Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Математика

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің туған өлкем



    Күні: 12.12.19 Мұғалімнің аты-жөні:Муталиева Гүлдана Таупихқызы

    Жалмұратова Арайлым Құмарғалиқызы

    Сынып: 2"А" Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы:

    Жиынды біріктіру және бөлімдерге бөлу

    Осы сабақта қол жеткізген оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.4.1.3- жиындар мен олардың элементтерін диаграмма белгілеу.

    Элементтердің жиынға жиындардың брігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау.

    2.4.2.1- тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау,ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру.

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілейді.

    Көптеген оқушылар: Элементтердің жиынға жиындардың брігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтайды

    Кейбір оқушылар: тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау,ақиқат немесе жалған тұжырымдар құрады.

    Бағалау критерийлері:

    Жиындарды өз бетімен құрастырып жіктей алады.

    Жиындарды біріктіру үшін элементтердің тиістісін анықтай алады.



    Тілдік мақсаттар:


    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Жиын,біріктіру,бөліп алу.

    Құндылықтарды дарыту:

    Топта,жұпта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбилеу


    Пәнаралық байланыс:

    жаратылыстану

    АКТ қолдану дағдылары:

    Метр интер тақта.

    Бастапқы білім:



    Сабақ барысы:

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    10 мин











    5 мин







    Сиқырлы сұрақтар

    Жиын деп нені атаймыз?

    Элементтер дегеніміз не?

    Жиынды белгілеу үшін қандай сызба қолданамыз?

    Жиынды қандай әріптермен белгілейміз?

    Жиын элементтерін қандай әріптермен белгілейміз?

    Элементтердің жиынға тиісті немесе тиісті емес екеін қандай белгілер арқылы көрсетеміз?


    Тақырып ашу

    "Адасқан жан-жануарлар"ойыны

    Тақтаға әртүрлі жан-жануарлардың суреті ілінеді.Оқушылар жануарларды өз мекеніне біріктіреді.Біріктірген суреттерді таңдау арқылы 4 топқа бөлінеді.

    1Топ:Балықтар

    2топ:Құстар

    3топ:Сүтқоректілер

    4топ:Бунақденелілер


    Сабақтың мақсатын ашу.Диаграмма әдісі

    Оқушылар жиындар мен элементтерді диаграммада орналастырып тұжырым жасайды.

    В енн диаграмма әдісі








    Топтық тапсырма Ақиқат па? жалған ба?

    Әр топ 2 ақиқат 1 жалған сөйлем құрастырады.Басқа топпен алмастырып Ақиқат немесе жалған сөйлемді анықтайды.

    Дескриптор

    Тұжырымның ақиқаттығын анықтайды

    Тұжырымның жалған екенін анықтайды

    Ақиқат немесе жалған тұжырымдар құрады


    Бағалау

    ҚБ №2

    1.Әрқайсысында қандай екі жиынның біріктірілгенін анықтайды


    2.Артық элементті табады


    Жұптық тапсырма

    №3 Семантикалық карта

    Дескриптор

    Жиынға ортақ атау бере алады

    Жиындарды екіге бөледі

    Тапсырманы карточканың көмегімен орындайды.

    Өзара бағалау


    №4 Сызба бойынша бір және екі амалмен орындалатын есептер құрастыр.Көпірше арқылы мұғалімнің көмегімен орындау.







    Жұптық тапсырма:

    Жұппен беліңді өлше.Өлшеу нәтижесін дециметрмен және сантиметрмен көрсет.

    Жарайсыңдар!

    Сұрақ-жауап

    Интер тақтадан не көріп тұрмыз?


    "Балмұздақ" әдісі




    Сұрақ-жауап

    Балалар балмұздақ неше бөлікке бөлінген? Қай бөлігі ең дәмдісі? Олай болса сендерге 4 ші бөлігіне жету үшін тапсырмалар беріледі.Сол тапсырмаларды дұрыс орындасандар балмұздақтың ең дәмді бөлігіне жетесіңдер.


    1 қадам: Болжау

    Мына хаттың ішінде бүгінгі сабаққа байланысты не бар деп ойлайсыңдар?

    2ші қадам:Ұғым

    1топ:1онд 10онд

    ? (10) ? (100)

    2топ: 1 жүзд

    100

    3 топ: 10 см 100см

    ?дм ?дм


    4топ: 1м 1м

    ?дм ?см


    3 қадам:


    №3 Түсіндіре отырып есепте

    1топ:

    3онд+7онд = 10онд =1жүзд

    3дм+7дм = 10дм = 1м

    30 + 70 =100

    2топ:

    2 онд +8 онд 10онд 1жүзд

    2дм +8дм 10дм 100 см

    20+80 100

    3топ:

    5 онд+5онд = 10 = онд =1жүзд

    5дм+5дм = 10дм = 1м

    50+50 = 100


    4топ:

    4 онд+6онд =10онд = 1жүзд

    6дм +4дм =10 дм =1м

    60+40 =100

    4қадам Балмұздақ арқылы өзін өзі бағалау.

    Дескриптор:

    Ондыққа ондықты қосып жүздікке түрлендіреді.

    Дециметрге дециметді қосып метрге түрлендіреді

    Дециметрді сантиметрге түрлендіреді.

    Ондыққа ондықты қосады.

    -Бағалау критерийі:

    Ұзындық өлшем бірліктерін түрлендіреді.


    №4 Есепті шығар: Сұрақ-жауап (Дәптермен жұмыс)

    Есеп не туралы?

    Не белгілі? Не белгісіз? ІІІ орамда қанша метр мата бар екенін қалай табамыз?

    Ш арты:І орамда-10м

    ІІ орамда-20м ?

    ІІІ орамда -?сонша


    Шешуі:20 м + 10 м = 30м

    Жауабы: ІІІ орамда 30 м мата бар.

    Өзара жұптық бағалау

    Жұппен дәптерлерін алмастырып құс белгісі арқылы тексеріп шығады.

    Ойын: Дүкенші

    Шарты:Әр топтан бір оқушы дүкенші болып сайланады.Анасы баласын дүкеннен 1м бантик 1м жіп 1м лента 1 м 50см сары қағаз әкелуге жұмсайды.1м бантик қанша тұрады? 200тг

    1м жіп қанша?100тг 1м лента қанша 50тг 1м қағаз қанша? 150 тг

    Әр дүкенші сұраған өлшемдерді жұмсақ өлшеуішпен өлшеп қиып беруі керек.

    ҚБ тапсырма

    Ұзындық бірліктерін салыстыр.

    10см * 1 дм

    100см *1м

    1м *10дм

    10дм *10см

    50см *5дм

    1м * 30дм

    Дескриптор

    - Сантиметрді дециметрмен салыстырады.

    - Сантиметрді метрмен салыстырады

    -Метрді дециметрмен салыстырады.


    Бағалау критерийі:

    Ұзындық бірліктерін салыстарады





    Түрлі өлшеуіш құралдар

















    https://translate.yandex.kz/?utm_source=wizard&lang=kk-ru&text=метр












    Сабақтың соңы

    10мин





    Жұлдызды баспалдақ

    Үй тапсырмасы: 63 бет № 6



    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Амалдарды өз бетінше түсіндіре отырып , орындайды.Өлшем бірліктердің өлшем жолын көрсетеді.



    Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз







    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



    Қаламды дұрыс ұстау,партада дұрыс отыру









    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары/

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Муталиева Гүлдана Таупихқызы
    24 Наурыз 2021
    501
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Метр

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Метр

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Муталиева Гүлдана Таупихқызына Тәжірибе тарату үшін
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Математика

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің туған өлкем



    Күні: 12.12.19 Мұғалімнің аты-жөні:Муталиева Гүлдана Таупихқызы

    Жалмұратова Арайлым Құмарғалиқызы

    Сынып: 2"А" Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы:

    Жиынды біріктіру және бөлімдерге бөлу

    Осы сабақта қол жеткізген оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.4.1.3- жиындар мен олардың элементтерін диаграмма белгілеу.

    Элементтердің жиынға жиындардың брігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау.

    2.4.2.1- тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау,ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру.

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілейді.

    Көптеген оқушылар: Элементтердің жиынға жиындардың брігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтайды

    Кейбір оқушылар: тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау,ақиқат немесе жалған тұжырымдар құрады.

    Бағалау критерийлері:

    Жиындарды өз бетімен құрастырып жіктей алады.

    Жиындарды біріктіру үшін элементтердің тиістісін анықтай алады.



    Тілдік мақсаттар:


    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Жиын,біріктіру,бөліп алу.

    Құндылықтарды дарыту:

    Топта,жұпта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбилеу


    Пәнаралық байланыс:

    жаратылыстану

    АКТ қолдану дағдылары:

    Метр интер тақта.

    Бастапқы білім:



    Сабақ барысы:

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    10 мин











    5 мин







    Сиқырлы сұрақтар

    Жиын деп нені атаймыз?

    Элементтер дегеніміз не?

    Жиынды белгілеу үшін қандай сызба қолданамыз?

    Жиынды қандай әріптермен белгілейміз?

    Жиын элементтерін қандай әріптермен белгілейміз?

    Элементтердің жиынға тиісті немесе тиісті емес екеін қандай белгілер арқылы көрсетеміз?


    Тақырып ашу

    "Адасқан жан-жануарлар"ойыны

    Тақтаға әртүрлі жан-жануарлардың суреті ілінеді.Оқушылар жануарларды өз мекеніне біріктіреді.Біріктірген суреттерді таңдау арқылы 4 топқа бөлінеді.

    1Топ:Балықтар

    2топ:Құстар

    3топ:Сүтқоректілер

    4топ:Бунақденелілер


    Сабақтың мақсатын ашу.Диаграмма әдісі

    Оқушылар жиындар мен элементтерді диаграммада орналастырып тұжырым жасайды.

    В енн диаграмма әдісі








    Топтық тапсырма Ақиқат па? жалған ба?

    Әр топ 2 ақиқат 1 жалған сөйлем құрастырады.Басқа топпен алмастырып Ақиқат немесе жалған сөйлемді анықтайды.

    Дескриптор

    Тұжырымның ақиқаттығын анықтайды

    Тұжырымның жалған екенін анықтайды

    Ақиқат немесе жалған тұжырымдар құрады


    Бағалау

    ҚБ №2

    1.Әрқайсысында қандай екі жиынның біріктірілгенін анықтайды


    2.Артық элементті табады


    Жұптық тапсырма

    №3 Семантикалық карта

    Дескриптор

    Жиынға ортақ атау бере алады

    Жиындарды екіге бөледі

    Тапсырманы карточканың көмегімен орындайды.

    Өзара бағалау


    №4 Сызба бойынша бір және екі амалмен орындалатын есептер құрастыр.Көпірше арқылы мұғалімнің көмегімен орындау.







    Жұптық тапсырма:

    Жұппен беліңді өлше.Өлшеу нәтижесін дециметрмен және сантиметрмен көрсет.

    Жарайсыңдар!

    Сұрақ-жауап

    Интер тақтадан не көріп тұрмыз?


    "Балмұздақ" әдісі




    Сұрақ-жауап

    Балалар балмұздақ неше бөлікке бөлінген? Қай бөлігі ең дәмдісі? Олай болса сендерге 4 ші бөлігіне жету үшін тапсырмалар беріледі.Сол тапсырмаларды дұрыс орындасандар балмұздақтың ең дәмді бөлігіне жетесіңдер.


    1 қадам: Болжау

    Мына хаттың ішінде бүгінгі сабаққа байланысты не бар деп ойлайсыңдар?

    2ші қадам:Ұғым

    1топ:1онд 10онд

    ? (10) ? (100)

    2топ: 1 жүзд

    100

    3 топ: 10 см 100см

    ?дм ?дм


    4топ: 1м 1м

    ?дм ?см


    3 қадам:


    №3 Түсіндіре отырып есепте

    1топ:

    3онд+7онд = 10онд =1жүзд

    3дм+7дм = 10дм = 1м

    30 + 70 =100

    2топ:

    2 онд +8 онд 10онд 1жүзд

    2дм +8дм 10дм 100 см

    20+80 100

    3топ:

    5 онд+5онд = 10 = онд =1жүзд

    5дм+5дм = 10дм = 1м

    50+50 = 100


    4топ:

    4 онд+6онд =10онд = 1жүзд

    6дм +4дм =10 дм =1м

    60+40 =100

    4қадам Балмұздақ арқылы өзін өзі бағалау.

    Дескриптор:

    Ондыққа ондықты қосып жүздікке түрлендіреді.

    Дециметрге дециметді қосып метрге түрлендіреді

    Дециметрді сантиметрге түрлендіреді.

    Ондыққа ондықты қосады.

    -Бағалау критерийі:

    Ұзындық өлшем бірліктерін түрлендіреді.


    №4 Есепті шығар: Сұрақ-жауап (Дәптермен жұмыс)

    Есеп не туралы?

    Не белгілі? Не белгісіз? ІІІ орамда қанша метр мата бар екенін қалай табамыз?

    Ш арты:І орамда-10м

    ІІ орамда-20м ?

    ІІІ орамда -?сонша


    Шешуі:20 м + 10 м = 30м

    Жауабы: ІІІ орамда 30 м мата бар.

    Өзара жұптық бағалау

    Жұппен дәптерлерін алмастырып құс белгісі арқылы тексеріп шығады.

    Ойын: Дүкенші

    Шарты:Әр топтан бір оқушы дүкенші болып сайланады.Анасы баласын дүкеннен 1м бантик 1м жіп 1м лента 1 м 50см сары қағаз әкелуге жұмсайды.1м бантик қанша тұрады? 200тг

    1м жіп қанша?100тг 1м лента қанша 50тг 1м қағаз қанша? 150 тг

    Әр дүкенші сұраған өлшемдерді жұмсақ өлшеуішпен өлшеп қиып беруі керек.

    ҚБ тапсырма

    Ұзындық бірліктерін салыстыр.

    10см * 1 дм

    100см *1м

    1м *10дм

    10дм *10см

    50см *5дм

    1м * 30дм

    Дескриптор

    - Сантиметрді дециметрмен салыстырады.

    - Сантиметрді метрмен салыстырады

    -Метрді дециметрмен салыстырады.


    Бағалау критерийі:

    Ұзындық бірліктерін салыстарады





    Түрлі өлшеуіш құралдар

















    https://translate.yandex.kz/?utm_source=wizard&lang=kk-ru&text=метр












    Сабақтың соңы

    10мин





    Жұлдызды баспалдақ

    Үй тапсырмасы: 63 бет № 6



    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Амалдарды өз бетінше түсіндіре отырып , орындайды.Өлшем бірліктердің өлшем жолын көрсетеді.



    Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз







    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



    Қаламды дұрыс ұстау,партада дұрыс отыру









    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары/

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Семинарлар 3 сынып
    24.03.2021
    501
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Муталиева Гүлдана Таупихқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации