Материалдар / Ашық сабақ Менің Отаным-Қазақстан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Менің Отаным-Қазақстан

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал қазақ тілі пәнінен орыс топтарына арналған, ашық сабақта тапсырмалар жеңілдетіп алынған, әр деңгейдегі тапсырмалардың әр түрлі тәсәлдері бар, бұл материал арқылы оқушылардың сөйлеу, ойлау қабілеттері артады деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2018
394
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ақмола облысы, Ақкөл ауданы №10Агротехникалық колледжі КММ









Ашық сабақТақырыбы: «Менің Отаным - Қазақстан» Пән: Қазақ тілі және әдебиеті























Ақкөл қаласы, 2016 жылСабақтың тақырыбы: «Менің Отаным - Қазақстан»Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік : «Менің Отаным - Қазақстан» тақырыбын, отбасы, туған-туыс атауларын қайталау, алған білімдерін тәжірибеде қолдану.2.Дамытушылық: Оқушының сөйлеу, ойлау қабілетін тапсырмалар арқылы арттыру. Сөйлеу, сөйлем құрау дағдыларын дамыту. Өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру.3.Тәрбиелік: Отанын сүюге, өз Отанының рәміздерін білуге, қадірлеуге, адамгершілікке тәрбиелеу. Оқушыларды сауаттылыққа тәрбиелеу. Ұжымда еңбек ету, бір-біріне деген достық ықыластарын ояту.Сабақтың көрнекілігі: сөзжұмбақ, слайдтар. Сабақтың түрі: аралас сабақ.Сабақтың әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, сұхбаттасу, шығармашылық жұмыс, ой шақыру.Пәнаралық байланыс: тарих, орыс тілі.Сабақтың құрылымы:
  • Ұйымдастыру кезеңі.
Бүгін аптаның қай күні?Қазір қай ай?Бүгін желтоқсанның нешесі? Тақтаға жазу

  • Үй жұмысын тексеру.
  • Балалар, үйге қандай тапсырма берілді?
(отбасы, туған-туыс атауларын қайталау) слайд арқылы қайталау/ қазақша-орысша.
  • Жаңа сабақ.
А) топқа бөлуӘ) жаңа тақырыпты сөзжұмбақ арқылы ашу. Мәтінмен жұмыс. «Қазақстан – егеменді ел, тәуелсіз мемлекет».- мәтінді оқу- мәтін арқылы 2 топ бір-біріне сұрақ қою арқылы, топ арасында сұхбат жүргізіледі.1. Сенің Отаның қалай аталады? /Қазақстан/2. Қазақстан қандай мемлекет? /тәуелсіз, егеменді/3. Халқының саны неше? /16 миллионнан асады/4. Қазақстанда неше облыс бар? / 14 облыс/5. Ұлт өкілдерінің саны неше? /126/6. Жер көлемі неше шағырым? / екі бүтін, оннан жеті шаршы шақырым/7. Еліміз қай жылы тәуелсіздік алды? /1991жылы/8. Қазақстанның рәміздері? / жалау, елтаңба, әнұран/9. Президентіміз кім? / Н. Ә. Назарбаев/10. Қазақстанның мемлекеттік тілі? / қазақ тілі/

Сонымен өзі ыстық, өзі тәтті, оның атын естіген адам еміренбей, тебіренбей тұра алмайтын Отан деген не? Кім өз пікірін айтады?
  • Отан деген – ата-бабамыздың туып-өскен қасиетті де, құрметті жері.
  • Отан деген – әрбір адамның туып-өскен жері.
  • Қобыланды батыр жырында айтылғандай туған жер дегеніміз
Атам күйеу болған жер,Анам келін болған жер,Кіндік қаным тамған жер.

Отан –ана деп неге аталған?Отан – ана сияқты, өз қазынасымен барлық адамдарды асырайды.А как это слово звучит на русском языке?Отан, туған жер, атамекен –РОДИНАПравильно, молодцы! РОДИНА- туған жер, отан.



















2. Өлеңдер декламациясы / мұғалім оқиды, домбыранын үні шығып тұрады/

Алыс кетсем, мен сені аңсап жүрем! Сағыныштан өзіңе ән сап жүрем, туған жер! Ауылымның түтіні қымбат маған, Қымбат маған белдері күн қақтаған, туған жер! Туған жер, өзің дегенде, Жүремін әркез елеңдеп. Бір сезім билепалады-ау! Жүрегім дүрсіл қағады-ау!



  • Сұхбат жасау. Топпен жұмыс.
Ребята, вы знаете, что о нашей удивительной Родине можно говорить очень много, люди о ней слагают легенды, в стихах и песнях воспевают ее красоту. А что вы можете рассказать о ней мы увидим из следующего задания. Ваша задача в парах составить диалог о Казахстане одновременно на казахском и русском языках.
  • Сен қай республикада тұрасың?
  • Я живу в республике Казахстан.
  • Симвлика республики Казахстан?
  • ҚР-ң рәміздері: әнұран, елтаңба, жалау.
  • Қазақстанның жері қандай?
  • Земля Казахстана очень красива и богата природой.
  • Назови столицу Казахстана?
  • ҚР-ң астанасы- Астана деп аталады.




  • Келесі тапсырмамыз осындай. Сөздердің аудармасын тап. /қазақша-орысша/


русскийқазақша
государствоӘнұран
народАстана
СтолицаЕлтаңба
НезависимостьТу
СуверенныйРәміздер
СимволПрезидент
ГербХалық
ГимнТәуелсіздік
флагМемлекет
президентегеменді




  • Келесі тапсырмамыз ҚР-ң рәміздері жайлы.


- ҚР-ң рәміздері қай жылы қабылданды? / 1992 жылы/- Олар ненің белгілері? / Олар біздің еліміздің тәуелсіздігінің белгілері/- Мемлекеттік елтаңбаның авторлары кімдер? / Белгілі сәулетші Жандарбек Мәлібеков пен Шота Уәлиханов.- Мемлекеттік тудың авторы кім? /Суретші Шәкен Ниязбеков/-Мемлекеттік әнұранның соңғы нұсқасының сөзін жазған кімдер?/ Мемлекеттік әнұранның сөзін жазған Жұмекен Нәжмеденов пен Нұрсұлтан Назарбаев.-Мемлекеттік әнұранның әнін жазған кім? /Мемлекеттік әнұранның әнін жазған ұлы композитор Шәмші Қалдаяқов/

  • Жобамен жұмыс жасау.


- Казахстан – многонациональное государство, в котором в дружбе и согласии проживают многие народности. Они не только живут на территории Казахстана, но и уважают и принимают культуру казахского народа, соблюдают традиции и обычаи, причем важен тот факт, что их культуры переплетаются, обычаи и традиции становятся общими. - Одно из основных направлений в нашем колледже – работа над проектами. И сегодня на уроке дети презентуют свой мини-проект, над которым они работали последнее время.Подготовка детей к защите проекта.Тема проекта: «Взаимообогащение культур» (область исследования город Акколь)Презентация проекта у интерактивной доски.Сәлеметсіздерме құрметті қонақтар! Сіздердің назарларыңызға ғылымы жобаның шағын үзіндісін ұсынамыз.

Біздің ғылымы жұмысымыздың тақрыбы “Мәдениеттің өзара дамуы”.Тема, выбранная нами, актуальна, потому что у каждого народа есть возможность сохранять и изучать родной язык, национальную историю и культуру. Но, сохраняя свою самобытность, нужно бережно, с уважением, относиться к традициям других народов, поддерживать и чтить их. Примером этого является праздник Наурызкоторый в многонациональном обществе становится фактором объединения людей, взаимообогащение культур.

Показ проекта. Выступление учащихся.

  • Сабақты қорытындылау
  • Рефлексия «Телеграмма»




















  • Үй жұмысы
«Туған жерім» тақырыбына шығарма жазып келу.

  • Сабақты бекіту кезеңі.
Оқушылардың ҚР-на өздерінің тілектерін білдіру.Пожлания учащихся Казахстану.

-Много хороших слов было сказано о нашей Родине. А что бы вы хотели пожелать нашему Казахстану? / Учащиеся высказывают свои пожелания/Ақпыз, қара, сарымыз,Ағайынбыз бәріміз.Ортақ болсын асқартау,Жеміс толы бақша-бау!

О, Казахстан, моя родная мать!Желаю я тебе во всех делах сильнее процветать!

Құя берсін күн нұрын кең далаға,Күн мен дәнді сықаған елге жаңа. Асқақтаған Алатау шыңдарындай Қазақстан көрінсін айналаға! Пусть небо будет вечно чистым над тобой! Цвети, мой Казахстан, моя земля,О, Родина моя, будь счастлива всегда!



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!