Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Менің отбасым"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Дүниетану |
Мектеп: «Жаушықұм» мектеп-лицейі |
||||||||||||||||
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің отбасым және достарым. |
Мұғалімнің аты-жөні: Тургумбаева Айгерім |
||||||||||||||||
Күні: |
|
||||||||||||||||
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: |
Менің отбасым |
||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.1.1 түрлі дереккөздерді зерттей отырып, «отбасы» ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру 1.1.1.2 отбасы мүшелеріне қатысты туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтау. |
||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: «Отбасы» ұғымын түсінеді Көптеген оқушылар: Отбасы мүшелеріне қатысты туыстық атауларды біледі Кейбір оқушылар: Отбасы дәстүрлерін зерттейді, маңызын түсінеді. |
||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну,қолдану, жоғарғы ойлау деңгейлері |
||||||||||||||||
Бағалау кретерилері |
1. «Отбасы» ұғымын түсінеді. 2. Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтайды. 3. Отбасы дәстүрлерін зерттейді, рөлдік ойын арқылы маңызын түсінеді. |
||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Үйіне, өз отбасына, өзінің қауымдастығына қатынасы бойынша өз ойлары мен сезімдерін білдіреді. Пәнге қатысты лексика мен терминологиясы: Отбасылық отбасы-семья-family отбасылық дәстүрлер-семейные традиции-family traditions шежіре Диалог пен жазуға пайдалы сөз тіркестері: - Отбасы деген не? - Қандай туыстық атауларды білесің? - Отбасының үлкені кім? - Қандай дәстүрлерді білесің? - Отбасыларыңда қанадай отбасылық дәстүрлер бар? |
||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Денсаулық, достық және айналадығыларға қамқорлық көрсету. |
||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Көркем еңбек,сауат ашу. |
||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта,слайд. |
||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Оқушылар үй, отбасы өмірі, ата-ана, аға-іні, әпке-сіңілі ата мен әже және жақын туыстар туралы біледі. |
||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||
Сабақтың барысы 8 минут 3 мин 5 минут |
Психологиялық ахуал «Гүлмен тілек» әдісін пайдалана отырып, оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің түстері арқылы топқа біріктіріледі. Мақсаты: Тыңдау дағдыларын дамыту, сондай-ақ оқушыларды қатыстыру арқылы барлығын теңестіру, жағымды ахуал қалыптастыру. «Миға шабуыл» әдісі бойынша жұмбақты шешу арқылы жаңа тақырыпты ашамын. Мақсаты: Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтайды.
М аған да, саған
да, (ана, апа, аға, іні, ата)
|
Т үрлі түсті қағаздан жасалған гүлдер Жұмбақтар жинағы |
|||||||||||||||
Сабақтың ортасы 23 минут 5 минут 3 минут 6 минут 9 минут |
Т.Ұ. (топтық, ұжымдық) «CLASTER» әдісі «Отбасы» сөзіне ассасация құру Әке ата Ана Отбасы аға
ҚБ: «Отшашу» бүкіл сынып болып бағалайды (ынталандыру мақсатында) СЕРГІТУ СӘТІ: «Тәту-тәтті отбасы» ойыны. -Саған ананың анасы кім болады?(нағашы әже) - Менің анамның қызы, бірақ мен емес? (әпке, сіңілі) - Сенің әкеңнің әкесі? (ата) - Сенің әкеңнің ағасы саған кім болады?(көке) - Сенің әкеңнің әпкесі саған кім болады?(әпке) МК.Ж. (жұптық) «Сен білесің бе?» айдары Әр адамның өмірінде отбасының маңызы зор. Адамға жалғыз өзі өмір сүру, қиындықтармен күресу қиындық келтіреді. Бір өзі өз табыстарына қуана алмайды. Отбасы ұғымы сүйіспеншілік және қамқорлық туралы алғашқы ізгі ниеттермен байланысты. Әр отбасында өз дәстүрлері болуы тиіс. Дәстүр-ұрпақтан-ұрпаққа берілетін әдет-ғұрып. Адамның өмірі, азамат ретінде қалыптасуы отбасынан басталады. Отбасы мәселелеріне көңіл бөлу үшін Халықаралық отбасы күні құрылды. Отбасы күні Қазақстанда да аталып өтіледі. - Сендердің отбасында қандай дәстүрлер бар? ҚБ: «ТАМАША!» мадақтау арқылы жұпта бір-бірін бағалайды. (ынталандыру мақсатында) МК.Т.(Мұғалім көмегімен.Топтық жұмыс) «Ойлан.Жұптас.Бөліс» әдісі арқылы (сараланған тапсырма, дереккөздер, диалогқа түсу) «Суретке қара» ойыны Әр топқа дәстүрлерге қатысты сюжеттік суреттер беріледі («Шашу», «Сүйінші», «Наурыз»). Суретке қарап кішігірім қойылым дайындайды. Оқушылар рөлді бөліп алады. Суреттегі әрекеттерге байланысты отбасы мүшелерінің рөлдерін ойнайды. Олар өздері диалог құрайды.
Қ.Б «ҮШ шапалақ» әдісі бойынша топ бір-бірін бағалайды. (ынталандыру мақсатында) |
Флипчарт, маркер
Слайдтағы дәстүрлерге қатысыты суреттер Слайдтта «Шашу», «Сүйінші», «Наурыз» дәстүрлерінің суреттері. Рөлге қажетті ресурстар |
|||||||||||||||
Сабақтың соңы 9 минут 7 минут 2 минут |
Кері байланыс «Ыстық орындық» әдісі Сыныптағы кез-келген оқушыны «Ыстық орындыққа» отыруға шақырады. Оқушы ортада тұрған үстелге отырып тапсырма бойынша қойылған сұрақтарына жауап береді. Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру қажеттігін мұғалім түсіндіреді. Сұраққа жауап бере алмаған жағдайда «күйді» деп ескерту беріледі. Осылайша бес немесе алты оқушы «Ыстық орындыққа» отыру арқылы жаңа сабақты қорытындылауға бойынша сұрақтарға жауап береді. - Отбасы деген не? - Қандай туыстық атауларды білесің? - Отбасының үлкені кім? - Қандай дәстүрлерді білесің? - Отбасыларыңда қанадай отбасылық дәстүрлер бар? Рефлексия. «Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылар өздерін бағалайды. |
Орындық |
Саралау оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. |
Қабілетті оқушыларға қажетіліктеріне байланысты сұрақтар беремін, қолдауды қажет ететін оқушыларға өз қажеттіліктеріне байланысты диалог жасаймын. |
«ТАМАША!» әдісі, «От шашу» әдісі, «ҮШ ШАПАЛАҚ» әдістері арқылы бағалау жүйесін қолданамын. К ері байланыс: Рефлексия: |
- Сабақ барысында оқушылардың бірін-бірі тыңдау,көмектесу, жұптасып тапсырма орындау. - Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау; - денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету; Рөлдік ойын барысында қауіпсіздік ередесін сақтау. |