Ашық сабақ. Менің отбасым "Ққ дыбысы мен әрпі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Менің отбасым "Ққ дыбысы мен әрпі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

































Оқу ісінің меңгерушісі:_________________




Бастауыш сынып мұғалімі:

Бижанова Тұрар Жағыппарқызы


Күні: 22.11

Сынып: 1а

Пәні:Сауат ашу

Сабақтың тақырыбы

Менің отбасым. Қ дыбысы мен әрпі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту


Сабақтың мақсаттары

Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

ана тілі,көркем еңбек сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Қ дыбысы мен әрпі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушыларды түгендеу.Амандасу.

Психологиялық ахуал туғызу.

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.

-Балалар,қандай көңіл күйдесіңдер?

-Керемет!

-Сабаққа қандай дайындықпен келдіңдер?

Тамаша!

-Ендеше сабағымызды бастайық.


Топқа бөлу.

Ұқсас суреттерді таңдау арқылы.


1.Қарбыз.

2.Қауын.

3.Қызанақ.

4.Қияр.


Ой қозғау.

-Балалар,қазір қай мезгіл?

-Балалар,күз мезгілі қандай айлардан тұратынын білеміз бе?

-Күз мезгілі несімен ерекшеленеді?

-Қарбыз,қауын,қызынақ,қиярға сипаттама беру.

-Қ әрпінен басталатынын анықтау.




















Сабақтың ортасы

19 минут



«Айнамен жұмыс»

Қ дыбысы дауыссыз дыбыс.

Өкпеден шыққан ауа кедергіге ұшырап айтылып тұр.

Дауыссыз дыбыс

Үн мен салдырдың қатысына қарай.

Қатаң,Ұяң, Үнді.

Айтылуына қарай:

Шұғыл,Ызың.

Жасалуына қарай:

Тіл, тіл алды, тіл ұшы,

тіл ортасы,тіл арты,

Ерін, ерін мен тіс, Тіс,

Көмей,мұрын жолды.

Қ-қатаң,шұғыл,тіл арты.

Қ дыбысын айтқанда тіліміз артқа тартылады, ерніміз созылады, тістің арасы ашық, тілдің ұшы астыңғы тіске тиеді, тілдің түбірі жұмсақ таңдайға тіреледі. Дем жоғары көтерілген тіл мен таңдай арасынан атылып шығады. Қ дыбысы тілімізде өте жиі қолданылады

Электронды оқулық.(видео көрсету)



(Ұ)Оқылым. «Сиқырлы микрофон»

Қа ла қа ра қа лақ қал та

Қо ла қо ра қо нақ тақ та

А сық қар мақ тал қан Қа нат

Қа сық сыл дыр мақ тыш қан Қу ат

Мы сық та мақ а ла қан Қа сым

Та уық ты мақ қо ша қан Қа лам



Қалыптастырушы бағалау:Смайлик


(Ж)Жазылым. «Дәптермен жұмыс»

Енді дыбыстың таңбасы Қ әрпінің жазылуын үйренеміз..

Қаламды жазу жолының жоғарғы сызығына қойып, тік қиғашпен төмен түсіп, қайтадан әріп ортасына дейін көтеріліп, қиғашпен оңға-жоғары көтеріліп, жол сызығына келіп, сәл төмен түсеміз. Қаламды алып, әріп ортасына қойып, "орындық " жасап, аяғын ілмектеп,төменгі қосымша жолдан "ілмек жіп"жалғаймыз.

Ауада жазу

Қалыптастырушы бағалау: Смайлик



















































Сергіту сәті

1 минут

«Мен қазақпын»


Қызықты тапсырма

8 минут




(Т) «Ойлан,тап?»


Кестедегі сандарды қолданып,сөздер шығару.

Дыбыстық талдау жасау.

І-топ

т

қ

р

а

н

ш

т

ы

м

1

2

3

4

5

6

7

8

9

186245 1434


ІІ-топ

с

қ

р

а

о

ш

т

ы

м

1

2

3

4

5

6

7

8

9

98182 2534

ІІІ-топ

л

қ

н

а

о

ш

т

ы

м

1

2

3

4

5

6

7

8

9

74942 2414

ІV-топ

л

қ

н

а

о

у

т

ы

м

1

2

3

4

5

6

7

8

9

74682 24149

Қалыптастырушы бағалау.Смайлик
























Сабақтың соңы

2 минут



«Доп лақтыру»

-Бүгінгі сабақта қандай әріппен таныстық?

-Қ әрпінен басталатын қандай сөздермен таныстық?

-Дауыссыз дыбыс дегеніміз не?

Дауыссыз дыбыс нешеге бөлінеді?

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді жетістік баспалдағы арқылы бағалау.




Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Мадақтау

Тамаша!Жарайсың!Өте керемет!

Смайлик (Қоржынға жинау)

Жетістік баспалдағы

Көркем еңбек.

Үшкір заттардан,партаның ұшынан.

Қ әрпі мен дыбысына байланысты бейнежазба.

Сыныпта орынсыз қозғалыс жасамау.


Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.


Сабақтағы оқу мақсатым шынайы болды ма?







Қандай екі нәрсе ұтымды болды?


























Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.01.2019
451
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі