Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ Моңғолдардың жорықтары Еуразия саяси картасын қалай өзгертті 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ Моңғолдардың жорықтары Еуразия саяси картасын қалай өзгертті 6 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: Моңғол шапқыншылықтары кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау.
Оқушылардың басым бөлігі: Моңғол шапқыншылықтары кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін сипаттау.
Кейбір оқушылар:
Моңғол шапқыншылығы кезіндегі халықаралық қатынастардың салдарын анықтау, түсіну.
1. Моңғол шапқыншылықтарының
нәтижесінде Еуразияның саяси картасында қандай өзгерістер орын
алды.?
2.Халықаралық
қатынастардың ерекшеліктерін атаңыз.
Құндылықтарға
баулу:
Оқушыларды патриотизм,
азаматтық жауапкершілік ашықтық және ынтымақтастыққа
баулу.
Пәнаралық
байланыс:
География,Қазақстан
тарихы.
Алдыңғы
білім:
Моңғолдардар әлемдік империяны
қалай құрды.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері.
Сабақтағы
жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың
басы:
Басталуы
5
минут
9 мин
Сабақтың
ортасы:
21
мин
12
мин
5 мин
4
мин
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу.
«Шаттық шеңбері». Әр-бір оқушы
өз аттарын әдемі бір затқа теңейді.
«Мозайка» әдісі арқылы
оқушыларды 4 топқа біріктіремін.
1-топ. Юань
империясы
2-топ. Алтын-Орда
мемлекеті
3-топ. Шағатай
мемлекеті
4-топ. Хулагу
мемлекеті
ІІ. Үй
тапсырмасы:«10 сұрақ» әдісін пайдалана
отырып, жылдам әрі тиімді жолмен үй тапсырмасын қалай меңгергенін
анықтаймын.
Моңғол империясының ең жоғары
әміршісі
Шынғысхан ұрпақтарының
империялық жиналысы қалай аталады?
Жазбаша құқықтық нормалармен
заң ережелері қай жерде жазылған?
1236 жыл моңғолдардың батысқа
жорығын кім басқарды?
Бату Рязань және Мәскеу
қалаларын қашан алды?
Моңғолдар Еуропаның қай
елдеріне шапқыншылық жорықтарын жасады?
Орыс жерінде моңғол -татар
үстемдігі орнаған жылдарды атаңыз
Моңғолдардың ұлан -байтақ
жерді басып алу себебі?
Моңғолдардың негізгі
қаруы.
Моңғолдардың шығысқа жорығын
кім басқарды?
ІІІ.
Бейнефильм:Шыңғысхан жорықтары туралы
бейнефильмнен қысқаша үзінді көрсетіледі.
Бейнефильмге байланысты
сұрақтар:
Моңғолдардың жеңіске жету
себептерін айтыңыз
Моңғол империясы ыдырауының
негізінде Еуразияда қалыптасқан мемлекеттерді
анықтаңыз?
Моңғол империясының Еуразия
халықтары тарихындағы алатын орны қандай
болды?
Дескриптор:
Моңғолдардың соғыс жүргізу
ерекшеліктерін біледі
Еуразияда қалыптасқан
мемлекеттерді біледі
Ұлы Моңғол империясының
Еуразия халықтары тарихында алатын орнын
анықтайды.
КБ: топтар арасында «екі
тілек», «бір жұлдыз» әдісі арқылы кері байланыс
беріледі.
ІV: Топтық
жұмыс:
1-тапсырма. «Джиксо» әдісін
пайдалана отырып оқушыларға тақырыпқа байланысты тапсырмаларды
(мәтін) бөліп беремін. Мәтінді оқып әр топтың баяндаушысы шығып
кластер арқылы басқа топтарға түсіндіреді.
1-топ. Юань империясына
сипаттама беріңіз.
Дескрипторлар::
Юань империясының қалыптасуын
сипаттайды;
Юань империясында мемлекет
басшысын атай алады;
Юань империясының саяси
жүйесін айта алады;
Юань империясының негізін
қалаушысын анықтайды;
Юань империясының астанасын
атай алады;
Империяның құлау себебін
біледі.
2-топ. Алтын Орда мемлекетіне
сипаттама беріңіз.
Дескрипторлар:
Алтын Орданың негізін
қалаушысын атай алады;
Алтын Орда мемлекетінің басты
саяси тілін анықтайды;
Алтын Орда мемлекетінің
астанасын атай алады;
Мұсылман дінінің қашан
мемлекеттік дін деп аталуын біледі;
Алтын Орда мемлекеті кімнің
тұсында шарықтау шегіне жеткенін айта
алады;
Алтын Орда мемлекетінің
талқандануын және құлауын біледі.
3-топ. Шағатай мемлекетін
әңгімелеңіз.
Дескрипторлар:
Шағатай мемлекетіне тиісті
жерлерді біледі;
Орталығы болған қаланы атай
алады;
Ақша реформасын жүргізген
ханды атай алады;
Қай хан кезінде ислам
мемлекеттік дін деп жарияланғанын біледі;
Шағатай мемлекеті қашан, қалай
бөлініп кеткенін біледі.
4-топ. Хулагу мемлекетіне
сипаттама беріңіз
.
Дескрипторлар:
Хулагу мемлекетінің негізін
қалаушысын біледі;
Хулагу мемлекетіне тиісті
жерлерді айта алады;
Жергілікті ирандықтармен өзара
жақындасуы қарқынды жүре бастағанын қай хан кезінде екенін
біледі;
Ислам діні мемлкеттік дін деп
қашан жарияланғанын айта алады;
Хулагу мемлекеті қашан бөлініп
кеткенін біледі.
КБ: топтар арасында «екі
тілек», «бір жұлдыз» әдісі арқылы кері байланыс
беріледі.
V.: «Графикалық органайзер»
әдісі арқылы кестені толтырыңыз(Жұппен жұмыс)
2-тапсырма
Моңғол шапқынлығы
кезінде қалыптасқан мемлекеттер
Негізін
қалаушы
Аумағы
Мемлекеттің
құлауы
Юань
империясы
Алтын Орда
мемлекеті
Шағатай
мемлекеті
Хулагу
мемлекеті
Дескрипторлар:
Юань, Шағатай, Алтын Орда,
Хулагу мемлекеттерінің негізін қалаушыларын
біледі;
Юань, Шағатай, Алтын Орда,
Хулагу мемлекеттерінің аумағын айта алады;
Юань, Шағатай, Алтын Орда,
Хулагу мемлекеттерінің құлау себептерін және уақытын
біледі.
Кері байланыс: «Жақсартатын
бір сөйлем» әдісі
VI. .Кескін картамен жұмыс
(жеке жұмыс)
3-тапсырма
Кескін картаға Моңғол
мемлекетінің шекарасын және моңғолдар жаулап алған аймақтарды
белгілеңіз.
Дескриптор:
Кескін картада Моңғол
мемлекетінің шекарасын көк түспен
белгілейді;
Моңғолдар жаулап алған Қытай,
Сібір, Қазақстан, Қырым, Рус территориясын қызыл түспен
көрсетеді.
Кері байланыс: дұрыс жауаппен
салыстыру.
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық
тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз