Тексерілді________
Оқу ісі жөніндегі орынбасары
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Мейоз бен митозды салыстыру.
Модельдеу «Мейоз кезеңдерін зерттеу».
|
Бөлім: |
Жасушалық цикл |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Курымбаева Гулнара Калдарбековна |
|
Күні: |
05.02.2025ж |
|
Сыныбы: 9Ж |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мейоз бен митозды салыстыру. Модельдеу «Мейоз кезеңдерін зерттеу». |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.2.3 - мейоз кезеңдерін сипаттау; 9.2.2.4 - митоз және мейоз үдерістерін салыстыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар митоз бен мейоз үдерістерін салыстыра біледі. Көпшілік оқушылақ үшін: Модельдеуді біледі. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: -Амандасу -Оқушыларды түгендеу Психологиялық ахуал қалыптастыру Оқушыларды топқа бөлу https://www.online-stopwatch.com/ Құндылық: Жасампаздық, жаңашылдық, әділдік,жауапкершілік, бірлік және ынтымақ |
Оқушылар мұғаліммен амандасып, сәттілік тілейді. Оқушылар топқа бөлінеді 1- Профаза 2- Метафаза 3- Анафаза 4-Телофаза |
|
ДК экраны |
||
|
Үй жұмысын тексеру |
«Жылдам сұрақ- жауап» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады. Оқушылар экранға шыққан сұрақтарға жауап береді. |
Үй тапсырмасын тексеру. Мейоз фазаларының суреті беріледі, суретке қарап мейоз фазаларын табады және сұрақтарға жауап береді. 1.Мейоз қаншаға бөлінеді? 2.Егер 10 хромосомасы бар жаусуша мейозға кірісе бастаса, оның құрамында қанша хроматида бар? 3.Суретте мейоздың қай үдерісі көрсетілген?
Дескриптор: Мейоз үдерісінің фазаларын еске салады |
|
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтарға әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. Митоздық бөлінуі дегеніміз не? 2. Мейоздық бөлінуі дегеніміз не? |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері Кітап, дәптер, қалам |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру, жаңа сабақты бастау. Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді Слайд арқылы сабақ түсіндіру
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады. Жаңа сабақты мұқият тыңдап тақырыпты түсініп алады |
|
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру ДК экраны 9-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
||
|
|
Тапсырмалар айдарындағы тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. Құндылық: Заң, тәртіп, әділдік және бірлік Жаңа сабақты қорытындылау |
Тапсырма 1 жеке жұмыс «Инфографика». Митоз бен мейоз сызбасын талдаңыз: Митоз ......................................................... Мейоз ........................................................
2 Тапсырма топтық жұмыс №5 модельдеу. «Мейоз фазаларын зерттеу». Жасуша циклі бойынша толық кезеңдері 1. Мейоз фазаларын қараңдар. 2. Мейоздың І және ІІ бөлінуінде профаза, метафаза, анафаза жөне телофаза арасындағы айырмашылықтарға назар аударыңдар. 3. Хромосома мен хроматидке не болады? 4. Қандай фазада байқалады:
https://www.baamboozle.com/. ресурсында сұрақтарына жауап береді |
Бағалау критерийі: - Митоз бен мейоз сызбасын талдайды Дескриптор: - Митоз ерекшеліктерін жазады; - Мейоз ерекшеліктерін жазады Бағалау критерийі: Мейоз кезеңдерін зерттеу Дескриптор: - Мейоз фазаларын арасындағы айырмашылықтарын жазады; - Хромосома мен хроматидтердегі өзгерістерді жазады; - Пайда болатын жасуша санын біледі. |
ДК экраны 9-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Кеспе қағаздар ДК экраны |
||
|
Сабақтың соңы Рефлексия |
Кері байланыс
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
Оқушылар өз ойларын ұялы телефон арқылы жазады
Үйге тапсырма Мейоз. Мейоз фазалары. Мейоз бен митозды салыстыру. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Митоз және мейоз сатылары 9 сынып
Ашық сабақ Митоз және мейоз сатылары 9 сынып
Тексерілді________
Оқу ісі жөніндегі орынбасары
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Мейоз бен митозды салыстыру.
Модельдеу «Мейоз кезеңдерін зерттеу».
|
Бөлім: |
Жасушалық цикл |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Курымбаева Гулнара Калдарбековна |
|
Күні: |
05.02.2025ж |
|
Сыныбы: 9Ж |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мейоз бен митозды салыстыру. Модельдеу «Мейоз кезеңдерін зерттеу». |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.2.3 - мейоз кезеңдерін сипаттау; 9.2.2.4 - митоз және мейоз үдерістерін салыстыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар митоз бен мейоз үдерістерін салыстыра біледі. Көпшілік оқушылақ үшін: Модельдеуді біледі. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: -Амандасу -Оқушыларды түгендеу Психологиялық ахуал қалыптастыру Оқушыларды топқа бөлу https://www.online-stopwatch.com/ Құндылық: Жасампаздық, жаңашылдық, әділдік,жауапкершілік, бірлік және ынтымақ |
Оқушылар мұғаліммен амандасып, сәттілік тілейді. Оқушылар топқа бөлінеді 1- Профаза 2- Метафаза 3- Анафаза 4-Телофаза |
|
ДК экраны |
||
|
Үй жұмысын тексеру |
«Жылдам сұрақ- жауап» әдісі арқылы үй тапсырмасы сұралады. Оқушылар экранға шыққан сұрақтарға жауап береді. |
Үй тапсырмасын тексеру. Мейоз фазаларының суреті беріледі, суретке қарап мейоз фазаларын табады және сұрақтарға жауап береді. 1.Мейоз қаншаға бөлінеді? 2.Егер 10 хромосомасы бар жаусуша мейозға кірісе бастаса, оның құрамында қанша хроматида бар? 3.Суретте мейоздың қай үдерісі көрсетілген?
Дескриптор: Мейоз үдерісінің фазаларын еске салады |
|
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтарға әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1. Митоздық бөлінуі дегеніміз не? 2. Мейоздық бөлінуі дегеніміз не? |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері Кітап, дәптер, қалам |
||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру, жаңа сабақты бастау. Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді Слайд арқылы сабақ түсіндіру
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып алады. Жаңа сабақты мұқият тыңдап тақырыпты түсініп алады |
|
Тақырып бойынша интернет желісін пайдаланып видеоролик көру ДК экраны 9-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
||
|
|
Тапсырмалар айдарындағы тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. Құндылық: Заң, тәртіп, әділдік және бірлік Жаңа сабақты қорытындылау |
Тапсырма 1 жеке жұмыс «Инфографика». Митоз бен мейоз сызбасын талдаңыз: Митоз ......................................................... Мейоз ........................................................
2 Тапсырма топтық жұмыс №5 модельдеу. «Мейоз фазаларын зерттеу». Жасуша циклі бойынша толық кезеңдері 1. Мейоз фазаларын қараңдар. 2. Мейоздың І және ІІ бөлінуінде профаза, метафаза, анафаза жөне телофаза арасындағы айырмашылықтарға назар аударыңдар. 3. Хромосома мен хроматидке не болады? 4. Қандай фазада байқалады:
https://www.baamboozle.com/. ресурсында сұрақтарына жауап береді |
Бағалау критерийі: - Митоз бен мейоз сызбасын талдайды Дескриптор: - Митоз ерекшеліктерін жазады; - Мейоз ерекшеліктерін жазады Бағалау критерийі: Мейоз кезеңдерін зерттеу Дескриптор: - Мейоз фазаларын арасындағы айырмашылықтарын жазады; - Хромосома мен хроматидтердегі өзгерістерді жазады; - Пайда болатын жасуша санын біледі. |
ДК экраны 9-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Кеспе қағаздар ДК экраны |
||
|
Сабақтың соңы Рефлексия |
Кері байланыс
Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. |
Оқушылар өз ойларын ұялы телефон арқылы жазады
Үйге тапсырма Мейоз. Мейоз фазалары. Мейоз бен митозды салыстыру. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу». Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||
шағым қалдыра аласыз





















