Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ :Менің туған өлкем 2 сынып дүниетану
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ :Менің туған өлкем 2 сынып дүниетану
Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ :"Менің туған өлкем"
2 сынып дүниетану қмж
130- бұйрыққа сәйкес
Материал жариялаушы :
бастауыш сынып мұғалімі: Жұмабаева Айгерім Болатбекқызы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ
ЖОСПАР
«№46.А.С.Пушкин атындағы
мектеп-лицейі» КММ-сі
(білім беру ұйымының
атауы
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ
жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
___________________________________________
(сабақтың тақырыбы)
Бөлім:
Менің туған
өлкем
Педагогтің аты-жөні
Жұмабаева
Айгерім
Күні:
Сынып:
2
сынып
Пәні:
Дүниетану
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Көліктің
түрлері
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары
2.1.4.3 көліктүрлерін, олардыңқажеттілігінарттыру
2.1.4.4 қоғамдық
көліктегі өзін-өзі ұстау ережелерін түсіндіру
Сабақтың мақсаты
Барлық
оқушылар:көліктің түрлерін
ажыратады,олардың қажеттілігін анықтайды,қоғамдық көліктегі
өзін-өзі ұстау ережесін құрады.
Көпшілік
оқушылар: көлік түрлері мен оның атқаратын арнайы
қызметтерін анықтайды.
Кейбір
оқушылар:Кездейсоқ жағдайларға байланысты телефон
нөмірлерін теріп, арнайы машина шақыруға
үйренеді.
Бағалаукритерийі
Көлік түрлерін анықтайды, оның қажеттілігіне
қарай ажырата алады
Қоғамдық көлікте өзін-өзі ұстау ережесін
түсіндіреді.
.
Тілдік мақсат
Пәнге тән лексика
мен терминология:
Әуе көлігі, жерасты
көлігі, жерүсті көлігі, суасты көлігі, су көлігі
Диалогпен жазу үшін
пайдалы сөздер мен тіркестер
-көлік деген не
?
-көліктің қандай
түрлері бар?
-көліктердің
айырмашылығы не?
Алдыңғы
білім
Өз қаласын, ауылының көрікті жерлерін
сипаттайды.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт
Педагогтің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың басы
3 мин
Қоңырау соғылады
.Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1
рет қол шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз десек 2
рет
Белсенділік
танытамыз десек 3 рет
шапалақтаймыз
Шапалақ ұрады
4- сабақ
Бас бармақ
Сабақтың
ортасы 28
мин
Психологиялықдайындық.3»мин
тапсырма«Немен
баруға болады?Проблемалық сұрақ
Айдос2 сынып
оқушысы. Ол қалада тұрады. Оқуын бітіріп жазғы демелысқа
шықты.Демалыс күндері Айдос ауылға ата-әжесіне барғысы келді
бірақ,ауыл мен қаланың ортасында өзен, өзеннің
үстінен көпір өтеді.Балаларға осы қаладан ауылға қарай қандай көлік
түрлері қажет деген сауал тастап жұпта әңгімелесуге нұсқау
беріледі.
Балаларды сабақ
мақсатымен таныстырамын
оқушылар өздеріне ұнаған көлік
түрлерін таңдап алуларын сұраймын.
Тапсырма.
Бейнетаспа:3мин
Олай болса балалар
бейнетаспаға назар аударамыз(Көліктер туралы мағұлмат)
.
3-тапсырма. 5мин
Топтық жұмыстың нұсқауымен таныстыру: «Суретке ену»
әдісі
Өз
топтарыңа берілген көлікті сипаттау сөздерін қысқаша
жазыңыздар.
4-
тапсырма.Оқулықпен жұмыс
41-бет3
мин
(ертедегі көлік түрлерін
қазіргі таңда тұрмыста қолданама, мысал
келтір)
Сергіту
сәті«Бағдаршам»
Мұғалім
оқушыға бағдаршамның түстерін көрсетеді, оқушылар соған қарай қимыл
жасайды (тоқта, дайындал, жүр)2
мин
5-тапсырма Дәптермен жұмыс2
мин
Көлік
түрлерін көрсетілген түстер бойынша қоршап, сызып
көрсет
Жер үсті
көліктері-жасыл
Су
көлігі-көк
Әуе
көлігін-қызыл
Жер асты
көлігін-қоңыртүспен қоршап
сыз
6-
тапсырма5
мин
Қ.Б:суреттердің астына көліктердің
атауын жаз.
Оларды 3 топқа бөл. Сәйкес бағанға суреттің
нөмірін жаз.
Жер үсті көліктері
Су жолы көліктері
Әуе жолы көліктері
Тағы қандай көліктер аталмаған? Кестенің әр бағанына 1
көлік атауын жаз.
Көліктер не үшін қажет? Жұпта ой
бөліс.
Дескриптор :
суретте бейнеленген
көліктердің атауын жазады;
көліктерді түрлеріне
қарай ажыратады;
*
ауылды жерлердегі көлік түрлерін атайды;
көлік түрлеріне
мысал келтіреді;
*
көліктердің қажеттілігі
туралы әңгімелейді.
7-
тапсырма.5
мин«Бірлес,ойлан,талқыла»
Қоғамдық
көліктерде өзін-өзі ұстау ережесін түсіндіріңдер,
жазыңдар
( тақтаға көліктердің
суреттері ілініп тұрады, оқушыларға кішкене жапсырма қағаз
таратылады,сол жерге тапсырманы орындап,
жапсырады)
Берілген
сауал бойынша өз пайымдауларын айтып, ортақ шешімге
келеді.
Оқушылар
3 топқа бөлініп
отырады.Топ басшылары
жасырылған көліктерді таңдайды.топ аттарын
анықтайды
Бір- біріне сәттілік
тілейді
Әуе
көлігі(1топ)
Су
көлігі(2топ)
Жер үсті
көлігі(3 топ)
Флипчартқа
сипаттау сөздерін жазады
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай орындайды
Талапқа сай
орындайды
Әр топ өз
көліктері туралы сипаттап жазады
Оқушылар
тапсырманы топпен орындайды
Бағалау
критерийі
Жұлдызшалар
арқылы
Бағалау
Бағалау
криетерилері
Көлік
түрлерін ажыратады және олардың қызметін
сипаттайды
Қ.Б.Отшашу
арқылы
Бағаланады
Фигуралар
арқылы
бағаланады
мадақтау
Слайд№1
Көлік түрлерін, ерте
заманғы көліктер, қазіргі заманғы көліктер,олардың айырмашылығы
турлы баяндалады
Жұлдызша әдісі бойынша бағалау
Оқулықпен жұмыс
Дәптермен жұмыс
Смайликтер арқылы
Жапсырма
қағаз
Мадақтау :2 мин
Әр топ жинаған баллдары
бойынша(смайликтер,жұлдызша, от шашу, фигуралар) 1-орын,2- орын,3-
орындармен марапатталады.
Топ басшылары ортаға
келеді
Сабақтың соңы 5
мин
Рефлекция:
Оқушы өзін – өзі бағалауы
«Желкенді
кеме»5
минкөмегімен
өткізу
Егер сабақ толық
түсінікті болса ,кеменің желкеніне жабыстырады,жартылай түсінікті
болса, кеменің ортасына жабыстырады,ал мүлдем түсінбегені болса
кеме сыртыңа ,суға жабыстырылады
Сабақтан алған әсерлерін
смаиликтермен жапсырады
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз