Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:2в Моңғолдар

    Сынып:6

    №57 жалпы орта білім беретін мектеп

    Мұғалімнің аты-жөні: Мирсалимова Шахноза Алимжановна


    Сабақтың тақырыбы:


    Моңғолдардың жорықтары Еуразия саяси картасын қалай өзгертті

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.3.2.5.– ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау.

    Сабақтың мақсаты:


    Барлық оқушылар: Моңғол шапқыншылықтары кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау.

    Оқушылардың басым бөлігі: Моңғол шапқыншылықтары кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін сипаттау.

    Кейбір оқушылар:

    Моңғол шапқыншылығы кезіндегі халықаралық қатынастардың салдарын анықтау, түсіну.

    Бағалау критерийі:

    Монғол шапқыншылықтары кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін біледі.

    Тілдік мақсаттар:

    Тірек сөздер:нояндар,нокерлер,ұлан,Юань,Алтын Орда.

    Талқылауға арналған сұрақтар;

    1. Моңғол шапқыншылықтарының нәтижесінде Еуразияның саяси картасында қандай өзгерістер орын алды.?

    2.Халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін атаңыз.

    Құндылықтарға баулу:

    Оқушыларды патриотизм, азаматтық жауапкершілік ашықтық және ынтымақтастыққа баулу.

    Пәнаралық байланыс:

    География,Қазақстан тарихы.

    Алдыңғы білім:

    Моңғолдардар әлемдік империяны қалай құрды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері.

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы:


    Басталуы

    5 минут








    9 мин

















    Сабақтың ортасы:

    21 мин















    12 мин











































































































































    5 мин
























    4 мин

    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлемдесу.

    «Шаттық шеңбері». Әр-бір оқушы өз аттарын әдемі бір затқа теңейді.


    «Мозайка» әдісі арқылы оқушыларды 4 топқа біріктіремін.

    1-топ. Юань империясы

    2-топ. Алтын-Орда мемлекеті

    3-топ. Шағатай мемлекеті

    4-топ. Хулагу мемлекеті


    ІІ. Үй тапсырмасы: «10 сұрақ» әдісін пайдалана отырып, жылдам әрі тиімді жолмен үй тапсырмасын қалай меңгергенін анықтаймын.

    1. Моңғол империясының ең жоғары әміршісі

    2. Шынғысхан ұрпақтарының империялық жиналысы қалай аталады?

    3. Жазбаша құқықтық нормалармен заң ережелері қай жерде жазылған?

    4. 1236 жыл моңғолдардың батысқа жорығын кім басқарды?

    5. Бату Рязань және Мәскеу қалаларын қашан алды?

    6. Моңғолдар Еуропаның қай елдеріне шапқыншылық жорықтарын жасады?

    7. Орыс жерінде моңғол -татар үстемдігі орнаған жылдарды атаңыз

    8. Моңғолдардың ұлан -байтақ жерді басып алу себебі?

    9. Моңғолдардың негізгі қаруы.

    10. Моңғолдардың шығысқа жорығын кім басқарды?


    ІІІ. Бейнефильм:Шыңғысхан жорықтары туралы бейнефильмнен қысқаша үзінді көрсетіледі.

    Бейнефильмге байланысты сұрақтар:

    1. Моңғолдардың жеңіске жету себептерін айтыңыз

    2. Моңғол империясы ыдырауының негізінде Еуразияда қалыптасқан мемлекеттерді анықтаңыз?

    3. Моңғол империясының Еуразия халықтары тарихындағы алатын орны қандай болды?

    Дескриптор:

      • Моңғолдардың соғыс жүргізу ерекшеліктерін біледі

      • Еуразияда қалыптасқан мемлекеттерді біледі

      • Ұлы Моңғол империясының Еуразия халықтары тарихында алатын орнын анықтайды.


    КБ: топтар арасында «екі тілек», «бір жұлдыз» әдісі арқылы кері байланыс беріледі.

    ІV: Топтық жұмыс:

    1-тапсырма. «Джиксо» әдісін пайдалана отырып оқушыларға тақырыпқа байланысты тапсырмаларды (мәтін) бөліп беремін. Мәтінді оқып әр топтың баяндаушысы шығып кластер арқылы басқа топтарға түсіндіреді.

    1-топ. Юань империясына сипаттама беріңіз.

    Shape1

    Дескрипторлар::

      • Юань империясының қалыптасуын сипаттайды;

      • Юань империясында мемлекет басшысын атай алады;

      • Юань империясының саяси жүйесін айта алады;

      • Юань империясының негізін қалаушысын анықтайды;

      • Юань империясының астанасын атай алады;

      • Империяның құлау себебін біледі.


    2-топ. Алтын Орда мемлекетіне сипаттама беріңіз.

    Shape2

    Дескрипторлар:

      • Алтын Орданың негізін қалаушысын атай алады;

      • Алтын Орда мемлекетінің басты саяси тілін анықтайды;

      • Алтын Орда мемлекетінің астанасын атай алады;

      • Мұсылман дінінің қашан мемлекеттік дін деп аталуын біледі;

      • Алтын Орда мемлекеті кімнің тұсында шарықтау шегіне жеткенін айта алады;

      • Алтын Орда мемлекетінің талқандануын және құлауын біледі.



    3-топ. Шағатай мемлекетін әңгімелеңіз.


    Shape3

    Дескрипторлар:

      • Шағатай мемлекетіне тиісті жерлерді біледі;

      • Орталығы болған қаланы атай алады;

      • Ақша реформасын жүргізген ханды атай алады;

      • Қай хан кезінде ислам мемлекеттік дін деп жарияланғанын біледі;

      • Шағатай мемлекеті қашан, қалай бөлініп кеткенін біледі.


    4-топ. Хулагу мемлекетіне сипаттама беріңіз


    Shape4

    .

    Дескрипторлар:

      • Хулагу мемлекетінің негізін қалаушысын біледі;

      • Хулагу мемлекетіне тиісті жерлерді айта алады;

      • Жергілікті ирандықтармен өзара жақындасуы қарқынды жүре бастағанын қай хан кезінде екенін біледі;

      • Ислам діні мемлкеттік дін деп қашан жарияланғанын айта алады;

      • Хулагу мемлекеті қашан бөлініп кеткенін біледі.

    КБ: топтар арасында «екі тілек», «бір жұлдыз» әдісі арқылы кері байланыс беріледі.

    V.: «Графикалық органайзер» әдісі арқылы кестені толтырыңыз (Жұппен жұмыс) 2-тапсырма

    Моңғол шапқынлығы кезінде қалыптасқан мемлекеттер

    Негізін қалаушы

    Аумағы

    Мемлекеттің құлауы

    Юань империясы




    Алтын Орда мемлекеті




    Шағатай мемлекеті




    Хулагу мемлекеті





    Дескрипторлар:

      • Юань, Шағатай, Алтын Орда, Хулагу мемлекеттерінің негізін қалаушыларын біледі;

      • Юань, Шағатай, Алтын Орда, Хулагу мемлекеттерінің аумағын айта алады;

      • Юань, Шағатай, Алтын Орда, Хулагу мемлекеттерінің құлау себептерін және уақытын біледі.



    Кері байланыс: «Жақсартатын бір сөйлем» әдісі

    VI. .Кескін картамен жұмыс (жеке жұмыс)

    3-тапсырма

    Кескін картаға Моңғол мемлекетінің шекарасын және моңғолдар жаулап алған аймақтарды белгілеңіз.







    Shape5


    Дескриптор:

      • Кескін картада Моңғол мемлекетінің шекарасын көк түспен белгілейді;

      • Моңғолдар жаулап алған Қытай, Сібір, Қазақстан, Қырым, Рус территориясын қызыл түспен көрсетеді.

    Кері байланыс: дұрыс жауаппен салыстыру.



    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.









    Смайликтер














    https://rutube.ru/video/63c8f306f8f8763dba99366c4680f2cb/



















    Оқулық,

    смайликтер

























    Оқулык,

    Смайликтер












































    Оқулық,

    Смайликтер








    <

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мирсалимова Шахназа Алимжановна
    04 Тамыз 2021
    1464
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Моңғолдардың жорықтары Еуразия саяси картасын қалай өзгертті 6 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Моңғолдардың жорықтары Еуразия саяси картасын қалай өзгертті 6 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Барлық оқушылар: Моңғол шапқыншылықтары кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау. Оқушылардың басым бөлігі: Моңғол шапқыншылықтары кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін сипаттау. Кейбір оқушылар: Моңғол шапқыншылығы кезіндегі халықаралық қатынастардың салдарын анықтау, түсіну.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:2в Моңғолдар

    Сынып:6

    №57 жалпы орта білім беретін мектеп

    Мұғалімнің аты-жөні: Мирсалимова Шахноза Алимжановна


    Сабақтың тақырыбы:


    Моңғолдардың жорықтары Еуразия саяси картасын қалай өзгертті

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.3.2.5.– ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау.

    Сабақтың мақсаты:


    Барлық оқушылар: Моңғол шапқыншылықтары кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау.

    Оқушылардың басым бөлігі: Моңғол шапқыншылықтары кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін сипаттау.

    Кейбір оқушылар:

    Моңғол шапқыншылығы кезіндегі халықаралық қатынастардың салдарын анықтау, түсіну.

    Бағалау критерийі:

    Монғол шапқыншылықтары кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін біледі.

    Тілдік мақсаттар:

    Тірек сөздер:нояндар,нокерлер,ұлан,Юань,Алтын Орда.

    Талқылауға арналған сұрақтар;

    1. Моңғол шапқыншылықтарының нәтижесінде Еуразияның саяси картасында қандай өзгерістер орын алды.?

    2.Халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін атаңыз.

    Құндылықтарға баулу:

    Оқушыларды патриотизм, азаматтық жауапкершілік ашықтық және ынтымақтастыққа баулу.

    Пәнаралық байланыс:

    География,Қазақстан тарихы.

    Алдыңғы білім:

    Моңғолдардар әлемдік империяны қалай құрды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері.

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы:


    Басталуы

    5 минут








    9 мин

















    Сабақтың ортасы:

    21 мин















    12 мин











































































































































    5 мин
























    4 мин

    І. Ұйымдастыру кезеңі.

    Сәлемдесу.

    «Шаттық шеңбері». Әр-бір оқушы өз аттарын әдемі бір затқа теңейді.


    «Мозайка» әдісі арқылы оқушыларды 4 топқа біріктіремін.

    1-топ. Юань империясы

    2-топ. Алтын-Орда мемлекеті

    3-топ. Шағатай мемлекеті

    4-топ. Хулагу мемлекеті


    ІІ. Үй тапсырмасы: «10 сұрақ» әдісін пайдалана отырып, жылдам әрі тиімді жолмен үй тапсырмасын қалай меңгергенін анықтаймын.

    1. Моңғол империясының ең жоғары әміршісі

    2. Шынғысхан ұрпақтарының империялық жиналысы қалай аталады?

    3. Жазбаша құқықтық нормалармен заң ережелері қай жерде жазылған?

    4. 1236 жыл моңғолдардың батысқа жорығын кім басқарды?

    5. Бату Рязань және Мәскеу қалаларын қашан алды?

    6. Моңғолдар Еуропаның қай елдеріне шапқыншылық жорықтарын жасады?

    7. Орыс жерінде моңғол -татар үстемдігі орнаған жылдарды атаңыз

    8. Моңғолдардың ұлан -байтақ жерді басып алу себебі?

    9. Моңғолдардың негізгі қаруы.

    10. Моңғолдардың шығысқа жорығын кім басқарды?


    ІІІ. Бейнефильм:Шыңғысхан жорықтары туралы бейнефильмнен қысқаша үзінді көрсетіледі.

    Бейнефильмге байланысты сұрақтар:

    1. Моңғолдардың жеңіске жету себептерін айтыңыз

    2. Моңғол империясы ыдырауының негізінде Еуразияда қалыптасқан мемлекеттерді анықтаңыз?

    3. Моңғол империясының Еуразия халықтары тарихындағы алатын орны қандай болды?

    Дескриптор:

      • Моңғолдардың соғыс жүргізу ерекшеліктерін біледі

      • Еуразияда қалыптасқан мемлекеттерді біледі

      • Ұлы Моңғол империясының Еуразия халықтары тарихында алатын орнын анықтайды.


    КБ: топтар арасында «екі тілек», «бір жұлдыз» әдісі арқылы кері байланыс беріледі.

    ІV: Топтық жұмыс:

    1-тапсырма. «Джиксо» әдісін пайдалана отырып оқушыларға тақырыпқа байланысты тапсырмаларды (мәтін) бөліп беремін. Мәтінді оқып әр топтың баяндаушысы шығып кластер арқылы басқа топтарға түсіндіреді.

    1-топ. Юань империясына сипаттама беріңіз.

    Shape1

    Дескрипторлар::

      • Юань империясының қалыптасуын сипаттайды;

      • Юань империясында мемлекет басшысын атай алады;

      • Юань империясының саяси жүйесін айта алады;

      • Юань империясының негізін қалаушысын анықтайды;

      • Юань империясының астанасын атай алады;

      • Империяның құлау себебін біледі.


    2-топ. Алтын Орда мемлекетіне сипаттама беріңіз.

    Shape2

    Дескрипторлар:

      • Алтын Орданың негізін қалаушысын атай алады;

      • Алтын Орда мемлекетінің басты саяси тілін анықтайды;

      • Алтын Орда мемлекетінің астанасын атай алады;

      • Мұсылман дінінің қашан мемлекеттік дін деп аталуын біледі;

      • Алтын Орда мемлекеті кімнің тұсында шарықтау шегіне жеткенін айта алады;

      • Алтын Орда мемлекетінің талқандануын және құлауын біледі.



    3-топ. Шағатай мемлекетін әңгімелеңіз.


    Shape3

    Дескрипторлар:

      • Шағатай мемлекетіне тиісті жерлерді біледі;

      • Орталығы болған қаланы атай алады;

      • Ақша реформасын жүргізген ханды атай алады;

      • Қай хан кезінде ислам мемлекеттік дін деп жарияланғанын біледі;

      • Шағатай мемлекеті қашан, қалай бөлініп кеткенін біледі.


    4-топ. Хулагу мемлекетіне сипаттама беріңіз


    Shape4

    .

    Дескрипторлар:

      • Хулагу мемлекетінің негізін қалаушысын біледі;

      • Хулагу мемлекетіне тиісті жерлерді айта алады;

      • Жергілікті ирандықтармен өзара жақындасуы қарқынды жүре бастағанын қай хан кезінде екенін біледі;

      • Ислам діні мемлкеттік дін деп қашан жарияланғанын айта алады;

      • Хулагу мемлекеті қашан бөлініп кеткенін біледі.

    КБ: топтар арасында «екі тілек», «бір жұлдыз» әдісі арқылы кері байланыс беріледі.

    V.: «Графикалық органайзер» әдісі арқылы кестені толтырыңыз (Жұппен жұмыс) 2-тапсырма

    Моңғол шапқынлығы кезінде қалыптасқан мемлекеттер

    Негізін қалаушы

    Аумағы

    Мемлекеттің құлауы

    Юань империясы




    Алтын Орда мемлекеті




    Шағатай мемлекеті




    Хулагу мемлекеті





    Дескрипторлар:

      • Юань, Шағатай, Алтын Орда, Хулагу мемлекеттерінің негізін қалаушыларын біледі;

      • Юань, Шағатай, Алтын Орда, Хулагу мемлекеттерінің аумағын айта алады;

      • Юань, Шағатай, Алтын Орда, Хулагу мемлекеттерінің құлау себептерін және уақытын біледі.



    Кері байланыс: «Жақсартатын бір сөйлем» әдісі

    VI. .Кескін картамен жұмыс (жеке жұмыс)

    3-тапсырма

    Кескін картаға Моңғол мемлекетінің шекарасын және моңғолдар жаулап алған аймақтарды белгілеңіз.







    Shape5


    Дескриптор:

      • Кескін картада Моңғол мемлекетінің шекарасын көк түспен белгілейді;

      • Моңғолдар жаулап алған Қытай, Сібір, Қазақстан, Қырым, Рус территориясын қызыл түспен көрсетеді.

    Кері байланыс: дұрыс жауаппен салыстыру.



    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.









    Смайликтер














    https://rutube.ru/video/63c8f306f8f8763dba99366c4680f2cb/



















    Оқулық,

    смайликтер

























    Оқулык,

    Смайликтер












































    Оқулық,

    Смайликтер








    <

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Ашық сабақ 6 сынып
    04.08.2021
    1464
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мирсалимова Шахназа Алимжановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации