Материалдар / Ашық сабақ "Менің отбасым" 1 сынып

Ашық сабақ "Менің отбасым" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал 1 сыныпқа сабақ беретін қазақ тілі (Т2) мұаліміне керек
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сабақ: Менің отбасым

Мектеп: «Озерная орта мектебі» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ескулова Камар Куанышбаевна

Сынып: 1

Қатысқан оқушылар

саны:

Қатыспаған оқушылар

саны: -

Оқу мақсаттары:

1.1.2.1. Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну;

1.2.2.1. Сурет бойынша 2-3 сөйлем құрастыру.

Сабақ мақсаттары:

Отбасы мүшелерін атай алады;

Жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрай алады;

Сурет бойынша сөйлем құрастыра алады

Тілдік мақсат:

Сұрақтарды қоя алады;

Мәтін ішінен таныс сөздердің мағынасын таниды;

Сурет бойынша сөйлем құрастыра алады.

Жаңа сөздер: ата, әже, әке, ана, әпке, менің қарындасым, сенің сіңілің, менің ағам, іні;

Алдыңғы оқу:

Сурет бойынша түстерді атау

Жоспар:

Жоспарланған уақыт

Жаттығулар

Ресурстар

Басы

5 минут

«Шаттық шеңбері» психологиялық тренингі;

Топқа бөлу (кәмпиттер арқылы);

Оқу мақсатымен таныстыру (суреттер)

Жылы сөздер жазылған стикерлер;

АКТ

Ортасы

2 минут

3 минут


4 минут





8 минут



























2 минут

4 минут


5 минут







2 минут

Ой қозғау

Жеке жұмыс: Отбасы тақырыбында 5 сөз атау; (ата, әже, әке, т.б.)

Жұптық жұмыс: Суреттен отбасы мүшелерін айту («Топтастыру» әдісі арқылы отбасы мүшелерін топтастырады)

Жұптық жұмыс: Үлгі бойынша сөйлесу

Бұл кім? Бұл - менің әжем.

Бұл кім? Бұл – менің атам;

(«Ментальды карта» арқылы бір-біріне сұрақ қою)


Ойлау деңгейлері

Бағалау критерийлері

Білу, түсіну

Отбасы мүшелерінің атауларын есте сақтайды, мағынасын түсінеді;

Қолдану

Сурет арқылы отбасы мүшелерін сипаттайды

Ж/Ж, Мәтіннің тақырыбы «Менің отбасым»

Тапсырма:

  1. Мәтін ішінен отбасы мүшелерінің атауларын тап (сөзжұмбақ арқылы);

  2. Берілген сөздермен сөз тіркестерін құрастыр («Артық суретті алып таста» әдісі);

  3. Сурет бойынша 2-3 сөйлем құрастыр (Сызба бойынша).

DrawObject2 DrawObject1 атам


Менің әжем бар.


әкем


Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Отбасы мүшелерінің атауларын есте сақтайды, мағынасын түсінеді;

  • отбасы мүшелерін: ата, әже, ана, әке, аға сөздерін атай алады;


  • отбасы мүшелерінің атауларына сөз тіркестерін құрай алады;

Сурет арқылы отбасы мүшелерін сипаттайды

  • отбасы мүшелерін суреттермен сипаттай алады;

  • сурет бойынша отбасына қатысты сөйлемдер құрастыра алады.

























Қ/Б: «Бағдаршам» әдісі: жасыл – түсіндім, сары – орташа, қызыл – түсінбедім.

«Көңілді күн» сергіту сәті

Жеке жұмыс: Отбасы мүшелерінің суреттерін бояу, сөз бен суретті сәйкестендіру; (ата, әже, әке, ана).

Топтық жұмыс: Өлең жолдарын мұғалімнің көмегімен қайталау;

«Ата» деген сөзді де,

«Әже» деген сөзді де,

«Әке» деген сөзді де,

«Ана» деген сөзді де,

«Аға» деген сөзді де,

«Іні» деген сөзді де

Ойлап тапқан балалар. (Қ.Жұмағалиев)

Жұптық жұмыс: «Бұл кім?» ойыны (отбасы мүшелері)


Ватман қағазы, маркерлер

Ағаш суреті салынған қағаз



Суреттер



























АКТ

Суреттер


Аудиожазба








Суреттер

Соңы

5 минут


Кері байланыс: «Қоржын – ет тартқыш – қоқыс шелегі»

Қоржын – бәрін түсіндім, маған қажетті ақпарат;

Ет тартқыш - әлі қорытып жатырмын, дұрыс түсінбедім;

Қоқыс шелегі – ештеңе түсінген жоқпын, маған қажет емес.

Суреттер

Саралау

Бағалау

Пәнаралық байланыс

Төмен деңгейлі оқушыларға сөз тіркесін құруда сурет арқылы бағыт беру; (менің әкем, менің анам, менің інім,менің қаламым).

Орта деңгейлі оқушыларға сөйлем құрастыруда қолдау көрсету;(сурет арқылы сұрақ қою )

Қабілеті жоғары оқушылардың терең ойлануларын еске түсірулер арқылы жетілдірдік(маған отбасы мүшелерін сызба арқылы айтып бер)


«Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды.

Әр түрлі смайликтер арқылы мұғалімнің бағалауы.

Үлкен суреттерді көрсету үшін АКТ қолдану;(сергіту сәті «Көңілді күн»;сабақтың мақсаты;)

Дыбыс жазу құралдарын қолдану;

Өзін-өзі тану пәнімен байланыс.

(үлкендерді сыйлайды,өз отбасы жайында айта алады)

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырылды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?



Тапсырма орындау барысында барлық мақсаттар орындалды.



Оқушылар отбасы мүшелері атауларын, сөз тіркестерін, сөйлемдер құрастыруды үйренді.


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен тапсырмалар:

1. Суреттен отбасы мүшелерін айту («Топтастыру» әдісі арқылы отбасы мүшелерін топтастырады)

2. Мәтін ішінен отбасы мүшелерінің атауларын тап (сөзжұмбақ арқылы)

Одан да жақсы өтуге ықпалын тигізетін тапсырма

1.Сурет бойынша 2-3 сөйлем құрастыр (Сызба бойынша).





03 Қаңтар 2021
538
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі