Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
Белсендіру
.
«Ыстық орындық» ойыны
ойналады. Оқушы тақтаға артымен қарап орындықта
отырады.
|
Презентация арқылы берілген
сөздерді оқушы көрмейді.Сыныптастарының кілт сөздерді айтуы бойынша
жазылған сөздерді анықтауы керек. Сыныптастары жазылған сөздерді
айтпайды.
-
Тотықтырғыш
-
Тотықсыздандырғыш
-
Металдық кристалдық
тор
-
Молекулалық,
атомдық
-
Элекртондарын беріп
жіберу
-
Электрондарды қосып
алу
-
Фтор
-
Газ, сұйық,
қатты
-
Сынап
-
Хром
-
Вольфрам
-
Н2
-
Li
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтап, оқушылармен бірлесе бағалау
критерийлерін анықтау
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
http://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/6adb1e30-1cc0-4d4f-b65a-0e60bb7345dc
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
Жаңа сабақты
игеру.
Жеке жұмыс. «Дұрыс», «бұрыс»
әдісі.
Оқушылар жаңа сабақ бойынша
кестені толтырады.
|
Оқушылар оқулықты пайдалана
отырып кестені толтырады.
Тұжырым
|
Дұрыс
|
бұрыс
|
Металдар сутекпен
ұшпайтын сұйық қосылыстар түзеді
|
|
|
Металдардың сутекпен
қосылыс гидридтер деп аталады
|
|
|
Бейметалдар сутекпен
ұшқыш қосылыстар түзеді
|
|
|
Бейметалдар иондық,
полюсті, полюссіз байланыстар
түзеді
|
|
|
Бейметалдар оттекпен
негіздік оксидтер түзеді
|
|
|
Тұз түзбейтін
оксидтер: CO, SiO, N2O,NO,
MnO2
|
|
|
Металдардың
оксидтері: негіздік, екідайлы,
қышқылдық
|
|
|
ҚБ
«»
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
15
мин.
|
Жауап бойынша өздерін
тексеру.
Жұмыстың қорытындысы бойынша
кері байланыс беру.
|
Жұптық
жұмыс
Мәтінмен
жұмыс
Оқушыларға металдар,
бейметалдар қосылыстарының табиғатта кездесу туралы мәтін
тапсырмасына жауап береді.
І-топ: Металдардың
қосылыстарының табиғатта кездесуі
ІІ-топ: Бейметалдардың
қосылыстарының табиғатта кездесуі
ҚБ:
«»
|
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
http://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/6adb1e30-1cc0-4d4f-b65a-0e60bb7345dc
|
Топтық
жұмыс
6
мин
|
Оқушылады топқа бөліп, осы
тапсырманы беріңіз
PISA
тапсырмаларын
орындату
|
1-топ
Ежелгі Рим империясы осы ауыр
металл түрін ауыз су құбырларын және ыдыстар жасауда жиі қолданған.
Кейбір деректерге сүйенетін болсақ, Рим империясының құлауына осы
металл түрі себеп болу мүмкін
деген.
Қандай ауыр металл туралы
айтылған?
2-топ
Неге аталған металдан жасалған бұйымдарды қолдану
Рим империясының халқы үшін зиян болды?
Қазіргі таңда ол металмен улану жолына кем дегенде екі мысал
келтіріңіз.
|
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
http://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/6adb1e30-1cc0-4d4f-b65a-0e60bb7345dc
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың
«Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
«Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|