Ашық сабақ "Микроорганизмдер селекциясы"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Микроорганизмдер селекциясы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақ 9, 10 сынып оқушыларына Селекция тарауын қорытындылауға,яғни сабақты бекітуге бағытталған.Заман талабына сай мен АКТ құрылғыларын пайдалануға ұстаздарға пайдалы сабақ деп ойлаймын.Оқушылар биотехнология саласын жіктей отырып,күнделікті тұрмыста қолданылатын нан өндірісі,дәрі -дәрмек жасауда биотехнологияның жаңашылдықтарымен маңызын ұғынады деп ойлаймын.Сабағымда қолданған топқа бөлу,Джигсо әдісі сабақтың мағынасын тереңінен талдауға мүмкіндік береді деп ойлаймын
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 12.05.2017 Сыныбы: 10»Ә» Пәні: Биология


Сабақтың тақырыбы

Микроорганизмдер, саңырауқұлақтар, прокариоттар- биотехнологиялық нысандар. Микроорганизмдер селекциясы және оның микробиологиялық өнеркәсіп үшін маңызы.


Сабақ мақсаты:

Сабақ міндеттері:

Жаңа пед.технологиялардың әдіс - тәсілдерін пайдалана отыра курс материалын жадында сақтау және жүйеге келтіріп қорытындылау

Білімділік. Оқушыларға адам өміріндегі микроорганизмдердің маңызын,

Селекциядағы және оның микробиологиялық өнеркәсіп үшін маңызын ұғыну,дәрі дәрмек өндірісіндегі маңызын түсіну., білік дағдыларын қалыптастыруға бағыт беру .

Дамытушылық. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру.

Тәрбиелік. Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа және ұжымдық жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Түйінді идеялар:

Микробиология,прокариоттар,биотехнология

Сабақтың түрі:

Жаңа сабақ

Әдіс-тәсілдері

«Миға шабуыл»,« Джигсо», «Блум түймедағы » әдісі..

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ұйымдастыру кезеңі

3 мин

Оқушылармен амандасу,түгендеу

Ойын жинақтап , қойылған сұраққа жауап береді



Ұйымдастыру кезеңі



15

минут

.Сыныппен амандасу.

Көпір тапсырмалары

    • Бір қолтұқымға жататын немесе әртүрлі қолтұқымға жататын дараларды шағылыстыру:

  • А) алыстан шағылыстыру; Б) жеке сұрыптау; В)туыстық емес шағылыстыру;

  • Қандайда болсын өсімдік түрінің генетикалық жақын формалары көбірек таралған аймақ-сол түрдің шығу орталықтары болады” деп тұжырымдады:

  • А)Г.З.Бияшев; Б)Р.А.Оразалиев; В)Н.И. Вавилов;Г)Н.Л.Удольская;

  • Әлемге әйгілі арқар миринос қойына шағылыстырудың қай түрін пайдаланды?

  • А)түраралық шағылыстыру; Б)алыстан шағылыстыру; В)жеке сұрыптау

  • Тары мен сояның шығу орталықтары:

  • А)Шығыс Азия: Б)Жерорта теңізі; В)Аббисиния; Г)Орталық Америка:



1-қадам, сұрақтар дайындау (1-8 –ге дейін) сұрақтарды нөмірленген ватманарға жазып, аудиторияның әр бұрышына іліп қою

2-қадам әр топқа түс бөліп беру (қызыл, сары, жасыл, көк) әр топ ватманға өз түсінің маркерімен өз сұрағына жауап береді, (әуелі жеке сосын топта.

Сабақтың барысында топтағы оқушылар сабақтың барлық кезеңдерінде ұпай жинайды.

1 сұрақтың дұрыс жауабы 1 ұпаймен бағаланады.

Өзін-өзі жинаған ұпайлармен бағалайды.

Жаңа тақырып

5 минут

Түсіну

1 «Миға шабуыл»

Мұғалім оқушыларға микроағзалар саңырауқұлақтар,бактерияның ашу құбылысының суреттерін көрсету арқылы және құпия хат шешуді ұсынады нәтижесінде жаңа тақырып болып табылатын «Микрорганизмдер» шығады.

Оқушылар жаңа тақырып алдында топ пен құпияхат шешеді.

І топ. «Биотехнология»

ІІ топ. «Дәрілік өнімдер»



Жаңа сабақты бекіту

20 мин


Түсіну, Талдау

«Блум түймедағы» әдісі




Мұғалім топ ішінде әр оқушыға жеке күлтешелерде жасырылған сұрақтар беріледі

1-қадам Қарапайым сұрақтар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау. Тақырып, проблема бойынша білімнің көкейкестілігі

2-Анықтағыш сұрақтар оқушылырды үй тобына бөлу. 3-Түсіндіруші сұрақтар топ ішінде әр оқушыға жеке нөмір беріледі 1,2,3,4 деген өз нөмерлерін алады

Берілген уақытта, барлығы орындарынан тұрады, 1- нөмірлер сағат тілінің жүрісімен көрші топқа жиналады, 2- нөмірлер, 3- нөмірлер және 4 нөмірлер, әркім өз тобында жасалынған жұмысты өз қонақтарына жеткізеді.Постер қорғау

Жауаптары дұрыс оқушыларға қарсы топтағылар өздерінің түсінгендік-теріне қарай қызыл фишка -5

Жасыл-4

Көк – 3

Сары -2

Қара – 1

ұпай беріп отырады.

Бағалау

2 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –стратегиясы

Нені үйрендің?

Нені үйренгім келеді?

Не қызық болды?

Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы

Сабақ барысында берілген балдарды жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды



Үй жұмысы

§ 68 оқу,сұрақтарға жауап беру

Күнделікке тапсырмаларды жазады


Тексерілді

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.12.2017
2245
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі