Алматы облысы
Сарқан ауданы
Екіаша ауылы
Екіаша орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Косаева Бота Серикжановна
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
|
САБАҚ: Сауат ашу |
Мектеп: |
||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||
|
СЫНЫП: 1 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Менің отбасым. Ққ дыбысы мен әрпі |
||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтастай оқу, түсініп оқу) қолдану 1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату 1.3.8.1 Жазу жолын жол аралық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу |
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады:
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Қарама-қарсы сөздер, мәндес сөздер Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: Талқылауға арналған сұрақтар:
|
||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Менің отбасым. Қ дыбысы мен әрпі |
||||||||
|
Жоспар |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды өзіңіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
Ресурстар |
|||||||
|
Басы 1 минут |
Психологиялық ахуал Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз.
|
Өлең жолдары |
|||||||
|
Ортасы
|
Оқушылардың бірі бір сөз айтады, екіншісі оның қарама-қарсы мағынасына сөз тауып айтады. (Оқушы қиналған жағдайда мұғалімнің көмегімен орындату) |
Электронды оқулық
Оқулық
Суреттер
Үлестірме қағаздары
Ребустар |
|||||||
|
Дескриптор |
|
||||||||
Сергіту сәті: Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз. Бiр отырып, бiр тұрып, Тез шынығып шығамыз |
|
||||||||
|
Соңы 14 минут |
Дәптермен жұмыс Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай дәптерге жазады. Дескриптор: Өткен тақырып бойынша тапсырмаларды өз беттерінше дәптерге орындай алады. Талқылауға арналған сұрақтар:
|
Жұмыс дәптері |
|||||||
|
Қосымша мəліметтер |
|||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі). |
|||||||
|
Үлгермей отырған оқушыларға қ әріпі түсіп қалған сөздері бар үлестірме қағаздарын беру, жақсы оқушыларға мәтіннің иллюстрацясы бойынша сұрақтарға жауап алу |
|
логика |
|||||||
|
Рефлексия |
|
||||||||
|
|
Кері байланыс |
||||||||
|
|
|
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ "Менің отбасым. Ққ дыбысы мен әрпі" 1 сынып
ашық сабақ "Менің отбасым. Ққ дыбысы мен әрпі" 1 сынып
Алматы облысы
Сарқан ауданы
Екіаша ауылы
Екіаша орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Косаева Бота Серикжановна
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
|
САБАҚ: Сауат ашу |
Мектеп: |
||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||
|
СЫНЫП: 1 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Менің отбасым. Ққ дыбысы мен әрпі |
||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтастай оқу, түсініп оқу) қолдану 1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату 1.3.8.1 Жазу жолын жол аралық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу |
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады:
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Қарама-қарсы сөздер, мәндес сөздер Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: Талқылауға арналған сұрақтар:
|
||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Менің отбасым. Қ дыбысы мен әрпі |
||||||||
|
Жоспар |
|||||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды өзіңіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
Ресурстар |
|||||||
|
Басы 1 минут |
Психологиялық ахуал Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз.
|
Өлең жолдары |
|||||||
|
Ортасы
|
Оқушылардың бірі бір сөз айтады, екіншісі оның қарама-қарсы мағынасына сөз тауып айтады. (Оқушы қиналған жағдайда мұғалімнің көмегімен орындату) |
Электронды оқулық
Оқулық
Суреттер
Үлестірме қағаздары
Ребустар |
|||||||
|
Дескриптор |
|
||||||||
Сергіту сәті: Орнымыздан тұрамыз, Алақанды ұрамыз. Бiр отырып, бiр тұрып, Тез шынығып шығамыз |
|
||||||||
|
Соңы 14 минут |
Дәптермен жұмыс Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай дәптерге жазады. Дескриптор: Өткен тақырып бойынша тапсырмаларды өз беттерінше дәптерге орындай алады. Талқылауға арналған сұрақтар:
|
Жұмыс дәптері |
|||||||
|
Қосымша мəліметтер |
|||||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі). |
|||||||
|
Үлгермей отырған оқушыларға қ әріпі түсіп қалған сөздері бар үлестірме қағаздарын беру, жақсы оқушыларға мәтіннің иллюстрацясы бойынша сұрақтарға жауап алу |
|
логика |
|||||||
|
Рефлексия |
|
||||||||
|
|
Кері байланыс |
||||||||
|
|
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз













