Материалдар / Ашық сабақ :Менің туған өлкем 2 сынып дүниетану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ :Менің туған өлкем 2 сынып дүниетану

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ :"Менің туған өлкем" 2 сынып дүниетану қмж 130- бұйрыққа сәйкес Материал жариялаушы : бастауыш сынып мұғалімі: Жұмабаева Айгерім Болатбекқызы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2021
1346
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

      «№46.А.С.Пушкин атындағы мектеп-лицейі» КММ-сі

      (білім беру ұйымының атауы

Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

      ___________________________________________

      (сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

Менің туған өлкем


Педагогтің аты-жөні

Жұмабаева Айгерім


Күні:



Сынып: 2 сынып

Пәні: Дүниетану

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Көліктің түрлері


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.4.3 көлік түрлерін, олардың қажеттілігін арттыру

2.1.4.4 қоғамдық көліктегі өзін-өзі ұстау ережелерін түсіндіру



Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: көліктің түрлерін ажыратады,олардың қажеттілігін анықтайды,қоғамдық көліктегі өзін-өзі ұстау ережесін құрады.

Көпшілік оқушылар:  көлік түрлері мен оның атқаратын арнайы қызметтерін анықтайды.

Кейбір оқушылар: Кездейсоқ жағдайларға байланысты телефон нөмірлерін теріп, арнайы машина шақыруға үйренеді.


Бағалау критерийі

  • Көлік түрлерін анықтайды, оның қажеттілігіне қарай ажырата алады

  • Қоғамдық көлікте өзін-өзі ұстау ережесін түсіндіреді.

.

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминология:

Әуе көлігі, жерасты көлігі, жерүсті көлігі, суасты көлігі, су көлігі

Диалогпен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер

-көлік деген не ?

-көліктің қандай түрлері бар?

-көліктердің айырмашылығы не?


Алдыңғы білім

Өз қаласын, ауылының көрікті жерлерін сипаттайды.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар






Сабақтың басы

3 мин

Қоңырау соғылады

. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз








Шапалақ ұрады











4- сабақ





Бас бармақ

Сабақтың ортасы
28 мин






Психологиялық дайындық. 3»мин

  1. тапсырма«Немен баруға болады? Проблемалық сұрақ

Айдос2 сынып оқушысы. Ол қалада тұрады. Оқуын бітіріп жазғы демелысқа шықты.Демалыс күндері Айдос ауылға ата-әжесіне барғысы келді бірақ,ауыл мен қаланың ортасында өзен, өзеннің үстінен көпір өтеді.Балаларға осы қаладан ауылға қарай қандай көлік түрлері қажет деген сауал тастап жұпта әңгімелесуге нұсқау беріледі.


Балаларды сабақ мақсатымен таныстырамын

оқушылар өздеріне ұнаған көлік түрлерін таңдап алуларын сұраймын.



  1. Тапсырма.

Бейнетаспа:3 мин

Олай болса балалар бейнетаспаға назар аударамыз(Көліктер туралы мағұлмат) .






3-тапсырма. 5 мин

Топтық жұмыстың нұсқауымен таныстыру: «Суретке ену» әдісі

Өз топтарыңа берілген көлікті сипаттау сөздерін қысқаша жазыңыздар.

  
4- тапсырма. Оқулықпен жұмыс 41-бет 3 мин

(ертедегі көлік түрлерін қазіргі таңда тұрмыста қолданама, мысал келтір)

Сергіту сәті «Бағдаршам»

Мұғалім оқушыға бағдаршамның түстерін көрсетеді, оқушылар соған қарай қимыл жасайды (тоқта, дайындал, жүр) 2 мин

5-тапсырма Дәптермен жұмыс 2 мин

Көлік түрлерін көрсетілген түстер бойынша қоршап, сызып көрсет

Жер үсті көліктері- жасыл

Су көлігі-көк

Әуе көлігін-қызыл

Жер асты көлігін-қоңыр түспен қоршап сыз



6- тапсырма 5 мин

Қ.Б: суреттердің астына көліктердің атауын жаз.

  • Оларды 3 топқа бөл. Сәйкес бағанға суреттің нөмірін жаз.

Жер үсті көліктері

Су жолы көліктері

Әуе жолы көліктері


  • Тағы қандай көліктер аталмаған? Кестенің әр бағанына 1 көлік атауын жаз.

Көліктер не үшін қажет? Жұпта ой бөліс.


Дескриптор :

  • суретте бейнеленген көліктердің атауын жазады;

  • көліктерді түрлеріне қарай ажыратады;

    • * ауылды жерлердегі көлік түрлерін атайды;

    • көлік түрлеріне мысал келтіреді;

    • * көліктердің қажеттілігі туралы әңгімелейді.


7- тапсырма. 5 мин «Бірлес,ойлан,талқыла»

Қоғамдық көліктерде өзін-өзі ұстау ережесін түсіндіріңдер, жазыңдар

( тақтаға көліктердің суреттері ілініп тұрады, оқушыларға кішкене жапсырма қағаз таратылады,сол жерге тапсырманы орындап, жапсырады)






Берілген сауал бойынша өз пайымдауларын айтып, ортақ шешімге келеді.







Оқушылар

3 топқа бөлініп отырады. Топ басшылары жасырылған көліктерді таңдайды.топ аттарын анықтайды


Бір- біріне сәттілік тілейді


Әуе көлігі(1топ)

Су көлігі(2топ)

Жер үсті көлігі(3 топ)









Флипчартқа сипаттау сөздерін жазады







Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды















Талапқа сай орындайды








Әр топ өз көліктері туралы сипаттап жазады




























Оқушылар тапсырманы топпен орындайды






Бағалау критерийі












Жұлдызшалар арқылы

Бағалау



























Бағалау криетерилері

Көлік түрлерін ажыратады және олардың қызметін сипаттайды




Қ.Б.Отшашу арқылы

Бағаланады









Фигуралар арқылы

бағаланады






мадақтау




































Shape1















Слайд№1

Көлік түрлерін, ерте заманғы көліктер, қазіргі заманғы көліктер,олардың айырмашылығы турлы баяндалады













Жұлдызша әдісі бойынша бағалау










Оқулықпен жұмыс
















Shape2


Shape3

Shape4

















Дәптермен жұмыс













Смайликтер арқылы






Жапсырма қағаз


Мадақтау : 2 мин

Әр топ жинаған баллдары бойынша(смайликтер,жұлдызша, от шашу, фигуралар) 1-орын,2- орын,3- орындармен марапатталады.

Топ басшылары ортаға келеді


Сабақтың соңы 5 мин

Рефлекция:

Оқушы өзін – өзі бағалауы «Желкенді кеме» 5 мин көмегімен өткізу

Егер сабақ толық түсінікті болса ,кеменің желкеніне жабыстырады,жартылай түсінікті болса, кеменің ортасына жабыстырады,ал мүлдем түсінбегені болса кеме сыртыңа ,суға жабыстырылады

Сабақтан алған әсерлерін смаиликтермен жапсырады




770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!