Жоспар |
Жоспарланғануақыттар | Жоспарланған уақыт (жаттығулар) | Ресурстар |
Басталуы | Ұйымдастыру кезеңі«Менің көңіл-күйім» жаттығуыМақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар .Үй тапсырмасын тексеру; Комбаттың әңгімесінің мазмұнын айтуӘ) Әлия кім? Оның ұқыптылығы неден байқалды?Әлия Молдағұлова жайлы мәліметтерін тыңдауӘлия туралы не біліп келдік?Қызығушылықты ояту Жылдар сөйлейді1930 - 32ж1937 - 38ж1941 - 45ж1986жДескриптор:Әр топ жылдар туралы мағлұмат беріп шықтыСұрақтарға жауап берді. |
Қызығушылықты ояту:Интерактивті тақтада жылдар берілген. Әр топ сол жылдарға байланысты өз ойларын айтып шығады.
|
Ортасы
| Жаңа сабақ Бейнесөз шешу: ҚажымұқанБұл кім? Ол жөнінде не білесіңдер?2 кл «Алып бала» әңгімесімен таныстық.Сол әңгімедегі Қажымұқанды бейнелендер.Ірі денелі, балуан, дәу, қайратты,төзімді, күрескерҚ. Мұңайтпасов – тұңғыш қазақ балуаны, кәсіби күрескер, әлем чемпионы. Ақмола облысы Қараөткел аймағы Қоспа аулында дүниеге келген. Бала кезінен ол қайратты, алып болып өседі. Ол 28 мемлекетте күресіп, 48 алтын, күміс, қола медальдарын әйгілі сигизмунд белбеуін алған. Ұлы Отан соғысы жылдарында көшпелі циркпен өнер көрсетіп, өзі жинаған 100 мың сом қаражатын қорғаныс қорына жіберді.1978 жылы «Қажымұқан» атты екі бөлімді көркем фильм түсірілді. Қ. Әбдіқадыровтың «Қажымұқан» кітаптары бар. «Қазақ даласының батыры» атағы берілді. «Құрмет белгісі» орденімен марапатталды. 1948 жылы Шымкент облысының. Ордабасы ауданы Темірлан ауылында қайтыс болады.Қажымұқанның жетістігі1905 – Қытайдың Харбит қаласында жапондық Саракикимен джиу - джитсу әдісімен күресіп, қарсыласын ажал құштырады.1913 – Тройцк қаласында 18 рет белдесуге шығып, 18 рет жеңіске жетіп, бас бәйгені алады.1927 – “Қазақ даласының батыры” атағы беріледі.1944 - өз қаржысына ұшақ жасатады. Палуанға Сталин алғыс хат жолдайды.1945 - “Құрмет белгісі” орденін алады.1948 – 12 тамызда Оңтүстік Қазақстан облысы, Ордабасы ауданы Темірлан ауылында қайтыс болады.Оқулықпен жұмыс:1. Оқушыларға тізбектей оқытуӘр топ мәтіннің бөліктеріне ат қою,сұрақтарға жауап беру.Суретпен жұмыс: 1 топ: Сурет бойынша әңгіме жазу.2 топ : Суретте кімдер бейнеленген? Мәлімет жазу3 топ: Осы сурет мәтіндегі қандай оқиғаға сәйкес келеді? Өз ойларын жазуСөздік жұмысИпподром - ат жарысы өтетін жер.Бұрын бұл жерлерде балуандар күресі өткен екен.Казір балуандар күресі қайда өтеді?- Спорт сарайларындаҚазір елімізде балуандарға байланысты не өтіп жатыр?«Қазақстан барысы - 2012» турнирі аяқталды. Биыл Бейбіт Ыстыбаев «Қазақстан барысы» атанды. Жеңімпазға «Қазақстан барысы» алтын белбеуі мен 150 мың АҚШ доллары, алтын тайтұяқ және темір тұлпар табыс етілді.
|
АКТҚажымұқанның суреті.
М.Тәнекеевтің Қажымұқан өмірбаяны.
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. |
Сергіту сәті | Орманда кірпі келеді,Саңырауқұлақ тереді.Кездесті, міне, керегі:Екеуі қайың астынан.Біреуі терек қасынан.Қанша олар болмақ есепте,Тоқылған салса себетке? | Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
Аяқталуы | Салауатты өмір салтын ұстану. Денің сау болу үшін не істеу керек?- Ерте тұру- Спортпен шұғылдану- Денені таза ұстау керек- Таза ауада серуендеу.
| Берілген тапсырманы орындайды. |
Үйге тапсырма: Оқу, мазмұндау. Қазақстан спортшылары туралы мәлімет. |
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ |
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім? | |
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |