Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі:
Қызығушылық-ты
ояту
10
мин.

|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу
Түгендеу
(Ұ) “Жүрек”
әдісі арқылы оқушылардың бүгінгі
күндеріне сәттілік тілеу
Топқа бөлініп
орындарына жайласады
1-топ
Білімділер
2-топ
Ақылдылар
Үй жұмысын
тексеру
«Ханшайымды құтқар»
әдісі
Жаңа
тақырыпты
«Ойлан тап » әдісі арқылы
ашады
|
Оқушылар өз бойындағы
ерекшеліктерін сезінуі жәнеде көңіл-күйін көтереді, бір-бірне деген
бауырмалдығын оятады.

Қойылған сұрақтарға жауап
береді
Суреттерде берілген заттардың
атауларын атай отырып жаңа тақырыпты
анықтайды
|

Мұғалімнің атынан
екі топқа
ұпай ретінде үйге
бір жиһаз табысталады
Жиһаз
беріледі

|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері



|
Жаңа
білім
12
мин


|
Видеоролик арқылы
Мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбын
таныстырады.
Сұрақтар
қояды.
Сөздік
жұмысы
1-тапсырма
Топтық
жұмыс
Сұрақтарға жауап
бер
|
Оқушылар видеоролик
тамашалайды
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасайды.
Жазылым
Асүй-ошхона
Қонақ бөлме
–меҳмонхона
Жуынатын бөлме-
ювинадиган хона
Кіреберіс-дахлиз
Қойма-амбор
Жазылым
Айтылым
Топтар мұғалім
ұсынған тапсырманы
орындайды.
|
Қалыптастыру-шы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Жиһаз
беріледі
|
4-сынып
оқулығы,
жұмыс
дәптерлері,
интербелсенді
тақта
4-сынып оқу-лығы,
жұмыс дәптерлері

|
12-мин
ЕББҚЕО



3-мин
3-мин

|
Тапсырма
Жиһаз туралы өз ойын
айтады. Оның неден жасалғаны? Бізге не үшін керектігі жайлы мәлімет
айтады және жазады
2-тапсырма
Топтық
жұмыс
Көп нүктенің орнына
тиісті қосымшаларды қойып
оқы
3-тапсырма
Суреттерге қара.
Одан ереже шығар
Тапсырма.
Жеке
жұмыс
Жаңа тақырыпты
пысықтау
«Тапқырлар» әдісі
Жеке
жұмыс
Жаңа тақырыпты
пысықтау
«Фри»
әдісі
Сергіту
сәті
«Әріптерден
сәлем» әдісі
5-тапсырма
Топтық
жұмыс
Өз үйіңнің сызбасын
сыз.
Өз үйіңде заттардың қайда
тұрғанын айт
|
Мұғалімнің көмегімен
тапсырманы орындайды
Оқылым Айтылым
Жазылым
Көп нүктенің орнына
тиісті қосымшаларды қойып жазды, топтан бір адам шығып оқиды және
тақтаға жазады
Оқылым
Айтылым
Мұғалім ұсынған
тапсырманы орындайды.
Жазылым
Айтылым
Суреттерде заттар
атауын және онда неше буын неше әріп неше дыбыс бар екенін
анықтайды
Фри таяқсасындағы
сөздерді тәуелдеп айтады
Сергіту сәтін
орындайды
Айтылым
Топтар мұғалім
ұсынған тапсырманы
орындайды.
|
Өз ойын дұрыс
мағынада білдіріп, талқылауға қатысқаны үшін «Жарайсың!» деген
мадақтау сөзімен ынталан-дырады, смайлик-пен
бағаланады

Жиһаз
беріледі
Жиһаз
беріледі
Смайликпен
бағаланады
Смайликпен
бағаланады
Жиһаз
беріледі
Жиһаз
беріледі
|
Жұмыс
дәптері

4-сынып
оқулығы,
жұмыс
дәптерлері |