Оқушылармен ең алдымен психологиялық
дайындық жасап алып, сабағыма кірістім. , сабағымды
бастарда:
Сәлеметсіздер, ме
?
• Көңіл- күйлеріңіз
қалай?
• Топтасып, жұптасып, жеке жұмыс істеуге
дайынсыздар ма ?
• Сабақ бастауға дайынсыздар
ма?
• Үйренуге дайынсыздар
ма?
• Жаңалыққа дайынсыздар
ма?
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру: Оқушылармен амандасу, оқушыларды түгендеу,
тақтаның тазалығын қадағалау,
оқу
құралдарын түгендеу, назарларын сабаққа аудару.
Оқушыларды екі топқа бөліп отырғызу. І топ –
Калькулятор, ІІ топ – Блокнот. Әр топтың басшылары сайланады. Сұрақтарға жауап беріп,
тапсырмаларды тиянақты орындаған оқушыларға
1 фишкадан беріліп отырады. Сабақ соңында ең көп
фишка жинаған оқушыларды бағалаймыз.
Сергіту сәті. «Кім жылдам?» деп аталады. Оқушылар сергіту
сәтінде біз сендердің есте сақтау қабілеттерінді анықтау үшін 3, 13, 33 сандарын
пайдаланып ойын жаттығуын орындаймыз.3 санын атағанда қолымызды
алға созамыз, 13 санын атағанда қолымызда жоғары көтереміз,
33 санын атағанда қолымызды төмен түсіреміз.
Сандардың орны ауыстырып аталып,жылдам айтылады.
Сабақты қортындылау.
Эдвард де Бононың ойды жеделдету әдісін пайдала
отырып,
оқушыларға тапсырма беру.
-
Оқушылар бүгінгі тақырып Калькулятор мен Блокнот болғандықтан екі
топ өздеріңіз
қалайтын осы құралдарды болашақта қалай
елестетесіздер? Сіздер үшін қандай қызмет
атқарғағанын қалайсыздар?Идеяларыңызды қағаз
бетіне түсіріп, оны қорғап шығасыздар.
Жобаны сызуға 5 минут және қарғауға да 5 минут
уақыт беріледі.
Екі
топ өз топтарының атына сәйкес жаңа жоба жасап, тың идеяларын
ортаға салады. Яғни жобаларын қорғап шығады. Жоба қорғаған топқа
келесі топ өздерінің пікір, ұсыныстарын айтады.
Тақтаға көңіл – күйді
білдіретін смайликтер ілінеді. Сол смайликтер астына
топбасшыларының белгі қоюы арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлерін
білдіреді.
V. «Ойнайық та, ойлайық»
аялдамасы (сергіту сәті)
Экраннан бірдей екі сурет
көрсетіледі. Оқушылар екі суреттің бір-бірінен 10 айырмашылығын
табулары керек.
VІ. Сабақты
қорындылау
Үйге тапсырма
беру