Материалдар / Ашық сабақ. Монеталар мен қағаз ақшалар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Монеталар мен қағаз ақшалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Пәні: Математика Бөлім: Дені саудың-жаны сау Тақырыбы: Монеталар мен қағаз ақшалар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Тамыз 2024
112
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді: С.Ж.Калназарова

Білім беру ұйымының атауы

«№36 қазақ орта мектебі» КММ

Пәні:

Математика

Бөлім:

Дені саудың жаны сау

Педагогтің аты-жөні:

Хасенова Ф.Қ.

Күні:

07.02.2023

Сынып:

2 «Г»

Тақырыбы

82. Монеталар мен қағаз ақшалар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.3.6. 50 тг, 100 тг монеталарды, 200 теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажырату және түрліше төлем жасау.

Сабақтың мақсаты

50 тг, 100 тг, 200 теңгелік монеталарды, 500 теңгелік купюраны ажыратады, ұсағырақ монеталармен әртүрлі нұсқада майдалайды.


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1 минут


I.Ұйымдастыру.

Сәлемдесу. Психологиялық дайындық

Қане, біздер ойлайық,

Ойымызды жинайық.

Қандай есеп болса да,

Шешпей оны қоймайық.


1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

2. Өлең шумағын айтады.

Жарайсыңдар!

И/б тақта


Слайд

2 минут






4минут

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:

7- тапсырма. Өрнектердің мәнін тап.

8*5=40 45:5=9

400 : 5=80 20 мин · 5=100мин 25 кг : 5=5кг 5*5=25


Өткен сабақты пысықтау.

«Spiner әдісі» арқылы сұрақ-жауап.

«Spinner» әдісі бойынша,сұрақ-жауап арқылы алдыңғы білімге шолу жасау

1.Көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні...(өзгермейді)

2.Кез-келген санды 1-ге көбейткенде шығатын санды көрсетіңіз( сол санның өзі)

3.Санды екіге көбейту үшін нені еске түсіру керек екенін көрсетіңіз(бірдей сандардың қосындысын)

4.Санды нөлге көбейткенде шығатын санды көрсетіңіз ( нөл )

5.Мәндері бірдей болатын көбейтінділерді көрсетіңіз(2х3 және 3х2)

6.Мәндері өзара тең болмайтын көбейтінділерді көрсетіңіз(5х2 және 5х3)

7.Қай санды өзіне өзі қосқанда да, көбейткенде де нәтиже бірдей болады? (нөл)


ІІІ.Ой қозғау

Оқушыларды 4 топқа бөлу.

Балаларға әртүрлі елдердің қағаз ақшалары таратылады.

1-топ «Теңге»

2-топ «Еуро»

3-топ «Рубль»

4-топ «АҚШ доллары»


1.Доллар қай елдің валютасы?

2.Қ.Р ұлттық валютасын ата?

3.Еуро қай ұлттың валютасы?

4. Рубль қай елдің валютасы?

5.Басқада қандай қағаз ақшаларды білеміз? Қазақстанның монеталары мен қағаз ақшаларында жазылған сандарды ата.

(берілген сұрақтар бойынша әр топ өз жауаптарын айтады?)

Валюта-Қазақстан «рубльдік» зонадан 1993 жылы қараша айында шықты, 1993 жылы 15 қарашада ұлттық валюта «теңге» болып енгізілді.
Қазақ елінің төл теңгесі қағаз ақша және монета түрінде болатындығын айтып түсіндіру. Әрбір монеталардың ( 1 теңге, 2 теңге, 5 теңге, 10 теңге, 20 теңге, 50 теңге, 100 теңге), қағаз ақша ( 200 теңге, 500 теңге, 1000 теңге, 2000 теңге, 5000 теңге, 10000 теңге) екендігі айтып түсіндіріледі.



Есепті шығарып келеді.

Жауаптарын салыстырады




Оқушылар сұрақтарға белсене жауап береді.












 Америка Құрама ШтаттарыныңКанаданың (Канада доллары), Аустралияның (Аустралия доллары) мемлекеттік қазыналық билеті. Басқа елдерде де (Жаңа ЗеландияЛиберияЭфиопияМалайзияСингапурГайанаЯмайкаТобаго және ГондурасГонконг) қолданылады. 



Еуро (символы: €, банк кодыEUR) — Еуропа Одағындағы 19 елдің (АустрияБельгияГерманияГрекияИрландияИспанияИталияКипрЛатвияЛитваЛюксембургМальтаПортугалияНидерландСловенияСловакияФинляндияФранцияЭстония) ресми валютасы. Сондай-ақ еуро 9 мемлекеттің, соның ішінде Еуропада орналасқан 7 мемлекеттің ұлттық валютасы болып табылады. Алайда, Еуропалық одақтың қатысушыларына қарағанда, осы 9 мемлекет Еуропалық орталық банктің ақша-несие саясатына әсер ете алмайды және өз өкілдерін олардың жетекші органдарына бағыттай алмайды.


Топқа қойылған әр сұрақтарға оқушылар жауап береді.




Ауызша мадақтау





Жарайсың!


Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді.

















Сұраққа жауап берген әр топқа ақша беріліп отырады.


Тақта







Wordwall

Слайд



















И/б тақта


Слайд























Сабақтың ортасы

Білу.

6 минут
















4минут











4минут







3минут










1 минут



3 минут










3 минут





3 минут





3минут












Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын.

III. Жаңа тақырып.

  • Балалар бүгінгі тақырыбымызды

ашу үшін сіздерге бір бейнематериал ұсынғым келіп тұр. Қанекей, бәріміз экранға назар аударайық.

  • Балалар бейнематериалдан біз кімді көрдік? Иә, балалар, бұл біздің сыныптасымыз Дінмұханбет.

  • Дінмұханбет не істеді?

  • Дінмұханбеттің алған заттарына назар аударайықшы.

  • Сатып алынған оқу құралының жалпы бағасы қанша теңге болды?


Сонымен балалар біздің бүгінгі тақырып монеталар мен қағаз ақшалар.


Бейнематериалды көрсетемін.

Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс.

1-тапсырма. Көбейту мен бөлуді орында

50*2=5онд. * 2=10онд=100

200*3=2жүзд.*3=6 жүзд=600

400:5=40онд:5=8онд.=80


100*5=1 жүзд*5=5 жүзд=500

300:6=30онд.:6=5онд=50

600:3=6 жүзд:3=2 жүзд=200


2-тапсырма.

1, 2, 5, 10, 20,50, 100,200, 500, 1000, 2000, 5000, 10000, 20000

20000, 10000, 5000, 2000, 1000,500, 200, 100, 50, 20, 10, 5, 2, 1.


Топтық жұмыс.

3-тапсырма. Әр топқа әр түрлі суммадағы ақшаны ұсақтаудың түрлі нұсқаларын жазады.

200 тг+100тг+100тг+100тг=500тг

100тг+100тг+100тг+100тг+100тг=500тг

100тг+100тг+100тг+100тг+50тг+50тг=500тг

200тг+200тг+50тг+50тг=500тг

200тг+100тг+100тг+50тг+50тг=500тг


Сергіту сәті

Доппен сергіту


Рөлдік ойын «Дүкен»

4-тапсырма. Есепті шығар

Май 500-тг

Кәмпит-200тг

Нан – 100тг

Жасады-?тг

Ш:500+200+100=800 тг

Ж: Азамат анасы екеуі 800теңгеге сауда жасады.


5-тапсырма.

20тг+50тг=70тг 20тг+(100тг-80тг)=40тг

100тг-50тг=50тг 50тг-(50тг-20тг)=20тг

50тг*2=100тг 10тг:2=5тг


Жұптық жұмыс

6-тапсырма. Жұптас, бөліс әдісі.

400тг = 400тг 600тг>700тг-200тг

500тг > 300тг 100тг+900тг>900тг


Жеке жұмыс.

7-тапсырма.

20 тг+20тг+20тг+20тг+20тг=100тг

10тг+10тг+10тг+10тг+10тг+10тг+10тг+10тг+10тг+10тг=100тг

50тг+50тг=100тг


50тг+20тг+20тг+10тг=100тг

20тг+20тг+20тг+20тг+10тг+10тг=100тг

50тг+20тг+10тг+10тг+10тг=100тг

50тг+10тг+10тг+10тг+10тг+10тг=100тг


9-тапсырма.

Болды-500тг*2

3л су – 200тг

9л-?тг

Қайтарады-?тг

Ш: 500тг*2=1000тг

200тг*3=600тг

1000тг-600тг=400тг

Ж: 9л суды 600теңгеге сатып алады. Сатушы 400теңге қайтаруы тиіс


Қосымша ақпарат.

«Теңге»сөзі түріктің «денге» немесе «танга»деген күміс

тиындарының атауынан шыққан.

Оқушылар қойылған сұраққа жауап береді.







Жаңа тақырыппен танысады.








Көбейту

мен бөлуді орындайды.

Тақтаға шығарады.





Ақшалардың құнын білдіретін сандарды алдымен өсу ретімен, содан соң кему ретімен жазады.


монеталармен әртүрлі нұсқада ұсақтайды





Сергіту сәтін іс-қимылмен көрсетеді.


Есепті шығарып, жауабын табады



Толық ондықтармен қосу, азайту және салыстыру амалдарын орындайды.


Салыстырады






Есепті шығарып, жауабын табады


Купюраны ажыратады, төлем жасайды





















Дескриптор:

1. көбейту

мен бөлуді орындайды.






Дескриптор:

1. Әр түрлі монета мен ақшаны таңдау арқылы тақтаға шығып, А3 қағазға жабыстыру арқылы көрсетеді.



Дескриптор:

1. 500 теңгелік купюраны ажыратады, ұсағырақ монеталармен әртүрлі нұсқада ұсақтайды.




Дескриптор:

Есепті шығарады.







Дескриптор:

Толық ондықтармен қосу, азайту және салыстыру амалдарын орындайды.


Дескриптор:

1.Салыстырады.


Дескриптор:

50 тг, 100 тг, 200 теңгелік монеталарды, 500 теңгелік купюраны ажыратады, төлем жасайды.1б


Дескриптор:

Есепті шығарады.


Оқулық









И/б тақта


Слайд





































Сабақтың соңы

1 минут




1 мин


1 мин

IV.Сабақты қорытындылау.

«Дұрыс және бұрыс тұжырымдар»  тәсілі

Теңге дегеніміз не?
— Ақшада не бейнеленген?
— Ақшаның қалай ұстауымыз керек?
— Ақша қалай келеді?      

Үй тапсырма : 8-тапсырма


Оқушылардың білімін бағалау

Рефлексия.Банкомат «Құнды пікір»

Банк карточкасы арқылы оқушылар таңдайды.


Есепті шығарады



Үй тапсырма

сын жазады


Кері байланыс жасайды

Дескриптор:Сұрақтарға жауап береді.



Мадақтау сөздерін айту


Баллдар жиынтығын қою



Үлестірме қағаз

Кесте










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!