Ашық сабақ: Мүмкіндіктер тармағы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ: Мүмкіндіктер тармағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мүмкіндіктер тармағын құрып үйренеді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін

Оқу ісі жөніндегі орынбасары А.Ы.Коптлеуова

Білім беру ұйымының атауы

273 орта мектеп

Пәні:

Математика

Бөлім:

Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен

Педагогтің аты-жөні:

Бекенова А.И.

Күні:

09.10.2024

Сынып:

3 б


Сабақтың тақырыбы:

28сабақ.Мүмкіндіктер тармағы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.4.4.1 «мүмкіндіктер тармағы» туралы түсінігі болу, күнделікті өмірде кездесетін түрлі жағдаяттар мен есеп шығаруда қолдану


Сабақтың мақсаты:

Мүмкіндіктер тармағын құруды меңгереді

Күнделікті өмірде кездесетін түрлі жағдаяттар мен есеп шығаруда қолданады.

Құндылықтар және оның мақсаты:

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
Білімнің жаратылыстану және гуманитарлық

салаларындағы тәжірибені бақылаудың, жүйелеудің және

түсінудің қарапайым дағдыларының болуы

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

Уақыты


Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5минут


















Сабақ

тың ортасы

25 минут





















































Сабақты қорыту

5минут











Кері байланыс

5 минут



Психологиялық ахуалды жақсарту


Өткенді пысықтау

6-тапсырма

Кесте бойынша теңдеу құрып, оны шеш.

Үлгі:

1) 120+х=460

Х=460-120

Х=340

120+340=460

460=460


Жаңа тақырып

1-тапсырма

а) Ұлдар (ұ) мен қыздар (қ) кезектесіп отыратындай Нұрай (Н), Марат (М), Торғын (Т) және Серікті (С) орындыққа қалай отырғызса болады? Берілгенді пайдаланып, барлық мүмкін нұсқаларды жаз.

Топтық жұмыс

  1. Топ

3-тапсырма

2, 7, 9 цифрларын пайдаланып, қанша екі таңбалы әртүрлі сан құрастыруға болады? Бұл сандарда цифрлар қайталануы мүмкін?

22.77.99:

27.72.97:

29.79.92:


2-топ

Есептерді шығар а) АВ кесіндісінің ұзындығы 5 см-ге, ал CD кесіндісі 25 см-ге тең. Қай кесінді қайсысынан қанша есе ұзын? АВ=5 см

СД=25см

Шешуі: СД: АВ=25:5=5 (см)

Ж:ы СД кесіндісі АВ кесіндісінен 5 есе ұзын.

3-топ

АВ кесіндісі- 5см

СДкесіндісі -25см

СД кесіндісі АВ кесіндісінен неше см ұзын?

Шешуі: СД- АВ=25-5=20 (см)

Ж:ы СД кесіндісі АВ кесіндісінен 20см ұзын


Сергіту сәті

Нейрожаттығу жасау.

Тақтамен жұмыс.

1қалам-9тг

45тг-?қалам

Шешуі:

45:9=5д

Ж: 5 қалам алынды.


Жұптық жұмыс.

8 дм2 + 49 дм2 =57дм2 9 см2 · 4= 36см2 40 м2 : 5= 8м2 500 см2– 235 см2 =265см2

Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалау.

Мүмкіндіктер тармағын құрастыру.


Сабақты қорыту: - балалар бүгінгі сабақтан біз не үйрендік? (Мүмкіндіктер тармағын құрастыруды үйрендік)


Үй тапсырмасы

9-тапсырма

Тиімді тәсілмен есепте. 5 + 39 + 95=(5+95)+39=100+39=139 205 + 199 +295=(6+94)+98=

100+98=198 105 + 599 + 195=(205+295)+199=

500+199= 699 6 + 98 + 94=(106+594)+198=

700+198=898 106 + 198 + 594=(105+195)+599=

300+599= 899 306 + 298 + 294=(306+294)+298=

600+298=898


Кері байланыс





Мақсаты:

Бір-біріне құрмет сезімін ояту

Амандасады





Үй тапсырмасын тексертеді








Тапсырмалар

ды орындайды















Жеке жұмыс жасайды














Дәптермен жұмыс жасайды









Тапсырмалар

ды орындайды


Жеке жұмыс жасайды







Жаттығу жасайды







Есептерді шығарады






Үй тапсырмасын алады








Кері байланыс береді










Мақтап, мадақтап отыру

ҚБ:

«Баскетбол » әдісі



Дескриптор:

Кесте бойынша теңдеу құрып, оны шешеді-1б





Тамаша!


Дескриптор:

Берілгенді пайдаланып, барлық мүмкін нұсқаларды жазады-1б



Кереметсіңдер!


Дескритпор:

ЕҚБ

Суретке қарап,

мүмкіндіктер тармағын толтырады-1б








Дескриптор:

Есепті шығарады-1б

Сызбадан төмендегі орналастыру мүмкіндік

терін тауып, қызыл түспен қоршап сызады-1б




Керемет!







Дескриптор:

Кесте бойынша есептер құрастырып, шығарады-1б







Тамаша !












«Ноутбок» әдісі





Суреттер






Суреттер








Оқу құралдары








Жұмыс дәптері








Сызбалар үлгісі







Суреттер











Қимылдар








Оқулық













Кесінділер







Кері байланыс тақтасы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.05.2025
152
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі