Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сәнді қолданбалы өнер

    Күні: 9/02-2017ж


    Сынып: 6-сынып

    Мектеп: № 65-ші Ы.Алтынсарин атындағы гимназия

    мектебі.

    Мұғалімнің аты –жөні: Тұрарова Жұмакүл Сатыбалдиевна

    Сабақ тақырыбы.

    Моншақ жасау техналогиясы.

    Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

    - Оқушыларға жүннен моншақ жасау технологиясын эстетикалық --функционалды, экологиалық талаптарға сай дайындау бойынша тапсырмалар орындау.

    -жүнді өңдеуге пайдаланатын химиялық заттардың әсері мен құрамын білу

    киіздің көлеміне қарай жүннің мөлшерін есептеу

    Ойлау дағдыларының деңгейі (Блум такс)

    Түсіну, білу, қолдану


    Сабақтың мақсаты

    Барлығы: Оқушыларға жүннен моншақты талаптарға сай жасай білуі

    Көпшілігі:

    Моншақ жасауда түстер үйлесімділігін сақтай білуі.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Берілген талаптарға сай жаңа идеядағы моншақ дизайынын жасау

    Бағалау критерийі

    * Жүннен моншақ жасау технологиясын экологиалық ,эстетикалық, функционалдық талаптарға сай тапсырмаларды орындайды


    * жүнді өңдеуге пайдаланатын химиялық заттардың әсері мен құрамын біледі


    * киіздің көлеміне қарай жүннің мөлшерін есептейді

    Тілдік

    мақсат:


    Негізгісөздер мен тіркестер:

    Функционалды—төзімділігі мықты.

    Эстетика—сұлулыққа үйлесімділік

    Экалогиялық—адамға қоршаған орта әсеріне сақтандыру тиімділігі

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    *Киім дизайынын жасағанда түстер қалай таңдалады?

    *Жаңа дизайн үлгісіндегі бас киімдер жасағанда қандай ережені сақтау керек?

    Құнды-лықтарға

    баулу

    Оқушыларды тарихи ұлттық құндылықтарды жаңа дизайын үлгілерімен толықтыра түсуге деген қызығушылықтарын ояту

    Басқалардың  ойы мен пікірін  құрметтеу.

    Оқушылар арасында өз ара жақсы  қарым-қатынас орнату.

    Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына  құрметпен қарап,ойын жеткізе білу.

    Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.

    Пәналалық байланыс

    Бейнелеу өнері- дизайндар.

    Химия- қосылыстар әсерінен жүн өзгерісі

    Математика –шығын есептеу

    Алдыңғы оқу

    Қазақ халқының киіз басу өнері мен түрлері


    Жоспар

    Сабақтың жоспар.кезеңі

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы

    2 минут






    8 минут




    Топқа бөлу: тақырыпқа байланысты «Ұқсастық» әдісі.

    1 топ: Киіз тобы

    2 топ: Текемет тобы

    Топ жетекшілерін белгілеу және оларға оқушылардың жауаптарына сәйкес бағалау парақтарын толтыруды тапсыру

    2.Ой қозғау. «Қар бұрқасыны» әдісі бойынша бұрыннан білетін білімдерін еске түсіру және өзін-өзі бағалау.

    Бұл әдіс бойынша дискриптордағы сұрақтарға оқушылар жеке-жеке жауап толтырады да, келесі топ тақтадағы дұрыс жауап арқылы балл жүйесінде бағаланады

    Сұрақтар топтамасы:

    1.Мал жүн түрлері

    2. Қандай химиялық қоспалар пайдаланылады?

    3.Сабынды суды не үшін пайдаланады?

    4.Мал жүнінің қасиеттері

    1.Шығармашылық жұмыс барысымен хабардар ету:

    Моншақ жасау технологиясын білуі, жүннің боялу әдісін түсінуі, жүнді өңдеу кезінде өңдейтін заттардың химиялық құрамымен интернетті пайдалану арқылы танысады,моншақ жасауға кететін уақытты есептеу, моншаққа кететін жүн мөлшерін білуі, моншақ дизайын түрлерінің эскизн салуы.


    Химия. Жүн қасиеттері мен бояулар құрамының жүнге әсері.

    Оқушылар сараманды жұмыс барысында жүн мен бояудың химиялық әсерін тексеріп көру арқылы білімдерін кеңейтеді.

    Математика. Әр мошақты жасау арқылы, оған кететін уақыт пен жүн шығынын есептеу.

    Оқушылар сараманды жұмыс жасау арқылы ұзын тізбек моншаққа кететін моншақ құнын шығарады.


    Парақ-шалар Кеспе

    қағаздар

    Ортасы


    23 мин




    3.Жаңа тақырыпты техналогия пәнінен

    «Шебер сынып»

    ( мастер класс) әдісімен есте сақтау қабілеттерін шыңдай отырып, жүннен моншақ жасау техналогиясының түрлері көрсетіледі. Бұл әдіс талабы бойынша мұғалім қайта түсіндірмейді. Екі топқа екі түрлі моншақ үлгісі көрсетіледі.

    Оқушы есте сақтай отырып қайталауы керек.

    4. «Джигсо » әдісін пайдаланып оқушылар постер дайындайды.

    Әр топ өздеріне көрсетілген моншақ түрінен дизайын үлгісін жасауы тиіс.

    * Моншақ түрлерінің дизайындарын салу.

    *Дизайындағы моншақ жасауға кететін уақыт пен шығын есебін шығару.

    *Жүн түрлері, қасиеттері және бояуға, тазалау техналогиясы

    -Жасаған киіздері көрме жасау арқылы салыстырмалы бағаланады.

    Оқушы алғашқыда көп қателеседі.

    *Жасайтын мошақтарын жарнама жасау арқылы постер схемаларын қорғау.

    Сарамандық жұмыс.

    *Моншақ жасау.

    *Кетілетін уақыт пен шығынды есептеу. Оқушылар әр жеке моншақ жасауға кететін уақыт пен шығынды есептей отыру керек және әр екі оқушы жасаған моншақтарын біріктіріп жұптық жұмыс орындайды да көрмеге іліп қояды.

    Саралау

    Оқушылар әрекетін бақылау. ойлануға уақыт беру.

    *Кейбір қарқынды тез жұмыс жасайтын оқушыларға берілген тапсырманы күрделі ауқымды дереккөздерді беру арқылы тақырыпты идеялармен күрделендіріп, дәлелдерін нақтылау тапсырылады.

    *Көпшілік оқушыларға қолдау көрсетіп отырады және жауаптарын келесі оқушы жауаптары арқылы толықтыруға түрткі болады

    * Көмекті қажет ететін оқушыларға ойлануға уақыт бере отырып түрткі сұрақтар арқылы бағыт-бағдар беріледі, көмектеседі, кеңес беру.

    Оқушыларды мадақтау және бағалап отыру

    «Өкіл жаттығу » арқылы оқушылар бір-бірін аралап, жұмыспен танысып стикерге өз ойларын жазып шығады.

    5. «Музейге саяхат» әдісі.

    Ереже бойынша оқушылар жасалған жұмыстары салыстырмалы ағаланады

    6.«Доп лақтыру» әдісі бойынша жаңа тақырыпты бекіту.

    Оқушылар бір топ бір топқа кезектесіп «Жүннен моншақ жасау» тақырыбынан сабақта білген, үйренгендері бойынша үш сұрақтан қояды ж/е олар

    Критерий: Оқушылардың жасаған бас киімдерінің барілген талапқа сай сәйкестігін және ерекшелігін талдауы


    Үлестірме материалдары, см. таспа, ақ қағаз, қалам, дәптер

    Жүн түрлері,су,

    сабын

    .


    Сабақтың соңы:

    7 минут



    Жұмысты қорғау:

    Әр топтан жасаған бас киімдерін таныстырылым жасайды. Келесі топ оқушылары пікірлері тыңдалады. Бір-біріне кері байланыс ұсынады.

    Талдау нәтижелерін сараптай келе топтардағы әртүрлі деңгейдегі оқушыларға төмендегі саралау таблицасын толтыру тапсырылады:

    • «Таңдау» әдісі.  Оқушының сабақта неге қол жеткізгені,әрекеттері және тағы не білгісі келгені жайлы білу мұғалімнің осы оқушы білім деңгейін көтеру үшін,келер сабақта жоспар жасауына бағыт береді және оқушы ойын жинақтайуға мүмкіндік алады.
    • 1. Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын. 
    • 2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды. 
    • 3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым. 
    • 4. Мен пікір сайыстарға жиі ______________ сирек қатыстым 
    • 5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____________ риза емеспін. 




    Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау


    Қабілетті жоғары оқушыларға:

    Дереккөздерді ұсыну арқылы жұмысты күрделендіру ұсынылады

    Қабілетті орта оқушыларға:

    Жұмыстарын басқа оқушылармен салыстыра отырып толықтыру ұсынылады

    Көмек қажет ететін оқушыларға: Балама ұқсас түрткі сұрақтар қою арқылы және

    практикалық көмек көрсету

    арқылы ою- өрнекпен

    безендіруді ұсынамы

    Көмекті қажет ететін оқушыға сұрақ бергенде ойлануына қосымша уақыт беру, балама ұқсас түрткі сұрақтарын, мысылы: «Былай түзетсең,мына жобаға ұқсатсаңдеген ойлар айту, көрсету арқылы жетелеу, көмектесу арқылы деңгейін көтеру

    Бағалау-Сіз оқушылардың материалдық игеру деңгейін қалай тексеруді жосарлап отырсыз?


    Қойылған сұрақтарға жауап деңгейі арқылы. Жұптық жұмыс арқылы өзін-өзі бағалауы, бірін-бірі бағалауының қалай нәтижеге жеткендігі туралы саралау арқылы.«Музейге саяхат» әдісі.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Турарова Жумакул Сатыбалдиевна
    13 Желтоқсан 2021
    1252
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Моншақ жасау техналогиясы.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Моншақ жасау техналогиясы.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқушыларға жүннен моншақ жасау технологиясын эстетикалық - экологиалық талаптарға сай дайындау бойынша тапсырмалар орындау. -жүнді өңдеуге пайдаланатын химиялық заттардың әсері мен құрамын білу киіздің көлеміне қарай жүннің мөлшерін есептеу
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сәнді қолданбалы өнер

    Күні: 9/02-2017ж


    Сынып: 6-сынып

    Мектеп: № 65-ші Ы.Алтынсарин атындағы гимназия

    мектебі.

    Мұғалімнің аты –жөні: Тұрарова Жұмакүл Сатыбалдиевна

    Сабақ тақырыбы.

    Моншақ жасау техналогиясы.

    Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары

    - Оқушыларға жүннен моншақ жасау технологиясын эстетикалық --функционалды, экологиалық талаптарға сай дайындау бойынша тапсырмалар орындау.

    -жүнді өңдеуге пайдаланатын химиялық заттардың әсері мен құрамын білу

    киіздің көлеміне қарай жүннің мөлшерін есептеу

    Ойлау дағдыларының деңгейі (Блум такс)

    Түсіну, білу, қолдану


    Сабақтың мақсаты

    Барлығы: Оқушыларға жүннен моншақты талаптарға сай жасай білуі

    Көпшілігі:

    Моншақ жасауда түстер үйлесімділігін сақтай білуі.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Берілген талаптарға сай жаңа идеядағы моншақ дизайынын жасау

    Бағалау критерийі

    * Жүннен моншақ жасау технологиясын экологиалық ,эстетикалық, функционалдық талаптарға сай тапсырмаларды орындайды


    * жүнді өңдеуге пайдаланатын химиялық заттардың әсері мен құрамын біледі


    * киіздің көлеміне қарай жүннің мөлшерін есептейді

    Тілдік

    мақсат:


    Негізгісөздер мен тіркестер:

    Функционалды—төзімділігі мықты.

    Эстетика—сұлулыққа үйлесімділік

    Экалогиялық—адамға қоршаған орта әсеріне сақтандыру тиімділігі

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    *Киім дизайынын жасағанда түстер қалай таңдалады?

    *Жаңа дизайн үлгісіндегі бас киімдер жасағанда қандай ережені сақтау керек?

    Құнды-лықтарға

    баулу

    Оқушыларды тарихи ұлттық құндылықтарды жаңа дизайын үлгілерімен толықтыра түсуге деген қызығушылықтарын ояту

    Басқалардың  ойы мен пікірін  құрметтеу.

    Оқушылар арасында өз ара жақсы  қарым-қатынас орнату.

    Оқушылар бір- бірін тыңдай біліп,басқалардың жұмыстарына  құрметпен қарап,ойын жеткізе білу.

    Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.

    Пәналалық байланыс

    Бейнелеу өнері- дизайндар.

    Химия- қосылыстар әсерінен жүн өзгерісі

    Математика –шығын есептеу

    Алдыңғы оқу

    Қазақ халқының киіз басу өнері мен түрлері


    Жоспар

    Сабақтың жоспар.кезеңі

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы

    2 минут






    8 минут




    Топқа бөлу: тақырыпқа байланысты «Ұқсастық» әдісі.

    1 топ: Киіз тобы

    2 топ: Текемет тобы

    Топ жетекшілерін белгілеу және оларға оқушылардың жауаптарына сәйкес бағалау парақтарын толтыруды тапсыру

    2.Ой қозғау. «Қар бұрқасыны» әдісі бойынша бұрыннан білетін білімдерін еске түсіру және өзін-өзі бағалау.

    Бұл әдіс бойынша дискриптордағы сұрақтарға оқушылар жеке-жеке жауап толтырады да, келесі топ тақтадағы дұрыс жауап арқылы балл жүйесінде бағаланады

    Сұрақтар топтамасы:

    1.Мал жүн түрлері

    2. Қандай химиялық қоспалар пайдаланылады?

    3.Сабынды суды не үшін пайдаланады?

    4.Мал жүнінің қасиеттері

    1.Шығармашылық жұмыс барысымен хабардар ету:

    Моншақ жасау технологиясын білуі, жүннің боялу әдісін түсінуі, жүнді өңдеу кезінде өңдейтін заттардың химиялық құрамымен интернетті пайдалану арқылы танысады,моншақ жасауға кететін уақытты есептеу, моншаққа кететін жүн мөлшерін білуі, моншақ дизайын түрлерінің эскизн салуы.


    Химия. Жүн қасиеттері мен бояулар құрамының жүнге әсері.

    Оқушылар сараманды жұмыс барысында жүн мен бояудың химиялық әсерін тексеріп көру арқылы білімдерін кеңейтеді.

    Математика. Әр мошақты жасау арқылы, оған кететін уақыт пен жүн шығынын есептеу.

    Оқушылар сараманды жұмыс жасау арқылы ұзын тізбек моншаққа кететін моншақ құнын шығарады.


    Парақ-шалар Кеспе

    қағаздар

    Ортасы


    23 мин




    3.Жаңа тақырыпты техналогия пәнінен

    «Шебер сынып»

    ( мастер класс) әдісімен есте сақтау қабілеттерін шыңдай отырып, жүннен моншақ жасау техналогиясының түрлері көрсетіледі. Бұл әдіс талабы бойынша мұғалім қайта түсіндірмейді. Екі топқа екі түрлі моншақ үлгісі көрсетіледі.

    Оқушы есте сақтай отырып қайталауы керек.

    4. «Джигсо » әдісін пайдаланып оқушылар постер дайындайды.

    Әр топ өздеріне көрсетілген моншақ түрінен дизайын үлгісін жасауы тиіс.

    * Моншақ түрлерінің дизайындарын салу.

    *Дизайындағы моншақ жасауға кететін уақыт пен шығын есебін шығару.

    *Жүн түрлері, қасиеттері және бояуға, тазалау техналогиясы

    -Жасаған киіздері көрме жасау арқылы салыстырмалы бағаланады.

    Оқушы алғашқыда көп қателеседі.

    *Жасайтын мошақтарын жарнама жасау арқылы постер схемаларын қорғау.

    Сарамандық жұмыс.

    *Моншақ жасау.

    *Кетілетін уақыт пен шығынды есептеу. Оқушылар әр жеке моншақ жасауға кететін уақыт пен шығынды есептей отыру керек және әр екі оқушы жасаған моншақтарын біріктіріп жұптық жұмыс орындайды да көрмеге іліп қояды.

    Саралау

    Оқушылар әрекетін бақылау. ойлануға уақыт беру.

    *Кейбір қарқынды тез жұмыс жасайтын оқушыларға берілген тапсырманы күрделі ауқымды дереккөздерді беру арқылы тақырыпты идеялармен күрделендіріп, дәлелдерін нақтылау тапсырылады.

    *Көпшілік оқушыларға қолдау көрсетіп отырады және жауаптарын келесі оқушы жауаптары арқылы толықтыруға түрткі болады

    * Көмекті қажет ететін оқушыларға ойлануға уақыт бере отырып түрткі сұрақтар арқылы бағыт-бағдар беріледі, көмектеседі, кеңес беру.

    Оқушыларды мадақтау және бағалап отыру

    «Өкіл жаттығу » арқылы оқушылар бір-бірін аралап, жұмыспен танысып стикерге өз ойларын жазып шығады.

    5. «Музейге саяхат» әдісі.

    Ереже бойынша оқушылар жасалған жұмыстары салыстырмалы ағаланады

    6.«Доп лақтыру» әдісі бойынша жаңа тақырыпты бекіту.

    Оқушылар бір топ бір топқа кезектесіп «Жүннен моншақ жасау» тақырыбынан сабақта білген, үйренгендері бойынша үш сұрақтан қояды ж/е олар

    Критерий: Оқушылардың жасаған бас киімдерінің барілген талапқа сай сәйкестігін және ерекшелігін талдауы


    Үлестірме материалдары, см. таспа, ақ қағаз, қалам, дәптер

    Жүн түрлері,су,

    сабын

    .


    Сабақтың соңы:

    7 минут



    Жұмысты қорғау:

    Әр топтан жасаған бас киімдерін таныстырылым жасайды. Келесі топ оқушылары пікірлері тыңдалады. Бір-біріне кері байланыс ұсынады.

    Талдау нәтижелерін сараптай келе топтардағы әртүрлі деңгейдегі оқушыларға төмендегі саралау таблицасын толтыру тапсырылады:

    • «Таңдау» әдісі.  Оқушының сабақта неге қол жеткізгені,әрекеттері және тағы не білгісі келгені жайлы білу мұғалімнің осы оқушы білім деңгейін көтеру үшін,келер сабақта жоспар жасауына бағыт береді және оқушы ойын жинақтайуға мүмкіндік алады.
    • 1. Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын. 
    • 2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды. 
    • 3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым. 
    • 4. Мен пікір сайыстарға жиі ______________ сирек қатыстым 
    • 5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____________ риза емеспін. 




    Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау


    Қабілетті жоғары оқушыларға:

    Дереккөздерді ұсыну арқылы жұмысты күрделендіру ұсынылады

    Қабілетті орта оқушыларға:

    Жұмыстарын басқа оқушылармен салыстыра отырып толықтыру ұсынылады

    Көмек қажет ететін оқушыларға: Балама ұқсас түрткі сұрақтар қою арқылы және

    практикалық көмек көрсету

    арқылы ою- өрнекпен

    безендіруді ұсынамы

    Көмекті қажет ететін оқушыға сұрақ бергенде ойлануына қосымша уақыт беру, балама ұқсас түрткі сұрақтарын, мысылы: «Былай түзетсең,мына жобаға ұқсатсаңдеген ойлар айту, көрсету арқылы жетелеу, көмектесу арқылы деңгейін көтеру

    Бағалау-Сіз оқушылардың материалдық игеру деңгейін қалай тексеруді жосарлап отырсыз?


    Қойылған сұрақтарға жауап деңгейі арқылы. Жұптық жұмыс арқылы өзін-өзі бағалауы, бірін-бірі бағалауының қалай нәтижеге жеткендігі туралы саралау арқылы.«Музейге саяхат» әдісі.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Технология Ашық сабақ 6 сынып
    13.12.2021
    1252
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Турарова Жумакул Сатыбалдиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации