Материалдар / Ашық сабақ "Мұғалім болу" 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Мұғалім болу" 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақ 10 сынып оқушыларына алдымен кәсіптік бағдар беру, мұғалім мамандығының қыр-сырын түсіндіру, оқушылардың сөздік қорын байыту, тілдесім дағдысын қалыптастыруды көздейді. сабақ барысына түрлі жаттығулар мен шығармашылық жұмыстар енгізілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
610
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтыңтақырыбы : Мұғалім болуМақсаты : Білімділігі :Оқушыларға тақырыпты түсіндіру,негізгі идеяны ашу.(ұстаздың әрі маман, әрі жанашыр, ақылшы екенін түсіндіру).Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін дамыту, ойлау қабілеттерін арттыру.Тәрбиелік:Ұстаздың еңбегін бағалай білуге, құрметтеуге тәрбиелеу.Әдіс –тәсілдері: түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ-жауап.Түрі: жаңа сабақФормасы: жалпы оқушылармен, топпен жұмыс.Көрнекілігі: суреттер, слайдтар, кестеСабақтың барысы:  І . ҰйымдастырукезеңіАмандасу.Психологиялық дайындық: «Жақсы тілек». Оқушылармен сұхбат.Балалар, бүгін сыныпта кім кезекші?Сыныпта кім жоқ?Бүгін нешесі? Қай күн? Сабақта сендерге сәттілік тілеймінСабақтың ұраны. «Бір ауыз сөз болса да, дауыстап айт, үнсіз қалма»

ІІ . Жаңа сабақ.Балалар, біз қазір мына жұмбақтың шешуін дұрыс тапсақ, сол сабағымыздың бүгінгі тақырыбы болады.Шәкірттерге жанашыр,Мейірман кім жаны асыл?(Сабақтың тақырыбын тақтаға жазу).Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Мұғалім болу».(Сабақтың мақсатын айту)Мұғалім қандай болу керек деген сұраққажауап іздейміз.Кіріспе: Балалар, сендерге қандай мамандықтар ұнайды?Ал бүгін біз мұғалім мамандығы туралы, мұғалім қандай болу керек екені жайында әңгімелейміз.Бағалау парағын беру.
Тапсырма Баға
1Мәтін бойынша сұрақ дайындау

2Постер жасау

3Етістіктер жазу

4Жаттығу жұмысы

5Сөйлем құру

6Диалог құру

7Эссе жазу

8Тест



1-тапсырма: Сөздік жұмысыҮйретеді, оқытады – учитКөңіл бөледі – обращает вниманиеБілімді – образованныйМейірімді – добрыйТүсіндіреді – объясняетТәрбиелейді – воспитываетДарынды – талантливыйҰнайды – нравиться

2-тапсырма: Мәтінді оқу, түсіну, сұрақ дайындау« Мұғалім – мектептің жүрегі » Ыбырай Алтынсарин қазақ жерінде тұңғыш мектеп ашқан ағартушы-педагог. «Мұғалім – мектептің жүрегі» деген Ыбырай Алтынсарин. Өйткені мұғалім оқушыға білім береді, тәрбиелейді, ақыл айтады. Мұғалім оқушыны жақсылыққа, ізгілікке, бақытқа жетелейді. Мұғалім жас ұрпаққа өз өнерін, тәжірибесін, білімінүйретеді. Мұғалімнің еңбегі зор. Ол адамның өмірге деген сенімін арттырады, өмірден өз жолын дұрыс таба білуге көмектеседі. (Дайындаған сұрақты оқу, жауап беру)3-тапсырма: Балалар, сонымен мұғалім қандай болу керек?(Постер жасау)Ақылшы

ҚамқоршыБілімді

ӘдептіМәдениетті

4-тапсырма: Етістіктерді жазу.

Мұғалім қандай жұмыс атқарады?1) оқытады2)түсіндіреді3)үйретеді4)жаттықтырады5)жаттатады6)жаздырады

5-тапсырма: Жаттығу жұмысыБілім – оқу, үйренумен санаға қонатын ақиқат жайлы түсінікҰстаз – тәлім-тірбие, білім беретін, оқытушы, ақылшыМектеп – оқыту-тәрбие мекемесі, осындай мекеменің ғимараты(Тексеру)

6-тапсырма: Сөйлемдер құруМұғалім - ұстаз, оқытушыБілімді - оқымысты, сауаттыӨсиет - ақыл, кеңесСыйлы - құрметті, қадірлі(Тексеру)

7-тапсырма: Диалог құру.

8-тапсырма: Есімдік дегеніміз не?Есім сөздердің орнына қолданатын сөздерді есімдік дейміз.Есімдіктердің неше түрі бар? 71.Жіктеу 2.Сілтеу 3.Өздік 4.Сұрау 5.Жалпылау 6.БЕлгісіздік 7.БолымсыздықТапсырма Өлендегі есімдіктерді теріп жазЖанымды менің жайнатып,Баураған өзің, мұғалім.Өзіңмен бірге таң атып,Өзіңмен бірге шығар күн.Шәкірттің өткен іздердеҮмітің гүлдер мұғалім.Білеміз ертең бізден деӨмірдің талап сұрарын... Қ. Ыдырысов.(Тексеру)

9-тапсырма. Шағын эссе жазу.Балалар, сонымен мұғалім қандай болуы керек? Қандай жұмыс атқарады?Қазір сендер «Біздің мұғалім» деген тақырыпта шағын эссе жазасыңдар.(Тексеру)

10-тапсырма. Тест.



С) біз,түлкі Д) көрме, сурет1. Есімдік қатарын атаА) мен,ол,қайда,ешкім,кім В) барды,келді С) менің, сенің Д) отырды, күлді 2. Есімдіктер тобын белгіле.А) мен,сен,сол,әркім В) ғой,қашан,менімен С) қалайда,әлдеқайда Д) не? қашан? кімде?3.Сіз деген жіктеу есімдігінің жатыс септігінде септелун көрсетА) сіздің В) сізденС) сізде Д) сізбен4.Есімдікті көрсетА) біз,сіз В) жүр,тұр 5.Дұрыс құралған сөйлемді белгілеА) Алтыбақан ойыны ұнады баршамызғаВ) Алтыбақан ойыны баршамызға ұнады С) Баршамызға ұнады алтыбақан ойыныД) Ұнады алтыбақан бізге ойыны

Тест жауабы:А 2.А 3.B 4.A 5.B





11-тапсырма. Мақал-мәтел айту. (Мұғалім, мектеп)

ІІІ.Қорытынды. РефлексияБалалар, сонымен бүгін сабақта қандай жұмыстар орындадық? Бүгін сабақ сендерге ұнады ма?(Стикер үлестіру, стикер жабыстыру)

ІV. Үйге: 5 мақал-мәтел жазу

V. Бағалау: Бағалау парағы бойынша бағаларын қою

Балалар, мұғалім қандай болу керек екен?Мамандықты дұрыс тандай білу керек.Мұғалім мамандығын сую керекБарлығы хормен оқиды:Санамызға сен біздіңБар асылды сыйғыздынЖақтың білім шырағын,Рахмет саған мұғалім

Сабақ аяқталды. Сау болындар









































































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!