ашық сабақ. "Миуалы ағаш"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ашық сабақ. "Миуалы ағаш"

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер мен студенттерге арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Әдебиеттік оқу

ҰМЖ бөлімі: 1

Жарыз жұлдыздар


Мектеп: «Қазығұрт жалпы орта білім беретін мектебі» КММ

Күні: 16. 11. 2018

Мұғалімнің аты-жөні: Базарбекова Нургуль

Сынып: 4

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

М .ЕТЕКБАЕВ. Миуалы ағаш.

Оқу мақсаты:

Мәтінді түсініп оқуға машықтандыру,тапсырмалар орындату арқылы сын тұрғысынан ойлауын дамыту, Оқушылардың сөздік қорын, тіл байлығын жетілдіру, Атымтай Жомарт туралы білімдерін кеңейту

Сабақтың мақсаттары

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: тақырыптың негізгі идеясын ашады. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: топтық жұмысты бірлесе орындайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.


Тілдік мақсат/ негізгі ұғымдар мен терминдер

Әбірет үлгі

Менмен ешкімді менсінбейтін адам

Кем кетік кедей кепшік

Бағалау критерийлері:

Мәтінмен танысу, топпен жұмыс жасайды, қосымша тапсырмалар орындайды,

Құндылықтарды дамыту:

Тарих, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

Пәнаралық байланыстар:

Қазақ тілі, музыка.

Бастапқы білім:

Жарық жұлдыздар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

(АКТ қолдану дағдылары)

Сабақтың басы:

Ақпараттық блок

8 минут (3 минут – мұғалімге

5 минут -оқушыға)

Тақтада:

1) жомарт-сараң

2)бай-кедей

3)еңбекқор-жалқау

Осы сөздер ішінен бір-бірімен байланысты жақсы сөздерді таңдау.

Егер кедейді таңдаса, аты жаман болғанымен, «кедейлік-кемдік емес».

Жомарт, бай, кедей, еңбекқор сөздерін пайдаланып, қысқа мәтін құрастыру.

Ертеде бай мен кедей көрші болыпты. Бай көрші тұратын кедейге көмектесіп, оны адам болуға үйретеді. Ол өзінің бай болу себебін түсіндіреді. Кедей көрші байға алғысын айтты.

Әңгімені және өлеңді оқып түсіндіру.

Доп, слайд

Сабақтың ортасы:

Логикалық тапсырмалар блогы:

(3минут – оқушыға)

Латын қарпімен жазу

Бай

Ақылды

Батыр

Батыл

жомарт

Қайратты

Дескриптор:

1-2 cөзді жазған оқушылар І топқа

3-4 cөзді жазған оқушылар ІІ топқа

5-6 cөзді жазған оқушылар ІІІ топқа

Бөлініп сараланып отырғызылады

Слайд

Жаттықтыру және білімді есепке алу блогы

(20 минут – оқушыға)

Топтық жұмыс «Ой қозғау» әдісі

І топ Тақырыпқа байланысты тест құрастыру.

ІІ топ. Әңгіме мен өленге байланысты бес жолды өлең құрастыру

ІІІ топ Интернет желісінен Атымтай жомарт туралы қосымша деректер жинақтау.

Дескриптор:


Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындап қорғап шығады. Топтарды «басбамақ» әдісі арқылы бағалап отырады

Слайд, кеспе қағаз. Ватман.

Интеллектуалдылық трейнинг блогы

(6 минут – оқушыға)

Кестені түсінгендері бойынша жұптық жұмыс.

Мәтіндегі жақсы сөз

Өлеңдегі жақсы сөз

Біздің таңданысымыз

Кейіпкер бейнесін ашатын мақал мәтел







Слайд

Сабақтың соңы:

Күтілетін нәтиже блогы

(3минут)

Бағалау: Қалыптастырушы.

Жинаған смайлктері арқылы бағалап шығу.

Үйге тапсырма: Миуалы ағаш . Мазмұндау.

Кері байланыс: «Плюс, минус, қызықты»

арқылы кері байланыс беру.

Стикер

Саралау – логикалық тапсырмалар мен жаттықтыру және білімді есепке алу блогытарында орындалады.

(А), (В), (С) деңгейлерінен тапсырмалар беріледі. Оқушының таңдау мүмкіндігі бар.

Әр тапсырма бойынша дискрипторлар дайындаймын. Дұрыс орындалған әрбір тапсырмаға 1 ұпай бере отырып, сабақтың соңында ұпайлар жиынтығына орай кері байланыс беремін. Мысалы:

«Өте жақсы» 85-100% ұпай жинағандарға;

«Жақсы» 65-84% ұпай жинағандарға;

«Жақсы бастама» 40-64% ұпай жинағандарға;

«Көмек қажет» 0-39% ұпай жинағандарға;

Дәптерге кері байланыс беріледі:.

Сергіту сәттері;

көз жаттығулары; сыныптағы ауаның, жарықтың, жылудың гигиеналық талаптарға сай болуы;

Қаламсаппен, қаламмен, сызғышпен жұмыс жасау барысында қауіпсіз ереже сақтау

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

қолжетімді ме?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?

Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?


Қорытынды бағамдау:

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Тексерілді:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.11.2018
747
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі