Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Күні: 16.10.18Сынып: 5 | Мектеп: 119Мұғалімнің аты –жөні: Г БаймуратоваҚатысқандар:Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: 5.1D
| Мұхиттардың зерттелуі |
оқу мақсаттары | 5.2.6.2. мұхиттарды зерттеу тарихын сипаттау |
Сабақтың мақсаты | .Барлық оқушылар: Мұхиттардың зерттелуін, ашылған жаңалықтар мен заңдылықтары жөнінде түсіндіреді.Оқушылардың басым бөлігі: Мұхиттарды бір-бірімен салыстырады, сипаттайды Кейбір оқушылар. Мұхиттардың географиялық орны туралы біледі. |
Бағалау критерийі | Мұхиттарды зерттеу тарихын жүйелеп баяндайды |
Тілдік мақсаттар | Термин сөздерТеңіз-Море-SeaМұхит-Океан- Ocean:
|
Құндылықтарға баулу | Қоршаған ортаға,табиғатқа сүйіспеншілігін оятып, денсаулық , достық және айналадағыларға көмек көрсету дағдыларын дамытады. |
Пәнаралық байланыс | Тарих-мұхиттардың алғашқы зерттеушілердің тарихы Физика –эхолоттың көмегімен мұхит тереңдігін есептеу |
Алдыңғы білім | Материктер мен аралдар
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы 2минут
4 минут
| Ұйымдастыру кезеңі1.Сәлемдесу.2.Жағымды ахуал туғызу Үй тапсырмасын тексеру.«Сұрақтар жауыны»әдісі арқылы1.Материктер туралы не білеміз?Еуразия,Африка,Солтүстік Америка,Оңтүстік Америка, Аустралия және Антарктида2.Құрлық дегеніміз не? Жан-жағын мұхит пен теңіз қоршап жатқан құрғақ жер бөлігі.3.Ең ірі материк?3.Материктерді алғашқы ашқандар?4. Христфор Колумб5.М.П.Лазарев7.Мұз жамылған-(Антрактида )8.Ауданы жағынан кіші және құрғақ-( Аустралия)9.Ең ылғалды және жасыл материк-( Оңтүстік Америка)10.Ең ыстығы-( Африка)11.Ауданы ең үлкен-( Еуразия)12.Қазақстан қай материкте орналасқан? Еуразия құрлығының орталық бөлігінде орналасқан.
Бағалау. «Мадақтама» арқылы оқушыларды бағалаймын
|
|
Сабақтың ортасы
4 минут
10 минут
5 минут
2 минут
5 минут
Сабақтың соңы
5 минут
3 минут | Жаңа сабақІV топқа бөлу. 1,2,3,4-сандарына санау арқылы бөлу.«Кинометафора» әдісі арқылы Қызығушылықты ояту.(Бейнематериал көрсету)
Топтарға тапсырма беру.Мұхиттарды сипаттаңыз.
1-топ: Тынық мұхиты ( ашылуы тарихы, ауданы, аралдары)2-топ: Атлант мұхиты3-топ: Үнді мұхит4-топ. Солтүстік мұзды мұхит
Топ аралық бағалау:Қ.Б «Бірін-бірі бағалау» әдісі арқылы бағаланады
Оқулықпен жұмыс. S=V*t=1500*2=3000
1.Тапсырма «Ең ерекше»
2.Тапсырма. 1.Сипатына қарай мұхиттардың атауларын жазыңызa) Мұхиттардың ішіндегі ауданы және көлемі жағынан ең үлкені, ең тереңі –..................;b) Солтүстіктен оңтүстікке дейін 92 млн. км созылып жатқан ұзын мұхит, батысжарты шарда орналасқан - .................;c) 75 млн. км жерді алып жатыр, көп бөлігі оңтүстік жарты шарда орналасқан -..................;d) Ауданы, көлемі жағынан ең кішкентайы, солтүстік жарты шарда орналасқан -.................. .Дескриптор:-Мұхиттың ауданын жазады-мұхиттың атауын жазады-мұхиттың гографиялық орнын жазадыБағалау. «Балдық жүйемен»
Кері байланыс: «Желпуіш» (Веер) әдісі. Ойды жинақтап бүктелген қағазға ойларын жазады.
Үйге тапсырма: «Мұхит-адамдардың асыраушысы» деген тұжырымды қалай түсіндірер едің?
|
Бейнефильм
https://bilimland.kz/kk/courses/geografiya-kk/erekshe-qorhalatyn-aumaqtar/lesson/adam-ehkologiyasy
КітапЖурналдар5сынып оқулығы.
Үлестірме парақшалар |
|
. |
|
|
|
|
|
|
|
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Сұрақтар жауыны»«Пікір алмасу»«Борт күнделігі»
| «Желпуіш» әдісі Топтар бірін-бірі бағалайды«Өзін-өзі бағалау»
|
Қауіпсіздік ережелері |
Сабақ бойынша рефлекция |
|
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді ( оқыту мен оқуға қатысты)?1:
2:
|