ашық сабақ "Менің отбасым. Ққ дыбысы мен әрпі" 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ашық сабақ "Менің отбасым. Ққ дыбысы мен әрпі" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сыныптың сауат ашу пәнінен "Менің отбасым. Ққ дыбысы мен әрпі" тақырыбына қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Алматы облысы

Сарқан ауданы

Екіаша ауылы

Екіаша орта мектебінің

Бастауыш сынып мұғалімі

Косаева Бота Серикжановна



ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

САБАҚ: Сауат ашу

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

СЫНЫП: 1

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Менің отбасым. Ққ дыбысы мен әрпі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтастай оқу, түсініп оқу) қолдану

1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату

1.3.8.1 Жазу жолын жол аралық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу


Бағалау критерийлері

  1. Қ әрпі мен ол кездесетін сөздерді қатесіз оқиды

  2. Мұғалімнің көмегімен мағынасы қарама-қарсы, мәндес сөздердің мағынасын ажыратады

  3. Қ әрпі мен ол кездесетін сөздерді қатесіз әрі көркем жазады


Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

  • Қ әрпі мен ол кездесетін сөздерді қатесіз оқи алады

  • Мұғалімнің көмегімен мағынасы қарама-қарсы, мәндес сөздердің мағынасын ажырата алады

  • Қ әрпі мен ол кездесетін сөздерді қатесіз әрі көркем жаза алады

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Қарама-қарсы сөздер, мәндес сөздер

Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Қ дыбысын қандай дыбыс?

  • Қ дыбысы сөздің қай бөлігінде кездеседі?

  • Қарама-қарсы сөздер деген қандай сөздер?

  • Мәндес сөздер деген қандай сөздер?


Алдыңғы оқу:

Менің отбасым. Қ дыбысы мен әрпі

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды өзіңіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

Ресурстар

Басы

1 минут

Психологиялық ахуал

Біз балдырған баламыз,

Құстай қанат қағамыз.

Дүниені аралап,

Оқып білім аламыз.












Өлең жолдары











Ортасы

  1. минут



  1. Қ дыбысы мен әрпін қайталау

  2. Оқулықпен жұмыс.

  • Сызба және сөздердің көмегімен оқушылардың мәтінді оқуын жүзеге асыру.

  • Әр суретке назар аударту., оның не екені (стақан, кесе, үстел) тапқызу. Суреттердің астындағы сөздер оқытылады. Ол сөздерге дыбыстық талдау жасатылып, оған қарама-қарсы мағыналы сөздерді табу ұсынылады.

  1. Жұппен жұмыс.

Оқушылардың бірі бір сөз айтады, екіншісі оның қарама-қарсы мағынасына сөз тауып айтады. (Оқушы қиналған жағдайда мұғалімнің көмегімен орындату)




Электронды оқулық



Оқулық



Суреттер









Үлестірме қағаздары

















Ребустар

Дескриптор


  • Қ әрпі мен ол кездесетін сөздерді қатесіз оқи алады

  • Сызба бойынша мәтінді толықтырып, оқи алады.

  • Мағынасы қарама-қарсы сөздерді ажырата алады

Сергіту сәті:

Орнымыздан тұрамыз,

Алақанды ұрамыз.

Бiр отырып, бiр тұрып,

Тез шынығып шығамыз


Соңы

14 минут

Дәптермен жұмыс

Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай дәптерге жазады.

Дескриптор:

Өткен тақырып бойынша тапсырмаларды өз беттерінше дәптерге орындай алады.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Қ дыбысын қандай дыбыс?

  • Қ дыбысы сөздің қай бөлігінде кездеседі?

  • Қарама-қарсы сөздер деген қандай сөздер?

  • Мәндес сөздер деген қандай сөздер?





Жұмыс дәптері

Қосымша мəліметтер

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.

Құндылықтармен байланыс

(тəрбие элементі).

Үлгермей отырған оқушыларға қ әріпі түсіп қалған сөздері бар үлестірме қағаздарын беру, жақсы оқушыларға мәтіннің иллюстрацясы бойынша сұрақтарға жауап алу


логика

Рефлексия



Кері байланыс








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
774
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі