Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Тарихи шындық пен көркемдік шешім.

    Мектеп: «Ұрбұлақ» жалпы орта мектеп

    Күні: 02.12.22ж

    Мұғалімнің аты жөні : Бекбосынова Агира

    Сынып:9 «Ә»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    " Мен- мен едім, мен едім" өлеңінің стильдік ерекшелігі

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

    Сабақ мақсаттары


    Барлық оқушылар орындай алады:

    М.Өтемісұлының «Мен-мен едім, мен едім» шығармасындағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін табады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Шығармадағы ерлік көрінісін заманауи тұрғыда талдайды, салыстырады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Ұрпақтар сабақтастығының мәнін түсінеді, өмірмен байланыстырып эссе жазу арқылы жаңашылдығына баға береді

    Тілдік мақсат


    • Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін талдайды.

    • Заманауи тұрғыда жырланған өлең жолдарындағы ерлік көріністерін салыстырады.

    • Ұрпақтар сабақтастығының мәнін түсінеді, жаңашылдығын өмірмен байланыстырып эссе жазу арқылы баға береді

    Оқушылар орындай алады:

    • Шығармадағы ұрпақтар көрінісін талдай алады.

    • Ерлік көрінісін заманауи тұрғыда талдай алады.

    • Өмірмен байланыстырып эссе жазу арқылы баға бере алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Ақсүйек - қоғамдағы әлеуметтік топ. Дәстүр бойынша “қара халыққа” үстемдік етуші таңдаулы әулеттердің өкілдері Ақсүйек саналған.

    Луәзін – үнін көкке жеткізіп зарлату.

    Тебінгі – тұяқты малдың жұқалтаң қарлы жерлердегі жайылымы.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. М. Өтемісұлының өмірі туралы не білесіңдер?

    2. М. Өтемісұлының өлеңдері қазақ тарихындағы қандай оқиғаларға арналған?

    3. Махамбет өлеңдерін қандай тақырыпта жырлаған?

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6 – құндылық) негізінде шынайы сезімге, ұлттық құндылықтарын дәріптеу, қазақтың батырларының ерлігін үлгі тұтуға, адамгершілікке, елін, жерін қорғауға тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі, тарих

    Алдыңғы оқу

    М. Өтемісұлы «Мен-мен едім,мен едім» өлеңі

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдер

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут








    2 минут




















    Сабақтың ортасы



    5 минут















    5 минут


















    5 минут











    5 минут














































    4 минут





















    3 минут
















    5 минут








    3 минут























    Сабақтың соңы


    5 минут









    Ынтымақтастық атмосфераны орнату.

    Сәлемдесу. Бүгінгі сабаққа сәттілік, белсенділік тілеу.

    Психологиялық аухал

    «Мен сені ... батырларға теңеймін» әдісі арқылы оқушылар шаттық шеңберіне тұрып бірін-бірі қазақтың батыр ұлдары мен қыздарына теңейді.

    Топтарға бөлу: «Батырды таңдаймын» әдісі арқылы

    ( ХVIII,Х!Х, XX ғасырларындағы батырлардың сурттерін құрастырып, таңдау арқылы топқа бөлінеді).


    1-топ: «Махамбет»

    Қалықтаған аспанда сұңқарымыз,
    Жауға шапқан арғымақ,тұлпарымыз.
    Ел-жұртына арнаған бар өмірін,
    Махамбеттей батырдың ұрпағымыз.


    2- топ: «Бауыржан»

    Өзі батыр, өзі дана, сөз шебері Бауыржан.
    Елін ғана қорғамай, қазақтығын сақтаған.
    Жүрсе дағы қайда ол,
    Қазақ тілде сайраған .


    3-топ: «Қайрат»

    Мен қазақпын - даланың ұланымын,
    Көк жүзінде самғаған қыранымын.
    Қазақтың бар жастарын рухтандырған -
    Қайраттай қайсар ұлдың ұранымын!


    Үй тапсырмасына шолу. «Сен-маған,мен-саған» әдісі арқылы оқушылар «Еңіреп жүрген ер едім» атты жазған эсселерін топпен алмасып,топтың ішінде ең үздігін таңдап оқытады.(Үш топтан бір оқушыдан шығып,үш оқушы оқиды)


    ЭССЕ жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Батыр, Нарында, еңіреп жүрген,батыр туса ел ырысы, екі тарлан, бөрі еді, ер ел үшін туады, ел үшін өледі, ер – намысты, жігерлі, қайратты, арыстандай айбатты.


    Жаңа сабақ

    Сабақ бастамасы: «Адамның жақсы болуы тегінде емес, тәрбиесінде, ақылында, өнер-білімінде. Адамға үш алуан адамнан мінез жұғады: ата-анадан, ұстазынан, құрбысынан.»-деп Абай атамыз айтқандай Махамбет,Бауыржан,Қайрат осы қасиеттерінің арқасында еліміздің батыры атанды. Ал, балалар сендерде ата-анадан, ұстаздан алған тәрбиелеріңмен Қазақстанның атағын шығаратын азаматы мен азаматшалары болыңдар!


    «Зымыран сұрақтар» әдісі

    Тақырыпты болжап, өткен білімдерін қайталау мақсатында сұрақтарға жауап беріңдер.

    1. М. Өтемісұлының өмірі туралы не білесіңдер?

    2. Қандай шығармаларын оқыдыңдар?

    3. М. Өтемісұлының өлеңдері қазақ тарихындағы қандай оқиғаларға арналған?

    4. Махамбет өлеңдерін қандай тақырыпта жырлаған?

    5. Азаттық, еркіндік үшін күрескен тағы қандай тарихи тұлғаларды білесіңдер?

    6. Махамбет қай ханның тұсында өмір сүрген?


    Дескриптор

    • Сұраққа толық жауап береді.

    • М. Өтемісұлы туралы өткен білімдеріне ой шақырады.

    • Өз ойларымен дәлелдейді.

    Тапсырма.

    Әр топқа «Азаттық», «Батырлық», «Көтеріліс» сөздері беріледі. «Синквейн» әдісі арқылы тапсырма орындайды.

    1. Зат есім (1)

    2. Сын есім (2)

    3. Етістік (3)

    4. Сөйлем (4)

    5. Синоним (5)


    Дескриптор:

    • Әр берілген сөздерге сүйене отырып, «Синквейн» әдісі арқылы жұмыс жасайды;


    Тапсырма.

    «Конверттегі сұрақ» әдісі.Махамбеттің шығармашылығын білу айдары бойынша конвертте берілген сұрақтарға топпен жауап беру.


    1-топ:

    Махамбеттің өзі туралы жырлаған өлеңдері:
    1. Мен-мен едім, мен едім.
    2.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бекбосынова Агира Сарсенбаевна
    06 Маусым 2023
    1379
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ М.Өтемісұлы "Мен,мен едім,мен едім" өлеңінің стильдік ерекшелігі.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ М.Өтемісұлы "Мен,мен едім,мен едім" өлеңінің стильдік ерекшелігі.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Тарихи шындық пен көркемдік шешім.

    Мектеп: «Ұрбұлақ» жалпы орта мектеп

    Күні: 02.12.22ж

    Мұғалімнің аты жөні : Бекбосынова Агира

    Сынып:9 «Ә»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    " Мен- мен едім, мен едім" өлеңінің стильдік ерекшелігі

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

    Сабақ мақсаттары


    Барлық оқушылар орындай алады:

    М.Өтемісұлының «Мен-мен едім, мен едім» шығармасындағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін табады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Шығармадағы ерлік көрінісін заманауи тұрғыда талдайды, салыстырады.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Ұрпақтар сабақтастығының мәнін түсінеді, өмірмен байланыстырып эссе жазу арқылы жаңашылдығына баға береді

    Тілдік мақсат


    • Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін талдайды.

    • Заманауи тұрғыда жырланған өлең жолдарындағы ерлік көріністерін салыстырады.

    • Ұрпақтар сабақтастығының мәнін түсінеді, жаңашылдығын өмірмен байланыстырып эссе жазу арқылы баға береді

    Оқушылар орындай алады:

    • Шығармадағы ұрпақтар көрінісін талдай алады.

    • Ерлік көрінісін заманауи тұрғыда талдай алады.

    • Өмірмен байланыстырып эссе жазу арқылы баға бере алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Ақсүйек - қоғамдағы әлеуметтік топ. Дәстүр бойынша “қара халыққа” үстемдік етуші таңдаулы әулеттердің өкілдері Ақсүйек саналған.

    Луәзін – үнін көкке жеткізіп зарлату.

    Тебінгі – тұяқты малдың жұқалтаң қарлы жерлердегі жайылымы.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    1. М. Өтемісұлының өмірі туралы не білесіңдер?

    2. М. Өтемісұлының өлеңдері қазақ тарихындағы қандай оқиғаларға арналған?

    3. Махамбет өлеңдерін қандай тақырыпта жырлаған?

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6 – құндылық) негізінде шынайы сезімге, ұлттық құндылықтарын дәріптеу, қазақтың батырларының ерлігін үлгі тұтуға, адамгершілікке, елін, жерін қорғауға тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі, тарих

    Алдыңғы оқу

    М. Өтемісұлы «Мен-мен едім,мен едім» өлеңі

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдер

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 минут








    2 минут




















    Сабақтың ортасы



    5 минут















    5 минут


















    5 минут











    5 минут














































    4 минут





















    3 минут
















    5 минут








    3 минут























    Сабақтың соңы


    5 минут









    Ынтымақтастық атмосфераны орнату.

    Сәлемдесу. Бүгінгі сабаққа сәттілік, белсенділік тілеу.

    Психологиялық аухал

    «Мен сені ... батырларға теңеймін» әдісі арқылы оқушылар шаттық шеңберіне тұрып бірін-бірі қазақтың батыр ұлдары мен қыздарына теңейді.

    Топтарға бөлу: «Батырды таңдаймын» әдісі арқылы

    ( ХVIII,Х!Х, XX ғасырларындағы батырлардың сурттерін құрастырып, таңдау арқылы топқа бөлінеді).


    1-топ: «Махамбет»

    Қалықтаған аспанда сұңқарымыз,
    Жауға шапқан арғымақ,тұлпарымыз.
    Ел-жұртына арнаған бар өмірін,
    Махамбеттей батырдың ұрпағымыз.


    2- топ: «Бауыржан»

    Өзі батыр, өзі дана, сөз шебері Бауыржан.
    Елін ғана қорғамай, қазақтығын сақтаған.
    Жүрсе дағы қайда ол,
    Қазақ тілде сайраған .


    3-топ: «Қайрат»

    Мен қазақпын - даланың ұланымын,
    Көк жүзінде самғаған қыранымын.
    Қазақтың бар жастарын рухтандырған -
    Қайраттай қайсар ұлдың ұранымын!


    Үй тапсырмасына шолу. «Сен-маған,мен-саған» әдісі арқылы оқушылар «Еңіреп жүрген ер едім» атты жазған эсселерін топпен алмасып,топтың ішінде ең үздігін таңдап оқытады.(Үш топтан бір оқушыдан шығып,үш оқушы оқиды)


    ЭССЕ жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Батыр, Нарында, еңіреп жүрген,батыр туса ел ырысы, екі тарлан, бөрі еді, ер ел үшін туады, ел үшін өледі, ер – намысты, жігерлі, қайратты, арыстандай айбатты.


    Жаңа сабақ

    Сабақ бастамасы: «Адамның жақсы болуы тегінде емес, тәрбиесінде, ақылында, өнер-білімінде. Адамға үш алуан адамнан мінез жұғады: ата-анадан, ұстазынан, құрбысынан.»-деп Абай атамыз айтқандай Махамбет,Бауыржан,Қайрат осы қасиеттерінің арқасында еліміздің батыры атанды. Ал, балалар сендерде ата-анадан, ұстаздан алған тәрбиелеріңмен Қазақстанның атағын шығаратын азаматы мен азаматшалары болыңдар!


    «Зымыран сұрақтар» әдісі

    Тақырыпты болжап, өткен білімдерін қайталау мақсатында сұрақтарға жауап беріңдер.

    1. М. Өтемісұлының өмірі туралы не білесіңдер?

    2. Қандай шығармаларын оқыдыңдар?

    3. М. Өтемісұлының өлеңдері қазақ тарихындағы қандай оқиғаларға арналған?

    4. Махамбет өлеңдерін қандай тақырыпта жырлаған?

    5. Азаттық, еркіндік үшін күрескен тағы қандай тарихи тұлғаларды білесіңдер?

    6. Махамбет қай ханның тұсында өмір сүрген?


    Дескриптор

    • Сұраққа толық жауап береді.

    • М. Өтемісұлы туралы өткен білімдеріне ой шақырады.

    • Өз ойларымен дәлелдейді.

    Тапсырма.

    Әр топқа «Азаттық», «Батырлық», «Көтеріліс» сөздері беріледі. «Синквейн» әдісі арқылы тапсырма орындайды.

    1. Зат есім (1)

    2. Сын есім (2)

    3. Етістік (3)

    4. Сөйлем (4)

    5. Синоним (5)


    Дескриптор:

    • Әр берілген сөздерге сүйене отырып, «Синквейн» әдісі арқылы жұмыс жасайды;


    Тапсырма.

    «Конверттегі сұрақ» әдісі.Махамбеттің шығармашылығын білу айдары бойынша конвертте берілген сұрақтарға топпен жауап беру.


    1-топ:

    Махамбеттің өзі туралы жырлаған өлеңдері:
    1. Мен-мен едім, мен едім.
    2.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 10 сынып
    06.06.2023
    1379
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бекбосынова Агира Сарсенбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации