Материалдар / Ашық сабақ М.Өтемісұлы "Мен,мен едім,мен едім" өлеңінің стильдік ерекшелігі.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ М.Өтемісұлы "Мен,мен едім,мен едім" өлеңінің стильдік ерекшелігі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2023
559
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Тарихи шындық пен көркемдік шешім.

Мектеп: «Ұрбұлақ» жалпы орта мектеп

Күні: 02.12.22ж

Мұғалімнің аты жөні : Бекбосынова Агира

Сынып:9 «Ә»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

" Мен- мен едім, мен едім" өлеңінің стильдік ерекшелігі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар орындай алады:

М.Өтемісұлының «Мен-мен едім, мен едім» шығармасындағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін табады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Шығармадағы ерлік көрінісін заманауи тұрғыда талдайды, салыстырады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Ұрпақтар сабақтастығының мәнін түсінеді, өмірмен байланыстырып эссе жазу арқылы жаңашылдығына баға береді

Тілдік мақсат


  • Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін талдайды.

  • Заманауи тұрғыда жырланған өлең жолдарындағы ерлік көріністерін салыстырады.

  • Ұрпақтар сабақтастығының мәнін түсінеді, жаңашылдығын өмірмен байланыстырып эссе жазу арқылы баға береді

Оқушылар орындай алады:

  • Шығармадағы ұрпақтар көрінісін талдай алады.

  • Ерлік көрінісін заманауи тұрғыда талдай алады.

  • Өмірмен байланыстырып эссе жазу арқылы баға бере алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Ақсүйек - қоғамдағы әлеуметтік топ. Дәстүр бойынша “қара халыққа” үстемдік етуші таңдаулы әулеттердің өкілдері Ақсүйек саналған.

Луәзін – үнін көкке жеткізіп зарлату.

Тебінгі – тұяқты малдың жұқалтаң қарлы жерлердегі жайылымы.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. М. Өтемісұлының өмірі туралы не білесіңдер?

  2. М. Өтемісұлының өлеңдері қазақ тарихындағы қандай оқиғаларға арналған?

  3. Махамбет өлеңдерін қандай тақырыпта жырлаған?

Құндылықтарға баулу

Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6 – құндылық) негізінде шынайы сезімге, ұлттық құндылықтарын дәріптеу, қазақтың батырларының ерлігін үлгі тұтуға, адамгершілікке, елін, жерін қорғауға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі, тарих

Алдыңғы оқу

М. Өтемісұлы «Мен-мен едім,мен едім» өлеңі

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдер

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут








2 минут




















Сабақтың ортасы



5 минут















5 минут


















5 минут











5 минут














































4 минут





















3 минут
















5 минут








3 минут























Сабақтың соңы


5 минут









Ынтымақтастық атмосфераны орнату.

Сәлемдесу. Бүгінгі сабаққа сәттілік, белсенділік тілеу.

Психологиялық аухал

«Мен сені ... батырларға теңеймін» әдісі арқылы оқушылар шаттық шеңберіне тұрып бірін-бірі қазақтың батыр ұлдары мен қыздарына теңейді.

Топтарға бөлу: «Батырды таңдаймын» әдісі арқылы

( ХVIII,Х!Х, XX ғасырларындағы батырлардың сурттерін құрастырып, таңдау арқылы топқа бөлінеді).


1-топ: «Махамбет»

Қалықтаған аспанда сұңқарымыз,
Жауға шапқан арғымақ,тұлпарымыз.
Ел-жұртына арнаған бар өмірін,
Махамбеттей батырдың ұрпағымыз.


2- топ: «Бауыржан»

Өзі батыр, өзі дана, сөз шебері Бауыржан.
Елін ғана қорғамай, қазақтығын сақтаған.
Жүрсе дағы қайда ол,
Қазақ тілде сайраған .


3-топ: «Қайрат»

Мен қазақпын - даланың ұланымын,
Көк жүзінде самғаған қыранымын.
Қазақтың бар жастарын рухтандырған -
Қайраттай қайсар ұлдың ұранымын!


Үй тапсырмасына шолу. «Сен-маған,мен-саған» әдісі арқылы оқушылар «Еңіреп жүрген ер едім» атты жазған эсселерін топпен алмасып,топтың ішінде ең үздігін таңдап оқытады.(Үш топтан бір оқушыдан шығып,үш оқушы оқиды)


ЭССЕ жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Батыр, Нарында, еңіреп жүрген,батыр туса ел ырысы, екі тарлан, бөрі еді, ер ел үшін туады, ел үшін өледі, ер – намысты, жігерлі, қайратты, арыстандай айбатты.


Жаңа сабақ

Сабақ бастамасы: «Адамның жақсы болуы тегінде емес, тәрбиесінде, ақылында, өнер-білімінде. Адамға үш алуан адамнан мінез жұғады: ата-анадан, ұстазынан, құрбысынан.»-деп Абай атамыз айтқандай Махамбет,Бауыржан,Қайрат осы қасиеттерінің арқасында еліміздің батыры атанды. Ал, балалар сендерде ата-анадан, ұстаздан алған тәрбиелеріңмен Қазақстанның атағын шығаратын азаматы мен азаматшалары болыңдар!


«Зымыран сұрақтар» әдісі

Тақырыпты болжап, өткен білімдерін қайталау мақсатында сұрақтарға жауап беріңдер.

  1. М. Өтемісұлының өмірі туралы не білесіңдер?

  2. Қандай шығармаларын оқыдыңдар?

  3. М. Өтемісұлының өлеңдері қазақ тарихындағы қандай оқиғаларға арналған?

  4. Махамбет өлеңдерін қандай тақырыпта жырлаған?

  5. Азаттық, еркіндік үшін күрескен тағы қандай тарихи тұлғаларды білесіңдер?

  6. Махамбет қай ханның тұсында өмір сүрген?


Дескриптор

  • Сұраққа толық жауап береді.

  • М. Өтемісұлы туралы өткен білімдеріне ой шақырады.

  • Өз ойларымен дәлелдейді.

Тапсырма.

Әр топқа «Азаттық», «Батырлық», «Көтеріліс» сөздері беріледі. «Синквейн» әдісі арқылы тапсырма орындайды.

1. Зат есім (1)

2. Сын есім (2)

3. Етістік (3)

4. Сөйлем (4)

5. Синоним (5)


Дескриптор:

  • Әр берілген сөздерге сүйене отырып, «Синквейн» әдісі арқылы жұмыс жасайды;


Тапсырма.

«Конверттегі сұрақ» әдісі.Махамбеттің шығармашылығын білу айдары бойынша конвертте берілген сұрақтарға топпен жауап беру.


1-топ:

Махамбеттің өзі туралы жырлаған өлеңдері:
1. Мен-мен едім, мен едім.
2.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!