Сабақ:
Менің отбасым
|
Мектеп: «Озерная
орта мектебі» КММ
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Ескулова Камар Куанышбаевна
|
Сынып: 1
|
Қатысқан
оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны: -
|
Оқу мақсаттары:
|
1.1.2.1.
Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын
түсіну;
1.2.2.1. Сурет бойынша 2-3 сөйлем
құрастыру.
|
Сабақ мақсаттары:
|
Отбасы мүшелерін атай алады;
|
Жаңа сөздермен сөз тіркестерін
құрай алады;
|
Сурет бойынша
сөйлем құрастыра алады
|
Тілдік мақсат:
|
Сұрақтарды қоя алады;
Мәтін ішінен таныс сөздердің мағынасын
таниды;
Сурет бойынша
сөйлем құрастыра алады.
|
Жаңа сөздер:
ата, әже, әке, ана, әпке, менің қарындасым, сенің сіңілің, менің
ағам, іні;
|
Алдыңғы оқу:
|
Сурет бойынша түстерді атау
|
Жоспар:
|
Жоспарланған уақыт
|
Жаттығулар
|
Ресурстар
|
Басы
5 минут
|
«Шаттық
шеңбері» психологиялық тренингі;
Топқа
бөлу (кәмпиттер арқылы);
Оқу мақсатымен
таныстыру (суреттер)
|
Жылы
сөздер жазылған стикерлер;
АКТ
|
Ортасы
2 минут
3 минут
4 минут
8 минут
2
минут
4
минут
5 минут
2
минут
|
Ой
қозғау
Жеке
жұмыс: Отбасы тақырыбында 5 сөз атау; (ата, әже, әке, т.б.)
Жұптық жұмыс: Суреттен отбасы мүшелерін айту
(«Топтастыру» әдісі арқылы отбасы мүшелерін
топтастырады)
Жұптық жұмыс: Үлгі бойынша сөйлесу
Бұл кім? Бұл - менің әжем.
Бұл кім?
Бұл – менің атам;
(«Ментальды карта» арқылы бір-біріне сұрақ қою)
Ойлау деңгейлері
|
Бағалау критерийлері
|
Білу, түсіну
|
Отбасы мүшелерінің атауларын есте сақтайды,
мағынасын түсінеді;
|
Қолдану
|
Сурет арқылы отбасы мүшелерін
сипаттайды
|
Ж/Ж,
Мәтіннің тақырыбы «Менің отбасым»
Тапсырма:
-
Мәтін
ішінен отбасы мүшелерінің атауларын тап (сөзжұмбақ
арқылы);
-
Берілген
сөздермен сөз тіркестерін құрастыр («Артық суретті алып таста»
әдісі);
-
Сурет
бойынша 2-3 сөйлем құрастыр (Сызба бойынша).
атам
Менің әжем
бар.
әкем
|
|
Бағалау критерийлері
|
Дескрипторлар
|
Отбасы мүшелерінің атауларын есте сақтайды,
мағынасын түсінеді;
|
-
отбасы
мүшелерін: ата, әже, ана, әке, аға сөздерін атай
алады;
|
Сурет арқылы отбасы мүшелерін
сипаттайды
|
|
Қ/Б: «Бағдаршам» әдісі:
жасыл – түсіндім, сары – орташа, қызыл – түсінбедім.
«Көңілді күн» сергіту
сәті
Жеке
жұмыс: Отбасы мүшелерінің суреттерін бояу, сөз бен суретті
сәйкестендіру; (ата, әже, әке, ана).
Топтық
жұмыс: Өлең жолдарын мұғалімнің көмегімен қайталау;
«Ата» деген сөзді де,
«Әже» деген сөзді де,
«Әке» деген сөзді де,
«Ана» деген сөзді де,
«Аға» деген сөзді де,
«Іні» деген сөзді де
Ойлап тапқан балалар.
(Қ.Жұмағалиев)
Жұптық
жұмыс: «Бұл кім?» ойыны (отбасы мүшелері)
|
Ватман қағазы,
маркерлер
Ағаш суреті салынған
қағаз
Суреттер
АКТ
Суреттер
Аудиожазба
Суреттер
|
Соңы
5 минут
|
Кері
байланыс: «Қоржын – ет тартқыш –
қоқыс шелегі»
Қоржын –
бәрін түсіндім, маған қажетті ақпарат;
Ет тартқыш - әлі қорытып
жатырмын, дұрыс түсінбедім;
Қоқыс шелегі – ештеңе
түсінген жоқпын, маған қажет емес.
|
Суреттер
|
Саралау
|
Бағалау
|
Пәнаралық байланыс
|
Төмен
деңгейлі оқушыларға сөз тіркесін құруда сурет арқылы бағыт беру;
(менің әкем, менің анам, менің інім,менің қаламым).
Орта
деңгейлі оқушыларға сөйлем құрастыруда қолдау көрсету;(сурет арқылы
сұрақ қою )
Қабілеті
жоғары оқушылардың терең ойлануларын еске түсірулер арқылы
жетілдірдік(маған отбасы мүшелерін сызба арқылы айтып
бер)
|
«Бас
бармақ» әдісі арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды.
Әр түрлі смайликтер арқылы
мұғалімнің бағалауы.
|
Үлкен
суреттерді көрсету үшін АКТ қолдану;(сергіту сәті «Көңілді
күн»;сабақтың мақсаты;)
Дыбыс жазу құралдарын
қолдану;
Өзін-өзі тану пәнімен
байланыс.
(үлкендерді сыйлайды,өз
отбасы жайында айта алады)
|
Рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқыту
мақсаттары жүзеге асырылды ма?
Бүгін оқушылар нені
үйренді?
|
Тапсырма орындау барысында
барлық мақсаттар орындалды.
Оқушылар отбасы мүшелері
атауларын, сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастыруды үйренді.
|
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен
тапсырмалар:
1. Суреттен отбасы
мүшелерін айту («Топтастыру» әдісі арқылы отбасы мүшелерін
топтастырады)
2. Мәтін ішінен отбасы
мүшелерінің атауларын тап (сөзжұмбақ арқылы)
Одан да жақсы өтуге ықпалын
тигізетін тапсырма
1.Сурет
бойынша 2-3 сөйлем құрастыр (Сызба бойынша).
|