Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

          «№46.А.С.Пушкин атындағы мектеп-лицейі» КММ-сі

          (білім беру ұйымының атауы

    Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

          ___________________________________________

          (сабақтың тақырыбы)

    Бөлім:

    Менің туған өлкем


    Педагогтің аты-жөні

    Жұмабаева Айгерім


    Күні:



    Сынып: 2 сынып

    Пәні: Дүниетану

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Көліктің түрлері


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.1.4.3 көлік түрлерін, олардың қажеттілігін арттыру

    2.1.4.4 қоғамдық көліктегі өзін-өзі ұстау ережелерін түсіндіру



    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: көліктің түрлерін ажыратады,олардың қажеттілігін анықтайды,қоғамдық көліктегі өзін-өзі ұстау ережесін құрады.

    Көпшілік оқушылар:  көлік түрлері мен оның атқаратын арнайы қызметтерін анықтайды.

    Кейбір оқушылар: Кездейсоқ жағдайларға байланысты телефон нөмірлерін теріп, арнайы машина шақыруға үйренеді.


    Бағалау критерийі

    • Көлік түрлерін анықтайды, оның қажеттілігіне қарай ажырата алады

    • Қоғамдық көлікте өзін-өзі ұстау ережесін түсіндіреді.

    .

    Тілдік мақсат

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Әуе көлігі, жерасты көлігі, жерүсті көлігі, суасты көлігі, су көлігі

    Диалогпен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер

    -көлік деген не ?

    -көліктің қандай түрлері бар?

    -көліктердің айырмашылығы не?


    Алдыңғы білім

    Өз қаласын, ауылының көрікті жерлерін сипаттайды.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар






    Сабақтың басы

    3 мин

    Қоңырау соғылады

    . Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

    Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

    Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз








    Шапалақ ұрады











    4- сабақ





    Бас бармақ

    Сабақтың ортасы
    28 мин






    Психологиялық дайындық. 3»мин

    1. тапсырма«Немен баруға болады? Проблемалық сұрақ

    Айдос2 сынып оқушысы. Ол қалада тұрады. Оқуын бітіріп жазғы демелысқа шықты.Демалыс күндері Айдос ауылға ата-әжесіне барғысы келді бірақ,ауыл мен қаланың ортасында өзен, өзеннің үстінен көпір өтеді.Балаларға осы қаладан ауылға қарай қандай көлік түрлері қажет деген сауал тастап жұпта әңгімелесуге нұсқау беріледі.


    Балаларды сабақ мақсатымен таныстырамын

    оқушылар өздеріне ұнаған көлік түрлерін таңдап алуларын сұраймын.



    1. Тапсырма.

    Бейнетаспа:3 мин

    Олай болса балалар бейнетаспаға назар аударамыз(Көліктер туралы мағұлмат) .






    3-тапсырма. 5 мин

    Топтық жұмыстың нұсқауымен таныстыру: «Суретке ену» әдісі

    Өз топтарыңа берілген көлікті сипаттау сөздерін қысқаша жазыңыздар.

      
    4- тапсырма. Оқулықпен жұмыс 41-бет 3 мин

    (ертедегі көлік түрлерін қазіргі таңда тұрмыста қолданама, мысал келтір)

    Сергіту сәті «Бағдаршам»

    Мұғалім оқушыға бағдаршамның түстерін көрсетеді, оқушылар соған қарай қимыл жасайды (тоқта, дайындал, жүр) 2 мин

    5-тапсырма Дәптермен жұмыс 2 мин

    Көлік түрлерін көрсетілген түстер бойынша қоршап, сызып көрсет

    Жер үсті көліктері- жасыл

    Су көлігі-көк

    Әуе көлігін-қызыл

    Жер асты көлігін-қоңыр түспен қоршап сыз



    6- тапсырма 5 мин

    Қ.Б: суреттердің астына көліктердің атауын жаз.

    • Оларды 3 топқа бөл. Сәйкес бағанға суреттің нөмірін жаз.

    Жер үсті көліктері

    Су жолы көліктері

    Әуе жолы көліктері


    • Тағы қандай көліктер аталмаған? Кестенің әр бағанына 1 көлік атауын жаз.

    Көліктер не үшін қажет? Жұпта ой бөліс.


    Дескриптор :

    • суретте бейнеленген көліктердің атауын жазады;

    • көліктерді түрлеріне қарай ажыратады;

      • * ауылды жерлердегі көлік түрлерін атайды;

      • көлік түрлеріне мысал келтіреді;

      • * көліктердің қажеттілігі туралы әңгімелейді.


    7- тапсырма. 5 мин «Бірлес,ойлан,талқыла»

    Қоғамдық көліктерде өзін-өзі ұстау ережесін түсіндіріңдер, жазыңдар

    ( тақтаға көліктердің суреттері ілініп тұрады, оқушыларға кішкене жапсырма қағаз таратылады,сол жерге тапсырманы орындап, жапсырады)






    Берілген сауал бойынша өз пайымдауларын айтып, ортақ шешімге келеді.







    Оқушылар

    3 топқа бөлініп отырады. Топ басшылары жасырылған көліктерді таңдайды.топ аттарын анықтайды


    Бір- біріне сәттілік тілейді


    Әуе көлігі(1топ)

    Су көлігі(2топ)

    Жер үсті көлігі(3 топ)









    Флипчартқа сипаттау сөздерін жазады







    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды















    Талапқа сай орындайды








    Әр топ өз көліктері туралы сипаттап жазады




























    Оқушылар тапсырманы топпен орындайды






    Бағалау критерийі












    Жұлдызшалар арқылы

    Бағалау



























    Бағалау криетерилері

    Көлік түрлерін ажыратады және олардың қызметін сипаттайды




    Қ.Б.Отшашу арқылы

    Бағаланады









    Фигуралар арқылы

    бағаланады






    мадақтау




































    Shape1















    Слайд№1

    Көлік түрлерін, ерте заманғы көліктер, қазіргі заманғы көліктер,олардың айырмашылығы турлы баяндалады













    Жұлдызша әдісі бойынша бағалау










    Оқулықпен жұмыс
















    Shape2


    Shape3

    Shape4

















    Дәптермен жұмыс













    Смайликтер арқылы






    Жапсырма қағаз


    Мадақтау : 2 мин

    Әр топ жинаған баллдары бойынша(смайликтер,жұлдызша, от шашу, фигуралар) 1-орын,2- орын,3- орындармен марапатталады.

    Топ басшылары ортаға келеді


    Сабақтың соңы 5 мин

    Рефлекция:

    Оқушы өзін – өзі бағалауы «Желкенді кеме» 5 мин көмегімен өткізу

    Егер сабақ толық түсінікті болса ,кеменің желкеніне жабыстырады,жартылай түсінікті болса, кеменің ортасына жабыстырады,ал мүлдем түсінбегені болса кеме сыртыңа ,суға жабыстырылады

    Сабақтан алған әсерлерін смаиликтермен жапсырады




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жұмабаева Айгерім Болатбекқызы
    06 Қараша 2021
    1557
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ :Менің туған өлкем 2 сынып дүниетану

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ :Менің туған өлкем 2 сынып дүниетану

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ :"Менің туған өлкем" 2 сынып дүниетану қмж 130- бұйрыққа сәйкес Материал жариялаушы : бастауыш сынып мұғалімі: Жұмабаева Айгерім Болатбекқызы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

          «№46.А.С.Пушкин атындағы мектеп-лицейі» КММ-сі

          (білім беру ұйымының атауы

    Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар

          ___________________________________________

          (сабақтың тақырыбы)

    Бөлім:

    Менің туған өлкем


    Педагогтің аты-жөні

    Жұмабаева Айгерім


    Күні:



    Сынып: 2 сынып

    Пәні: Дүниетану

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Көліктің түрлері


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.1.4.3 көлік түрлерін, олардың қажеттілігін арттыру

    2.1.4.4 қоғамдық көліктегі өзін-өзі ұстау ережелерін түсіндіру



    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: көліктің түрлерін ажыратады,олардың қажеттілігін анықтайды,қоғамдық көліктегі өзін-өзі ұстау ережесін құрады.

    Көпшілік оқушылар:  көлік түрлері мен оның атқаратын арнайы қызметтерін анықтайды.

    Кейбір оқушылар: Кездейсоқ жағдайларға байланысты телефон нөмірлерін теріп, арнайы машина шақыруға үйренеді.


    Бағалау критерийі

    • Көлік түрлерін анықтайды, оның қажеттілігіне қарай ажырата алады

    • Қоғамдық көлікте өзін-өзі ұстау ережесін түсіндіреді.

    .

    Тілдік мақсат

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Әуе көлігі, жерасты көлігі, жерүсті көлігі, суасты көлігі, су көлігі

    Диалогпен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер

    -көлік деген не ?

    -көліктің қандай түрлері бар?

    -көліктердің айырмашылығы не?


    Алдыңғы білім

    Өз қаласын, ауылының көрікті жерлерін сипаттайды.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар






    Сабақтың басы

    3 мин

    Қоңырау соғылады

    . Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

    Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

    Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз








    Шапалақ ұрады











    4- сабақ





    Бас бармақ

    Сабақтың ортасы
    28 мин






    Психологиялық дайындық. 3»мин

    1. тапсырма«Немен баруға болады? Проблемалық сұрақ

    Айдос2 сынып оқушысы. Ол қалада тұрады. Оқуын бітіріп жазғы демелысқа шықты.Демалыс күндері Айдос ауылға ата-әжесіне барғысы келді бірақ,ауыл мен қаланың ортасында өзен, өзеннің үстінен көпір өтеді.Балаларға осы қаладан ауылға қарай қандай көлік түрлері қажет деген сауал тастап жұпта әңгімелесуге нұсқау беріледі.


    Балаларды сабақ мақсатымен таныстырамын

    оқушылар өздеріне ұнаған көлік түрлерін таңдап алуларын сұраймын.



    1. Тапсырма.

    Бейнетаспа:3 мин

    Олай болса балалар бейнетаспаға назар аударамыз(Көліктер туралы мағұлмат) .






    3-тапсырма. 5 мин

    Топтық жұмыстың нұсқауымен таныстыру: «Суретке ену» әдісі

    Өз топтарыңа берілген көлікті сипаттау сөздерін қысқаша жазыңыздар.

      
    4- тапсырма. Оқулықпен жұмыс 41-бет 3 мин

    (ертедегі көлік түрлерін қазіргі таңда тұрмыста қолданама, мысал келтір)

    Сергіту сәті «Бағдаршам»

    Мұғалім оқушыға бағдаршамның түстерін көрсетеді, оқушылар соған қарай қимыл жасайды (тоқта, дайындал, жүр) 2 мин

    5-тапсырма Дәптермен жұмыс 2 мин

    Көлік түрлерін көрсетілген түстер бойынша қоршап, сызып көрсет

    Жер үсті көліктері- жасыл

    Су көлігі-көк

    Әуе көлігін-қызыл

    Жер асты көлігін-қоңыр түспен қоршап сыз



    6- тапсырма 5 мин

    Қ.Б: суреттердің астына көліктердің атауын жаз.

    • Оларды 3 топқа бөл. Сәйкес бағанға суреттің нөмірін жаз.

    Жер үсті көліктері

    Су жолы көліктері

    Әуе жолы көліктері


    • Тағы қандай көліктер аталмаған? Кестенің әр бағанына 1 көлік атауын жаз.

    Көліктер не үшін қажет? Жұпта ой бөліс.


    Дескриптор :

    • суретте бейнеленген көліктердің атауын жазады;

    • көліктерді түрлеріне қарай ажыратады;

      • * ауылды жерлердегі көлік түрлерін атайды;

      • көлік түрлеріне мысал келтіреді;

      • * көліктердің қажеттілігі туралы әңгімелейді.


    7- тапсырма. 5 мин «Бірлес,ойлан,талқыла»

    Қоғамдық көліктерде өзін-өзі ұстау ережесін түсіндіріңдер, жазыңдар

    ( тақтаға көліктердің суреттері ілініп тұрады, оқушыларға кішкене жапсырма қағаз таратылады,сол жерге тапсырманы орындап, жапсырады)






    Берілген сауал бойынша өз пайымдауларын айтып, ортақ шешімге келеді.







    Оқушылар

    3 топқа бөлініп отырады. Топ басшылары жасырылған көліктерді таңдайды.топ аттарын анықтайды


    Бір- біріне сәттілік тілейді


    Әуе көлігі(1топ)

    Су көлігі(2топ)

    Жер үсті көлігі(3 топ)









    Флипчартқа сипаттау сөздерін жазады







    Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды















    Талапқа сай орындайды








    Әр топ өз көліктері туралы сипаттап жазады




























    Оқушылар тапсырманы топпен орындайды






    Бағалау критерийі












    Жұлдызшалар арқылы

    Бағалау



























    Бағалау криетерилері

    Көлік түрлерін ажыратады және олардың қызметін сипаттайды




    Қ.Б.Отшашу арқылы

    Бағаланады









    Фигуралар арқылы

    бағаланады






    мадақтау




































    Shape1















    Слайд№1

    Көлік түрлерін, ерте заманғы көліктер, қазіргі заманғы көліктер,олардың айырмашылығы турлы баяндалады













    Жұлдызша әдісі бойынша бағалау










    Оқулықпен жұмыс
















    Shape2


    Shape3

    Shape4

















    Дәптермен жұмыс













    Смайликтер арқылы






    Жапсырма қағаз


    Мадақтау : 2 мин

    Әр топ жинаған баллдары бойынша(смайликтер,жұлдызша, от шашу, фигуралар) 1-орын,2- орын,3- орындармен марапатталады.

    Топ басшылары ортаға келеді


    Сабақтың соңы 5 мин

    Рефлекция:

    Оқушы өзін – өзі бағалауы «Желкенді кеме» 5 мин көмегімен өткізу

    Егер сабақ толық түсінікті болса ,кеменің желкеніне жабыстырады,жартылай түсінікті болса, кеменің ортасына жабыстырады,ал мүлдем түсінбегені болса кеме сыртыңа ,суға жабыстырылады

    Сабақтан алған әсерлерін смаиликтермен жапсырады




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Портфолио 2 сынып
    06.11.2021
    1557
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жұмабаева Айгерім Болатбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации