Материалдар / Ашық сабақ. Мұхиттардың зерттелуі

Ашық сабақ. Мұхиттардың зерттелуі

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
1214
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Күні: 16.10.18Сынып: 5Мектеп: 119Мұғалімнің аты –жөні: Г БаймуратоваҚатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: 5.1D

Мұхиттардың зерттелуі
оқу мақсаттары5.2.6.2. мұхиттарды зерттеу тарихын сипаттау
Сабақтың мақсаты.Барлық оқушылар: Мұхиттардың зерттелуін, ашылған жаңалықтар мен заңдылықтары жөнінде түсіндіреді.Оқушылардың басым бөлігі: Мұхиттарды бір-бірімен салыстырады, сипаттайды Кейбір оқушылар. Мұхиттардың географиялық орны туралы біледі.
Бағалау критерийі Мұхиттарды зерттеу тарихын жүйелеп баяндайды
Тілдік мақсаттар Термин сөздерТеңіз-Море-SeaМұхит-Океан- Ocean:

Құндылықтарға баулуҚоршаған ортаға,табиғатқа сүйіспеншілігін оятып, денсаулық , достық және айналадағыларға көмек көрсету дағдыларын дамытады.
Пәнаралық байланысТарих-мұхиттардың алғашқы зерттеушілердің тарихы Физика –эхолоттың көмегімен мұхит тереңдігін есептеу
Алдыңғы білімМатериктер мен аралдар

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы 2минут



4 минут





Ұйымдастыру кезеңі1.Сәлемдесу.2.Жағымды ахуал туғызу Үй тапсырмасын тексеру.«Сұрақтар жауыны»әдісі арқылы1.Материктер туралы не білеміз?Еуразия,Африка,Солтүстік Америка,Оңтүстік Америка, Аустралия және Антарктида2.Құрлық дегеніміз не? Жан-жағын мұхит пен теңіз қоршап жатқан құрғақ жер бөлігі.3.Ең ірі материк?3.Материктерді алғашқы ашқандар?4. Христфор Колумб5.М.П.Лазарев7.Мұз жамылған-(Антрактида )8.Ауданы жағынан кіші және құрғақ-( Аустралия)9.Ең ылғалды және жасыл материк-( Оңтүстік Америка)10.Ең ыстығы-( Африка)11.Ауданы ең үлкен-( Еуразия)12.Қазақстан қай материкте орналасқан? Еуразия құрлығының орталық бөлігінде орналасқан.

Бағалау. «Мадақтама» арқылы оқушыларды бағалаймын

























Сабақтың ортасы

4 минут













10 минут













5 минут









2 минут





















5 минут











Сабақтың соңы

5 минут



3 минут
Жаңа сабақІV топқа бөлу. 1,2,3,4-сандарына санау арқылы бөлу.«Кинометафора» әдісі арқылы Қызығушылықты ояту.(Бейнематериал көрсету)

Топтарға тапсырма беру.Мұхиттарды сипаттаңыз.

1-топ: Тынық мұхиты ( ашылуы тарихы, ауданы, аралдары)2-топ: Атлант мұхиты3-топ: Үнді мұхит4-топ. Солтүстік мұзды мұхит

Топ аралық бағалау:Қ.Б «Бірін-бірі бағалау» әдісі арқылы бағаланады

Оқулықпен жұмыс. S=V*t=1500*2=3000

1.Тапсырма «Ең ерекше»



2.Тапсырма. 1.Сипатына қарай мұхиттардың атауларын жазыңызa) Мұхиттардың ішіндегі ауданы және көлемі жағынан ең үлкені, ең тереңі –..................;b) Солтүстіктен оңтүстікке дейін 92 млн. км созылып жатқан ұзын мұхит, батысжарты шарда орналасқан - .................;c) 75 млн. км жерді алып жатыр, көп бөлігі оңтүстік жарты шарда орналасқан -..................;d) Ауданы, көлемі жағынан ең кішкентайы, солтүстік жарты шарда орналасқан -.................. .Дескриптор:-Мұхиттың ауданын жазады-мұхиттың атауын жазады-мұхиттың гографиялық орнын жазадыБағалау. «Балдық жүйемен»

Кері байланыс: «Желпуіш» (Веер) әдісі. Ойды жинақтап бүктелген қағазға ойларын жазады.

Үйге тапсырма: «Мұхит-адамдардың асыраушысы» деген тұжырымды қалай түсіндірер едің?





Бейнефильм

https://bilimland.kz/kk/courses/geografiya-kk/erekshe-qorhalatyn-aumaqtar/lesson/adam-ehkologiyasy







КітапЖурналдар5сынып оқулығы.















Үлестірме парақшалар




.
















Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



«Сұрақтар жауыны»«Пікір алмасу»«Борт күнделігі»

«Желпуіш» әдісі Топтар бірін-бірі бағалайды«Өзін-өзі бағалау»



Қауіпсіздік ережелері
Сабақ бойынша рефлекция





Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді ( оқыту мен оқуға қатысты)?1:

2:

















































Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма дайындау үлгісіПән____Биология_____________ ___7_-сынып



БөлімТақырып





Адам-экожүйенің бір бөлігі





Оқу мақсаты

7.3.2.1-адам мен экожүйе арасындағы қарым-қатынастарды сипаттау.7.3.2.2 – экожүйеге жағымсыз әсер ететін адам тіршілігінің салаларына мысалдар келтіру



Ойлау дағдыларының деңгейлеріҚолдану,талдау

Бағалау критерийлеріЭкожүйеге адамның тигізетін әсері туралы сипаттайдыЭкологиялық апаттарды жүйелеп,нақты мысалдармен көрсете алады.







Тапсырма
1.тапсырма . 123

Суретке мұқият қараңыз 1,2, 3 сандарымен белгіленген экожүйе түрін анықтаңыз. Әр түрлі экожүйедегі тірі ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуына қандай факторлар әсер етуі мүмкін екенін болжаңыз. Жауабын кестеге жазыңыз







2.тапсырма. Өзіңіз тұратын өлкенің мысалында жергілікті экожүйе ерекшелігін сипаттаңыз.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Бағалау критерийiТапсырмаДескрипторБалл


-экожүйеге әсер ететін абиотикалық факторларды біледі



-экожүйеге әсер ететін биотикалық факторларды түсінеді

№1



- экожүйеге әсер ететін абиотикалықфакторларды анықтайды;

- экожүйеге әсер ететін биотикалық факторларды анықтайды;









1





1
- жергілікті жер экожүйесінің ерекшелігін сипаттайды№2- жергілікті жер экожүйесінің ерекшелігін анықтай алады;





1

































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ