Басы
7-мин
5-мин
|
Сәлемдесу.
Үй жұмысы.
Көпір Оқушылардың бұрынғы алған білімін байланыстыру
арқылы төмендегі сұрақтар қойылады.
1.Мұхит дегеніміз не? Неше мұхит
бар?
2.Ауданы және тереңдігі бойынша бірінші орындағы
мұхит?
3.Үнді мұхитының ауданы?
4.Шығанақ дегеніміз не?
5.Бұғаз дегеніміз не?
Тақырыпқа шығу
Суреттерден не байқадық?
Олай болса, бүгінгі сабақ не туралы
болмақ?
Сурет арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын
анықтау
Мақсат қою
Сабақтың мақсатынмен танысу.
Бағалау критерииілерін айқындау
|
Оқушы әдіс арқылы қайталайды
Сұрақ жауап орындайды
Оқушылар бірлесіп тақырыпты
ашады
|
Бағалау критерийлері
|
дидактикалық
материалдар.
Презентация
сурет
|
Ортасы
3-мин
9-мин
Видео
5-мин
6-мин
|
Жаңа сабақ
1 тапсырма
«Сұрақ менен жауап сізден»
әдісі
кітапта берілген жаңа тақырыппен
танысу,тақырыппен танысып болған соң сұраққа жауап беру арқылы
дүниежүзілікмұхит суларының қасиеттерін, тығыздығы мен
температурасының таралу аймақтарын анықтау
-
Мұхит суының басты
қасиеті?
-
Мұхит суының құрамында
тұрақты компонентер саны?
-
Тұздылық құрамының
тұрақтылығы?Өлшем бірлігі?
-
Ең жоғарғы және ең аз
орташа тұздылық?
-
Судың тығыздығы неге
байланысты ?
-
Мұхит суының мөлдірлігі
мен түсі неге байланысты?
-
Мұхит бетіндегі жылудың
зоналар бойынша таралуы?
-
Дүниежүзілік мұхит
бетінің жылдық орташа
температурасы?
-
Мұхитта жылына
өндірілетін тұз мөлшері?
Бағалау критерийі:
Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды
анықтайды.
Мұхит суының тұздылығына сипаттама жасай
алады.
Мұхит суының температурасына сипаттама жасай
алады.
Дескрипторлар:
-
Мұхит суының тұздылығын
сипаттайды
-
Мұхит суының тығыздығын
талдайды
-
Мұхиттағы температураның
зоналар бойынша таралуы
2. тапсырма «Кластер»
әдісі
Тақырыпқа байланысты видеороликты қарау, кластер
Әдісі арқылы дүниежүзілік мұхит суының қасиеттеріне тірек-сызба
жасайды.
Дүние жүзілік мұхит суының
қасиеттері
Бағалау критерийі
Мұхит суының қасиеттеріне әсер ететін факторларды
анықтайды
Дескрипторлар:
-
Дүниежүзілік мұхит суының қасиеттерін атайды.
-
Мұхиттың басты қасиеттерін талдайды.
Бағалау: Бірін бірі бағалау (дескриптор
арқылы)
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты
талдайды
Слайдта берілген сұрақ жауапты
орындайды.
Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,
логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары
қалыптасады
Тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту
арқылы, тапсырманы орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы
бәсекел
|
Оқушыларды бағалау
8-10 сураққа жауап берсе 10балл
5-8 сұраққа жауап берсе
7 балл
3-4 сұраққа жауап берсе
3 балл
Дәптер
кітап
Дескриптор арқылы өзін өзі
бағалау
|
Кітап
Презенация
|