Сабақтың
басы
Қызығушы-лықты
ояту
7
мин
|
(Ұ)Ұйымдастыру
ке-зеңі:
1.Оқушылармен
аман-дасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
2.Ынтымақтастық ат-мосферасын
қалыптас-тыру;Күрделі сөздердің түрлері бойынша топқа
бөліну;
3 «Ромб» әдісі арқылы үй
жұмысын тексеру; (сөзжасам дегеніміз не? жаңа сөздер қалай
жасалады?)
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне жақсы
көңіл күй сыйлайды, тыңдау дағдыла-рын дамытуға бағытталады,
сондай-ақ барлық оқушы-лардың қатыстырылуы ар-қылы сабаққа
белсенділігі артады.
Топқа бөлінеді: Қос сөздер,
біріккен сөздер, тіркесті
сөздер
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-бірінің
көңіл-күйін көтереді және бір-біріне бауырмал-дығы
оянады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
Ромб
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
3
мин
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен та-қырыппен
жаңа сабақ-ты байланыстыру мақ-сатында ой қозғау сұ-рақтарын
ұжымдық талқылау.
1. Күрделі сөздер
дегеніміз не?
2. Қос сөздер
дегеніміз не?
3. Біріккен сөздерге
мысал келтір
Мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныс-тырады.
|
Сыныптастарының
пікірін толықтырады. Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жа-уап
беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасайды.
Осы тапсырманы орындау арқылы
оқушылардың ай-тылым дағдысы
қалыптаса-ды.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру;
«Бас бармақ»
әдісі
|
|
Мағынаны
ашу
10
мин
|
Тілдік
бағдар
Қысқарған сөздер –
күрделі атаулардың белгілі тәсілдермен қысқартылып айтылуы. Жасалу
жолы:
-
ҚР,
ТМД
-
ҚазҰМУ
-
м, см,
кг
|
Айтылым
Күрделі атауларды
қысқартады.
|
|
5-сынып оқулығы, ереже
дәптері
|
5
мин
7
мин
7
мин
|
Топтық
жұмыс
«Бәйге» әдісі арқылы
сабақтың соңына дейін сәйгүлікті аламан жарысқа дайындау қажет.
1-кезеңде тақтада ілінген ер-тоқымның ішіндегі тапсырмаларды
орындатады.
Жұптық
жұмыс
3
–тапсырма.
«Қамшы» әдісі арқылы
сөздерді қысқартып жазу
Жеке
жұмыс
5 (Ә)
тапсырма
Қарамен жазылған
сөздерге мәндес сөздерді тауып
жазу.
Жүдеп – азып,
арықтап.
Әл – күш,
қуат
Ит тұмсығы өтпейтін
– қалың, ну
Көзден ғайып болу –
жоғалу
Шипа – ем,
дәру
Шешесі –
анасы.
|
Айтылым
«Ақсүйек»
ойыны арқылы қысқарған
сөздерді табады,
құрастырады.
І Топ – БҰҰ,
бірқазан, Қызылорда,ҰБТ,
еңбеккүн
ІІ Топ – ТМД,
Байқоңыр, кемпірқосақ, ҚХР,
ақжүрек
ІІІ Топ – ҚазҰПУ,
Сырдария, алтыбақан, БИЛ,
тасжол
Жазылым.
Айтылым
Тақырыпқа байланысты берілген
сөздерді қысқартып жазады.
Оқылым.
Жазылым
Қарамен жазылған
сөздерге мәндес сөздерді
жазады
|
«Топты бағалау
парағы»
«Қошемет сөздер» ауызша
мадақтау
Мадақтау
сөз
Мадақтау
Марапаттау
|
«Ақсүйек»,
карточка
Ер-тоқым
Кесте
Интербел-сенді
тақта
Слайдтар
Қамшы
Слайд
|
Сабақтың
соңы
3
мин
Рефлексия
3
мин
|
Қосымша
тапсырма
(егер уақыт артылып
жатса)
Берілген
тапсырмаларды орындайды.
Дескриптор:
-
сұраққа жауап
береді;
-
Біріккен сөздерді
құрастырады;
-
Қысқарған сөздерді
құрастырады;
-
Күрделі сөздерді
қысқартады;
-
Мәндес сөздерді
табады;
Сабақты бекіту мақсатында
«Қоржын» әдісі арқылы
қорытындылай-ды.
Үй
тапсырмасы:
«Қиялымдағы сәйгүлік»
тақырыбында күрделі сөздерді қатыстыра отырып ертегі
құрастыру
|
Берілген тапсырмаларды
орындайды;
Маған бәрі
түсінікті;
Маған әліде
түсініксіздеу;
Ештеңе
түсінбедім;
|
«Қоржын»
әдісі
|
Wordwall
Қоржын
|