Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Метр
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Математика
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің туған өлкем Күні: 12.12.19 Мұғалімнің аты-жөні:Муталиева Гүлдана Таупихқызы Жалмұратова Арайлым Құмарғалиқызы Сынып: 2"А" Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жиынды біріктіру және бөлімдерге бөлу |
Осы сабақта қол жеткізген оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.4.1.3- жиындар мен олардың элементтерін диаграмма белгілеу. Элементтердің жиынға жиындардың брігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтау. 2.4.2.1- тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау,ақиқат немесе жалған тұжырымдар құру. |
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: жиындар мен олардың элементтерін диаграммада белгілейді. Көптеген оқушылар: Элементтердің жиынға жиындардың брігуіне және қиылысуына тиістілігін анықтайды Кейбір оқушылар: тұжырымдардың ақиқаттығын немесе жалғандығын анықтау,ақиқат немесе жалған тұжырымдар құрады. |
Бағалау критерийлері: |
Жиындарды өз бетімен құрастырып жіктей алады. Жиындарды біріктіру үшін элементтердің тиістісін анықтай алады. |
Тілдік мақсаттар: |
Пәнге тән лексика мен терминология: Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Жиын,біріктіру,бөліп алу. |
Құндылықтарды дарыту: |
Топта,жұпта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбилеу |
Пәнаралық байланыс: |
жаратылыстану |
АКТ қолдану дағдылары: |
Метр интер тақта. |
Бастапқы білім: |
|
Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин 5 мин
|
Сиқырлы сұрақтар Жиын деп нені атаймыз? Элементтер дегеніміз не? Жиынды белгілеу үшін қандай сызба қолданамыз? Жиынды қандай әріптермен белгілейміз? Жиын элементтерін қандай әріптермен белгілейміз? Элементтердің жиынға тиісті немесе тиісті емес екеін қандай белгілер арқылы көрсетеміз? Тақырып ашу "Адасқан жан-жануарлар"ойыны Тақтаға әртүрлі жан-жануарлардың суреті ілінеді.Оқушылар жануарларды өз мекеніне біріктіреді.Біріктірген суреттерді таңдау арқылы 4 топқа бөлінеді. 1Топ:Балықтар 2топ:Құстар 3топ:Сүтқоректілер 4топ:Бунақденелілер Сабақтың мақсатын ашу.Диаграмма әдісі Оқушылар жиындар мен элементтерді диаграммада орналастырып тұжырым жасайды. В енн диаграмма әдісі Топтық тапсырма Ақиқат па? жалған ба? Әр топ 2 ақиқат 1 жалған сөйлем құрастырады.Басқа топпен алмастырып Ақиқат немесе жалған сөйлемді анықтайды. Дескриптор Тұжырымның ақиқаттығын анықтайды Тұжырымның жалған екенін анықтайды Ақиқат немесе жалған тұжырымдар құрады Бағалау ҚБ №2 1.Әрқайсысында қандай екі жиынның біріктірілгенін анықтайды 2.Артық элементті табады Жұптық тапсырма №3 Семантикалық карта Дескриптор Жиынға ортақ атау бере алады Жиындарды екіге бөледі Тапсырманы карточканың көмегімен орындайды. Өзара бағалау №4 Сызба бойынша бір және екі амалмен орындалатын есептер құрастыр.Көпірше арқылы мұғалімнің көмегімен орындау.
Жұптық тапсырма: Жұппен беліңді өлше.Өлшеу нәтижесін дециметрмен және сантиметрмен көрсет. Жарайсыңдар! Сұрақ-жауап Интер тақтадан не көріп тұрмыз? "Балмұздақ" әдісі
Сұрақ-жауап Балалар балмұздақ неше бөлікке бөлінген? Қай бөлігі ең дәмдісі? Олай болса сендерге 4 ші бөлігіне жету үшін тапсырмалар беріледі.Сол тапсырмаларды дұрыс орындасандар балмұздақтың ең дәмді бөлігіне жетесіңдер. 1 қадам: Болжау Мына хаттың ішінде бүгінгі сабаққа байланысты не бар деп ойлайсыңдар? 2ші қадам:Ұғым 1топ:1онд 10онд ? (10) ? (100) 2топ: 1 жүзд 100 3 топ: 10 см 100см ?дм ?дм 4топ: 1м 1м ?дм ?см 3 қадам: №3 Түсіндіре отырып есепте 1топ: 3онд+7онд = 10онд =1жүзд 3дм+7дм = 10дм = 1м 30 + 70 =100 2топ: 2 онд +8 онд 10онд 1жүзд 2дм +8дм 10дм 100 см 20+80 100 3топ: 5 онд+5онд = 10 = онд =1жүзд 5дм+5дм = 10дм = 1м 50+50 = 100
4топ: 4 онд+6онд =10онд = 1жүзд 6дм +4дм =10 дм =1м 60+40 =100 4қадам Балмұздақ арқылы өзін өзі бағалау. Дескриптор: Ондыққа ондықты қосып жүздікке түрлендіреді. Дециметрге дециметді қосып метрге түрлендіреді Дециметрді сантиметрге түрлендіреді. Ондыққа ондықты қосады. -Бағалау критерийі: Ұзындық өлшем бірліктерін түрлендіреді. №4 Есепті шығар: Сұрақ-жауап (Дәптермен жұмыс) Есеп не туралы? Не белгілі? Не белгісіз? ІІІ орамда қанша метр мата бар екенін қалай табамыз? Ш арты:І орамда-10м ІІ орамда-20м ? ІІІ орамда -?сонша Шешуі:20 м + 10 м = 30м Жауабы: ІІІ орамда 30 м мата бар. Өзара жұптық бағалау Жұппен дәптерлерін алмастырып құс белгісі арқылы тексеріп шығады. Ойын: Дүкенші Шарты:Әр топтан бір оқушы дүкенші болып сайланады.Анасы баласын дүкеннен 1м бантик 1м жіп 1м лента 1 м 50см сары қағаз әкелуге жұмсайды.1м бантик қанша тұрады? 200тг 1м жіп қанша?100тг 1м лента қанша 50тг 1м қағаз қанша? 150 тг Әр дүкенші сұраған өлшемдерді жұмсақ өлшеуішпен өлшеп қиып беруі керек. ҚБ тапсырма Ұзындық бірліктерін салыстыр. 10см * 1 дм 100см *1м 1м *10дм 10дм *10см 50см *5дм 1м * 30дм Дескриптор - Сантиметрді дециметрмен салыстырады. - Сантиметрді метрмен салыстырады -Метрді дециметрмен салыстырады. Бағалау критерийі: Ұзындық бірліктерін салыстарады |
Түрлі өлшеуіш құралдар https://translate.yandex.kz/?utm_source=wizard&lang=kk-ru&text=метр |
|
Сабақтың соңы 10мин |
Жұлдызды баспалдақ
Үй тапсырмасы: 63 бет № 6 |
|
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Амалдарды өз бетінше түсіндіре отырып , орындайды.Өлшем бірліктердің өлшем жолын көрсетеді. |
Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Қаламды дұрыс ұстау,партада дұрыс отыру |
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ
мақсаттары/ Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |