі, постер, «Кемпірқосақ» әдісі, «Жалғасын тап»,
сергіту сәті, диалог, «Дамыта жазу»
әдісі
|
Пәнаралық
байланыс:
|
Дүниетану пәнінің үй
жануарлары бөлімімен
байланысты
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
басы
10
мин.
|
Мұғалімнің іс
-әрекеті
|
Оқушының іс -
әрекеті
|
Ұйымдастыру
Топқа
бөлу
|
«Сен әдемісің» әдісі арқылы шеңберге тұрып,
сыныптасына жақсы сөздер айтады,
қолпаштайды.
«Пазл» әдісі бойынша мысық салынған сурет
қиындыларын жинақтау арқылы топтарға
бірігеді. Сурет бойынша бүгінгі сабақтың тақырыбын
анықтайды.
1. Суреттерді құрастырғаннан кейін, суреттің
артындағы әріптеріне бір сөз мысал келтіріп
айтады.
|
Бір – біріне жақсы сөздер айтады,
қолпаштайды.
(Сенің көзің әдемі, сенің қолың
әдемі)
Суреттерді құрастырып, топқа бірігеді.
Тақырыпты табуға тырысады.
Сурет артындағы әріптерге сай бір сөзден
мысал келтіреді.
|
Өткен сабақты
тексеру
|
Ақ лағым тақырыбы бойынша үйге
берілген тапсырманы «Суреттер
сөйлейді» әдісі
арқылы
салып келген суреттерімен
таныстырады.
|
Суретті
таныстырады.Жұлдызшалар арқылы өзара
бағалайды.
|
|
1-тапсырма. Құрастырған
суреттері бойынша постер жасайды.
|
Постер жасайды, топ болып
қорғайды. Өзара смайликтер арқылы
бағалайды.
|
Сабақтың
ортасы
20 мин
|
Сөздікпен жұмыс. Мәтін
оқылады. Мәтінде кездескен жаңа сөздерді «Түртіп ал» әдісі
негізінде сызып отырады.
|
Оқулықтағы суреттерге қарай
отырып, жаңа сөздермен танысады және мағынасын
ашады.
|
|
2-тапсырма. «Кемпірқосақ»
әдісі бойынша топтық жұмыс орындалады.
Оқушылар көрсетілген нұсқаулар арқылы мысықты
бояйды.
2-тапсырма. Дәптермен
жұмыс.«Жалғасын тап» әдісі бойынша берілген сөз тіркестерінің
жалғауларын сәйкестендіреді.
3-тапсырма. «Менің
мысығым» тақырыбына жұптаса отырып,
диалог құрастырады. Өзара бас бармақ арқылы
бағалайды.
Мысалы:
|
Нұсқаулық бойынша флипчартқа
сурет салады.Әр топ бір-біріне жұмыстарын
тексертіп, бағалайды.
Жалғауларын
сәйкестендіреді,өзін-өзі мөр таңбалары арқылы
бағалайды.
|
Сергіту
сәті
|
Жұмбақ
Тікірейіп
құлағы,
Менен бұрын
тұрады.
Бойын жазып,
керіліп,
Беті- қолын жуады. Мяу,
мяу
Ол
не?
|
Жұмбақты бірге дене
қимылдарымен орындайды және жауабын
табады.
|
Сабақтың
соңы
10
мин.
|
4- тапсырма. «Дамыта жазу »
әдісі үй жануарларына байланысты көрсетілген бейнежазбаға сүйене
отырып, сөз тіркесі\ сөйлем
құрастыру.
Дескриптор
|
|
Сөз тіркесін құрастыра
алады.
|
|
Сөйлем құрастыра
алады.
|
|
Сауатты әрі көркем
жазады.
|
|
|
Бейнежазбаға сүйене отырып,
сөз тіркесін немесе жай сөйлем
құрастырады.
|
Үй
тапсырмасы
|
|
Күнделікке
жазады
|
V.
Бағалау
|
Формативті бағалау. Оқушылар
бір – бірін , өзін- өзі бағалайды.
|
Смайликтер, бас бармақ, арқылы
өзара бағалайды.
|
VІІ.
Рефлексия
|
«Жетістік баспалдағы» суреті
арқылы рефлексия жасалады. Бағалау критерийлеріне байланысты кері
байланыс беріледі.
|
Стикерлерді баспалдақтарға
іледі.
|