|
Бөлім: |
|
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сабақ |
|
|||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Модуль таңбасы бар квадрат теңдеулерді шешу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
8.2.2.5
|
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақ тақырыбы, мақсатымен таныстырылады. Мұғалім жалпы сыныппен бірге талдай отырып түсіндіреді. Алдымен модульдің анықтамасын еске түсіру үшін оқушыларға ойлануға уақыт беру керек, кейін анықтаманы еске түсіріп, тақтада көрсетіледі, оқушылар дәптерге жазады:
1-тәсіл санның модулінің анықтамасы арқылы: 1. Модуль таңбасынан құтылу, ол үшін теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесінің жиынтығын жазу:
2. Алынған квадрат теңдеулерді шешу. 3. Түбірлерді тексеру (теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелерін шешу). 4. Жауапты жазу. Мысалы:
Шешуі.
Квадрат теңдеулерді шешеміз:
Шыққан түбірлер
жүйедегі теңсіздіктерді қанағаттандырады, олай болса теңдеудің
жауабы: 2-тәсіл жаңа айнымалы енгізу арқылы:
3.
4. Шыққан
түбірлерді Жоғарыдағы теңдеуді осы әдіспен шығарып көріңіздер.
Жауабы: Оқушылар өздіктерінен шығарады, кейін тақтада шешу жолының рәсімделуі көрсетіледі. |
Оқушылар амандасып, |
Смайликтер арқылы бағалау |
|
||
|
Сабақтың ортасы |
Жұптық жұмыс Оқушылардың аттары жазылған таяқшалар арқылы кез келген ретпен оқушылар 4 түрлі жұптарға бөлінеді. Әрбір жұпқа 1 тапсырмадан беріледі, олар шығарып болған соң өздерінің есептерін шығарған басқа жұппен бірігіп шешімдерін талдайды, кейін жұп нөмірлі жұптар мен тақ нөмірлі жұптар есептерін алмасады, шығарып болған соң қайта бірігіп жауаптарын салыстырады. 1 – жұп Анықтама бойынша теңдеуді шешіңдер:
2 – жұп Жаңа айнымалы енгізу арқылы теңдеуді шешіңдер:
3 – жұп Анықтама бойынша теңдеуді шешіңдер:
4-жұп Жаңа айнымалы енгізу арқылы теңдеуді шешіңдер:
Жалпы сыныпқа ұсынылатын тапсырма:
Модульдің анықтамасын пайдаланып, теңдеуді шешіңіз:
Модульдің
анықтамасын пайдаланып, теңдеуді шешіңіз:
|
|
|
|
||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Сабақты қорытындалау 5 оқушыдан топтарға бөлінеді. Әрқайсысына рефлексия қағазы таратылады. Әрбір оқушы өз тобындағы кез келген оқушыға 1 сұрақ қою арқылы кестені толтырады.
Үй тапсырмасы: Теңдеулерді шешіңіз:
Өрнекті ықшамдаңыз:
|
Сабаққа кері байланыс беріледі |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. Модуль таңбасы бар квадрат теңдеулерді шешу. 8 сынып
Ашық сабақ. Модуль таңбасы бар квадрат теңдеулерді шешу. 8 сынып
|
Бөлім: |
|
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сабақ |
|
|||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Модуль таңбасы бар квадрат теңдеулерді шешу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
8.2.2.5
|
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің оқу іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасып, түгелдеу. Сабақ тақырыбы, мақсатымен таныстырылады. Мұғалім жалпы сыныппен бірге талдай отырып түсіндіреді. Алдымен модульдің анықтамасын еске түсіру үшін оқушыларға ойлануға уақыт беру керек, кейін анықтаманы еске түсіріп, тақтада көрсетіледі, оқушылар дәптерге жазады:
1-тәсіл санның модулінің анықтамасы арқылы: 1. Модуль таңбасынан құтылу, ол үшін теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесінің жиынтығын жазу:
2. Алынған квадрат теңдеулерді шешу. 3. Түбірлерді тексеру (теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелерін шешу). 4. Жауапты жазу. Мысалы:
Шешуі.
Квадрат теңдеулерді шешеміз:
Шыққан түбірлер
жүйедегі теңсіздіктерді қанағаттандырады, олай болса теңдеудің
жауабы: 2-тәсіл жаңа айнымалы енгізу арқылы:
3.
4. Шыққан
түбірлерді Жоғарыдағы теңдеуді осы әдіспен шығарып көріңіздер.
Жауабы: Оқушылар өздіктерінен шығарады, кейін тақтада шешу жолының рәсімделуі көрсетіледі. |
Оқушылар амандасып, |
Смайликтер арқылы бағалау |
|
||
|
Сабақтың ортасы |
Жұптық жұмыс Оқушылардың аттары жазылған таяқшалар арқылы кез келген ретпен оқушылар 4 түрлі жұптарға бөлінеді. Әрбір жұпқа 1 тапсырмадан беріледі, олар шығарып болған соң өздерінің есептерін шығарған басқа жұппен бірігіп шешімдерін талдайды, кейін жұп нөмірлі жұптар мен тақ нөмірлі жұптар есептерін алмасады, шығарып болған соң қайта бірігіп жауаптарын салыстырады. 1 – жұп Анықтама бойынша теңдеуді шешіңдер:
2 – жұп Жаңа айнымалы енгізу арқылы теңдеуді шешіңдер:
3 – жұп Анықтама бойынша теңдеуді шешіңдер:
4-жұп Жаңа айнымалы енгізу арқылы теңдеуді шешіңдер:
Жалпы сыныпқа ұсынылатын тапсырма:
Модульдің анықтамасын пайдаланып, теңдеуді шешіңіз:
Модульдің
анықтамасын пайдаланып, теңдеуді шешіңіз:
|
|
|
|
||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Сабақты қорытындалау 5 оқушыдан топтарға бөлінеді. Әрқайсысына рефлексия қағазы таратылады. Әрбір оқушы өз тобындағы кез келген оқушыға 1 сұрақ қою арқылы кестені толтырады.
Үй тапсырмасы: Теңдеулерді шешіңіз:
Өрнекті ықшамдаңыз:
|
Сабаққа кері байланыс беріледі |
|
|||
шағым қалдыра аласыз




























