Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме):
|
4.2.3.1 - өз
өңіріндегі және Қазақстанның басқа да өңірлеріндегі адамдардың
шаруашылық қызметтерін табиғи жағдайларға (рельеф, климат, өсімдік
және жануарлар әлемі, су нысандары) байланыстырып
талдау
|
Сабақ
тың
басы
8
минут
|
Психологиялық
ахуал
«Мен ақылды
баламын» сергіту
жаттығуы
Әр бала өздерінің
жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын
айтады.
Мыс: Мен Балнұр, балдай
тәтті.
Мен Асқар,
ақылды деймін
т.б.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
бағааламыз!
Алдыңғы білімді еске
түсіру
https://wordwall.net/ru/resource/68405714
Дескрипторлар:
• сұрақтарға жауап
береді – 1 б
Топқа
бөлу: https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/
|
Психологиялық ахуалға берілген
тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа
назар аудару
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
Топқа
бөлінеді
Бөлінген топтары бойынша орындарына
отырады
|
Мадақтау
арқылы
«Асық әдісі» арқылы
бағалау
.
Мадақтау
арқылы
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
Qazmath
платформасы
|
Сабақ
тың
ортасы
30
минут
|
Ой қозғау
«Суреттер сөйлейді» әдісі
арқылы.
Жаңа
тақырып
«Джигсо» әдісі. «Менің
өлкемнің ауылшаруашылығы» тақырыбында постер
қорғау
Дескрипторлар:
• туған өлкенің
шаруашылығын зерттейді – 1
б;
• ауылшаруашылығын
талдайды – 1б;
• постер құрастырады және
қорғайды – 1б
2-тапсырма. Жұптық
жұмыс
«Ашық хат»
әдісі
Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап
жазыңдар.
Дескрипторлар:
• Фермер қандай
шаруашылықпен айналысатынын айтады– 1
б;
• Фермер болу үшін
бойында қандай қабілеттер болу керектігін
сипаттайды –
1б;
• Шаруашылықты жүргізу үшін
фермер қандай техникаларды пайдаланатынына
тоқталады–
1б
3-тапсырма. Жеке
жұмыс
«Топтастыру»
әдісі
Оқулықпен
жұмыс. Өсімдікшаруашылығы және
малшаруашылығының салаларын
сипаттау.
Дескрипторлар:
• Өсімдікшаруашылығы салаларын атайды– 1
б;
• малшаруашылығының
салаларын атайды–
1б;
|
туған өлкенің
шаруашылығын зерттеу,
ауылшаруашылығын
талдау, постер құрастыру және
қорғау
Фермер қандай
шаруашылықпен айналысатынын айту, фермер болу үшін бойында қандай
қабілеттер болу керектігін сипаттау, шаруашылықты жүргізу үшін
фермер қандай техникаларды пайдаланатынына
тоқталу
Өсімдікшаруашылығы
және малшаруашылығының салаларын
сипаттау
|
«Асық әдісі» арқылы
бағалау
«Асық әдісі» арқылы
бағалау
«Асық әдісі» арқылы
бағалау
|
Интерактивті
тақта
Постер
Оқулық, жазылым
тапсырмалары.
Интерактивті
тақта
Оқулық, жазылым
тапсырма
лары
Таратпа
қағаздар
Интерактивті
тақта
Оқулық, жазылым
тапсырма
лары
Таратпа
қағаздар
|
Сабақты қорыту
7 минут
|
Сабақты бекіту.
Вордволл платформасы
арқылы
https://wordwall.net/ru/resource/68408793
Дескрипторлар:
• сұрақтарға жауап
береді – 1 б
«КЕРУЕН»
әдісі
Кері
байланыс
Үй
тапсырмасы
|
Қорытынды
жасайды
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
Сабақтан алған
әсерлерін стикерге жазып,ады
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
|
«Асық әдісі» арқылы
бағалау
Жинаған асық санына
байланысты дискриптор
бойынша
балдары саналып
есептеледі
|
Вордволл
платформасы
|