Оқушылармен
амандасып, түгелдеу.
Сабақ тақырыбы,
мақсатымен таныстырылады.
Мұғалім жалпы
сыныппен бірге талдай отырып түсіндіреді. Алдымен модульдің
анықтамасын еске түсіру үшін оқушыларға ойлануға уақыт беру керек,
кейін анықтаманы еске түсіріп, тақтада көрсетіледі, оқушылар
дәптерге жазады:
теңдеуін
шешудің екі түрлі тәсілін
қарастырамыз.
1-тәсіл санның
модулінің анықтамасы
арқылы:
1. Модуль таңбасынан
құтылу, ол үшін теңдеулер мен теңсіздіктер жүйесінің жиынтығын
жазу:
2. Алынған квадрат теңдеулерді
шешу.
3. Түбірлерді
тексеру (теңдеулер мен теңсіздіктер жүйелерін
шешу).
4. Жауапты
жазу.
Мысалы:
0 теңдеуін
шешіңіз.
Шешуі.
Квадрат теңдеулерді
шешеміз:
Шыққан түбірлер
жүйедегі теңсіздіктерді қанағаттандырады, олай болса теңдеудің
жауабы:
2-тәсіл жаңа
айнымалы енгізу арқылы:
алмастыруын
енгіземіз.
екенін ескереміз.
(Неге?)
3. жүйесін
шешеміз.
4. Шыққан
түбірлерді алмастыруына қойып
, -ті
табамыз.
Жоғарыдағы теңдеуді
осы әдіспен шығарып
көріңіздер.
0
Жауабы:
Оқушылар
өздіктерінен шығарады, кейін тақтада шешу жолының рәсімделуі
көрсетіледі.
|