Материалдар / АШЫҚ САБАҚ. Менің өлкемнің ауылшаруашылығы/ 10.04.2024

АШЫҚ САБАҚ. Менің өлкемнің ауылшаруашылығы/ 10.04.2024

Материал туралы қысқаша түсінік
Менің өлкемнің ауылшаруашылығы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2024
101
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспары

Менің өлкемнің ауылшаруашылығы.

(сабақтың тақырыбы)




Бөлім

Қоршаған ортаны қорғау.

Педагогтың аты-жөні (болған жағдайда)


Күні :

16.02.2024ж

Сынып: 4 « »

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Менің өлкемнің ауылшаруашылығы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме):

4.2.3.1 - өз өңіріндегі және Қазақстанның басқа да өңірлеріндегі адамдардың шаруашылық қызметтерін табиғи жағдайларға (рельеф, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) байланыстырып талдау


Сабақтың мақсаты :


  • өз өңіріндегі және Қазақстанның басқа да өңірлеріндегі адамдардың шаруашылық қызметтерін табиғи жағдайларға (рельеф, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) байланыстырып талдайды;

Құндылықтар:

  • Топтық, жұптық жұмыстарды орындау барысында ынтымақтастық орта қалыптастыру. Адамгершілік, алған білімді қолдана білу, еңбексүйгіштік қасиеттерді насихаттау


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

8 минут



Психологиялық ахуал

«Мен ақылды баламын» сергіту жаттығуы

Әр бала өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын айтады.

Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті.

Мен Асқар, ақылды деймін т.б.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы бағааламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру

https://wordwall.net/ru/resource/68405714

Дескрипторлар:

сұрақтарға жауап береді – 1 б


Топқа бөлу: https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/


Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.







Топқа бөлінеді

Бөлінген топтары бойынша орындарына отырады



Мадақтау арқылы








«Асық әдісі» арқылы бағалау

.





Мадақтау арқылы




Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.












Qazmath платформасы

Сабақ

тың ортасы

30 минут


Ой қозғау «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы.

Жаңа тақырып

«Джигсо» әдісі. «Менің өлкемнің ауылшаруашылығы» тақырыбында постер қорғау

Дескрипторлар:

туған өлкенің шаруашылығын зерттейді – 1 б;

ауылшаруашылығын талдайды – 1б;

постер құрастырады және қорғайды – 1б


2-тапсырма. Жұптық жұмыс

«Ашық хат» әдісі

Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап жазыңдар.

Дескрипторлар:

Фермер қандай шаруашылықпен айналысатынын айтады– 1 б;

Фермер болу үшін бойында қандай қабілеттер болу керектігін сипаттайды – 1б;

Шаруашылықты жүргізу үшін фермер қандай техникаларды пайдаланатынына тоқталады– 1б


3-тапсырма. Жеке жұмыс

«Топтастыру» әдісі

Оқулықпен жұмыс. Өсімдікшаруашылығы және малшаруашылығының салаларын сипаттау.

Дескрипторлар:

Өсімдікшаруашылығы салаларын атайды– 1 б;

малшаруашылығының салаларын атайды– 1б;



туған өлкенің шаруашылығын зерттеу,

ауылшаруашылығын талдау, постер құрастыру және қорғау










Фермер қандай шаруашылықпен айналысатынын айту, фермер болу үшін бойында қандай қабілеттер болу керектігін сипаттау, шаруашылықты жүргізу үшін фермер қандай техникаларды пайдаланатынына тоқталу















Өсімдікшаруашылығы және малшаруашылығының салаларын сипаттау


«Асық әдісі» арқылы бағалау













«Асық әдісі» арқылы бағалау












«Асық әдісі» арқылы бағалау


Интерактивті тақта

Постер

Оқулық, жазылым тапсырмалары.












Интерактивті тақта

Оқулық, жазылым тапсырма

лары

Таратпа қағаздар


















Интерактивті тақта

Оқулық, жазылым тапсырма

лары

Таратпа қағаздар

Сабақты қорыту

7 минут


Сабақты бекіту. Вордволл платформасы арқылы

https://wordwall.net/ru/resource/68408793


Дескрипторлар:

сұрақтарға жауап береді – 1 б


«КЕРУЕН» әдісі

Кері байланыс



Үй тапсырмасы



Қорытынды жасайды




Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып,ады

Үй тапсырмасын алады

Кері байланыс жасайды



«Асық әдісі» арқылы бағалау

Жинаған асық санына байланысты дискриптор бойынша

балдары саналып есептеледі

Вордволл платформасы


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ