Ашық сабақ "Модель және модельдеу" 6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Модель және модельдеу" 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақта оқушыларға модель туралы және модельдеудің 4 кезеңі туралы айтып түсіндіріледі. Сабақ барысында кез-келген заттың моделі болатындығы туары түсіндіріліп кетеді. Бұл сабақта оқушылар мысалы, үйдің, жердің , ұшақтың, адамның ішкі құрлысы, ойыншықтардың және т.б.сол сияқты заттардың модельдерін бар екенін біледі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ: №13

Мектеп: №22 ЖОМ

Пәні: информатика

Күні: 07.12.2017ж

Мұғалімнің аты-жөні: М.Назарова

Сынып: 6 «В»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Модель және модельдеу

Сабақ негізделген оқу

мақсаты

Модель ұғымы және модельдеу туралы білімдерін қалыптастыру


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • модель және модельдеу ұғымын біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

  • модельдеудің негізгі кезеңдерін және олардың сипаттамасын ажырата алады

Кейбір оқушылар:

  • нысан модельін анықтайды, модельдерге мысал келтіреді



Тілдік мақсат

Оқушылар:

модель-нақты нысанды, құбылысты немесе үдрісті қарапайым етіп түсіндіреді.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

модель, модельдеу, модельдеу кезеңдері

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

1.Модель дегеніміз не?

2.Құбылыстын, үдерістен және нақты нысаннан модельдің айырмашылығы неде?

3.Модельдеудегі түпнұсқаның маңызы

4.Бір нысанның көптеген моделі болады, бұны қалай түсіндіресіңдер?

Талқылауға арналған тармақтар:

  1. «үстел» нысанын модельдеуге мысал келтіріңдер

  2. «найзағай» нысанын модельдеуге мысал келтіріңдер

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Модель сөзінің үш тілде аталуын білу

Алдыңғы тақырып

Алгоритм құрудың тәжірибелік жұмысы

Жоспар


Жоспарлаған

уақыт


Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі

жоспарланған жаттығулармен қатар

ескертпелерді жазыңыз)



Ресурстар


Басталуы

2 мин



Өткенді қайталау

5 минут


Ұймыдастыру кезеңі:

Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. «Ыстық алақан» әдісі бір-бірінің қолдарын ұстап оң алақандарын бір-бірінің үстіне қойып жылы лебіздерін білдіру арқылы ұйымдастырып, сыныпта ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру.

Сынып оқушыларын түс таңдау арқылы 2 топқа бөлемін.

Оқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін « Бос орынды толтыр» арқылы пысықтау.

Бос орынды толтыр.

1. Бірнеше рет қайталанатын әрекеттер тізбегі.......... деп аталады.
2. Блок - сызбада циклдік алгоритмнің шарты............. фигураға жазылады.
3. Шарт циклдік алгоритмнің.............. немесе соңында келуі мүмкін.
4. Алгоритм түрлері:................................................


Өзіңді тексер!

1.Қайсысы алгоритмге жатпайды?

А) сызықтық

В) бұйрықтық

С) тармақталу

Д) циклдік

2. Блок-сызбада алгоритміндегі енгізу-шығару мәліметтері қандай фигурамен беріледі?

А) эллипс (сопақша шеңбер)

В) тіктөрбұрыш

С) ромб

Д) параллелограмм

3.Блок-сызбада циклдік алгоритмнің шарты.......жазылады.

А) тіктөрбұрыш

В) ромбта

С) параллелограмда

Д) алтыбұрыш

4. Циклдік алгоритм дегеніміз:

А) алгоритмнің бірнеше рет қайталануы

В) іс-әрекеттің орындалуы қойылған шартқа тәуелді алгоритм

С) егер алгоритм тізбектеле орындалса

Д) алгоритмнің графикалық түсіндірілуі

5. Блок-сызбада алгоритмнің басы мен соңы қандай фигурамен беріледі

А) эллипс (сопақша шеңбер)

В) тіктөрбұрыш

С) ромб

Д) параллелограмм











Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері, үлестірме,




Ауызша кері байланыс беремін






тест жұмысы



Ортасы

15 минут















Практикалық жұмыс

10 минут


Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

«Модель және модельдеу»


Дескриптор

-Модель және моделдеудің анықтамасын алады;

-Модельдеудегі түпнұсқаның маңызын түсінеді;

-Модельдеу кезеңдерімен танысады;

-Модельге мысал келтіре алады;

Жаңа тақырыпты «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырмалар беріледі.

2 топқа берілген тақырыпты постер қорғауға ұсынамын.

Оқушылар:

1-топ: Модель және модельдеу

2-топ: Модельдің кезеңдері

Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады. Оқушылар берілген тақырыпты оқиды. Постер қорғайды. Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.


Оқушыларға деңгейлік практикалық тапсырманы орындауға беремін.

Компьютердегі тәжірибелік жұмыс

Оқулықтағы 77 бет

Тапсырма: Графикалық редактор құралдарының көмегімен сынып бөлмесінің моделін ұсыныңдар.

Оқушылар дәптерге және компьютерге практикалық тапсырманы орындайды.





http://bilimland.kz сайты


Оқулық, дәптер, компьютер

постер, маркер














Оқулық, дәптер, компьютер

Сабақтың соңы

5 мин


Оқушылардың өтілген тақырып бойынша алған білімдерін пысықтау үшін «http://bilimland.kz» сайтынан 2,3 жаттығулар қолданамын.




Тапсырма «Сәйкестендір»

Дескриптор

-Модель анықтамасын біледі;

-Модельдеу негізгі кезеңдерін біледі;

-Модельдерге мысал келтіре алады;


http://bilimland.kz сайтынан жаттығу орындау








Кері байланыс

3 минут


Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.


Үйге тапсырма: §13Модел және модельдеу

Түртіп алу әдісі арқылы кері байланыс аламын

V

білемін

-

білмеймін

+

үйрендім

?

сұрақ







Жиынтық бағалау парағы

Оқулық,

күнделік

Қосымша ақпарат: Информатика 6-сынып Арман-пв баспасы,

авторы Е.А. Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б. Қ. Әбенов 2014 жыл


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс




Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.









Қорытынды бағамдау.

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
768
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі