Ашық сабақ: Мүмкіндіктер тармағы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ: Мүмкіндіктер тармағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мүмкіндіктер тармағын құрып үйренеді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін

Оқу ісі жөніндегі орынбасары А.Ы.Коптлеуова

Білім беру ұйымының атауы

273 орта мектеп

Пәні:

Математика

Бөлім:

Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен

Педагогтің аты-жөні:

Бекенова А.И

Күні:

08.10.2024

Сынып:

3 Б


Сабақтың тақырыбы:

27сабақ. Мүмкіндіктер тармағы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.4.4.1 «мүмкіндіктер тармағы» туралы түсінігі болу, күнделікті өмірде кездесетін түрлі жағдаяттар мен есеп шығаруда қолдану


Сабақтың мақсаты:

Мүмкіндіктер тармағын құрып үйренеді

Күнделікті өмірде кездесетін түрлі жағдаяттар мен есеп шығаруда қолданады

Құндылықтар және оның мақсаты:

Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Мінез – құлық ережелері

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

Уақыты


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

10минут


















Сабақ

тың ортасы

25 минут











































Сергіту сәті

2 минут

























































Сабақты қорыту

5минут




Кері байланыс

5 минут



Психологиялық ахуалды жақсарту


Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

7-тапсырма

Кестені пайдаланып, тура теңдік пен теңсіздік құрастыр

321+129=900-450

160-90<53+367

240-50=150+40

98+102>328-258


  • Жақсыдан үйрен жаманнан жирен дегенді қалай түсінесіңдер?

  • Ендеше, мінез-құлық ережелерін есімізге түсіріп кетейік!

Жауап: тәртіпті болу, сыныптасыңды құрметтеу, мұғалімнің сөзін бөлмеу, назарыңды сабаққа аудару, тыныштық сақтау.

Жаңа тақырып

Сабақ мақсатымен таныстыру. Мүмкіндіктер тармағымен таныстыру

Бейнежазба көрсету.

  • Мүмкіндіктер тармағы құрастыруды түсіндіңдер ме? (ИӘ)

  • Мүмкіндіктер тармағы дегеніміз не? (берілген цифрларды, заттарды әр түрлі нұсқада құрастыру)

Жаңа тақырыпты бекіту тапсырмасы.

Тақтамен жұмыс.

2-тапсырма

Есептерді шығар.

А) Асханада түскі астың екінші тағамына – ет, балық және қуырдақ, ал тәттіге – тоқаш, балмұздақ және жеміс даярланды. Бір екінші және бір тәтті тағам таңдау керек. Түскі асты таңдаудың әртүрлі неше нұсқасы бар? Мұндай есепті шешуде «мүмкіндіктер тармағын» пайдаланған ыңғайлы. Әрбір тағамды нүкте арқылы белгілейік.

Ет- тоқаш, балмұздақ, жеміс.

Балық-тоқаш, балмұздақ, жеміс

Қуырдақ-тоқаш, балмұздақ, жеміс.

3+3+3=9

Жауабы: 9 нұсқа


Тапсырманы орындауға кіріспес бұрын бірге қалай жұмыс жасау керектігін еске түсіріңдер.

  • Тыныштық сақтау, бір-бірімізді тыңдау, бірлесе жұмыс жасау.


Топтық жұмыс

3-тапсырма

  1. топ.

Мүмкіндіктер тармағын құрыңдар. Әлияда оқушы киімінің жиынтығы бар: үш кофта, бір белдемше, бір шалбар. Ол қанша киімдер жиынтығын құра алады?

1) белдемше мен 1 кофта

2) белдемше мен 2 кофта

3) белдемше мен 3 кофта

4) шалбар мен 1 кофта

5) шалбар мен 2 кофта

6) шалбар мен 3 кофта

Жауабы: 6 нұсқа


2-топ.

Қима қағаздан үш сан берілген.

4, 7, 9. Олардың нұсқаларының барлығын мүмкіндіктер тармағы арқылы көрсет.

Неше нұсқа бар?

Жауабы: 6 нусқа.


3-топ.

2 б) Егер асханада шай, шырын және сүт беретін болса, онда үш түрлі тағамнан тұратын түскі асты қалай таңдауға болады? Барлық нұсқаларын жаз.

Жауабы: 9 нұсқа


Сергіту сәті

Нейрожаттығу жасау.


Тақтамен жұмыс.

Есептерді шығар.

а) АВ кесіндісінің ұзындығы 6 см-ге, ал CD кесіндісінің ұзындығы 24 см-ге тең. Екінші кесінді бірінші кесіндіден неше есе ұзын?

24 см : 6 см=4 см

Жауабы: Екінші кесінді бірінші кесіндіден 4 есе ұзын.


Жұптық жұмыс

5-тапсырма

Біздің сыныпта көптеген қыздар секіртпемен секіргенді және жасырынбақ ойнағанды ұнатады. Сызбаға қарап, сұраққа жауап бер.


  1. Қанша қыз секіртпемен секірді?

Ж:5 қыз секіртпемен секірді.

  1. Қанша қыз секіртпемен де, жасырынбақ ойынын да ойнады?

Ж:2 қыз секіртпемен де, жасырынбақ ойынын да ойнайды.

  1. Әселдің секіртпемен секіруді ұнататыны рас па?

Ж: ия, рас


Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалау.

Мүмкіндіктер тармағын құрастыру.


Сабақты қорыту: - балалар бүгінгі сабақтан біз не үйрендік? (Мүмкіндіктер тармағын құрастыруды үйрендік)



Үй тапсырмасы

6-тапсырма

Кесте бойынша теңдеу құрып, оны шеш.

Үлгі:

1) 120+х=460

Х=460-120

Х=340

120+340=460

460=460


Кері байланыс «Көңіл –күй»

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін жазады.


Мақсаты:

Психологиялық ахуалды жақсарту








Үй тапсырмасын «Бір шапалақ» әдісі арқылы тексертеді









Қима қағаздармен жұмыс жасайды











Тапсырмалар

ды орындайды





















Тапсырманы орындайды











Жаттығу жасайды










Дәптермен жұмыс жасайды








Тақтамен жұмыс жасайды









Тапсырмалар

ды орындайды





















Үй тапсырмасын алады









Кері байланыс береді.



Мақтап, мадақтап отыру

ҚБ:

«Медаль » әдісі



Дескриптор:

Кестені пайдаланып, тура теңдік пен теңсіздік құрастырады-2б





Тамаша!


Дескриптор:

Берілген нұсқаулық бойынша сандарды құрастырып шығады-1б





Кереметсіңдер!







Дескриптор:

Түскі асты таңдаудың әртүрлі нұсқасын табады-1б

Сызба арқылы нұсқаларды анықтап көрсетеді-1б











Дескриптор:

Мүмкіндіктер тармағын сызбамен көрсетеді – 1б

Мүмкіндіктер тармағын құрады-1б

Нұсқаларды табу жолын түсінеді-1б




Керемет!




















Дескриптор:

Есептің шартын құрастыра алады – 1б

Кесінділердің ұзындықтарын салыстыра алады-1б





Дескриптор:

Сызба бойынша берілген сұрақтарға жауап береді-3б







Дескриптор:

Мүмкіндіктер тармағын құрастырады-2б















Тамаша!





Суреттер






Суреттер




Оқулық








Қима парақтар










Оқу құралдары












Жұмыс дәптері



Сызбалар










Қимылдар








Суреттер














Оқулық



















Кесте



Оқулық


























Кері байланыс тақтасы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.05.2025
157
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі