|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Тарихи шындық пен көркемдік шешім. |
Мектеп: «Ұрбұлақ» жалпы орта мектеп |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 02.12.22ж |
Мұғалімнің аты жөні : Бекбосынова Агира |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып:9 «Ә» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
" Мен- мен едім, мен едім" өлеңінің стильдік ерекшелігі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: М.Өтемісұлының «Мен-мен едім, мен едім» шығармасындағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін табады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығармадағы ерлік көрінісін заманауи тұрғыда талдайды, салыстырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: Ұрпақтар сабақтастығының мәнін түсінеді, өмірмен байланыстырып эссе жазу арқылы жаңашылдығына баға береді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылар орындай алады:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Ақсүйек - қоғамдағы әлеуметтік топ. Дәстүр бойынша “қара халыққа” үстемдік етуші таңдаулы әулеттердің өкілдері Ақсүйек саналған. Луәзін – үнін көкке жеткізіп зарлату. Тебінгі – тұяқты малдың жұқалтаң қарлы жерлердегі жайылымы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6 – құндылық) негізінде шынайы сезімге, ұлттық құндылықтарын дәріптеу, қазақтың батырларының ерлігін үлгі тұтуға, адамгершілікке, елін, жерін қорғауға тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі, тарих |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
М. Өтемісұлы «Мен-мен едім,мен едім» өлеңі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдер |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут 2 минут Сабақтың ортасы 5 минут 5 минут
5 минут 5 минут 4 минут 3 минут 5 минут 3 минут Сабақтың соңы 5 минут |
Ынтымақтастық атмосфераны орнату. Сәлемдесу. Бүгінгі сабаққа сәттілік, белсенділік тілеу. Психологиялық аухал «Мен сені ... батырларға теңеймін» әдісі арқылы оқушылар шаттық шеңберіне тұрып бірін-бірі қазақтың батыр ұлдары мен қыздарына теңейді. Топтарға бөлу: «Батырды таңдаймын» әдісі арқылы ( ХVIII,Х!Х, XX ғасырларындағы батырлардың сурттерін құрастырып, таңдау арқылы топқа бөлінеді). 1-топ: «Махамбет» Қалықтаған аспанда
сұңқарымыз, 2- топ: «Бауыржан» Өзі батыр, өзі дана, сөз шебері
Бауыржан. 3-топ: «Қайрат» Мен қазақпын - даланың
ұланымын, Үй тапсырмасына шолу. «Сен-маған,мен-саған» әдісі арқылы оқушылар «Еңіреп жүрген ер едім» атты жазған эсселерін топпен алмасып,топтың ішінде ең үздігін таңдап оқытады.(Үш топтан бір оқушыдан шығып,үш оқушы оқиды) ЭССЕ жазуға арналған пайдалы тіркестер: Батыр, Нарында, еңіреп жүрген,батыр туса ел ырысы, екі тарлан, бөрі еді, ер ел үшін туады, ел үшін өледі, ер – намысты, жігерлі, қайратты, арыстандай айбатты. Жаңа сабақ Сабақ бастамасы: «Адамның жақсы болуы тегінде емес, тәрбиесінде, ақылында, өнер-білімінде. Адамға үш алуан адамнан мінез жұғады: ата-анадан, ұстазынан, құрбысынан.»-деп Абай атамыз айтқандай Махамбет,Бауыржан,Қайрат осы қасиеттерінің арқасында еліміздің батыры атанды. Ал, балалар сендерде ата-анадан, ұстаздан алған тәрбиелеріңмен Қазақстанның атағын шығаратын азаматы мен азаматшалары болыңдар! «Зымыран сұрақтар» әдісі Тақырыпты болжап, өткен білімдерін қайталау мақсатында сұрақтарға жауап беріңдер.
Дескриптор
Тапсырма. Әр топқа «Азаттық», «Батырлық», «Көтеріліс» сөздері беріледі. «Синквейн» әдісі арқылы тапсырма орындайды. 1. Зат есім (1) 2. Сын есім (2) 3. Етістік (3) 4. Сөйлем (4) 5. Синоним (5) Дескриптор:
Тапсырма. «Конверттегі сұрақ» әдісі.Махамбеттің шығармашылығын білу айдары бойынша конвертте берілген сұрақтарға топпен жауап беру. 1-топ:
Махамбеттің өзі туралы жырлаған
өлеңдері: Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:Тарихи шындық пен
көркемдік шешім. Мектеп: «Ұрбұлақ» жалпы орта
мектеп Күні: 02.12.22ж Мұғалімнің аты жөні
: Бекбосынова
Агира Сынып:9
«Ә» Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақтың
тақырыбы: " Мен- мен едім, мен едім"
өлеңінің стильдік
ерекшелігі Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары
9.2.4.1 автор стиліне
сүйене отырып, шығармашылық жұмыс
жазу
Сабақ
мақсаттары Барлық оқушылар орындай
алады: М.Өтемісұлының «Мен-мен
едім, мен едім» шығармасындағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін
табады. Оқушылардың көпшілігі
орындай алады: Шығармадағы ерлік көрінісін
заманауи тұрғыда талдайды,
салыстырады. Кейбір оқушылар орындай
алады: Ұрпақтар сабақтастығының
мәнін түсінеді, өмірмен байланыстырып эссе жазу арқылы
жаңашылдығына баға
береді Тілдік
мақсат
Шығармадағы
ұрпақтар сабақтастығы көрінісін
талдайды.
Заманауи тұрғыда
жырланған өлең жолдарындағы ерлік көріністерін
салыстырады. Ұрпақтар сабақтастығының
мәнін түсінеді, жаңашылдығын өмірмен байланыстырып эссе жазу арқылы
баға береді Оқушылар орындай
алады:
Шығармадағы
ұрпақтар көрінісін талдай
алады.
Ерлік көрінісін
заманауи тұрғыда талдай
алады. Өмірмен байланыстырып эссе
жазу арқылы баға бере
алады. Пәнге
қатысты сөздік қор мен
терминдер:
Ақсүйек -
қоғамдағы
әлеуметтік топ. Дәстүр бойынша “қара халыққа” үстемдік етуші
таңдаулы әулеттердің
өкілдері Ақсүйек саналған.
Луәзін – үнін көкке жеткізіп
зарлату. Тебінгі – тұяқты малдың жұқалтаң қарлы
жерлердегі
жайылымы. Талқылауға арналған
сұрақтар:
М. Өтемісұлының
өмірі туралы не
білесіңдер?
М. Өтемісұлының
өлеңдері қазақ тарихындағы қандай оқиғаларға
арналған? Махамбет өлеңдерін қандай
тақырыпта жырлаған? Құндылықтарға
баулу
Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6 – құндылық)
негізінде шынайы сезімге, ұлттық құндылықтарын дәріптеу, қазақтың
батырларының ерлігін үлгі тұтуға, адамгершілікке, елін, жерін
қорғауға
тәрбиелеу. Пәнаралық
байланыс Музыка, қазақ тілі,
тарих Алдыңғы
оқу М. Өтемісұлы «Мен-мен
едім,мен едім» өлеңі Сабақтың
барысы Сабақтың жоспарланған
кезеңдер Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет Ресурстар Сабақтың
басы 3
минут 2
минут Сабақтың
ортасы 5
минут 5
минут
5
минут 5
минут 4
минут 3
минут 5
минут 3
минут Сабақтың
соңы 5
минут
Ынтымақтастық
атмосфераны
орнату.
Сәлемдесу. Бүгінгі сабаққа сәттілік,
белсенділік тілеу.
Психологиялық
аухал
«Мен сені ...
батырларға теңеймін» әдісі арқылы оқушылар шаттық
шеңберіне тұрып бірін-бірі қазақтың батыр ұлдары мен қыздарына
теңейді. Топтарға бөлу: «Батырды
таңдаймын» әдісі арқылы ( ХVIII,Х!Х, XX
ғасырларындағы батырлардың сурттерін құрастырып, таңдау арқылы
топқа бөлінеді). 1-топ: «Махамбет» Қалықтаған аспанда
сұңқарымыз, 2-
топ: «Бауыржан» Өзі батыр, өзі дана, сөз шебері
Бауыржан. 3-топ: «Қайрат» Мен қазақпын - даланың
ұланымын,
Үй
тапсырмасына шолу.
«Сен-маған,мен-саған»
әдісі арқылы оқушылар «Еңіреп жүрген ер
едім» атты жазған эсселерін
топпен алмасып,топтың ішінде ең үздігін таңдап оқытады.(Үш топтан
бір оқушыдан шығып,үш оқушы
оқиды)
ЭССЕ жазуға
арналған пайдалы
тіркестер:
Батыр, Нарында,
еңіреп жүрген,батыр туса ел ырысы, екі тарлан, бөрі еді, ер ел үшін
туады, ел үшін өледі, ер – намысты, жігерлі, қайратты, арыстандай
айбатты.
Жаңа
сабақ
Сабақ
бастамасы: «Адамның жақсы болуы
тегінде емес, тәрбиесінде, ақылында, өнер-білімінде. Адамға үш
алуан адамнан мінез жұғады: ата-анадан, ұстазынан, құрбысынан.»-деп
Абай атамыз айтқандай Махамбет,Бауыржан,Қайрат осы қасиеттерінің
арқасында еліміздің батыры атанды. Ал, балалар сендерде ата-анадан,
ұстаздан алған тәрбиелеріңмен Қазақстанның атағын шығаратын азаматы
мен азаматшалары
болыңдар!
«Зымыран
сұрақтар» әдісі
Тақырыпты болжап,
өткен білімдерін қайталау мақсатында
сұрақтарға жауап
беріңдер.
М. Өтемісұлының
өмірі туралы не
білесіңдер?
Қандай
шығармаларын оқыдыңдар?
М. Өтемісұлының
өлеңдері қазақ тарихындағы қандай оқиғаларға
арналған?
Махамбет
өлеңдерін қандай тақырыпта
жырлаған?
Азаттық, еркіндік үшін
күрескен тағы қандай тарихи тұлғаларды
білесіңдер?
Махамбет қай ханның тұсында
өмір сүрген?
Дескриптор
Сұраққа толық
жауап береді.
М. Өтемісұлы
туралы өткен білімдеріне ой
шақырады.
Өз ойларымен
дәлелдейді.
Тапсырма.
Әр
топқа «Азаттық», «Батырлық»,
«Көтеріліс» сөздері беріледі.
«Синквейн» әдісі арқылы тапсырма
орындайды.
1. Зат есім
(1)
2. Сын есім
(2)
3. Етістік
(3)
4. Сөйлем
(4)
5. Синоним
(5)
Дескриптор:
Әр берілген сөздерге сүйене
отырып, «Синквейн» әдісі арқылы жұмыс
жасайды;
Тапсырма.
«Конверттегі сұрақ» әдісі.Махамбеттің
шығармашылығын білу айдары
бойынша конвертте берілген сұрақтарға топпен жауап
беру.
1-топ:
Махамбеттің өзі туралы жырлаған
өлеңдері: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













