Ашық сабақ "Модель түрлері"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Модель түрлері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Модель туралы жазылған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оқушылармен ең алдымен психологиялық  дайындық  жасап алып, сабағыма кірістім. , сабағымды бастарда:

          Сәлеметсіздер,  ме ?

•         Көңіл- күйлеріңіз  қалай?

•         Топтасып, жұптасып, жеке жұмыс істеуге дайынсыздар ма ?

•         Сабақ бастауға дайынсыздар ма?

•         Үйренуге дайынсыздар ма?

•         Жаңалыққа дайынсыздар ма?

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру: Оқушылармен амандасу, оқушыларды түгендеу, тақтаның тазалығын қадағалау,

оқу құралдарын түгендеу, назарларын сабаққа аудару.

Оқушыларды екі топқа бөліп отырғызу. І топ – Калькулятор, ІІ топ – Блокнот. Әр топтың басшылары сайланады. Сұрақтарға жауап беріп, тапсырмаларды тиянақты орындаған оқушыларға 1 фишкадан беріліп отырады. Сабақ соңында ең көп фишка жинаған оқушыларды бағалаймыз.

Сергіту сәті. «Кім жылдам?» деп аталады. Оқушылар сергіту сәтінде біз сендердің есте сақтау қабілеттерінді анықтау үшін 3, 13, 33 сандарын пайдаланып ойын жаттығуын орындаймыз.3 санын атағанда қолымызды алға созамыз, 13 санын атағанда қолымызда жоғары көтереміз, 33 санын атағанда қолымызды төмен түсіреміз. Сандардың орны ауыстырып аталып,жылдам айтылады.

Сабақты қортындылау. Эдвард де Бононың ойды жеделдету әдісін пайдала отырып,

оқушыларға тапсырма беру.

- Оқушылар бүгінгі тақырып Калькулятор мен Блокнот болғандықтан екі топ өздеріңіз

қалайтын осы құралдарды болашақта қалай елестетесіздер? Сіздер үшін қандай қызмет

атқарғағанын қалайсыздар?Идеяларыңызды қағаз бетіне түсіріп, оны қорғап шығасыздар.

Жобаны сызуға 5 минут және қарғауға да 5 минут уақыт беріледі.

Екі топ өз топтарының атына сәйкес жаңа жоба жасап, тың идеяларын ортаға салады. Яғни жобаларын қорғап шығады. Жоба қорғаған топқа келесі топ өздерінің пікір, ұсыныстарын айтады. Тақтаға көңіл – күйді білдіретін смайликтер ілінеді. Сол смайликтер астына топбасшыларының белгі қоюы арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлерін білдіреді.

V. «Ойнайық та, ойлайық» аялдамасы (сергіту сәті)

Экраннан бірдей екі сурет көрсетіледі. Оқушылар екі суреттің бір-бірінен 10 айырмашылығын табулары керек.


VІ. Сабақты қорындылау

Үйге тапсырма беру











Picture 3 Picture 3 Picture 3 Picture 3 Picture 3 Picture 3


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
546
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі