Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Монеталар мен қағаз ақшалар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітілді: С.Ж.Калназарова
Білім беру ұйымының атауы |
«№36 қазақ орта мектебі» КММ |
||||
Пәні: |
Математика |
||||
Бөлім: |
Дені саудың жаны сау |
||||
Педагогтің аты-жөні: |
Хасенова Ф.Қ. |
||||
Күні: |
07.02.2023 |
||||
Сынып: |
2 «Г» |
||||
Тақырыбы |
82. Монеталар мен қағаз ақшалар |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.1.3.6. 50 тг, 100 тг монеталарды, 200 теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажырату және түрліше төлем жасау. |
||||
Сабақтың мақсаты |
50 тг, 100 тг, 200 теңгелік монеталарды, 500 теңгелік купюраны ажыратады, ұсағырақ монеталармен әртүрлі нұсқада майдалайды. |
||||
|
Сабақтың барысы |
||||
Сабақтың жоспар-ланған кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 1 минут |
I.Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Психологиялық дайындық Қане, біздер ойлайық, Ойымызды жинайық. Қандай есеп болса да, Шешпей оны қоймайық. |
1.Мұғаліммен сәлемдеседі. 2. Өлең шумағын айтады. |
Жарайсыңдар! |
И/б тақта Слайд |
|
2 минут 4минут |
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру: 7- тапсырма. Өрнектердің мәнін тап. 8*5=40 45:5=9 400 : 5=80 20 мин · 5=100мин 25 кг : 5=5кг 5*5=25 Өткен сабақты пысықтау. «Spiner әдісі» арқылы сұрақ-жауап.
«Spinner» әдісі бойынша,сұрақ-жауап арқылы алдыңғы білімге шолу жасау 1.Көбейткіштердің орнын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні...(өзгермейді) 2.Кез-келген санды 1-ге көбейткенде шығатын санды көрсетіңіз( сол санның өзі) 3.Санды екіге көбейту үшін нені еске түсіру керек екенін көрсетіңіз(бірдей сандардың қосындысын) 4.Санды нөлге көбейткенде шығатын санды көрсетіңіз ( нөл ) 5.Мәндері бірдей болатын көбейтінділерді көрсетіңіз(2х3 және 3х2) 6.Мәндері өзара тең болмайтын көбейтінділерді көрсетіңіз(5х2 және 5х3) 7.Қай санды өзіне өзі қосқанда да, көбейткенде де нәтиже бірдей болады? (нөл)
ІІІ.Ой қозғау Оқушыларды 4 топқа бөлу. Балаларға әртүрлі елдердің қағаз ақшалары таратылады. 1-топ «Теңге» 2-топ «Еуро» 3-топ «Рубль» 4-топ «АҚШ доллары»
1.Доллар қай елдің валютасы? 2.Қ.Р ұлттық валютасын ата? 3.Еуро қай ұлттың валютасы? 4. Рубль қай елдің валютасы? 5.Басқада қандай қағаз ақшаларды білеміз? Қазақстанның монеталары мен қағаз ақшаларында жазылған сандарды ата. (берілген сұрақтар бойынша әр топ өз жауаптарын айтады?)
Валюта-Қазақстан
«рубльдік» зонадан 1993 жылы қараша айында шықты, 1993 жылы 15
қарашада ұлттық валюта «теңге» болып
енгізілді. |
Есепті шығарып келеді. Жауаптарын салыстырады Оқушылар сұрақтарға белсене жауап береді.
Америка Құрама Штаттарының, Канаданың (Канада доллары), Аустралияның (Аустралия доллары) мемлекеттік қазыналық билеті. Басқа елдерде де (Жаңа Зеландия, Либерия, Эфиопия, Малайзия, Сингапур, Гайана, Ямайка, Тобаго және Гондурас, Гонконг) қолданылады.
Еуро (символы: €, банк коды: EUR) — Еуропа Одағындағы 19 елдің (Аустрия, Бельгия, Германия, Грекия, Ирландия, Испания, Италия, Кипр, Латвия, Литва, Люксембург, Мальта, Португалия, Нидерланд, Словения, Словакия, Финляндия, Франция, Эстония) ресми валютасы. Сондай-ақ еуро 9 мемлекеттің, соның ішінде Еуропада орналасқан 7 мемлекеттің ұлттық валютасы болып табылады. Алайда, Еуропалық одақтың қатысушыларына қарағанда, осы 9 мемлекет Еуропалық орталық банктің ақша-несие саясатына әсер ете алмайды және өз өкілдерін олардың жетекші органдарына бағыттай алмайды.
Топқа қойылған әр сұрақтарға оқушылар жауап береді. |
Ауызша мадақтау Жарайсың! Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді.
Сұраққа жауап берген әр топқа ақша беріліп отырады. |
Тақта Wordwall Слайд И/б тақта Слайд |
|
Сабақтың ортасы Білу. 6 минут 4минут 4минут 3минут 1 минут 3 минут 3 минут 3 минут 3минут |
Оқушыларды оқу мақсаты және бағалау критерийімен таныстырамын. III. Жаңа тақырып.
ашу үшін сіздерге бір бейнематериал ұсынғым келіп тұр. Қанекей, бәріміз экранға назар аударайық.
Сонымен балалар біздің бүгінгі тақырып монеталар мен қағаз ақшалар. Бейнематериалды көрсетемін. Білу және түсіну Оқулықпен жұмыс. 1-тапсырма. Көбейту мен бөлуді орында 50*2=5онд. * 2=10онд=100 200*3=2жүзд.*3=6 жүзд=600 400:5=40онд:5=8онд.=80 100*5=1 жүзд*5=5 жүзд=500 300:6=30онд.:6=5онд=50 600:3=6 жүзд:3=2 жүзд=200 2-тапсырма. 1, 2, 5, 10, 20,50, 100,200, 500, 1000, 2000, 5000, 10000, 20000 20000, 10000, 5000, 2000, 1000,500, 200, 100, 50, 20, 10, 5, 2, 1. Топтық жұмыс. 3-тапсырма. Әр топқа әр түрлі суммадағы ақшаны ұсақтаудың түрлі нұсқаларын жазады. 200 тг+100тг+100тг+100тг=500тг 100тг+100тг+100тг+100тг+100тг=500тг 100тг+100тг+100тг+100тг+50тг+50тг=500тг 200тг+200тг+50тг+50тг=500тг 200тг+100тг+100тг+50тг+50тг=500тг Сергіту сәті Доппен сергіту Рөлдік ойын – «Дүкен» 4-тапсырма. Есепті шығар Май 500-тг Кәмпит-200тг Нан – 100тг Жасады-?тг Ш:500+200+100=800 тг Ж: Азамат анасы екеуі 800теңгеге сауда жасады. 5-тапсырма. 20тг+50тг=70тг 20тг+(100тг-80тг)=40тг 100тг-50тг=50тг 50тг-(50тг-20тг)=20тг 50тг*2=100тг 10тг:2=5тг Жұптық жұмыс 6-тапсырма. Жұптас, бөліс әдісі. 400тг = 400тг 600тг>700тг-200тг 500тг > 300тг 100тг+900тг>900тг Жеке жұмыс. 7-тапсырма. 20 тг+20тг+20тг+20тг+20тг=100тг 10тг+10тг+10тг+10тг+10тг+10тг+10тг+10тг+10тг+10тг=100тг 50тг+50тг=100тг 50тг+20тг+20тг+10тг=100тг 20тг+20тг+20тг+20тг+10тг+10тг=100тг 50тг+20тг+10тг+10тг+10тг=100тг 50тг+10тг+10тг+10тг+10тг+10тг=100тг 9-тапсырма. Болды-500тг*2 3л су – 200тг 9л-?тг Қайтарады-?тг Ш: 500тг*2=1000тг 200тг*3=600тг 1000тг-600тг=400тг Ж: 9л суды 600теңгеге сатып алады. Сатушы 400теңге қайтаруы тиіс Қосымша ақпарат. «Теңге»сөзі түріктің «денге» немесе «танга»деген күміс тиындарының атауынан шыққан. |
Оқушылар қойылған сұраққа жауап береді. Жаңа тақырыппен танысады. Көбейту мен бөлуді орындайды. Тақтаға шығарады. Ақшалардың құнын білдіретін сандарды алдымен өсу ретімен, содан соң кему ретімен жазады. монеталармен әртүрлі нұсқада ұсақтайды Сергіту сәтін іс-қимылмен көрсетеді. Есепті шығарып, жауабын табады Толық ондықтармен қосу, азайту және салыстыру амалдарын орындайды. Салыстырады Есепті шығарып, жауабын табады Купюраны ажыратады, төлем жасайды |
Дескриптор: 1. көбейту мен бөлуді орындайды. Дескриптор: 1. Әр түрлі монета мен ақшаны таңдау арқылы тақтаға шығып, А3 қағазға жабыстыру арқылы көрсетеді. Дескриптор: 1. 500 теңгелік купюраны ажыратады, ұсағырақ монеталармен әртүрлі нұсқада ұсақтайды. Дескриптор: Есепті шығарады.
Дескриптор: Толық ондықтармен қосу, азайту және салыстыру амалдарын орындайды. Дескриптор: 1.Салыстырады. Дескриптор: • 50 тг, 100 тг, 200 теңгелік монеталарды, 500 теңгелік купюраны ажыратады, төлем жасайды.1б Дескриптор: Есепті шығарады. |
Оқулық И/б тақта Слайд |
|
Сабақтың соңы 1 минут 1 мин 1 мин |
IV.Сабақты қорытындылау. «Дұрыс және бұрыс тұжырымдар» тәсілі —
Теңге дегеніміз не? Үй тапсырма : 8-тапсырма
Оқушылардың білімін бағалау Рефлексия.Банкомат «Құнды пікір» Банк карточкасы арқылы оқушылар таңдайды. |
Есепті шығарады
Үй тапсырма сын жазады
Кері байланыс жасайды |
Дескриптор:Сұрақтарға жауап береді.
Мадақтау сөздерін айту
Баллдар жиынтығын қою |
Үлестірме қағаз Кесте
|