Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Моншақ жасау техналогиясы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сәнді қолданбалы өнер Күні: 9/02-2017ж
Сынып: 6-сынып |
Мектеп: № 65-ші Ы.Алтынсарин атындағы гимназия мектебі. Мұғалімнің аты –жөні: Тұрарова Жұмакүл Сатыбалдиевна |
||||
Сабақ тақырыбы. |
Моншақ жасау техналогиясы. |
||||
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары |
- Оқушыларға жүннен моншақ жасау технологиясын эстетикалық --функционалды, экологиалық талаптарға сай дайындау бойынша тапсырмалар орындау. -жүнді өңдеуге пайдаланатын химиялық заттардың әсері мен құрамын білу киіздің көлеміне қарай жүннің мөлшерін есептеу |
||||
Ойлау дағдыларының деңгейі (Блум такс) |
Түсіну, білу, қолдану |
||||
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Оқушыларға жүннен моншақты талаптарға сай жасай білуі Көпшілігі: Моншақ жасауда түстер үйлесімділігін сақтай білуі. Кейбір оқушылар орындай алады: Берілген талаптарға сай жаңа идеядағы моншақ дизайынын жасау |
||||
Бағалау критерийі |
* Жүннен моншақ жасау технологиясын экологиалық ,эстетикалық, функционалдық талаптарға сай тапсырмаларды орындайды * жүнді өңдеуге пайдаланатын химиялық заттардың әсері мен құрамын біледі * киіздің көлеміне қарай жүннің мөлшерін есептейді |
||||
Тілдік мақсат:
|
Негізгісөздер мен тіркестер: Функционалды—төзімділігі мықты. Эстетика—сұлулыққа үйлесімділік Экалогиялық—адамға қоршаған орта әсеріне сақтандыру тиімділігі Талқылауға арналған сұрақтар: *Киім дизайынын жасағанда түстер қалай таңдалады? *Жаңа дизайн үлгісіндегі бас киімдер жасағанда қандай ережені сақтау керек? |
||||
Құнды-лықтарға баулу |
Оқушыларды тарихи ұлттық құндылықтарды жаңа дизайын үлгілерімен толықтыра түсуге деген қызығушылықтарын ояту Басқалардың ойы мен пікірін құрметтеу. Оқушылар арасында өз ара жақсы қарым-қатынас орнату. Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап,ойын жеткізе білу. Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру. |
||||
Пәналалық байланыс |
Бейнелеу өнері- дизайндар. Химия- қосылыстар әсерінен жүн өзгерісі Математика –шығын есептеу |
||||
Алдыңғы оқу |
Қазақ халқының киіз басу өнері мен түрлері |
||||
|
Жоспар |
||||
Сабақтың жоспар.кезеңі |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||
Басы 2 минут 8 минут |
Топқа бөлу: тақырыпқа байланысты «Ұқсастық» әдісі. 1 топ: Киіз тобы 2 топ: Текемет тобы Топ жетекшілерін белгілеу және оларға оқушылардың жауаптарына сәйкес бағалау парақтарын толтыруды тапсыру 2.Ой қозғау. «Қар бұрқасыны» әдісі бойынша бұрыннан білетін білімдерін еске түсіру және өзін-өзі бағалау. Бұл әдіс бойынша дискриптордағы сұрақтарға оқушылар жеке-жеке жауап толтырады да, келесі топ тақтадағы дұрыс жауап арқылы балл жүйесінде бағаланады Сұрақтар топтамасы: 1.Мал жүн түрлері 2. Қандай химиялық қоспалар пайдаланылады? 3.Сабынды суды не үшін пайдаланады? 4.Мал жүнінің қасиеттері 1.Шығармашылық жұмыс барысымен хабардар ету: Моншақ жасау технологиясын білуі, жүннің боялу әдісін түсінуі, жүнді өңдеу кезінде өңдейтін заттардың химиялық құрамымен интернетті пайдалану арқылы танысады,моншақ жасауға кететін уақытты есептеу, моншаққа кететін жүн мөлшерін білуі, моншақ дизайын түрлерінің эскизн салуы. Химия. Жүн қасиеттері мен бояулар құрамының жүнге әсері. Оқушылар сараманды жұмыс барысында жүн мен бояудың химиялық әсерін тексеріп көру арқылы білімдерін кеңейтеді. Математика. Әр мошақты жасау арқылы, оған кететін уақыт пен жүн шығынын есептеу. Оқушылар сараманды жұмыс жасау арқылы ұзын тізбек моншаққа кететін моншақ құнын шығарады. |
Парақ-шалар Кеспе қағаздар |
|||
Ортасы
23 мин
|
3.Жаңа тақырыпты техналогия пәнінен «Шебер сынып» ( мастер класс) әдісімен есте сақтау қабілеттерін шыңдай отырып, жүннен моншақ жасау техналогиясының түрлері көрсетіледі. Бұл әдіс талабы бойынша мұғалім қайта түсіндірмейді. Екі топқа екі түрлі моншақ үлгісі көрсетіледі. Оқушы есте сақтай отырып қайталауы керек. 4. «Джигсо » әдісін пайдаланып оқушылар постер дайындайды. Әр топ өздеріне көрсетілген моншақ түрінен дизайын үлгісін жасауы тиіс. * Моншақ түрлерінің дизайындарын салу. *Дизайындағы моншақ жасауға кететін уақыт пен шығын есебін шығару. *Жүн түрлері, қасиеттері және бояуға, тазалау техналогиясы -Жасаған киіздері көрме жасау арқылы салыстырмалы бағаланады. Оқушы алғашқыда көп қателеседі. *Жасайтын мошақтарын жарнама жасау арқылы постер схемаларын қорғау. Сарамандық жұмыс. *Моншақ жасау. *Кетілетін уақыт пен шығынды есептеу. Оқушылар әр жеке моншақ жасауға кететін уақыт пен шығынды есептей отыру керек және әр екі оқушы жасаған моншақтарын біріктіріп жұптық жұмыс орындайды да көрмеге іліп қояды. Саралау Оқушылар әрекетін бақылау. ойлануға уақыт беру. *Кейбір қарқынды тез жұмыс жасайтын оқушыларға берілген тапсырманы күрделі ауқымды дереккөздерді беру арқылы тақырыпты идеялармен күрделендіріп, дәлелдерін нақтылау тапсырылады. *Көпшілік оқушыларға қолдау көрсетіп отырады және жауаптарын келесі оқушы жауаптары арқылы толықтыруға түрткі болады * Көмекті қажет ететін оқушыларға ойлануға уақыт бере отырып түрткі сұрақтар арқылы бағыт-бағдар беріледі, көмектеседі, кеңес беру. Оқушыларды мадақтау және бағалап отыру «Өкіл жаттығу » арқылы оқушылар бір-бірін аралап, жұмыспен танысып стикерге өз ойларын жазып шығады. 5. «Музейге саяхат» әдісі. Ереже бойынша оқушылар жасалған жұмыстары салыстырмалы ағаланады 6.«Доп лақтыру» әдісі бойынша жаңа тақырыпты бекіту. Оқушылар бір топ бір топқа кезектесіп «Жүннен моншақ жасау» тақырыбынан сабақта білген, үйренгендері бойынша үш сұрақтан қояды ж/е олар Критерий: Оқушылардың жасаған бас киімдерінің барілген талапқа сай сәйкестігін және ерекшелігін талдауы
|
Үлестірме материалдары, см. таспа, ақ қағаз, қалам, дәптер Жүн түрлері,су, сабын .
|
|||
Сабақтың соңы: 7 минут
|
Жұмысты қорғау: Әр топтан жасаған бас киімдерін таныстырылым жасайды. Келесі топ оқушылары пікірлері тыңдалады. Бір-біріне кері байланыс ұсынады. Талдау нәтижелерін сараптай келе топтардағы әртүрлі деңгейдегі оқушыларға төмендегі саралау таблицасын толтыру тапсырылады:
• «Таңдау»
әдісі.
Оқушының сабақта неге қол
жеткізгені,әрекеттері және тағы не білгісі келгені жайлы білу
мұғалімнің осы оқушы білім деңгейін көтеру үшін,келер сабақта
жоспар жасауына бағыт береді және оқушы ойын жинақтайуға мүмкіндік
алады.
|
|
|||
|
|||||
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау
Қабілетті жоғары оқушыларға: Дереккөздерді ұсыну арқылы жұмысты күрделендіру ұсынылады Қабілетті орта оқушыларға: Жұмыстарын басқа оқушылармен салыстыра отырып толықтыру ұсынылады Көмек қажет ететін оқушыларға: Балама ұқсас түрткі сұрақтар қою арқылы және практикалық көмек көрсету арқылы ою- өрнекпен безендіруді ұсынамы Көмекті қажет ететін оқушыға сұрақ бергенде ойлануына қосымша уақыт беру, балама ұқсас түрткі сұрақтарын, мысылы: «Былай түзетсең,мына жобаға ұқсатсаңдеген ойлар айту, көрсету арқылы жетелеу, көмектесу арқылы деңгейін көтеру |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалдық игеру деңгейін қалай тексеруді жосарлап отырсыз?
Қойылған сұрақтарға жауап
деңгейі арқылы. Жұптық жұмыс арқылы өзін-өзі бағалауы, бірін-бірі
бағалауының қалай нәтижеге жеткендігі туралы саралау
арқылы.«Музейге
саяхат»
әдісі.
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |